quote:Op donderdag 19 februari 2009 19:33 schreef raaavi het volgende:
[..]
nee?
Ik heb het gat in de markt gevonden!
http://slapenmetmuziek.hyves.nl/
quote:
Dat is welquote:
Ook wel redelijk, ik moet ander werk gaan zoeken.quote:Op donderdag 19 februari 2009 19:46 schreef Seam het volgende:
[..]
wel redelijk, ik moet in de vakantie belachelijk veel gaan inhalen
en met jou?
het die hyves opgericht door jouquote:
achja altijd weer leuk om nieuwe mensen te leren kennen hequote:Op donderdag 19 februari 2009 19:48 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Ook wel redelijk, ik moet ander werk gaan zoeken.
Jaarcontract word niet verlengt.
Mja.
Dat is waar.quote:Op donderdag 19 februari 2009 19:50 schreef Seam het volgende:
[..]
achja altijd weer leuk om nieuwe mensen te leren kennen he
Dat welquote:Op donderdag 19 februari 2009 19:48 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Dat is welinderdaad..
Maar goed hij heeft hem van deviantart, dus degene die hem gemaakt heeft krijgt er de credits voor, vind ik wel goed eigenlijk
rephrase please?quote:Op donderdag 19 februari 2009 19:49 schreef Seam het volgende:
[..]
het die hyves opgericht door jou?
Ik wil ook frikandelquote:Op donderdag 19 februari 2009 19:52 schreef Seam het volgende:
Dadelijk lekker wat voetbal kijken met frikandellen en bier
Inderdaad wel erg scheefquote:
quote:
Goed ehSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:hi luv <3
thank you for the note~
everything seems to be just fine <3 (thanks for providing screenshots - makes it easier for me XD)
it's nice to meet someone , who's understood the principle of giving credit and linking back ;3
when that's said~ you have my permission to showcase my photo in your group .
also . congrats on 7,000 members * that's quite an achievement imo ^3^
love,
nate
is die ookquote:Op donderdag 19 februari 2009 19:54 schreef Seam het volgende:
[..]
Inderdaad wel erg scheefDie hyves lijkt wel door jou opgericht:
Beheerder:
raav (ravii.hyves.nl)
Jij weet ook wel wat eten is he.quote:Op donderdag 19 februari 2009 19:52 schreef Seam het volgende:
Dadelijk lekker wat voetbal kijken met frikandellen en bier
quote:Op donderdag 19 februari 2009 19:54 schreef raaavi het volgende:
[..]Heel netjes gedaan hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goed eh!
![]()
quote:Op donderdag 19 februari 2009 19:55 schreef raaavi het volgende:
[..]
mstr + * = vieze ranzige gay sex?
fucking stoerquote:Op donderdag 19 februari 2009 19:57 schreef Desunoto het volgende:
Ik heb die hyves eerder gezien trouwens. M'n zusje heeft volgens mij nog een linkje naar die hyves op haar hyves staan.![]()
*Insert sneue opmerking over frikandellen*quote:
quote:Op donderdag 19 februari 2009 19:58 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
*Insert sneue opmerking over frikandellen*
hoifokkertjes.hyves.nl is al bezet hoorquote:Op donderdag 19 februari 2009 19:58 schreef VlaDje het volgende:
Ik heb de masterlijkste hyves van de hele wereld
O echt?quote:Op donderdag 19 februari 2009 19:58 schreef VlaDje het volgende:
Ik heb de masterlijkste hyves van de hele wereld
Vladi4.hyves.nlquote:Op donderdag 19 februari 2009 19:59 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
hoifokkertjes.hyves.nl is al bezet hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |