Hij is best lickable (quote:Op donderdag 19 februari 2009 19:42 schreef Greys het volgende:
Oh Vik! Even gevraagd en er is een echt lickable Lush product!![]()
![]()
De Mange Too massage bar!
[ afbeelding ]
[..]
Ik weet niet hoeveel calorieën het is, maar het klinkt best ehm... lekker!![]()
Toch maar eens testen!quote:Op donderdag 19 februari 2009 19:43 schreef SiTuSavais het volgende:
[..]
Hij is best lickable (), maar uiteindelijk vond ik hem toch een beetje mufzoet ruiken
Nee daar heb ik een mega huge ass in manquote:Op donderdag 19 februari 2009 19:44 schreef cyclechick het volgende:
DML: ik vind je rok wel leuk, maar kunnen we de spijkerbroek nog even ter vergeljiking zien
nice look!quote:Op donderdag 19 februari 2009 19:34 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Mensen zeiden dat ze rok en laarzen aan wilden zien dus ik heb een hele slechte foto gemaakt![]()
[ afbeelding ]
Je bent een skinny bitch, die hebben geen mega huge ass, dus niet piepenquote:Op donderdag 19 februari 2009 19:45 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Nee daar heb ik een mega huge ass in man
Het enige wat niet skinny is zijn mijn heupen en ass maar ik heb geen zin om een foto te maken om het te bewijzenquote:Op donderdag 19 februari 2009 19:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Je bent een skinny bitch, die hebben geen mega huge ass, dus niet piepen
Waarom eigenlijk niet? (ik ben even totaal vergeten wat voor werk je doetquote:Op donderdag 19 februari 2009 19:47 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Zo'n look heb ik eigenlijk altijd aan op het werk. Spijkerbroeken is not done.
Ja, weet jij het al? Want jij gaat over een half uur!quote:Op donderdag 19 februari 2009 19:47 schreef cyclechick het volgende:
Hmm ik vind het allebei leuk, maar ga dnek ik ook voor de lichte!
en nu ga ik zelf maar eens rommelen en omkleden
Accountantskantoor. Veel klanten die langs komen en men vindt dat netjes gekleed gaan zo hoort.quote:Op donderdag 19 februari 2009 19:48 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Waarom eigenlijk niet? (ik ben even totaal vergeten wat voor werk je doet)
Stiekem vind ik van die opwarmende aardbeienmassageolie van de Tuinen geslaagder, maar da's natuurlijk geen Lushquote:
Wij mogen ook geen spijkerbroek aan op het werk.quote:Op donderdag 19 februari 2009 19:49 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Accountantskantoor. Veel klanten die langs komen en men vindt dat netjes gekleed gaan zo hoort.
En casual rokken wel? Tenminste, ik vind die rokken best casual (en leukquote:Op donderdag 19 februari 2009 19:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Wij mogen ook geen spijkerbroek aan op het werk.
Hoewel ik wel eens een donkere skinny met laarzen aan heb, met een net truitje ofzo. Dan mag het wel.
Skinny is de enige spijkerbroek die mijn baas af zou keuren denk ik. Op casual friday kan een nette recht toe recht aan spijkerbroek wel.quote:Op donderdag 19 februari 2009 19:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Wij mogen ook geen spijkerbroek aan op het werk.
Hoewel ik wel eens een donkere skinny met laarzen aan heb, met een net truitje ofzo. Dan mag het wel.
Ah ja, dan snap ik hetquote:Op donderdag 19 februari 2009 19:49 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Accountantskantoor. Veel klanten die langs komen en men vindt dat netjes gekleed gaan zo hoort.
Wij zijn ook helemaal geen types daarvoor om zoiets te gaan doen. Eigenlijk zijn wij heel saai. Maar het idee was leukquote:Op donderdag 19 februari 2009 19:50 schreef SiTuSavais het volgende:
[..]
Stiekem vind ik van die opwarmende aardbeienmassageolie van de Tuinen geslaagder, maar da's natuurlijk geen Lush![]()
Oh, je krijgt er een zacht huidje van, dus daar is ie ook heel erg op z'n plaatsquote:Op donderdag 19 februari 2009 19:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Wij zijn ook helemaal geen types daarvoor om zoiets te gaan doen. Eigenlijk zijn wij heel saai. Maar het idee was leukIk test die massage bar wel een keer met de Puppels uit. En dan zal ik niet aan ze likken, dat doe ik wel aan dat ding zelf dan
![]()
Wij mogen alles aan, in het nette natuurlijk, behalve een 'gewone' jeans.quote:Op donderdag 19 februari 2009 19:52 schreef SiTuSavais het volgende:
[..]
En casual rokken wel? Tenminste, ik vind die rokken best casual (en leuk).
Zou ik overigens niet erg vinden, rokken
Ik draag bijna alleen maar zulk soort rokken. Volgens mij vindt mijn baas ze prima. Het ziet er netter uit dan wat sommigen aan hebben in ieder geval.quote:Op donderdag 19 februari 2009 19:52 schreef SiTuSavais het volgende:
[..]
En casual rokken wel? Tenminste, ik vind die rokken best casual (en leuk).
Zou ik overigens niet erg vinden, rokken
quote:Op donderdag 19 februari 2009 19:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, weet jij het al? Want jij gaat over een half uur!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |