ehmmm...wat dacht je van morgen?quote:Op donderdag 19 februari 2009 19:24 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
ik zit te twijfelen wanneer ik weer kan beginnen met hardlopen...
Ik ook, doe ik al 4,5 jaar geloof ik, dat twijfelenquote:Op donderdag 19 februari 2009 19:24 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
ik zit te twijfelen wanneer ik weer kan beginnen met hardlopen...
Ik voel me véél beter als ik sport en gezond eet. Maarja, ik heb echt al maanden niet meer gesport en dan is het heel moeilijk de draad weer op te pakken op één of andere manierquote:Op donderdag 19 februari 2009 19:21 schreef conleche het volgende:
Ik vind sporten echt lekker. Ik voel me altijd, maar dan ook altijd beter erna. Nog buiten het feit dat je er strakker, leniger en conditioneel beter van wordt.
Ja ik ook. Daarom ga ik dus opbouwen op de loopband (vind ik makkelijker), zodat ik in de zomer al een aardig stukje kan rennen.quote:Op donderdag 19 februari 2009 19:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ook, doe ik al 4,5 jaar geloof ik, dat twijfelen
[ afbeelding ]
Nu heb je helemaal een reden om mij te stimuleren naar de sportschool te gaanquote:Op donderdag 19 februari 2009 19:21 schreef Abbadon het volgende:
[..]
die quote ik even voor de zekerheid
een vriend van me heeft vanavond ook een datequote:Op donderdag 19 februari 2009 18:24 schreef cyclechick het volgende:
Ik heb een date straks en geeen idee wat ik aan moet doen. Weet ook niet meer hoe hij is, want het is al zo lang geleden, hoop dat ik ;m nog herken
Kom op wijffie, je kan het. Gewoon babysteps beginnen. Je krijgt vanzelf de smaak te pakken. Tip: wat voor sport je ook doet: ga altijd óók erbij hardlopen. Dat kan je nl. overal doen. Ook op vakantie. De meeste mensen stoppen nl. weer met sporten als ze op vakantie zijn geweest.quote:Op donderdag 19 februari 2009 19:25 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik voel me véél beter als ik sport en gezond eet. Maarja, ik heb echt al maanden niet meer gesport en dan is het heel moeilijk de draad weer op te pakken op één of andere manier
Ik ben net onder narcose geweest maandag en heb nog wat bloedingenquote:Op donderdag 19 februari 2009 19:24 schreef Abbadon het volgende:
[..]
ehmmm...wat dacht je van morgen?
overmorgen danquote:Op donderdag 19 februari 2009 19:29 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ik ben net onder narcose geweest maandag en heb nog wat bloedingen
Thanksquote:Op donderdag 19 februari 2009 19:28 schreef conleche het volgende:
[..]
Kom op wijffie, je kan het. Gewoon babysteps beginnen. Je krijgt vanzelf de smaak te pakken. Tip: wat voor sport je ook doet: ga altijd óók erbij hardlopen. Dat kan je nl. overal doen. Ook op vakantie. De meeste mensen stoppen nl. weer met sporten als ze op vakantie zijn geweest.
je doet het maar lekker voor jezelfquote:Op donderdag 19 februari 2009 19:27 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nu heb je helemaal een reden om mij te stimuleren naar de sportschool te gaan
quote:Op donderdag 19 februari 2009 19:31 schreef Abbadon het volgende:
[..]
je doet het maar lekker voor jezelf
quote:Op donderdag 19 februari 2009 19:32 schreef progje het volgende:
mmm er komen heerlijke geuren uit de keuken
Die lichtere rok met het roze truitje ook nog graag even!quote:Op donderdag 19 februari 2009 19:34 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Mensen zeiden dat ze rok en laarzen aan wilden zien dus ik heb een hele slechte foto gemaakt![]()
[ afbeelding ]
lopend was ik vandaag sneller thuis....quote:Op donderdag 19 februari 2009 19:33 schreef SiTuSavais het volgende:
[..]
Er vanuitgaande dat dit sarcastisch was, wat ging er mis?
Wat goed dat het meeviel!! Vond je het ook leuk om te doen? en wat heb je volgende week voor nieuws?quote:Op donderdag 19 februari 2009 19:14 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Niks van aantrekken, je kent daar toch niemand. Des te beter als het allemaal Sjonnies en Anita's zijn, want die zijn zelf ook niet tof dus wat kan het jou schelen wat zij van je vinden?
Ik voelde me gisteravond af en toe ook behoorlijk stom in die Steps-les (er was één pasje dat ik maar niet onder de knie kreeg) maar hey, ik sta daar voor mezelf, niet voor hen.
Ik weet niet hoeveel calorieën het is, maar het klinkt best ehm... lekker!quote:MangeToo - A tasty honey and chocolate massage bar.
Mange Too was given the same flavour and scent as our beautiful Honey Trap lip balm. Why? Well, sometimes we like to kiss the bits we're massaging, and it's really disappointing to find that they don't taste terribly good, isn't it. Mange Too (a pun in Franglais or Frenglish) is a massage bar to use in the comfort of your own home with someone you know intimately, but would like to know even more intimately than that.
Bahquote:Op donderdag 19 februari 2009 19:37 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
lopend was ik vandaag sneller thuis....
Hij is best lickable (quote:Op donderdag 19 februari 2009 19:42 schreef Greys het volgende:
Oh Vik! Even gevraagd en er is een echt lickable Lush product!![]()
![]()
De Mange Too massage bar!
[ afbeelding ]
[..]
Ik weet niet hoeveel calorieën het is, maar het klinkt best ehm... lekker!![]()
Toch maar eens testen!quote:Op donderdag 19 februari 2009 19:43 schreef SiTuSavais het volgende:
[..]
Hij is best lickable (), maar uiteindelijk vond ik hem toch een beetje mufzoet ruiken
Nee daar heb ik een mega huge ass in manquote:Op donderdag 19 februari 2009 19:44 schreef cyclechick het volgende:
DML: ik vind je rok wel leuk, maar kunnen we de spijkerbroek nog even ter vergeljiking zien
nice look!quote:Op donderdag 19 februari 2009 19:34 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Mensen zeiden dat ze rok en laarzen aan wilden zien dus ik heb een hele slechte foto gemaakt![]()
[ afbeelding ]
Je bent een skinny bitch, die hebben geen mega huge ass, dus niet piepenquote:Op donderdag 19 februari 2009 19:45 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Nee daar heb ik een mega huge ass in man
Het enige wat niet skinny is zijn mijn heupen en ass maar ik heb geen zin om een foto te maken om het te bewijzenquote:Op donderdag 19 februari 2009 19:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Je bent een skinny bitch, die hebben geen mega huge ass, dus niet piepen
Waarom eigenlijk niet? (ik ben even totaal vergeten wat voor werk je doetquote:Op donderdag 19 februari 2009 19:47 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Zo'n look heb ik eigenlijk altijd aan op het werk. Spijkerbroeken is not done.
Ja, weet jij het al? Want jij gaat over een half uur!quote:Op donderdag 19 februari 2009 19:47 schreef cyclechick het volgende:
Hmm ik vind het allebei leuk, maar ga dnek ik ook voor de lichte!
en nu ga ik zelf maar eens rommelen en omkleden
Accountantskantoor. Veel klanten die langs komen en men vindt dat netjes gekleed gaan zo hoort.quote:Op donderdag 19 februari 2009 19:48 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Waarom eigenlijk niet? (ik ben even totaal vergeten wat voor werk je doet)
Stiekem vind ik van die opwarmende aardbeienmassageolie van de Tuinen geslaagder, maar da's natuurlijk geen Lushquote:
Wij mogen ook geen spijkerbroek aan op het werk.quote:Op donderdag 19 februari 2009 19:49 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Accountantskantoor. Veel klanten die langs komen en men vindt dat netjes gekleed gaan zo hoort.
En casual rokken wel? Tenminste, ik vind die rokken best casual (en leukquote:Op donderdag 19 februari 2009 19:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Wij mogen ook geen spijkerbroek aan op het werk.
Hoewel ik wel eens een donkere skinny met laarzen aan heb, met een net truitje ofzo. Dan mag het wel.
Skinny is de enige spijkerbroek die mijn baas af zou keuren denk ik. Op casual friday kan een nette recht toe recht aan spijkerbroek wel.quote:Op donderdag 19 februari 2009 19:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoewel ik wel eens een donkere skinny met laarzen aan heb, met een net truitje ofzo. Dan mag het wel.
Ah ja, dan snap ik hetquote:Op donderdag 19 februari 2009 19:49 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Accountantskantoor. Veel klanten die langs komen en men vindt dat netjes gekleed gaan zo hoort.
Wij zijn ook helemaal geen types daarvoor om zoiets te gaan doen. Eigenlijk zijn wij heel saai. Maar het idee was leukquote:Op donderdag 19 februari 2009 19:50 schreef SiTuSavais het volgende:
[..]
Stiekem vind ik van die opwarmende aardbeienmassageolie van de Tuinen geslaagder, maar da's natuurlijk geen Lush![]()
Oh, je krijgt er een zacht huidje van, dus daar is ie ook heel erg op z'n plaatsquote:Op donderdag 19 februari 2009 19:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Wij zijn ook helemaal geen types daarvoor om zoiets te gaan doen. Eigenlijk zijn wij heel saai. Maar het idee was leukIk test die massage bar wel een keer met de Puppels uit. En dan zal ik niet aan ze likken, dat doe ik wel aan dat ding zelf dan
![]()
Wij mogen alles aan, in het nette natuurlijk, behalve een 'gewone' jeans.quote:Op donderdag 19 februari 2009 19:52 schreef SiTuSavais het volgende:
[..]
En casual rokken wel? Tenminste, ik vind die rokken best casual (en leuk).
Zou ik overigens niet erg vinden, rokken
Ik draag bijna alleen maar zulk soort rokken. Volgens mij vindt mijn baas ze prima. Het ziet er netter uit dan wat sommigen aan hebben in ieder geval.quote:Op donderdag 19 februari 2009 19:52 schreef SiTuSavais het volgende:
[..]
En casual rokken wel? Tenminste, ik vind die rokken best casual (en leuk).
Zou ik overigens niet erg vinden, rokken
quote:Op donderdag 19 februari 2009 19:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, weet jij het al? Want jij gaat over een half uur!
Ja je kunt hem ook gewoon als een soort bodylotion ofzo gebruiken toch?quote:Op donderdag 19 februari 2009 19:53 schreef SiTuSavais het volgende:
[..]
Oh, je krijgt er een zacht huidje van, dus daar is ie ook heel erg op z'n plaats
Ik ben gemiddeld genomen de enige met spijkerbroek op mijn werk...nooit commentaar op gehad, grappig genoeg, tot die ene keer dat ik eens in pak kwamquote:Op donderdag 19 februari 2009 19:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Heb je niet een beetje een sekseh blouseje ofzo?quote:Op donderdag 19 februari 2009 19:54 schreef cyclechick het volgende:
[..]
I know, help!
Ik heb inmiddels mn joggingbroek verruild voor een spijkerbroekMaar loop nu in mn bh te drentelen, en mn haar moet nog en nog tandenpoetsen en make up
als je zo rond blijft drentelen, kun je je haar, tanden en make up wel laten...vindt hij vast niet erg...ziet hij waarschijnlijk niet eens...quote:Op donderdag 19 februari 2009 19:54 schreef cyclechick het volgende:
[..]
I know, help!
Ik heb inmiddels mn joggingbroek verruild voor een spijkerbroekMaar loop nu in mn bh te drentelen, en mn haar moet nog en nog tandenpoetsen en make up
quote:Op donderdag 19 februari 2009 19:42 schreef Greys het volgende:
Oh Vik! Even gevraagd en er is een echt lickable Lush product!![]()
![]()
De Mange Too massage bar!
[ afbeelding ]
[..]
Ik weet niet hoeveel calorieën het is, maar het klinkt best ehm... lekker!![]()
Dat weet niemand.quote:Op donderdag 19 februari 2009 19:56 schreef Viking84 het volgende:
[..]Tof!
En die met honing en cacao is dus niet echt lickable?
Ja maar wat zat daar onder dan want de voorkant is dan toch niet geheel bedekt?quote:Op donderdag 19 februari 2009 19:56 schreef conleche het volgende:
Toen ik 18 was was ik op vakantie in Frankrijk en bedacht me dat het wel leuk was om wat langer te blijven dus ik ging solliciteren her en der. Ik vond een baan bij een vakantiepark. Mocht geen broek aan. Ik had precies 1 rokje bij me terwijl het vakantiebaantje 2 maanden duurde. Ik heb toen werkelijk alles als rok aangehadMoet je maar eens een overhemd met lange mouwen om je heupen doen en dan de mouwen om je middel knopen. Works like a charm!!
Dat vind ik op zich ook niet gek, maar een donkere skinny met laarzen vind ik zelf eigenlijk formeler overkomen dan een wijde rok (nogmaals, ze zijn wel net hoor, maar niet zo heel erg formeel), vandaarquote:Op donderdag 19 februari 2009 19:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Wij mogen alles aan, in het nette natuurlijk, behalve een 'gewone' jeans.
Een skinny met laarzen er over en een blouse of net truitje ofzo mag dan weer wel.
Maar een kort spijkerrokje over een dikke maillot ofzo met laarzen mag ook!
Of het mag misschien niet maar ze zeggen er in elk geval niets van.
DOEquote:Op donderdag 19 februari 2009 19:57 schreef Muis006 het volgende:
Hoi! Lijst:
O: aardbeienkwark
L: stuk old amsterdam
D: friet met zaanse mayo, saté, toetje vienetta
T: appeltaart met sllagroom
perfect toch
Tevens ga ik een afspraak maken voor een proefles bij d'n spurtskul.
Jawel, ik deed de knoopjes gewoon dicht natuurlijk!! duh!quote:Op donderdag 19 februari 2009 19:58 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ja maar wat zat daar onder dan want de voorkant is dan toch niet geheel bedekt?
Everybodyyyyyyyyyyyyyyy yeeaaaahhquote:Op donderdag 19 februari 2009 18:15 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Am I original?
Am I the only one?
Am I sexual?
Am I everything you need?
You better rock you body now
Ja hoor, maar dan moet je dus van dat geurtje houdenquote:Op donderdag 19 februari 2009 19:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja je kunt hem ook gewoon als een soort bodylotion ofzo gebruiken toch?
Muis!quote:Op donderdag 19 februari 2009 19:59 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Everybodyyyyyyyyyyyyyyy yeeaaaahh
Rock your bodyyyyyyyyyyyy yeeeeaaahh
Everybody
Dat is dan een verschil van inzicht. Mijn baas heeft tien keer liever deze nette rokken dan een donkere skinny met van die laarzen er over heen. Laarzen over een broek gruwelt hij van.quote:Op donderdag 19 februari 2009 19:58 schreef SiTuSavais het volgende:
[..]
Dat vind ik op zich ook niet gek, maar een donkere skinny met laarzen vind ik zelf eigenlijk formeler overkomen dan een wijde rok (nogmaals, ze zijn wel net hoor, maar niet zo heel erg formeel), vandaar
Nahja, ik = n00b op de werkvloer zullen we maar zeggen
Oh zo!quote:Op donderdag 19 februari 2009 19:58 schreef conleche het volgende:
[..]
Jawel, ik deed de knoopjes gewoon dicht natuurlijk!! duh!
Volgens mij aardbei en chocolade, maar dat zal ook wel aan het filiaal liggen. Aardbei is best lekkerquote:Op donderdag 19 februari 2009 19:59 schreef Viking84 het volgende:
Oh, dus De Tuinen verkoopt ook lickable massageolie?. Welke smaken zoal?
.
Ja maar jij bent styliste geweest en bovendien ben jij al gorgeous, dus kun je ws. met alles wegkomenquote:Op donderdag 19 februari 2009 19:56 schreef conleche het volgende:
Toen ik 18 was was ik op vakantie in Frankrijk en bedacht me dat het wel leuk was om wat langer te blijven dus ik ging solliciteren her en der. Ik vond een baan bij een vakantiepark. Mocht geen broek aan. Ik had precies 1 rokje bij me terwijl het vakantiebaantje 2 maanden duurde. Ik heb toen werkelijk alles als rok aangehadMoet je maar eens een overhemd met lange mouwen om je heupen doen en dan de mouwen om je middel knopen. Works like a charm!!
Grote kans dat ik ze geen van beiden aan doe maar thanks for the inputquote:Op donderdag 19 februari 2009 20:01 schreef Viking84 het volgende:
Ik vind het donkere rokje het leukst trouwens. Dat andere is ook best leuk, maar te wit voor nu. Vind ik.
Maar je hoeft niet naar mij te luisteren hoor.
Chocola lijkt mij wel watquote:Op donderdag 19 februari 2009 20:01 schreef SiTuSavais het volgende:
[..]
Volgens mij aardbei en chocolade, maar dat zal ook wel aan het filiaal liggen. Aardbei is best lekker
dank jequote:Op donderdag 19 februari 2009 20:01 schreef Muis006 het volgende:
McAbba met zijn light creme fraiche![]()
Ik ben trots op je jung'n!
Neequote:Op donderdag 19 februari 2009 20:02 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Chocola lijkt mij wel wat. Heb jij die ook geprobeerd?
Ik krijg zo weer een stuk mislukte kwarktaart. En er is hamka's in huis
. En ik ga niemand vragen me tegen te houden
.
Hahaha. Hamka's komen pas later op de avond. Nu kwark, om een uurtje of 21:30 chipsquote:Op donderdag 19 februari 2009 20:05 schreef SiTuSavais het volgende:
[..]
NeeIk verbruik het niet met de liters ofzo
![]()
Alleen het idee al aan kwarktaart met daarna hamka's maakt me al misselijk, maar veel plezier
Do you really wanna know?quote:Op donderdag 19 februari 2009 20:06 schreef Greys het volgende:
Hoeveel cal. zitten er in die likbare zooi?
Tot 23.30 uur, toch?quote:Op donderdag 19 februari 2009 20:06 schreef Viking84 het volgende:
Ok, ik ga deff in de ban doen voor de rest vd avond
.
Zolang je maar iets aan doet, waarin je 1) jezelf bent, 2) je je lekker voeltquote:Op donderdag 19 februari 2009 20:09 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Muis gefeli met je mams![]()
Bedankt allemaal voor de inputwat betreft de rokken en mijn date. Ik ga er nog eens over nadenken want ik weet het nog niet
Wel even laten weten als je eruit bent he!quote:Op donderdag 19 februari 2009 20:09 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Muis gefeli met je mams![]()
Bedankt allemaal voor de inputwat betreft de rokken en mijn date. Ik ga er nog eens over nadenken want ik weet het nog niet
Decolletequote:Op donderdag 19 februari 2009 20:11 schreef cyclechick het volgende:
Okee bijna klaar!
Zwarte pums (:o ik draag zelden hakken!) met donkere spijkerbroek, licht bloesje van satijnspulletje met decolleteharen los met veel volume dr ingekneed en beetje make up. Nu nog oorbellen in en klaar!
Dat klinkt helemaal goed!!!quote:Op donderdag 19 februari 2009 20:11 schreef cyclechick het volgende:
Okee bijna klaar!
Zwarte pums (:o ik draag zelden hakken!) met donkere spijkerbroek, licht bloesje van satijnspulletje met decolleteharen los met veel volume dr ingekneed en beetje make up. Nu nog oorbellen in en klaar!
Batterij van fototoestel is leegquote:Op donderdag 19 februari 2009 20:12 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Decollete. Sounds good. Foto?
. O daar heb je vast geen tijd meer voor
.
Veel plezier alvast en geen dingen doen die ik niet zou doen.
Klinkt goedquote:Op donderdag 19 februari 2009 20:11 schreef cyclechick het volgende:
Okee bijna klaar!
Dan blijf je toch lekker hier?quote:Op donderdag 19 februari 2009 20:16 schreef cyclechick het volgende:ik heb eigenlijk heul geen zin, hahahahaha
dan kan het alleen maar meevallen, op zichquote:Op donderdag 19 februari 2009 20:16 schreef cyclechick het volgende:ik heb eigenlijk heul geen zin, hahahahaha
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |