quote:
vrijgezelligquote:Op donderdag 19 februari 2009 18:58 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
En ja de collega is ook vrijgezellig ja
Zoietsquote:Op donderdag 19 februari 2009 18:58 schreef Abbadon het volgende:
[..]
Agnethaja, zoiets ja
en ik ben best goed bezig, al zeg ik het zelf...ook weer aan het hardlopen tegenwoordig
Doe je die nieuwe rok aan met dat roze shirtje?quote:Op donderdag 19 februari 2009 18:59 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Jij was net de enige die niet hoefde te reageren mutsie
En er zijn meer.. want ik val nu in geen van de genoemde... geloof niet dat het een potentiele relatie wordt, maar gewoon een leuke avond en we zien wel datequote:Op donderdag 19 februari 2009 19:00 schreef sigme het volgende:
[..]Slankcodedate Gezellige platonische date Potentiele slankcodedate-date Potentiele relatiedate ..
Maar als gezegd, ik heb nooit aan afspraakjes gedaan; nr1 wel want da's een ander soort afspraak en nr2 ook wel want dat telt niet.
Oh sorry, ik had niet helemaal door dat de leuke college ook een date was! Jij ook veel plezier!quote:Op donderdag 19 februari 2009 18:48 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Boe hoe het valt niemand op dat ik ook een date heb morgen
nr 2 is geen date, op zich...maar gewoon een afspraak, zonder 'je' erachterquote:Op donderdag 19 februari 2009 19:00 schreef sigme het volgende:
[..]Slankcodedate Gezellige platonische date Potentiele slankcodedate-date Potentiele relatiedate ..
Maar als gezegd, ik heb nooit aan afspraakjes gedaan; nr1 wel want da's een ander soort afspraak en nr2 ook wel want dat telt niet.
Neen!! Wij hebben zoveel muziek gemeen!!quote:Op donderdag 19 februari 2009 19:00 schreef neen het volgende:
Jamiroquai is zo fantastisch heen natuurlijk de supervette dans in Napoleon Dynamite
![]()
quote:
Wellicht, al moet ik rokken ook aan naar mijn werk en zijn ze daar eigenlijk voor gekocht.quote:Op donderdag 19 februari 2009 19:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Doe je die nieuwe rok aan met dat roze shirtje?
Of vind je dat dan weer te girly voor de bios? Ik zou het doen als ik jou was!
Of een beetje strakke jeans met dat roze shirtje en leuke schoentjes!
Of.. of... wat wordt het?
Ik heb alleen nummer vier gehadquote:Op donderdag 19 februari 2009 19:00 schreef sigme het volgende:
Dan zou ik voor de jeans gaan!quote:Op donderdag 19 februari 2009 19:04 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Wellicht, al moet ik rokken ook aan naar mijn werk en zijn ze daar eigenlijk voor gekocht.
Jeans is een optie omdat ik die dus nooit aan heb naar mijn werk en dat dus vernieuwend voor 'm is
quote:Op donderdag 19 februari 2009 19:03 schreef neen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het is een vrij gezellige vrije collega, ghighihgihgihgihihighgihgihi vrijgezellig ghighgihgighi
Echt?? waarom zo vroeg??quote:
precies....die jeuk ja *ril*quote:Op donderdag 19 februari 2009 19:03 schreef neen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het is een vrij gezellige vrije collega, ghighihgihgihgihihighgihgihi vrijgezellig ghighgihgighi
Ja maar ik heb wel 6 verschillende soorten spijkerbroeken en welke heeft het meest gunstige effectquote:Op donderdag 19 februari 2009 19:05 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Dan zou ik voor de jeans gaan!
Ik vind het iig altijd leuk om dan veel verschillende kanten te laten ziendus iets anders dan hij al van je gewend is, is leuk!! (mits het geod staat en geen vuilniszak is, want dat is ook anders...
doe maar 6 foto's dan....lijkt me het bestequote:Op donderdag 19 februari 2009 19:07 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ja maar ik heb wel 6 verschillende soorten spijkerbroeken en welke heeft het meest gunstige effect![]()
Keuzes en dilemma's, man man man
Joehoeeee, nu horen jullie mij te stimuleren wel te gaanquote:Op donderdag 19 februari 2009 19:02 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Maar a.s. zaterdag ga ik me aanmelden bij de sportschool hier (die zit maar 500 m van m'n huis ofzo), ik denk dat dat toch meer zoden aan de dijk zet dan een 'dieet'
maar ik ben een beetje bang, hihi
![]()
GO GO GOquote:Op donderdag 19 februari 2009 19:08 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Joehoeeee, nu horen jullie mij te stimuleren wel te gaan
Ik twijfel tussen een 'joh, meid, waar maak je je druk om? gewoon gaan!'-reactie, of een 'ik voel je pijn, dieet nog maar lekker door, want 500m lopen is ook weer zoiets...wat als je iets verstuikt onderweg?'-reactie...quote:Op donderdag 19 februari 2009 19:02 schreef Goodbye het volgende:
Maar a.s. zaterdag ga ik me aanmelden bij de sportschool hier (die zit maar 500 m van m'n huis ofzo), ik denk dat dat toch meer zoden aan de dijk zet dan een 'dieet'
maar ik ben een beetje bang, hihi
![]()
Sporten én op je eten letten, da's de beste combinatie!quote:Op donderdag 19 februari 2009 19:08 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Joehoeeee, nu horen jullie mij te stimuleren wel te gaan
Ja dat was mijn idee ook alquote:Op donderdag 19 februari 2009 19:09 schreef conleche het volgende:
Spijkerbroek voor een date?? Een strakke!!
Oh nee! Niet waar!quote:Op donderdag 19 februari 2009 19:07 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Het was sigme's woord, niet de mijne
niet te veel, en dan dicht tegen hem aankruipen 'vanwege de kou'...zo moeilijk is het nietquote:Op donderdag 19 februari 2009 19:10 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ja dat was mijn idee ook al![]()
Maar wat er op? Het is meestal heel koud in deze bioscoop namelijk.
quote:Op donderdag 19 februari 2009 19:10 schreef Abbadon het volgende:
[..]
Ik twijfel tussen een 'joh, meid, waar maak je je druk om? gewoon gaan!'-reactie, of een 'ik voel je pijn, dieet nog maar lekker door, want 500m lopen is ook weer zoiets...wat als je iets verstuikt onderweg?'-reactie...
Truitje met lange mouw én decolletée. Kou is goed, want harde tepels.quote:Op donderdag 19 februari 2009 19:10 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ja dat was mijn idee ook al![]()
Maar wat er op? Het is meestal heel koud in deze bioscoop namelijk.
Ja, daarom eet ik nu zo slecht, 'want ik sport toch ook niet'quote:Op donderdag 19 februari 2009 19:10 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Sporten én op je eten letten, da's de beste combinatie!
Hup, naar die sportschool jij!
Niks van aantrekken, je kent daar toch niemand. Des te beter als het allemaal Sjonnies en Anita's zijn, want die zijn zelf ook niet tof dus wat kan het jou schelen wat zij van je vinden?quote:Op donderdag 19 februari 2009 19:11 schreef Goodbye het volgende:
[..]
![]()
Niet dáárom. Maar ik heb er altijd een beetje een hekel aan om ergens te gaan sporten niemand te kennen en dat je dan zo word bekeken als met je rooie hoofd op de loopband staat (of niet weet hoe een apparaat werkt) Volgensmij is het ook een beetje zo'n sjonnie en anita sportschool (Maarja, wel relatief het goedkoopste hier, en hoger qua prijs wil ik echt niet gaan..)
Thanks DML
dat weet ik wel...maar als je het doet, doe je het voor jezelf en niet voor wat anderen vinden....en als je doorzet smaak jij straks het genoegen helemaal in shape en fit rond te hupsen, en wie kijkt er dan nog raar naar je? ofwel: laat je niet door de mogelijke meningen van een stel potentiele sukkels afhouden van iets dat je wil doen en dat goed voor je is...quote:Op donderdag 19 februari 2009 19:11 schreef Goodbye het volgende:
[..]
![]()
Niet dáárom. Maar ik heb er altijd een beetje een hekel aan om ergens te gaan sporten niemand te kennen en dat je dan zo word bekeken als met je rooie hoofd op de loopband staat (of niet weet hoe een apparaat werkt) Volgensmij is het ook een beetje zo'n sjonnie en anita sportschool (Maarja, wel relatief het goedkoopste hier, en hoger qua prijs wil ik echt niet gaan..)
Thanks DML
quote:Op donderdag 19 februari 2009 19:12 schreef conleche het volgende:
[..]
Truitje met lange mouw én decolletée. Kou is goed, want harde tepels.
Dat is inderdaad best krom.quote:Op donderdag 19 februari 2009 19:13 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, daarom eet ik nu zo slecht, 'want ik sport toch ook niet'
Hoe krom kun je denken![]()
Nu overdrijf ik wel een beetje, want ik eet opzich wel gezond. Ik snaai alleen af en toe wat zondige tussendoortjes hehehehe
Zo'n lieve post en wat denk ik:quote:Op donderdag 19 februari 2009 19:15 schreef Abbadon het volgende:
[..]
dat weet ik wel...maar als je het doet, doe je het voor jezelf en niet voor wat anderen vinden....en als je doorzet smaak jij straks het genoegen helemaal in shape en fit rond te hupsen, en wie kijkt er dan nog raar naar je? ofwel: laat je niet door de mogelijke meningen van een stel potentiele sukkels afhouden van iets dat je wil doen en dat goed voor je is...
Senksquote:Op donderdag 19 februari 2009 19:14 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Niks van aantrekken, je kent daar toch niemand. Des te beter als het allemaal Sjonnies en Anita's zijn, want die zijn zelf ook niet tof dus wat kan het jou schelen wat zij van je vinden?
Ik voelde me gisteravond af en toe ook behoorlijk stom in die Steps-les (er was één pasje dat ik maar niet onder de knie kreeg) maar hey, ik sta daar voor mezelf, niet voor hen.
dat dus....en voor je het weet is je ass nooit meer sorryquote:Op donderdag 19 februari 2009 19:17 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Zo'n lieve post en wat denk ik:
Oh dus nu kijken ze wel raar naar me?![]()
Maar je hebt helemaal gelijk hoor, ik moet gewoon m'n sorry ass daar naar toeslepen
Ik weet heel goed excuusjes te verzinnen als ik iets lekkers wil etenquote:Op donderdag 19 februari 2009 19:16 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Dat is inderdaad best krom.
Je kunt jezelf beter aanwennen om alleen te snoepen als je het verdiend hebt met sporten. Ok, je moet ook weer niet het hele sporten tenietdoen maar het werkt in elk geval beter dan andersom.
Ja erg he?!quote:
die quote ik even voor de zekerheidquote:Op donderdag 19 februari 2009 19:20 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja erg he?!![]()
Als beloning zal ik een foto van m'n ass posten als ie niet meer sorry is
That's the spirit.quote:Op donderdag 19 februari 2009 19:19 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik weet heel goed excuusjes te verzinnen als ik iets lekkers wil eten![]()
Maargoed, aanstaande zaterdagochtend it is. Hoop dat ze nog wat leuke lessen hebben op tijden dat het mij uitkomt. Daarnaast wil ik hardlopen op gaan bouwen op de loopband, zodat ik al wat kan zodra het mooi weer wordt!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |