dank jequote:Op donderdag 19 februari 2009 20:01 schreef Muis006 het volgende:
McAbba met zijn light creme fraiche![]()
Ik ben trots op je jung'n!
Neequote:Op donderdag 19 februari 2009 20:02 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Chocola lijkt mij wel wat. Heb jij die ook geprobeerd?
Ik krijg zo weer een stuk mislukte kwarktaart. En er is hamka's in huis
. En ik ga niemand vragen me tegen te houden
.
Hahaha. Hamka's komen pas later op de avond. Nu kwark, om een uurtje of 21:30 chipsquote:Op donderdag 19 februari 2009 20:05 schreef SiTuSavais het volgende:
[..]
NeeIk verbruik het niet met de liters ofzo
![]()
Alleen het idee al aan kwarktaart met daarna hamka's maakt me al misselijk, maar veel plezier
Do you really wanna know?quote:Op donderdag 19 februari 2009 20:06 schreef Greys het volgende:
Hoeveel cal. zitten er in die likbare zooi?
Tot 23.30 uur, toch?quote:Op donderdag 19 februari 2009 20:06 schreef Viking84 het volgende:
Ok, ik ga deff in de ban doen voor de rest vd avond
.
Zolang je maar iets aan doet, waarin je 1) jezelf bent, 2) je je lekker voeltquote:Op donderdag 19 februari 2009 20:09 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Muis gefeli met je mams![]()
Bedankt allemaal voor de inputwat betreft de rokken en mijn date. Ik ga er nog eens over nadenken want ik weet het nog niet
Wel even laten weten als je eruit bent he!quote:Op donderdag 19 februari 2009 20:09 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Muis gefeli met je mams![]()
Bedankt allemaal voor de inputwat betreft de rokken en mijn date. Ik ga er nog eens over nadenken want ik weet het nog niet
Decolletequote:Op donderdag 19 februari 2009 20:11 schreef cyclechick het volgende:
Okee bijna klaar!
Zwarte pums (:o ik draag zelden hakken!) met donkere spijkerbroek, licht bloesje van satijnspulletje met decolleteharen los met veel volume dr ingekneed en beetje make up. Nu nog oorbellen in en klaar!
Dat klinkt helemaal goed!!!quote:Op donderdag 19 februari 2009 20:11 schreef cyclechick het volgende:
Okee bijna klaar!
Zwarte pums (:o ik draag zelden hakken!) met donkere spijkerbroek, licht bloesje van satijnspulletje met decolleteharen los met veel volume dr ingekneed en beetje make up. Nu nog oorbellen in en klaar!
Batterij van fototoestel is leegquote:Op donderdag 19 februari 2009 20:12 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Decollete. Sounds good. Foto?
. O daar heb je vast geen tijd meer voor
.
Veel plezier alvast en geen dingen doen die ik niet zou doen.
Klinkt goedquote:Op donderdag 19 februari 2009 20:11 schreef cyclechick het volgende:
Okee bijna klaar!
Dan blijf je toch lekker hier?quote:Op donderdag 19 februari 2009 20:16 schreef cyclechick het volgende:ik heb eigenlijk heul geen zin, hahahahaha
dan kan het alleen maar meevallen, op zichquote:Op donderdag 19 februari 2009 20:16 schreef cyclechick het volgende:ik heb eigenlijk heul geen zin, hahahahaha
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |