Die wil ik best zien van binnenquote:Op donderdag 19 februari 2009 21:19 schreef Registratiedienst het volgende:
Ik ga geen foto plaatsen van mijn kamer.. Maar goed, ik wil natuurlijk wel de kamers zien van mijn medestudenten.
INderdaad, 10 punten voor die versiering boven het bed! Leuk ideequote:Op donderdag 19 februari 2009 21:21 schreef Locusta het volgende:
Ik blader nu net even door de OP heen, maar ik vind dat SiETSKE's kamer een errug mooie stijl heeft![]()
Complimenten! En dat voor een studentenkamer![]()
Word lid, dan heb je zo een kamerquote:Op zondag 1 maart 2009 17:50 schreef Jdijkers het volgende:
Iemand nog goede ideeën hoe ik aan een kamer geraak?
Ben al laaangg aan het zoek naar een kamer in Kralingen, Rotterdam. rond de 350 euro. Ze komen wel voorbij maar ik ben niet de enige die op zoek is..
Sta ingeschreven bij stadswonen (helpt geen fuck geloof ik). En check Kamernet.nl elke dag.
Het is in de studentenflat de Bisschoppen op de Uithof in Utrechtquote:Op dinsdag 17 maart 2009 18:40 schreef PeuRac het volgende:
Wow, heel erg gaaf, waar is het ergens? Dit is al geen studentenkamer meer, maar gewoon een klein appartement.
Waarom trouwens een hoge tafel/bar en een eettafel? Lijkt me een beetje overkill. En het apartement lijkt wel gestyleerd.
Die dekenkist voor een prikkie op marktplaats gekochtquote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:38 schreef Ewelina het volgende:
Ik vind je salontafel (kist) erg mooi Krekeltje, maar het lijkt wel erg op elkaar gepropt.
binnenkort, als die ook even op orde is en de was gedroogd is zodat m'n wasrekje weg isquote:Verder leuk huisjeKrijgen we geen pics van de slaapkamer?
Ik ken de bisschoppen, woon zelf op t TWCquote:Op dinsdag 17 maart 2009 22:01 schreef japie_krekel het volgende:
[..]
Het is in de studentenflat de Bisschoppen op de Uithof in Utrecht(universiteits/hogeschool gebied).
Haha inderdaad ook beetje dubbel, maar ik wilde graag een barretje, en ik heb 'm kado gekregen met stoelen (helaas geen 4e stoel maar dat is qua ruimte misschien ook maar beter) dus vandaarEn 't is leuk om afhaal eten aan te eten of biertje aan te drinken, een eettafel is meer voor 't echte diner-werk
[..]
Die dekenkist voor een prikkie op marktplaats gekochtzag 'm later nog een keer voor 'n veel hogere prijs dus toen voelde ik me wel een geluks-krekeltje
Het is dan ook denk ik wel m'n favo. meubel
Doordat de tv nu op een LACK salontafeltje staat is het daar inderdaad wat krap. Binnenkort moet er maar iets minder dieps voor komen... of de tv ophangen natuurlijk
[..]
binnenkort, als die ook even op orde is en de was gedroogd is zodat m'n wasrekje weg isEr moet eigenlijk ook nog het een en ander gebeuren op de slaap kamer... (er hangt nog een tijdelijk gordijn e.d.)
Met welk programma heb je het model gemaakt van je kamer? Lijkt me wel grappig om daar even wat mee te klooien.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 17:11 schreef japie_krekel het volgende:
na een tijdje hier alweer te wonen heb 'k steeds meer zoals ik 't wilde hebben...
dit was destijds, voordat ik de kamer echt had m'n floorplan:
[ afbeelding ]
Hoekbank is te ambitieus gebleken en plant vond z'n plekje aan de andere kant :p
moeten nog een aantal dingetjes anders (zoals de billy kast op de eettafel-foto... die moet denk ik weg voor een lagere kast met andere kleur.. zodat er een poster kan hangen nog ofzo :p
de slaapkamer staat niet op de fotos
de fotossssssss
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Floorplannerquote:Op zondag 29 maart 2009 22:20 schreef GANZENBORD het volgende:
[..]
Met welk programma heb je het model gemaakt van je kamer? Lijkt me wel grappig om daar even wat mee te klooien.
Woejj, Utrecht!quote:Op zondag 29 maart 2009 17:26 schreef Larry-Laffer het volgende:
Ik ben van plan in Utrecht te gaan studeren en daar ook een kamer te gaan vinden. Nu is het natuurlijk nog lang niet zover, maar ik ben wel vast benieuwd wat ik ongeveer kwijt zou zijn aan inboedel en waar jullie je kasten, stoelen, banken en bedden vandaan getoverd hebben?
Ik had mijn bed al (geërfd), en ik had al 2 stoelen, en een koelkast.quote:Op zondag 29 maart 2009 17:26 schreef Larry-Laffer het volgende:
Ik ben van plan in Utrecht te gaan studeren en daar ook een kamer te gaan vinden. Nu is het natuurlijk nog lang niet zover, maar ik ben wel vast benieuwd wat ik ongeveer kwijt zou zijn aan inboedel en waar jullie je kasten, stoelen, banken en bedden vandaan getoverd hebben?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |