abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_66250477
Welkom bij deel 12 van het topic 'Studentenkamers'!
Dit topic betreft informatie en foto\'s van voormalige studenten. Studenten variëren nogal qua inrichting van hun eigen studentenkamer. In dit topic wordt een vervolg aangeboden op de vorige delen. Men kan hier goed een beeld krijgen wat een gemiddelde student qua kosten kwijt is en hoe een studentenkamer eruit kan zien.

Enkele voorgaande topics:
Deel 1: Studentenkamers
Deel 2: Studentenkamers #2
Deel 3: Studentenkamers #3
Deel 4: Studentenkamers #4
Deel 5: Studentenkamers #5
Deel 6: Studentenkamers #6
Deel 7: Studentenkamers #7
Deel 8: Studentenkamers #8
Deel 9: Studentenkamers #9
Deel 10: Studentenkamers #10

Enkele foto's uit het vorige deel:

Memento-Mori's appartementje in Casa Confetti

De kamer van Merel1808:

SiETSKE's kamer:

De kamer van Edwinuss:

Ewelina's studio:

[ Bericht 14% gewijzigd door Ewelina op 19-02-2009 20:20:12 ]
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_66250713
Laat de foto's van de creatieve kamers maar komen
pi_66253363
Ik ga geen foto plaatsen van mijn kamer. . Maar goed, ik wil natuurlijk wel de kamers zien van mijn medestudenten.
pi_66253428
Ik blader nu net even door de OP heen, maar ik vind dat SiETSKE's kamer een errug mooie stijl heeft
Complimenten! En dat voor een studentenkamer
  donderdag 19 februari 2009 @ 22:08:08 #5
179735 UnderTheWingsOfLove
Imperio. Crucio. Avada Kedavra
pi_66255477
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 21:19 schreef Registratiedienst het volgende:
Ik ga geen foto plaatsen van mijn kamer. . Maar goed, ik wil natuurlijk wel de kamers zien van mijn medestudenten.
Die wil ik best zien van binnen
Celebrities walk on red carpet because they are famous, I walk on toilet paper because I'm the shit
5 Xbox360 spellen: Halo 3 , Fable 2 ,Saints Row 2 , Pure en Virtua Tennis 3 te koop!
pi_66258656
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 21:21 schreef Locusta het volgende:
Ik blader nu net even door de OP heen, maar ik vind dat SiETSKE's kamer een errug mooie stijl heeft
Complimenten! En dat voor een studentenkamer
INderdaad, 10 punten voor die versiering boven het bed! Leuk idee
  donderdag 26 februari 2009 @ 16:10:42 #7
160834 Florian_
Anatomy is destiny
pi_66484394
Tvp!

Ik ben druk op zoek (in Leiden)
Primum non nocere
pi_66488116
tvp, binnenkort nieuwe foto's plaatsen, ik heb de boel laatst omgegeooid. Nu lijkt het wat ruimer en heb ik meer bergruimte gekregen (daar had ik wat te kort aan).

Ik wil eigenlijk alleen nog een grote spiegel ophangen, om mn kamer groter te laten lijken. Iemand een tip waar die (uiteraard voor weinig) te krijgen zijn?
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
pi_66491411
Ik beloof plechtig dat ik tijdens de duur van dit topic echt eens mijn kot opkuis en een foto plaats.
Echt! (en tevens tvp)
Koekoek!
pi_66587868
Iemand nog goede ideeën hoe ik aan een kamer geraak?
Ben al laaangg aan het zoek naar een kamer in Kralingen, Rotterdam. rond de 350 euro. Ze komen wel voorbij maar ik ben niet de enige die op zoek is..

Sta ingeschreven bij stadswonen (helpt geen fuck geloof ik). En check Kamernet.nl elke dag.
pi_66603331
quote:
Op zondag 1 maart 2009 17:50 schreef Jdijkers het volgende:
Iemand nog goede ideeën hoe ik aan een kamer geraak?
Ben al laaangg aan het zoek naar een kamer in Kralingen, Rotterdam. rond de 350 euro. Ze komen wel voorbij maar ik ben niet de enige die op zoek is..

Sta ingeschreven bij stadswonen (helpt geen fuck geloof ik). En check Kamernet.nl elke dag.
Word lid, dan heb je zo een kamer
  dinsdag 17 maart 2009 @ 17:11:11 #12
222082 japie_krekel
jaaapie krekel, waaaar ben je?
pi_67141954
na een tijdje hier alweer te wonen heb 'k steeds meer zoals ik 't wilde hebben...
dit was destijds, voordat ik de kamer echt had m'n floorplan:

Hoekbank is te ambitieus gebleken en plant vond z'n plekje aan de andere kant :p

moeten nog een aantal dingetjes anders (zoals de billy kast op de eettafel-foto... die moet denk ik weg voor een lagere kast met andere kleur.. zodat er een poster kan hangen nog ofzo :p
de slaapkamer staat niet op de fotos

de fotossssssss

[ Bericht 12% gewijzigd door japie_krekel op 17-03-2009 17:17:20 ]
pi_67144528
Wow, heel erg gaaf, waar is het ergens? Dit is al geen studentenkamer meer, maar gewoon een klein appartement.

Waarom trouwens een hoge tafel/bar en een eettafel? Lijkt me een beetje overkill. En het apartement lijkt wel gestyleerd.
pi_67146580
Ik vind je salontafel (kist) erg mooi Krekeltje, maar het lijkt wel erg op elkaar gepropt.

Verder leuk huisje Krijgen we geen pics van de slaapkamer?
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
  dinsdag 17 maart 2009 @ 22:01:18 #15
222082 japie_krekel
jaaapie krekel, waaaar ben je?
pi_67152193
quote:
Op dinsdag 17 maart 2009 18:40 schreef PeuRac het volgende:
Wow, heel erg gaaf, waar is het ergens? Dit is al geen studentenkamer meer, maar gewoon een klein appartement.

Waarom trouwens een hoge tafel/bar en een eettafel? Lijkt me een beetje overkill. En het apartement lijkt wel gestyleerd.
Het is in de studentenflat de Bisschoppen op de Uithof in Utrecht (universiteits/hogeschool gebied).

Haha inderdaad ook beetje dubbel, maar ik wilde graag een barretje, en ik heb 'm kado gekregen met stoelen (helaas geen 4e stoel maar dat is qua ruimte misschien ook maar beter) dus vandaar En 't is leuk om afhaal eten aan te eten of biertje aan te drinken, een eettafel is meer voor 't echte diner-werk
quote:
Op dinsdag 17 maart 2009 19:38 schreef Ewelina het volgende:
Ik vind je salontafel (kist) erg mooi Krekeltje, maar het lijkt wel erg op elkaar gepropt.
Die dekenkist voor een prikkie op marktplaats gekocht zag 'm later nog een keer voor 'n veel hogere prijs dus toen voelde ik me wel een geluks-krekeltje Het is dan ook denk ik wel m'n favo. meubel Doordat de tv nu op een LACK salontafeltje staat is het daar inderdaad wat krap. Binnenkort moet er maar iets minder dieps voor komen... of de tv ophangen natuurlijk
quote:
Verder leuk huisje Krijgen we geen pics van de slaapkamer?
binnenkort, als die ook even op orde is en de was gedroogd is zodat m'n wasrekje weg is Er moet eigenlijk ook nog het een en ander gebeuren op de slaap kamer... (er hangt nog een tijdelijk gordijn e.d.)
pi_67157356
quote:
Op dinsdag 17 maart 2009 22:01 schreef japie_krekel het volgende:

[..]

Het is in de studentenflat de Bisschoppen op de Uithof in Utrecht (universiteits/hogeschool gebied).

Haha inderdaad ook beetje dubbel, maar ik wilde graag een barretje, en ik heb 'm kado gekregen met stoelen (helaas geen 4e stoel maar dat is qua ruimte misschien ook maar beter) dus vandaar En 't is leuk om afhaal eten aan te eten of biertje aan te drinken, een eettafel is meer voor 't echte diner-werk
[..]

Die dekenkist voor een prikkie op marktplaats gekocht zag 'm later nog een keer voor 'n veel hogere prijs dus toen voelde ik me wel een geluks-krekeltje Het is dan ook denk ik wel m'n favo. meubel Doordat de tv nu op een LACK salontafeltje staat is het daar inderdaad wat krap. Binnenkort moet er maar iets minder dieps voor komen... of de tv ophangen natuurlijk
[..]

binnenkort, als die ook even op orde is en de was gedroogd is zodat m'n wasrekje weg is Er moet eigenlijk ook nog het een en ander gebeuren op de slaap kamer... (er hangt nog een tijdelijk gordijn e.d.)
Ik ken de bisschoppen, woon zelf op t TWC maar wist niet dat er zulke mooie kamers waren. Helaas kom ik niet in aanmerking, ik studeer niet meer. Dus het is wachten tot ik iets kan kopen.
  donderdag 19 maart 2009 @ 16:29:43 #17
177699 La_Vita
Coo coo ca-choo
pi_67210500
Wauw Japie vet mooi!
Hoe lang heb je daar voor ingeschreven gestaan?
My mama didn't raise no fool
  zondag 22 maart 2009 @ 17:37:52 #18
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_67299230
meelezen
pi_67313849
nicee
Cute, Adorable, Lovely... Just Smeej!
pi_67522676
Ik ben van plan in Utrecht te gaan studeren en daar ook een kamer te gaan vinden. Nu is het natuurlijk nog lang niet zover, maar ik ben wel vast benieuwd wat ik ongeveer kwijt zou zijn aan inboedel en waar jullie je kasten, stoelen, banken en bedden vandaan getoverd hebben?
  zondag 29 maart 2009 @ 22:20:52 #21
159334 GANZENBORD
Wie doet er mee ?
pi_67531316
quote:
Op dinsdag 17 maart 2009 17:11 schreef japie_krekel het volgende:
na een tijdje hier alweer te wonen heb 'k steeds meer zoals ik 't wilde hebben...
dit was destijds, voordat ik de kamer echt had m'n floorplan:

[ afbeelding ]

Hoekbank is te ambitieus gebleken en plant vond z'n plekje aan de andere kant :p

moeten nog een aantal dingetjes anders (zoals de billy kast op de eettafel-foto... die moet denk ik weg voor een lagere kast met andere kleur.. zodat er een poster kan hangen nog ofzo :p
de slaapkamer staat niet op de fotos

de fotossssssss

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Met welk programma heb je het model gemaakt van je kamer? Lijkt me wel grappig om daar even wat mee te klooien.
Ofn0h
pi_67531568
quote:
Op zondag 29 maart 2009 22:20 schreef GANZENBORD het volgende:

[..]

Met welk programma heb je het model gemaakt van je kamer? Lijkt me wel grappig om daar even wat mee te klooien.
Floorplanner

Zelf studeer ik nog niet en heb dus ook nog geen eigen kamer. Vind het gewoon leuk om mee te kijken.
It's funny
But not ha-ha funny.
pi_67562636
quote:
Op zondag 29 maart 2009 17:26 schreef Larry-Laffer het volgende:
Ik ben van plan in Utrecht te gaan studeren en daar ook een kamer te gaan vinden. Nu is het natuurlijk nog lang niet zover, maar ik ben wel vast benieuwd wat ik ongeveer kwijt zou zijn aan inboedel en waar jullie je kasten, stoelen, banken en bedden vandaan getoverd hebben?
Woejj, Utrecht! Sta je al ingeschreven bij de sshu? Zo nee, gelijk doen!

Verder aan inboedel heb ik wat uit mijn "oude" kamer meegenomen, van zolder gepikt, marktplaats en ikea. Maar ik heb 3 verschillende kamers gehad in mijn eerste jaar en ze werden steeds groter dus het is eigenlijk langzaam gegroeid. Wat ik totaal ben kwijt geweest aan inrichting weet ik niet precies, maar ik kijk om me heen en denk aan de "grote" dingen zo'n 300 euro, en dat zijn dan twee kastjes, een bed, burostoel, gordijnen en verf voor buro en kastje. Nouja, dan heb je in ieder geval de grote dingen. De rest van de dingen komen later wel
pi_67564158
Hartstikke leuke huisje
pi_67564823
quote:
Op zondag 29 maart 2009 17:26 schreef Larry-Laffer het volgende:
Ik had mijn bed al (geërfd), en ik had al 2 stoelen, en een koelkast.
Toen hebben we bij de ikea een bureau, een bureaustoel, een matras (wel een dure, want ik heb een bed zonder lattenbodem), 3 planken, een kledingkast, een douchegordijn, lampen, luxaflex en nog wat van die losse zooi gekocht, en dat kostte 500 euro, maar je kunt het natuurlijk zo duur maken als je zelf wil
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')