quote:Op donderdag 19 februari 2009 20:00 schreef Desunoto het volgende:
OMGWTF ze heeft zich ook aangemeld voor de EMO hyves![]()
Daar wil ik ook wel lid van worden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Life is Music
Het spijt me om te zeggen, maar jij hebt echt zo'n: Ik heb geen vrienden dus ik hoef ook geen hyves hoofd.quote:
Fout. Je hebt ook van die witte eenden.quote:Op donderdag 19 februari 2009 19:59 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Dat is geen eend maar een gans.
Als het je spijt waarom zeg je het dan.quote:Op donderdag 19 februari 2009 20:01 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Het spijt me om te zeggen, maar jij hebt echt zo'n: Ik heb geen vrienden dus ik hoef ook geen hyves hoofd.
Welke pic baseer je dat op?quote:Op donderdag 19 februari 2009 20:01 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Het spijt me om te zeggen, maar jij hebt echt zo'n: Ik heb geen vrienden dus ik hoef ook geen hyves hoofd.
quote:Op donderdag 19 februari 2009 20:01 schreef prodygee het volgende:
[..]
Fout. Je hebt ook van die witte eenden.
quote:Op donderdag 19 februari 2009 20:00 schreef Desunoto het volgende:
OMGWTF ze heeft zich ook aangemeld voor de EMO hyves![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook geen paint?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ook te boeken voor feestjes en partijen
AFCAquote:Op donderdag 19 februari 2009 19:55 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Jij weet ook wel wat eten is he.![]()
Wie spelen er vanavond?
Jaquote:Op donderdag 19 februari 2009 20:03 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Of is dat dutcherrorist in je profiel? die dat kansloze papiertje ophoud
Je snapt m wel als je een beetje doordenktquote:
omdat mensen wel mogen weten wat ik van ze vindquote:Op donderdag 19 februari 2009 20:02 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Als het je spijt waarom zeg je het dan.
excuses aanvaardquote:Op donderdag 19 februari 2009 20:04 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Oooh, dan heeft hij dus zo'n hoofd
quote:Op donderdag 19 februari 2009 20:05 schreef prodygee het volgende:
"Hoi! Ik ben Emo!"
http://emo.hyves.nl/
quote:Op donderdag 19 februari 2009 20:05 schreef prodygee het volgende:
"Hoi! Ik ben Emo!"
http://autist.hyves.nl/quote:Op donderdag 19 februari 2009 20:05 schreef prodygee het volgende:
"Hoi! Ik ben Emo!"
omg hoe verzin he hetquote:Op donderdag 19 februari 2009 20:05 schreef prodygee het volgende:
"Hoi! Ik ben Emo!"
15 jarige homo hardcoresquote:Op donderdag 19 februari 2009 20:07 schreef Onorgineel het volgende:
http://kanker.hyves.nl/
ben je raar ofzo:-s
wie noemt zichzelf nou kanker?
vind je dat normaal ofzo
k hoop dat jy t krijgt (6)
quote:Op donderdag 19 februari 2009 20:07 schreef Onorgineel het volgende:
vind je dat normaal ofzo
quote:Op donderdag 19 februari 2009 20:07 schreef Onorgineel het volgende:
vind je dat normaal ofzo
quote:Op donderdag 19 februari 2009 20:12 schreef Daniane het volgende:
Nou sorry hoor, dat ik op vmbo zit vanwege mijn luiheid en jij vanwege je domheid
quote:Op donderdag 19 februari 2009 20:12 schreef Daniane het volgende:
Mijn klas is echtEcht zo typisch vmbo...
Ze denken echt stuk voor stuk dat ze heel wat zijn
en 'n vriend van me is helemaal veranderd in zo'n wannabe-hun-typeje...
Ze zijn ook zó dom.
Vandaag bij maatschappijleer deden we 'n spel dat je beroepen moest tekenen, en groepjes moesten dan raden welk beroep het was.
Toen moest iemand "gevangenisbewaker" tekenen, dus wij zo "cipier!" (was overigens fout omdat je gevangenisbewaker moest zeggen![]()
)
zegt zo'n wijf zo "Ja hallooo, we zitten maar op 3mavo hoor"
Nou sorry hoor, dat ik op vmbo zit vanwege mijn luiheid en jij vanwege je domheid
Goed gedaanquote:Op donderdag 19 februari 2009 20:13 schreef Daniane het volgende:
Oja had 8 voor economie pw waar ik vet slecht voor had geleerd
was 'n eitje.
Economiequote:Op donderdag 19 februari 2009 20:13 schreef Daniane het volgende:
Oja had 8 voor economie pw waar ik vet slecht voor had geleerd
was 'n eitje.
Nietquote:
Een van mijn betere vakken buiten talen om!quote:
Nice, economie was ik gelukkig al vanaf de vierde van afquote:Op donderdag 19 februari 2009 20:16 schreef Daniane het volgende:
[..]
Een van mijn betere vakken buiten talen om!
Had ook 10 voor po; die telt voor examen !
ga jij ook al wegquote:
ilove.quote:
Om in de carnavalsstemming te komenquote:
De fuck. Skillsquote:Op donderdag 19 februari 2009 20:16 schreef Daniane het volgende:
[..]
Voor economie ben ik nog met mazzel geslaagd toendertijdquote:Op donderdag 19 februari 2009 20:16 schreef Daniane het volgende:
[..]
Ik koos het juist.quote:Op donderdag 19 februari 2009 20:17 schreef Seam het volgende:
[..]
Nice, economie was ik gelukkig al vanaf de vierde van af
Stiekem was 't 'n opdracht waarbij iedereen gemakkelijk een 8 kon halenquote:Op donderdag 19 februari 2009 20:18 schreef prodygee het volgende:
[..]
De fuck. Skills
Economie schopte mijn kont in 't laatste jaar. Waarna ik terugschopte en 'm helemaal deaudmaakte bij 'n herkansing.
Ooo duits heb ik ook!quote:Op donderdag 19 februari 2009 20:19 schreef Dramatic_Chipmunk het volgende:
[..]
Voor economie ben ik nog met mazzel geslaagd toendertijdzelfde geval met duits.
Herkenbaarquote:Op donderdag 19 februari 2009 20:20 schreef Daniane het volgende:
[..]
Ik koos het juist.
Ik vind 't wel 'n leuk vak. alleen de leraar is erggg.
Bleh niks aan, heb het 4 jaar gehad en afgesloten op mn eindcijferlijst met een krappe 6quote:
Ben ook blij dat ik na de 3e van Frans af was, Duits heb ik wel examen in gedaanquote:Op donderdag 19 februari 2009 20:22 schreef Dramatic_Chipmunk het volgende:
[..]
Bleh niks aan, heb het 4 jaar gehad en afgesloten op mn eindcijferlijst met een krappe 6![]()
Daarintegen ben ik blij dat Frans me bespaard is gebleven
Hij heeft van die koosnaampjes voor mensen...quote:
GOEDZOOO!quote:Op donderdag 19 februari 2009 20:24 schreef Seam het volgende:
Ik had een negen voor Frans 1 op mijn eindlijst
Nja vind Frans zelf leuker. Maar deze lerares legt alles wel goed uit, ondanks dat ik 'n hele achterstand had op Duits doordat we alle Duits leraressen wegpestten vorig jaar...quote:Op donderdag 19 februari 2009 20:22 schreef Dramatic_Chipmunk het volgende:
[..]
Bleh niks aan, heb het 4 jaar gehad en afgesloten op mn eindcijferlijst met een krappe 6![]()
Daarintegen ben ik blij dat Frans me bespaard is gebleven
Haha dat klikt opzich nog wel komischquote:Op donderdag 19 februari 2009 20:24 schreef Daniane het volgende:
[..]
Hij heeft van die koosnaampjes voor mensen...Ik ben Daniekje/Niekje ofzo. Echt erg
dan schaam je je toch gewoon!
Meisje uit mn economieklas is d'r trots op dat hij haar Essiebessie noemt![]()
Verder rent ie wel 's door de klas; gaat ie opeens vanuit het niets languit op tafels liggen.
En als ie uitleg geeft roept ie allemaal namen.. zit ie zo van "Ja, en conjuncturele werkloosheid is ... Danique" terwijl je gewoon oplet enzo. Echt irritant.![]()
Hij heeft echt vaak van die lessen dat hij de hele tijd mij moet hebben
Oké ik zit ook wel de hele tijd te kuttenmaar toch.
Ur not the only onequote:Op donderdag 19 februari 2009 20:23 schreef VlaDje het volgende:
[..]
whehe, ik zit me nu alweer kats te verheugen op SD
misschien kijkt die graag naar jequote:Op donderdag 19 februari 2009 20:24 schreef Daniane het volgende:
Hij heeft echt vaak van die lessen dat hij de hele tijd mij moet hebben
Hij is gewoon erg..quote:Op donderdag 19 februari 2009 20:27 schreef Dramatic_Chipmunk het volgende:
[..]
Haha dat klikt opzich nog wel komisch![]()
Ik herinner mijn eco-docent als iemand die met boeken op tafels sloeg en met opmerkingen aankwam als '' je bent nu de sigaar'' en '' dit was de druppel die de emmer deed overlopen'' als er weer eens niet opgelet werd
Bij ons bij economie werd er nooit wat uitgevoerd. Vorig jaar een paar weken voor de examens was die het volgens mij een beetje zat. Aan het begin van de les zei hij zo: "Okay, we gaan beginnen. Wie geen zin heeft gaat maar weg, dan kan ik met de rest misschien eens een fatsoenlijke les doen." Volgens mij zat er bijna niemand meer in het lokaalquote:Op donderdag 19 februari 2009 20:27 schreef Dramatic_Chipmunk het volgende:
[..]
Haha dat klikt opzich nog wel komisch![]()
Ik herinner mijn eco-docent als iemand die met boeken op tafels sloeg en met opmerkingen aankwam als '' je bent nu de sigaar'' en '' dit was de druppel die de emmer deed overlopen'' als er weer eens niet opgelet werd
Onhandelbare klas dusquote:Op donderdag 19 februari 2009 20:29 schreef Daniane het volgende:
[..]
Hij is gewoon erg..Je moest hem eens meemaken!
En dat klinkt meer als leraren van vorig jaarDie konden ons echt niet aan
![]()
![]()
Hahahaha nooooooquote:Op donderdag 19 februari 2009 20:28 schreef raaavi het volgende:
[..]
misschien kijkt die graag naar je
kan ik nog geen concreet oordeel over geven
never seen pics of yooou!
Haha dat is het mooiste dan dat ze gewoon weggaanquote:Op donderdag 19 februari 2009 20:30 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Bij ons bij economie werd er nooit wat uitgevoerd. Vorig jaar een paar weken voor de examens was die het volgens mij een beetje zat. Aan het begin van de les zei hij zo: "Okay, we gaan beginnen. Wie geen zin heeft gaat maar weg, dan kan ik met de rest misschien eens een fatsoenlijke les doen." Volgens mij zat er bijna niemand meer in het lokaal
Briljantquote:Op donderdag 19 februari 2009 20:30 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Bij ons bij economie werd er nooit wat uitgevoerd. Vorig jaar een paar weken voor de examens was die het volgens mij een beetje zat. Aan het begin van de les zei hij zo: "Okay, we gaan beginnen. Wie geen zin heeft gaat maar weg, dan kan ik met de rest misschien eens een fatsoenlijke les doen." Volgens mij zat er bijna niemand meer in het lokaal
Tuurlijk, kon ik tenminste naar de Bakker Bartquote:Op donderdag 19 februari 2009 20:31 schreef Dramatic_Chipmunk het volgende:
[..]
Haha dat is het mooiste dan dat ze gewoon weggaan
Uhmz laat me raden, Woestijnequote:Op donderdag 19 februari 2009 20:30 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Neequote:Op donderdag 19 februari 2009 20:33 schreef prodygee het volgende:
En nou allemaal Wie Is De Mol kijken!
Ja, toen wel. Wat was dat leukquote:Op donderdag 19 februari 2009 20:30 schreef Dramatic_Chipmunk het volgende:
[..]
Onhandelbare klas dus
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Striving to be more than average.
Aah chill.quote:Op donderdag 19 februari 2009 20:30 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Jazekerquote:Op donderdag 19 februari 2009 20:33 schreef Probinski het volgende:
[..]
Uhmz laat me raden, Woestijne?
Had dat geen consequenties danquote:Op donderdag 19 februari 2009 20:33 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Tuurlijk, kon ik tenminste naar de Bakker Bart
K wist tquote:Op donderdag 19 februari 2009 20:34 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Jazeker... Maar ik ga ervandoor
quote:Op donderdag 19 februari 2009 20:34 schreef Daniane het volgende:
[..]
Ja, toen wel. Wat was dat leuk
hoeveel leraren we hebben gehad voor bepaalde vakken:
3 nask
2 wiskunde
3 duits
2 engels
2 economie
2 biologie
1 frans leraar
dat was dan wel 'n wonder
want die gast kon er echt niet tegen
Deden jullie goed danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Suddenly there was a change.
Nope, niks van gehoord. Hij had zelf gezegd dat we mochten gaan.quote:Op donderdag 19 februari 2009 20:35 schreef Dramatic_Chipmunk het volgende:
[..]
Had dat geen consequenties dan? zelfs op de opleiding waar ik nu zit zeuren nog over afwezigheidsuren en krijg je al telefoontjes als je er een dag niet bent
Nee dank jequote:Op donderdag 19 februari 2009 20:33 schreef prodygee het volgende:
En nou allemaal Wie Is De Mol kijken!
Nope nog niet gezien.quote:Op donderdag 19 februari 2009 20:27 schreef Probinski het volgende:
[..]
Ur not the only one
Btw, ECW gezien?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |