Niet echt.quote:Op donderdag 19 februari 2009 @ 19:23 schreef raaavi het volgende:
Ben ik stoer als ik een hyve heb met meer dan 16000 leden?
DE 50.000 LEDEN, KOMOP WE KUNEN HET hyve zekerquote:Op donderdag 19 februari 2009 19:23 schreef raaavi het volgende:
Ben ik stoer als ik een hyve heb met meer dan 16000 leden?
je vind het toch niet stoerquote:Op donderdag 19 februari 2009 19:23 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Niet echt.
Watvoor hyve heb je dan?
Neequote:Op donderdag 19 februari 2009 19:24 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
DE 50.000 LEDEN, KOMOP WE KUNEN HET hyve zeker
Dan kan je daarna mooi die hyve veranderen enzoquote:Op donderdag 19 februari 2009 19:24 schreef raaavi het volgende:
[..]
Nee![]()
mensen die daar lid van worden zijn triest. laat staan degene die zulke hyves openen.
Goed ideee!quote:Op donderdag 19 februari 2009 19:25 schreef Hyman het volgende:
[..]
Dan kan je daarna mooi die hyve veranderen enzo, bijv: RAAAVI IS TOF!
En dan zijn daar 50.000 mensen lid van
quote:Op donderdag 19 februari 2009 19:25 schreef Hyman het volgende:
[..]
Dan kan je daarna mooi die hyve veranderen enzo, bijv: RAAAVI IS TOF!
En dan zijn daar 50.000 mensen lid van
quote:Op donderdag 19 februari 2009 @ 19:24 schreef raaavi het volgende:
[..]
je vind het toch niet stoer
nu ga ik het niet zeggen ook!!
En toch overleefde je het wél,quote:Op donderdag 19 februari 2009 19:30 schreef raaavi het volgende:
[..]
je bent 15!
toen ik hier als 15jarige was,
overleefde ik het niet!
Kan je ook online sterven dan?quote:Op donderdag 19 februari 2009 19:30 schreef raaavi het volgende:
[..]
je bent 15!
toen ik hier als 15jarige was,
overleefde ik het niet!
quote:Op donderdag 19 februari 2009 19:31 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
En toch overleefde je het wél,
anders zou je nu hier niet posten.
JA HA-HAquote:Op donderdag 19 februari 2009 19:31 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Kan je ook online sterven dan?
nee?quote:Op donderdag 19 februari 2009 19:33 schreef Onorgineel het volgende:
Gaat er ook echt iemand lid worden![]()
![]()
Ik was even etenquote:Op donderdag 19 februari 2009 19:18 schreef raaavi het volgende:
wat een stilte die laatste paar minuten!
quote:Op donderdag 19 februari 2009 19:35 schreef Onorgineel het volgende:
Maik is lid geworden van hoifokkertjes.hyves.nl, wie is maik.
En ik slaap aaaaaaaaaaaaaaaaltijd met muziek
Eigenlijk ben jij grappig, met je standaard domme antwoorden en het niet doorhebben.quote:Op donderdag 19 februari 2009 @ 19:33 schreef raaavi het volgende:
[..]
[..]
JA HA-HA
jullie zijn een komisch duo samen.
Orgi is komisch, en Fredo erbij maakt een Duo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:altijd he (l)
kan nu bijna niet meer zonder o.o'quote:ALTIJDD!
¹e; Music luisteren Op me phona:music:
²e; Slapeenn :sleeping:
xquote:Ik zet de mp3 of mobiel wel uit!!quote:is echt standaard of mn
radio ( wild fm )
of mn mobiel of ipod. :-$
xxx'quote:Me batterij is best snel op
dus ik doe me mobiel in de oplader
en luister ik gewoon muziek:shades:
Jij bent Maik?quote:
quote:Op donderdag 19 februari 2009 19:36 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Eigenlijk ben jij grappig, met je standaard domme antwoorden en het niet doorhebben.
Hehe, heb alleen mijn hyves leeggegooit omdat ik er geen fuck meer mee doe...quote:Op donderdag 19 februari 2009 19:37 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Jij bent Maik?
Haaaaaaaaaaaaaaaai maik wat heb je een hoop vrienden
..je gaat naar The Killers?
Het doorhebben van wat?quote:Op donderdag 19 februari 2009 19:36 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Eigenlijk ben jij grappig, met je standaard domme antwoorden en het niet doorhebben.
Ik heb nooit echt vakantiequote:Op donderdag 19 februari 2009 19:39 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Niks doen terwijl het normaal wel moet
quote:Op donderdag 19 februari 2009 19:33 schreef raaavi het volgende:
[..]
nee?
Ik heb het gat in de markt gevonden!
http://slapenmetmuziek.hyves.nl/
quote:
Dat is welquote:
Ook wel redelijk, ik moet ander werk gaan zoeken.quote:Op donderdag 19 februari 2009 19:46 schreef Seam het volgende:
[..]
wel redelijk, ik moet in de vakantie belachelijk veel gaan inhalen
en met jou?
het die hyves opgericht door jouquote:
achja altijd weer leuk om nieuwe mensen te leren kennen hequote:Op donderdag 19 februari 2009 19:48 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Ook wel redelijk, ik moet ander werk gaan zoeken.
Jaarcontract word niet verlengt.
Mja.
Dat is waar.quote:Op donderdag 19 februari 2009 19:50 schreef Seam het volgende:
[..]
achja altijd weer leuk om nieuwe mensen te leren kennen he
Dat welquote:Op donderdag 19 februari 2009 19:48 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Dat is welinderdaad..
Maar goed hij heeft hem van deviantart, dus degene die hem gemaakt heeft krijgt er de credits voor, vind ik wel goed eigenlijk
rephrase please?quote:Op donderdag 19 februari 2009 19:49 schreef Seam het volgende:
[..]
het die hyves opgericht door jou?
Ik wil ook frikandelquote:Op donderdag 19 februari 2009 19:52 schreef Seam het volgende:
Dadelijk lekker wat voetbal kijken met frikandellen en bier
Inderdaad wel erg scheefquote:
quote:
Goed ehSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:hi luv <3
thank you for the note~
everything seems to be just fine <3 (thanks for providing screenshots - makes it easier for me XD)
it's nice to meet someone , who's understood the principle of giving credit and linking back ;3
when that's said~ you have my permission to showcase my photo in your group .
also . congrats on 7,000 members * that's quite an achievement imo ^3^
love,
nate
is die ookquote:Op donderdag 19 februari 2009 19:54 schreef Seam het volgende:
[..]
Inderdaad wel erg scheefDie hyves lijkt wel door jou opgericht:
Beheerder:
raav (ravii.hyves.nl)
Jij weet ook wel wat eten is he.quote:Op donderdag 19 februari 2009 19:52 schreef Seam het volgende:
Dadelijk lekker wat voetbal kijken met frikandellen en bier
quote:Op donderdag 19 februari 2009 19:54 schreef raaavi het volgende:
[..]Heel netjes gedaan hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goed eh!
![]()
quote:Op donderdag 19 februari 2009 19:55 schreef raaavi het volgende:
[..]
mstr + * = vieze ranzige gay sex?
fucking stoerquote:Op donderdag 19 februari 2009 19:57 schreef Desunoto het volgende:
Ik heb die hyves eerder gezien trouwens. M'n zusje heeft volgens mij nog een linkje naar die hyves op haar hyves staan.![]()
*Insert sneue opmerking over frikandellen*quote:
quote:Op donderdag 19 februari 2009 19:58 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
*Insert sneue opmerking over frikandellen*
hoifokkertjes.hyves.nl is al bezet hoorquote:Op donderdag 19 februari 2009 19:58 schreef VlaDje het volgende:
Ik heb de masterlijkste hyves van de hele wereld
O echt?quote:Op donderdag 19 februari 2009 19:58 schreef VlaDje het volgende:
Ik heb de masterlijkste hyves van de hele wereld
Vladi4.hyves.nlquote:Op donderdag 19 februari 2009 19:59 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
hoifokkertjes.hyves.nl is al bezet hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 19 februari 2009 20:00 schreef Desunoto het volgende:
OMGWTF ze heeft zich ook aangemeld voor de EMO hyves![]()
Daar wil ik ook wel lid van worden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Life is Music
Het spijt me om te zeggen, maar jij hebt echt zo'n: Ik heb geen vrienden dus ik hoef ook geen hyves hoofd.quote:
Fout. Je hebt ook van die witte eenden.quote:Op donderdag 19 februari 2009 19:59 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Dat is geen eend maar een gans.
Als het je spijt waarom zeg je het dan.quote:Op donderdag 19 februari 2009 20:01 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Het spijt me om te zeggen, maar jij hebt echt zo'n: Ik heb geen vrienden dus ik hoef ook geen hyves hoofd.
Welke pic baseer je dat op?quote:Op donderdag 19 februari 2009 20:01 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Het spijt me om te zeggen, maar jij hebt echt zo'n: Ik heb geen vrienden dus ik hoef ook geen hyves hoofd.
quote:Op donderdag 19 februari 2009 20:01 schreef prodygee het volgende:
[..]
Fout. Je hebt ook van die witte eenden.
quote:Op donderdag 19 februari 2009 20:00 schreef Desunoto het volgende:
OMGWTF ze heeft zich ook aangemeld voor de EMO hyves![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook geen paint?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ook te boeken voor feestjes en partijen
AFCAquote:Op donderdag 19 februari 2009 19:55 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Jij weet ook wel wat eten is he.![]()
Wie spelen er vanavond?
Jaquote:Op donderdag 19 februari 2009 20:03 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Of is dat dutcherrorist in je profiel? die dat kansloze papiertje ophoud
Je snapt m wel als je een beetje doordenktquote:
omdat mensen wel mogen weten wat ik van ze vindquote:Op donderdag 19 februari 2009 20:02 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Als het je spijt waarom zeg je het dan.
excuses aanvaardquote:Op donderdag 19 februari 2009 20:04 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Oooh, dan heeft hij dus zo'n hoofd
quote:Op donderdag 19 februari 2009 20:05 schreef prodygee het volgende:
"Hoi! Ik ben Emo!"
http://emo.hyves.nl/
quote:Op donderdag 19 februari 2009 20:05 schreef prodygee het volgende:
"Hoi! Ik ben Emo!"
http://autist.hyves.nl/quote:Op donderdag 19 februari 2009 20:05 schreef prodygee het volgende:
"Hoi! Ik ben Emo!"
omg hoe verzin he hetquote:Op donderdag 19 februari 2009 20:05 schreef prodygee het volgende:
"Hoi! Ik ben Emo!"
15 jarige homo hardcoresquote:Op donderdag 19 februari 2009 20:07 schreef Onorgineel het volgende:
http://kanker.hyves.nl/
ben je raar ofzo:-s
wie noemt zichzelf nou kanker?
vind je dat normaal ofzo
k hoop dat jy t krijgt (6)
quote:Op donderdag 19 februari 2009 20:07 schreef Onorgineel het volgende:
vind je dat normaal ofzo
quote:Op donderdag 19 februari 2009 20:07 schreef Onorgineel het volgende:
vind je dat normaal ofzo
quote:Op donderdag 19 februari 2009 20:12 schreef Daniane het volgende:
Nou sorry hoor, dat ik op vmbo zit vanwege mijn luiheid en jij vanwege je domheid
quote:Op donderdag 19 februari 2009 20:12 schreef Daniane het volgende:
Mijn klas is echtEcht zo typisch vmbo...
Ze denken echt stuk voor stuk dat ze heel wat zijn
en 'n vriend van me is helemaal veranderd in zo'n wannabe-hun-typeje...
Ze zijn ook zó dom.
Vandaag bij maatschappijleer deden we 'n spel dat je beroepen moest tekenen, en groepjes moesten dan raden welk beroep het was.
Toen moest iemand "gevangenisbewaker" tekenen, dus wij zo "cipier!" (was overigens fout omdat je gevangenisbewaker moest zeggen![]()
)
zegt zo'n wijf zo "Ja hallooo, we zitten maar op 3mavo hoor"
Nou sorry hoor, dat ik op vmbo zit vanwege mijn luiheid en jij vanwege je domheid
Goed gedaanquote:Op donderdag 19 februari 2009 20:13 schreef Daniane het volgende:
Oja had 8 voor economie pw waar ik vet slecht voor had geleerd
was 'n eitje.
Economiequote:Op donderdag 19 februari 2009 20:13 schreef Daniane het volgende:
Oja had 8 voor economie pw waar ik vet slecht voor had geleerd
was 'n eitje.
Nietquote:
Een van mijn betere vakken buiten talen om!quote:
Nice, economie was ik gelukkig al vanaf de vierde van afquote:Op donderdag 19 februari 2009 20:16 schreef Daniane het volgende:
[..]
Een van mijn betere vakken buiten talen om!
Had ook 10 voor po; die telt voor examen !
ga jij ook al wegquote:
ilove.quote:
Om in de carnavalsstemming te komenquote:
De fuck. Skillsquote:Op donderdag 19 februari 2009 20:16 schreef Daniane het volgende:
[..]
Voor economie ben ik nog met mazzel geslaagd toendertijdquote:Op donderdag 19 februari 2009 20:16 schreef Daniane het volgende:
[..]
Ik koos het juist.quote:Op donderdag 19 februari 2009 20:17 schreef Seam het volgende:
[..]
Nice, economie was ik gelukkig al vanaf de vierde van af
Stiekem was 't 'n opdracht waarbij iedereen gemakkelijk een 8 kon halenquote:Op donderdag 19 februari 2009 20:18 schreef prodygee het volgende:
[..]
De fuck. Skills
Economie schopte mijn kont in 't laatste jaar. Waarna ik terugschopte en 'm helemaal deaudmaakte bij 'n herkansing.
Ooo duits heb ik ook!quote:Op donderdag 19 februari 2009 20:19 schreef Dramatic_Chipmunk het volgende:
[..]
Voor economie ben ik nog met mazzel geslaagd toendertijdzelfde geval met duits.
Herkenbaarquote:Op donderdag 19 februari 2009 20:20 schreef Daniane het volgende:
[..]
Ik koos het juist.
Ik vind 't wel 'n leuk vak. alleen de leraar is erggg.
Bleh niks aan, heb het 4 jaar gehad en afgesloten op mn eindcijferlijst met een krappe 6quote:
Ben ook blij dat ik na de 3e van Frans af was, Duits heb ik wel examen in gedaanquote:Op donderdag 19 februari 2009 20:22 schreef Dramatic_Chipmunk het volgende:
[..]
Bleh niks aan, heb het 4 jaar gehad en afgesloten op mn eindcijferlijst met een krappe 6![]()
Daarintegen ben ik blij dat Frans me bespaard is gebleven
Hij heeft van die koosnaampjes voor mensen...quote:
GOEDZOOO!quote:Op donderdag 19 februari 2009 20:24 schreef Seam het volgende:
Ik had een negen voor Frans 1 op mijn eindlijst
Nja vind Frans zelf leuker. Maar deze lerares legt alles wel goed uit, ondanks dat ik 'n hele achterstand had op Duits doordat we alle Duits leraressen wegpestten vorig jaar...quote:Op donderdag 19 februari 2009 20:22 schreef Dramatic_Chipmunk het volgende:
[..]
Bleh niks aan, heb het 4 jaar gehad en afgesloten op mn eindcijferlijst met een krappe 6![]()
Daarintegen ben ik blij dat Frans me bespaard is gebleven
Haha dat klikt opzich nog wel komischquote:Op donderdag 19 februari 2009 20:24 schreef Daniane het volgende:
[..]
Hij heeft van die koosnaampjes voor mensen...Ik ben Daniekje/Niekje ofzo. Echt erg
dan schaam je je toch gewoon!
Meisje uit mn economieklas is d'r trots op dat hij haar Essiebessie noemt![]()
Verder rent ie wel 's door de klas; gaat ie opeens vanuit het niets languit op tafels liggen.
En als ie uitleg geeft roept ie allemaal namen.. zit ie zo van "Ja, en conjuncturele werkloosheid is ... Danique" terwijl je gewoon oplet enzo. Echt irritant.![]()
Hij heeft echt vaak van die lessen dat hij de hele tijd mij moet hebben
Oké ik zit ook wel de hele tijd te kuttenmaar toch.
Ur not the only onequote:Op donderdag 19 februari 2009 20:23 schreef VlaDje het volgende:
[..]
whehe, ik zit me nu alweer kats te verheugen op SD
misschien kijkt die graag naar jequote:Op donderdag 19 februari 2009 20:24 schreef Daniane het volgende:
Hij heeft echt vaak van die lessen dat hij de hele tijd mij moet hebben
Hij is gewoon erg..quote:Op donderdag 19 februari 2009 20:27 schreef Dramatic_Chipmunk het volgende:
[..]
Haha dat klikt opzich nog wel komisch![]()
Ik herinner mijn eco-docent als iemand die met boeken op tafels sloeg en met opmerkingen aankwam als '' je bent nu de sigaar'' en '' dit was de druppel die de emmer deed overlopen'' als er weer eens niet opgelet werd
Bij ons bij economie werd er nooit wat uitgevoerd. Vorig jaar een paar weken voor de examens was die het volgens mij een beetje zat. Aan het begin van de les zei hij zo: "Okay, we gaan beginnen. Wie geen zin heeft gaat maar weg, dan kan ik met de rest misschien eens een fatsoenlijke les doen." Volgens mij zat er bijna niemand meer in het lokaalquote:Op donderdag 19 februari 2009 20:27 schreef Dramatic_Chipmunk het volgende:
[..]
Haha dat klikt opzich nog wel komisch![]()
Ik herinner mijn eco-docent als iemand die met boeken op tafels sloeg en met opmerkingen aankwam als '' je bent nu de sigaar'' en '' dit was de druppel die de emmer deed overlopen'' als er weer eens niet opgelet werd
Onhandelbare klas dusquote:Op donderdag 19 februari 2009 20:29 schreef Daniane het volgende:
[..]
Hij is gewoon erg..Je moest hem eens meemaken!
En dat klinkt meer als leraren van vorig jaarDie konden ons echt niet aan
![]()
![]()
Hahahaha nooooooquote:Op donderdag 19 februari 2009 20:28 schreef raaavi het volgende:
[..]
misschien kijkt die graag naar je
kan ik nog geen concreet oordeel over geven
never seen pics of yooou!
Haha dat is het mooiste dan dat ze gewoon weggaanquote:Op donderdag 19 februari 2009 20:30 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Bij ons bij economie werd er nooit wat uitgevoerd. Vorig jaar een paar weken voor de examens was die het volgens mij een beetje zat. Aan het begin van de les zei hij zo: "Okay, we gaan beginnen. Wie geen zin heeft gaat maar weg, dan kan ik met de rest misschien eens een fatsoenlijke les doen." Volgens mij zat er bijna niemand meer in het lokaal
Briljantquote:Op donderdag 19 februari 2009 20:30 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Bij ons bij economie werd er nooit wat uitgevoerd. Vorig jaar een paar weken voor de examens was die het volgens mij een beetje zat. Aan het begin van de les zei hij zo: "Okay, we gaan beginnen. Wie geen zin heeft gaat maar weg, dan kan ik met de rest misschien eens een fatsoenlijke les doen." Volgens mij zat er bijna niemand meer in het lokaal
Tuurlijk, kon ik tenminste naar de Bakker Bartquote:Op donderdag 19 februari 2009 20:31 schreef Dramatic_Chipmunk het volgende:
[..]
Haha dat is het mooiste dan dat ze gewoon weggaan
Uhmz laat me raden, Woestijnequote:Op donderdag 19 februari 2009 20:30 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Neequote:Op donderdag 19 februari 2009 20:33 schreef prodygee het volgende:
En nou allemaal Wie Is De Mol kijken!
Ja, toen wel. Wat was dat leukquote:Op donderdag 19 februari 2009 20:30 schreef Dramatic_Chipmunk het volgende:
[..]
Onhandelbare klas dus
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Striving to be more than average.
Aah chill.quote:Op donderdag 19 februari 2009 20:30 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Jazekerquote:Op donderdag 19 februari 2009 20:33 schreef Probinski het volgende:
[..]
Uhmz laat me raden, Woestijne?
Had dat geen consequenties danquote:Op donderdag 19 februari 2009 20:33 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Tuurlijk, kon ik tenminste naar de Bakker Bart
K wist tquote:Op donderdag 19 februari 2009 20:34 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Jazeker... Maar ik ga ervandoor
quote:Op donderdag 19 februari 2009 20:34 schreef Daniane het volgende:
[..]
Ja, toen wel. Wat was dat leuk
hoeveel leraren we hebben gehad voor bepaalde vakken:
3 nask
2 wiskunde
3 duits
2 engels
2 economie
2 biologie
1 frans leraar
dat was dan wel 'n wonder
want die gast kon er echt niet tegen
Deden jullie goed danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Suddenly there was a change.
Nope, niks van gehoord. Hij had zelf gezegd dat we mochten gaan.quote:Op donderdag 19 februari 2009 20:35 schreef Dramatic_Chipmunk het volgende:
[..]
Had dat geen consequenties dan? zelfs op de opleiding waar ik nu zit zeuren nog over afwezigheidsuren en krijg je al telefoontjes als je er een dag niet bent
Nee dank jequote:Op donderdag 19 februari 2009 20:33 schreef prodygee het volgende:
En nou allemaal Wie Is De Mol kijken!
Nope nog niet gezien.quote:Op donderdag 19 februari 2009 20:27 schreef Probinski het volgende:
[..]
Ur not the only one
Btw, ECW gezien?
Jaaaaa.quote:Op donderdag 19 februari 2009 20:36 schreef Dramatic_Chipmunk het volgende:
[..]
Deden jullie goed dan
Ik was onhandelbaarquote:Op donderdag 19 februari 2009 20:42 schreef Daniane het volgende:
[..]
Jaaaaa.
Elke les bij zulke mensen was 'n feest.
Benieuwd wat er nu weer zou gebeuren!
Vooral die van godsdienst kon je over de zeik krijgenDie kreeg wel 10 woede uitbarstingen per les.
Stuurde hij iemand eruit, stond diegene op, zei hij weer van "waar ga je heen? ga zitten" .. en zo de hele les door
Hahahahahaquote:Op donderdag 19 februari 2009 20:46 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Ik was onhandelbaar![]()
Stootte m'n voet tegen de tafel en begon al: GOOOOOOODVEERRRRRR.....
Toen riep zij al van: JA GA ER MAAR UIT.![]()
En in de opwelling schreeuwde ik er nog achteraan, JA DAT DOET TOCH PIJN...TEEF!.
rightquote:Op donderdag 19 februari 2009 20:48 schreef VlaDje het volgende:
Heeft me trouwens een een keer met neptranen voor de klas staan mijn excuses aanbieden opgeleverd
Ik zat op een school met 200 leerlingen, daar kun je net even iets meer maken als op scholen waarop je slechts een nummertje bentquote:
Aahwww.quote:Op donderdag 19 februari 2009 20:48 schreef VlaDje het volgende:
Heeft me trouwens een een keer met neptranen voor de klas staan mijn excuses aanbieden opgeleverd
Ik was 18613quote:Op donderdag 19 februari 2009 20:52 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Ik zat op een school met 200 leerlingen, daar kun je net even iets meer maken als op scholen waarop je slechts een nummertje bent
Vlad niet hoorquote:Op donderdag 19 februari 2009 20:55 schreef ImTheBase het volgende:
Duidelijk dat veel mensen hier nog op de middelbare zitten.
Hoezo naziquote:Op donderdag 19 februari 2009 21:01 schreef raaavi het volgende:ik zit op een (nazi) school met 240 leerlingen.
Geen nummer dus?quote:Op donderdag 19 februari 2009 21:01 schreef raaavi het volgende:
ik zit op een (nazi) school met 240 leerlingen.
Jaa goed, bijna vakantie+carnaval.quote:Op donderdag 19 februari 2009 21:25 schreef Vamps het volgende:
[..]
Lekker en bijna weekend.
Hoe zit het met jou?
Hoe ga je verkleed?quote:Op donderdag 19 februari 2009 21:28 schreef Daniane het volgende:
[..]
Jaa goed, bijna vakantie+carnaval.
Ik neem aan dat de foto's daarvan achteraf op fok! worden geplaatst?quote:
Als je lief bent!quote:Op donderdag 19 februari 2009 21:38 schreef Vamps het volgende:
[..]
Ik neem aan dat de foto's daarvan achteraf op fok! worden geplaatst?
Ben ik ooit wel eens niet lief?quote:Op donderdag 19 februari 2009 21:39 schreef Daniane het volgende:
[..]
Als je lief bent!
Je bent geloof k al de 3e/4de die pics wilt. :")
Doenquote:Op donderdag 19 februari 2009 21:39 schreef Daniane het volgende:
[..]
Als je lief bent!
Hé een nieuwe avaquote:Op donderdag 19 februari 2009 21:39 schreef Daniane het volgende:
[..]
Als je lief bent!
Geen nektyfus, maar heb je dan niet continu een bureau in je zij?quote:
Woarquote:Op donderdag 19 februari 2009 21:57 schreef Sjoegerd het volgende:
OMG zitten ze hier Super Smash te spelen
Wat heb je voor achtergrond?quote:Op donderdag 19 februari 2009 21:56 schreef raaavi het volgende:
[ afbeelding ]
rotzooi!
[ afbeelding ]
Hier dus met kromme rug
[ afbeelding ]!
Beim Paul.... En godverdedomme ik kan pas donderdag mijn rijbewijs ophalen..quote:
Nog maar 7 daagjesquote:Op donderdag 19 februari 2009 22:01 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Beim Paul.... En godverdedomme ik kan pas donderdag mijn rijbewijs ophalen..
Ah say hhaiz from mehquote:Op donderdag 19 februari 2009 22:01 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Beim Paul.... En godverdedomme ik kan pas donderdag mijn rijbewijs ophalen..
Maar 7 dagen? Ik wil morgen al rijdenquote:Op donderdag 19 februari 2009 22:02 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Nog maar 7 daagjes
Nog een late onorginele felicitatie trouwens.
Kan ik in ieder geval nog 7 dagen veilig de weg opquote:Op donderdag 19 februari 2009 22:04 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Maar 7 dagen? Ik wil morgen al rijden
Nop! juist niet.quote:Op donderdag 19 februari 2009 21:58 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Geen nektyfus, maar heb je dan niet continu een bureau in je zij?
Hier staat die tussen.quote:
Bij jou stond er tijd enzo bij.quote:Op donderdag 19 februari 2009 22:06 schreef raaavi het volgende:
[..]
Nop! juist niet.
me rechterarm kan mooi leunen op me bureablad, voor me muis
en voor me toetsenbord heb ik ook ruimte genoeg!
[..]
Hier staat die tussen.
http://raviii01.deviantart.com/favourites/#Wallpapers
Da's wel lekker jaquote:Op donderdag 19 februari 2009 22:06 schreef raaavi het volgende:
[..]
Nop! juist niet.
me rechterarm kan mooi leunen op me bureablad, voor me muis
en voor me toetsenbord heb ik ook ruimte genoeg!
Het gaat er pas net weer overquote:Op donderdag 19 februari 2009 22:12 schreef kanovinnie het volgende:
zo, terug van werk.
gaat het nog steeds over de pc van raaavi?
doe maar vincent of vinnie ipv van kano aubquote:
Grote tijd en andere infoquote:Op donderdag 19 februari 2009 22:09 schreef MarkM het volgende:
[..]
Bij jouw stond er tijd enzo bij.
Moet kunnen!quote:Op donderdag 19 februari 2009 22:22 schreef MarkM het volgende:
Lis loopt gewoon weer even lekker te chagrijnen.
Foute opmerking Raaavi. Nu ben je de pisang.quote:Op donderdag 19 februari 2009 22:23 schreef raaavi het volgende:
ze maakt ons allemaal nieuwschierig
en post vervolgens pas over 3 delen weer met HOI!
oid
(kleine gok!)
JEWAITZELLUFquote:Op donderdag 19 februari 2009 22:23 schreef raaavi het volgende:
hij loopt door het bos?
buitenwesten?
helemaal de weg kwijt =/
gorengquote:Op donderdag 19 februari 2009 22:23 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Foute opmerking Raaavi. Nu ben je de pisang.
ben je nietquote:Op donderdag 19 februari 2009 22:25 schreef liiszle het volgende:
dit topic niet
ik voel me ongewenst.
Krijg jij geen last van je nek? Ik wel.quote:Op donderdag 19 februari 2009 22:25 schreef kanovinnie het volgende:
a) kutkwaliteit foto's genomen met mijn telefoon
b) het is niet mijn pak ijsthee
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 19 februari 2009 22:25 schreef kanovinnie het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 19 februari 2009 22:26 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Krijg jij geen last van je nek? Ik wel.
Jij hebt de cheapy cheapy versie zeg maar.quote:Op donderdag 19 februari 2009 22:27 schreef Desunoto het volgende:
[..]
![]()
Ik heb dezelfde speakers maar dan met één zo een... rondje?
FRIIS COMPANY RECLAMEquote:Op donderdag 19 februari 2009 22:25 schreef kanovinnie het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 19 februari 2009 22:26 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Krijg jij geen last van je nek? Ik wel.
Klopt.quote:Op donderdag 19 februari 2009 22:28 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Jij hebt de cheapy cheapy versie zeg maar.
oké. misschienblijf ik dan nog even.quote:
fris wat?quote:Op donderdag 19 februari 2009 22:30 schreef Daniane het volgende:
[..]
FRIIS COMPANY RECLAME
ik tas van heb
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |