Ik was voor zo'n 800/900 euro klaar denk ik. Uiteraard allemaal uit de Ikea.quote:Op zondag 29 maart 2009 17:26 schreef Larry-Laffer het volgende:
Ik ben van plan in Utrecht te gaan studeren en daar ook een kamer te gaan vinden. Nu is het natuurlijk nog lang niet zover, maar ik ben wel vast benieuwd wat ik ongeveer kwijt zou zijn aan inboedel en waar jullie je kasten, stoelen, banken en bedden vandaan getoverd hebben?
Ik was voor de meubels die nu in mijn kamer staan zo rond de 1300 euro kwijt, maar ik heb dan ook wel veel. Komt allemaal uit de IKEA. De stoelen die bij mijn eettafel staan heb ik gekregen, de rest allemaal gekocht. Maar ik had dan ook echt helemaal NIETS meer. Als ik dingen erbij moet gaan rekenen als keukenzooi, lampen ed kom ik op een flink hoger bedrag uit.quote:Op zondag 29 maart 2009 17:26 schreef Larry-Laffer het volgende:
Ik ben van plan in Utrecht te gaan studeren en daar ook een kamer te gaan vinden. Nu is het natuurlijk nog lang niet zover, maar ik ben wel vast benieuwd wat ik ongeveer kwijt zou zijn aan inboedel en waar jullie je kasten, stoelen, banken en bedden vandaan getoverd hebben?
Ik heb geen behang, alles is verfquote:Op donderdag 9 april 2009 11:16 schreef PeuRac het volgende:
Leuke kamer, hoewel t behang niet echt mijn smaak is, ziet het er wel gezellig uit.
Ook die en-suite is gaaf.
Leuk zegquote:Op donderdag 9 april 2009 11:05 schreef Sabinee het volgende:
Beloofd is beloofd, hier is mijn studentenkamer in de Schildersbuurt in Groningen!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Inschrijven bij Studentenwoningweb, na een paar maanden kan ze dan wel in een container of in Noord/Uilenstede.quote:Op zaterdag 11 april 2009 19:31 schreef -sabine- het volgende:
Kzoek een kamer in A'dam voor mijn dochter die momenteel op wereldreis is.Ze gaat wiskunde doen.....is een erg makkelijk tiepje, rookt en drinkt niet en is toch niet saai.
Wie heeft wat voor haar/mij?
Top Ewelina............dat ga ik vandaag nog doen.quote:Op zaterdag 11 april 2009 22:06 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Inschrijven bij Studentenwoningweb, na een paar maanden kan ze dan wel in een container of in Noord/Uilenstede.
Juist...quote:Datum: 9 april 2009
Onderwerp: Bevestiging huuropzegging kamer
De kamer wordt door ons geïnspecteerd op eventuele gebreken. Onze medewerker komt op zaterdag 21 februari 2009 tussen 10:00 en 12:00 uur bij u langs voor de inspectie.
Hoezo dat?quote:Op maandag 13 april 2009 21:42 schreef Erasmo het volgende:
Taivaipai... Wil begin volgend jaar ook op kamers gaan in Arnhem(als niet-student)
Containers duren een jaar, Noord 6 maanden en Uilenstede momenteel 14 maanden.quote:Op zaterdag 11 april 2009 22:06 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Inschrijven bij Studentenwoningweb, na een paar maanden kan ze dan wel in een container of in Noord/Uilenstede.
Is dat een beetje te doen, 15m2? Ik zoek momenteel naar minimaal 20, aangezien minder me écht te weinig lijkt.quote:Op donderdag 9 april 2009 11:30 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik heb even snel getekend.
[ afbeelding ]
Ongeveer 15m2.
Betaal teveel dat is jammer. Het is wel een plus dat ik toffe huisgenoten heb, ruime en netjes opgeknapte badkamer en keuken en een gaaf groot dakterras waar de zon zo'n beetje de hele zomer opstaat.
Ik heb twee jaar in 16m2 gewoond, dat ging prima. Ik had een groot raam waardoor het sowieso al heel licht leek in mijn kamer. Het ligt er ook aan of je veel thuis zult zijn of niet.quote:Op vrijdag 17 april 2009 22:27 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Is dat een beetje te doen, 15m2? Ik zoek momenteel naar minimaal 20, aangezien minder me écht te weinig lijkt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |