Ur not the only onequote:Op donderdag 19 februari 2009 20:23 schreef VlaDje het volgende:
[..]
whehe, ik zit me nu alweer kats te verheugen op SD
misschien kijkt die graag naar jequote:Op donderdag 19 februari 2009 20:24 schreef Daniane het volgende:
Hij heeft echt vaak van die lessen dat hij de hele tijd mij moet hebben
Hij is gewoon erg..quote:Op donderdag 19 februari 2009 20:27 schreef Dramatic_Chipmunk het volgende:
[..]
Haha dat klikt opzich nog wel komisch![]()
Ik herinner mijn eco-docent als iemand die met boeken op tafels sloeg en met opmerkingen aankwam als '' je bent nu de sigaar'' en '' dit was de druppel die de emmer deed overlopen'' als er weer eens niet opgelet werd
Bij ons bij economie werd er nooit wat uitgevoerd. Vorig jaar een paar weken voor de examens was die het volgens mij een beetje zat. Aan het begin van de les zei hij zo: "Okay, we gaan beginnen. Wie geen zin heeft gaat maar weg, dan kan ik met de rest misschien eens een fatsoenlijke les doen." Volgens mij zat er bijna niemand meer in het lokaalquote:Op donderdag 19 februari 2009 20:27 schreef Dramatic_Chipmunk het volgende:
[..]
Haha dat klikt opzich nog wel komisch![]()
Ik herinner mijn eco-docent als iemand die met boeken op tafels sloeg en met opmerkingen aankwam als '' je bent nu de sigaar'' en '' dit was de druppel die de emmer deed overlopen'' als er weer eens niet opgelet werd
Onhandelbare klas dusquote:Op donderdag 19 februari 2009 20:29 schreef Daniane het volgende:
[..]
Hij is gewoon erg..Je moest hem eens meemaken!
En dat klinkt meer als leraren van vorig jaarDie konden ons echt niet aan
![]()
![]()
Hahahaha nooooooquote:Op donderdag 19 februari 2009 20:28 schreef raaavi het volgende:
[..]
misschien kijkt die graag naar je
kan ik nog geen concreet oordeel over geven
never seen pics of yooou!
Haha dat is het mooiste dan dat ze gewoon weggaanquote:Op donderdag 19 februari 2009 20:30 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Bij ons bij economie werd er nooit wat uitgevoerd. Vorig jaar een paar weken voor de examens was die het volgens mij een beetje zat. Aan het begin van de les zei hij zo: "Okay, we gaan beginnen. Wie geen zin heeft gaat maar weg, dan kan ik met de rest misschien eens een fatsoenlijke les doen." Volgens mij zat er bijna niemand meer in het lokaal
Briljantquote:Op donderdag 19 februari 2009 20:30 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Bij ons bij economie werd er nooit wat uitgevoerd. Vorig jaar een paar weken voor de examens was die het volgens mij een beetje zat. Aan het begin van de les zei hij zo: "Okay, we gaan beginnen. Wie geen zin heeft gaat maar weg, dan kan ik met de rest misschien eens een fatsoenlijke les doen." Volgens mij zat er bijna niemand meer in het lokaal
Tuurlijk, kon ik tenminste naar de Bakker Bartquote:Op donderdag 19 februari 2009 20:31 schreef Dramatic_Chipmunk het volgende:
[..]
Haha dat is het mooiste dan dat ze gewoon weggaan
Uhmz laat me raden, Woestijnequote:Op donderdag 19 februari 2009 20:30 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Neequote:Op donderdag 19 februari 2009 20:33 schreef prodygee het volgende:
En nou allemaal Wie Is De Mol kijken!
Ja, toen wel. Wat was dat leukquote:Op donderdag 19 februari 2009 20:30 schreef Dramatic_Chipmunk het volgende:
[..]
Onhandelbare klas dus
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Striving to be more than average.
Aah chill.quote:Op donderdag 19 februari 2009 20:30 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Jazekerquote:Op donderdag 19 februari 2009 20:33 schreef Probinski het volgende:
[..]
Uhmz laat me raden, Woestijne?
Had dat geen consequenties danquote:Op donderdag 19 februari 2009 20:33 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Tuurlijk, kon ik tenminste naar de Bakker Bart
K wist tquote:Op donderdag 19 februari 2009 20:34 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Jazeker... Maar ik ga ervandoor
quote:Op donderdag 19 februari 2009 20:34 schreef Daniane het volgende:
[..]
Ja, toen wel. Wat was dat leuk
hoeveel leraren we hebben gehad voor bepaalde vakken:
3 nask
2 wiskunde
3 duits
2 engels
2 economie
2 biologie
1 frans leraar
dat was dan wel 'n wonder
want die gast kon er echt niet tegen
Deden jullie goed danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Suddenly there was a change.
Nope, niks van gehoord. Hij had zelf gezegd dat we mochten gaan.quote:Op donderdag 19 februari 2009 20:35 schreef Dramatic_Chipmunk het volgende:
[..]
Had dat geen consequenties dan? zelfs op de opleiding waar ik nu zit zeuren nog over afwezigheidsuren en krijg je al telefoontjes als je er een dag niet bent
Nee dank jequote:Op donderdag 19 februari 2009 20:33 schreef prodygee het volgende:
En nou allemaal Wie Is De Mol kijken!
Nope nog niet gezien.quote:Op donderdag 19 februari 2009 20:27 schreef Probinski het volgende:
[..]
Ur not the only one
Btw, ECW gezien?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |