Ben jij vrijgezel en is het zo'n date?quote:Op donderdag 19 februari 2009 18:48 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Boe hoe het valt niemand op dat ik ook een date heb morgen
Ik ben vrijgezel en het is gewoon de biosquote:Op donderdag 19 februari 2009 18:53 schreef sigme het volgende:
[..]
Ben jij vrijgezel en is het zo'n date?
Ik heb nooit aan afspraakjes gedaan, ik kan me d'r eerlijk gezegd ook niks bij voorstellen.
Beter 1 banaan vervangen voor ander fruit!! (veel zetmeel in bananen en relatief veel calorieen!) en 's avonds nog iets meer groenten!! Voor de rest: not bad!!quote:Op donderdag 19 februari 2009 18:51 schreef Abbadon het volgende:
[..]
donderdag is een prima dag voor weekendminstens zo geschikt als vrijdag!
oh ja...
O: Bruine boterham met jam, melk
T: Thee
L: Bruin pistoletje met 30+kaas, bakje salade, melk, banaan
T: nog een banaan
D: Tagliatelle met pesto en gehakt en champignons en ui en paprika en creme fraiche (light! jaja!)
...om ook eens on topic te zijn
jolly?quote:
Benny! Ik was je kwijtquote:Op donderdag 19 februari 2009 18:51 schreef Abbadon het volgende:
[..]
donderdag is een prima dag voor weekendminstens zo geschikt als vrijdag!
oh ja...
O: Bruine boterham met jam, melk
T: Thee
L: Bruin pistoletje met 30+kaas, bakje salade, melk, banaan
T: nog een banaan
D: Tagliatelle met pesto en gehakt en champignons en ui en paprika en creme fraiche (light! jaja!)
...om ook eens on topic te zijn
hoeveel soorten dates heb je?quote:Op donderdag 19 februari 2009 18:53 schreef sigme het volgende:
[..]
Ben jij vrijgezel en is het zo'n date?
Ik bedoelde nog net niet de slankcodedate, want ik dacht dat jij het codewoord gemist zou hebben.quote:Op donderdag 19 februari 2009 18:54 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ik ben vrijgezel en het is gewoon de bios
Hier in slank heel veelquote:
Ik wissut al dus ik reageerde niet meerquote:Op donderdag 19 februari 2009 18:48 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Boe hoe het valt niemand op dat ik ook een date heb morgen
Agnethaquote:Op donderdag 19 februari 2009 18:55 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Benny! Ik was je kwijtGing je ons eindelijk missen?
![]()
En jouw lijstje is een stuk netter dan die van mij!
Ik was net wezen shoppen dit weekend dus dat zit wel snor. En ik ben volledig op de hoogte van het codewoordquote:Op donderdag 19 februari 2009 18:57 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik bedoelde nog net niet de slankcodedate, want ik dacht dat jij het codewoord gemist zou hebben.
Maar wel een afspraakje met een leuke vrijgezelle collega dus? En, ook kleedproblemen als fietsmeisje? Of heb je een afspraakpakje?
Jij was net de enige die niet hoefde te reageren mutsiequote:Op donderdag 19 februari 2009 18:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik wissut al dus ik reageerde niet meer![]()
Hardlopen FTWquote:Op donderdag 19 februari 2009 18:58 schreef Abbadon het volgende:
[..]
Agnethaja, zoiets ja
en ik ben best goed bezig, al zeg ik het zelf...ook weer aan het hardlopen tegenwoordig
Ik had het toetje van het jaar, maar dan wel de mini verpakkingquote:Op donderdag 19 februari 2009 18:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik wissut al dus ik reageerde niet meer![]()
Goodbye, het is het Toetje van de week, of maand, of whatever. En lekker!
Maar Heer G heeft het meeste er van op hoor. Uiteraard![]()
Co, wat klinkt jouw eten ook lekker
ja, precies...hoe veel soorten dates heb je?quote:Op donderdag 19 februari 2009 18:57 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Nou de laatste tijd ging daten hier door voor sexen met je partner volgens mij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |