Ja je kunt hem ook gewoon als een soort bodylotion ofzo gebruiken toch?quote:Op donderdag 19 februari 2009 19:53 schreef SiTuSavais het volgende:
[..]
Oh, je krijgt er een zacht huidje van, dus daar is ie ook heel erg op z'n plaats
Ik ben gemiddeld genomen de enige met spijkerbroek op mijn werk...nooit commentaar op gehad, grappig genoeg, tot die ene keer dat ik eens in pak kwamquote:Op donderdag 19 februari 2009 19:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Wij mogen ook geen spijkerbroek aan op het werk.
Hoewel ik wel eens een donkere skinny met laarzen aan heb, met een net truitje ofzo. Dan mag het wel.
Heb je niet een beetje een sekseh blouseje ofzo?quote:Op donderdag 19 februari 2009 19:54 schreef cyclechick het volgende:
[..]
I know, help!
Ik heb inmiddels mn joggingbroek verruild voor een spijkerbroekMaar loop nu in mn bh te drentelen, en mn haar moet nog en nog tandenpoetsen en make up
als je zo rond blijft drentelen, kun je je haar, tanden en make up wel laten...vindt hij vast niet erg...ziet hij waarschijnlijk niet eens...quote:Op donderdag 19 februari 2009 19:54 schreef cyclechick het volgende:
[..]
I know, help!
Ik heb inmiddels mn joggingbroek verruild voor een spijkerbroekMaar loop nu in mn bh te drentelen, en mn haar moet nog en nog tandenpoetsen en make up
quote:Op donderdag 19 februari 2009 19:42 schreef Greys het volgende:
Oh Vik! Even gevraagd en er is een echt lickable Lush product!![]()
![]()
De Mange Too massage bar!
[ afbeelding ]
[..]
Ik weet niet hoeveel calorieën het is, maar het klinkt best ehm... lekker!![]()
Dat weet niemand.quote:Op donderdag 19 februari 2009 19:56 schreef Viking84 het volgende:
[..]Tof!
En die met honing en cacao is dus niet echt lickable?
Ja maar wat zat daar onder dan want de voorkant is dan toch niet geheel bedekt?quote:Op donderdag 19 februari 2009 19:56 schreef conleche het volgende:
Toen ik 18 was was ik op vakantie in Frankrijk en bedacht me dat het wel leuk was om wat langer te blijven dus ik ging solliciteren her en der. Ik vond een baan bij een vakantiepark. Mocht geen broek aan. Ik had precies 1 rokje bij me terwijl het vakantiebaantje 2 maanden duurde. Ik heb toen werkelijk alles als rok aangehadMoet je maar eens een overhemd met lange mouwen om je heupen doen en dan de mouwen om je middel knopen. Works like a charm!!
Dat vind ik op zich ook niet gek, maar een donkere skinny met laarzen vind ik zelf eigenlijk formeler overkomen dan een wijde rok (nogmaals, ze zijn wel net hoor, maar niet zo heel erg formeel), vandaarquote:Op donderdag 19 februari 2009 19:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Wij mogen alles aan, in het nette natuurlijk, behalve een 'gewone' jeans.
Een skinny met laarzen er over en een blouse of net truitje ofzo mag dan weer wel.
Maar een kort spijkerrokje over een dikke maillot ofzo met laarzen mag ook!
Of het mag misschien niet maar ze zeggen er in elk geval niets van.
DOEquote:Op donderdag 19 februari 2009 19:57 schreef Muis006 het volgende:
Hoi! Lijst:
O: aardbeienkwark
L: stuk old amsterdam
D: friet met zaanse mayo, saté, toetje vienetta
T: appeltaart met sllagroom
perfect toch
Tevens ga ik een afspraak maken voor een proefles bij d'n spurtskul.
Jawel, ik deed de knoopjes gewoon dicht natuurlijk!! duh!quote:Op donderdag 19 februari 2009 19:58 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ja maar wat zat daar onder dan want de voorkant is dan toch niet geheel bedekt?
Everybodyyyyyyyyyyyyyyy yeeaaaahhquote:Op donderdag 19 februari 2009 18:15 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Am I original?
Am I the only one?
Am I sexual?
Am I everything you need?
You better rock you body now
Ja hoor, maar dan moet je dus van dat geurtje houdenquote:Op donderdag 19 februari 2009 19:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja je kunt hem ook gewoon als een soort bodylotion ofzo gebruiken toch?
Muis!quote:Op donderdag 19 februari 2009 19:59 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Everybodyyyyyyyyyyyyyyy yeeaaaahh
Rock your bodyyyyyyyyyyyy yeeeeaaahh
Everybody
Dat is dan een verschil van inzicht. Mijn baas heeft tien keer liever deze nette rokken dan een donkere skinny met van die laarzen er over heen. Laarzen over een broek gruwelt hij van.quote:Op donderdag 19 februari 2009 19:58 schreef SiTuSavais het volgende:
[..]
Dat vind ik op zich ook niet gek, maar een donkere skinny met laarzen vind ik zelf eigenlijk formeler overkomen dan een wijde rok (nogmaals, ze zijn wel net hoor, maar niet zo heel erg formeel), vandaar
Nahja, ik = n00b op de werkvloer zullen we maar zeggen
Oh zo!quote:Op donderdag 19 februari 2009 19:58 schreef conleche het volgende:
[..]
Jawel, ik deed de knoopjes gewoon dicht natuurlijk!! duh!
Volgens mij aardbei en chocolade, maar dat zal ook wel aan het filiaal liggen. Aardbei is best lekkerquote:Op donderdag 19 februari 2009 19:59 schreef Viking84 het volgende:
Oh, dus De Tuinen verkoopt ook lickable massageolie?. Welke smaken zoal?
.
Ja maar jij bent styliste geweest en bovendien ben jij al gorgeous, dus kun je ws. met alles wegkomenquote:Op donderdag 19 februari 2009 19:56 schreef conleche het volgende:
Toen ik 18 was was ik op vakantie in Frankrijk en bedacht me dat het wel leuk was om wat langer te blijven dus ik ging solliciteren her en der. Ik vond een baan bij een vakantiepark. Mocht geen broek aan. Ik had precies 1 rokje bij me terwijl het vakantiebaantje 2 maanden duurde. Ik heb toen werkelijk alles als rok aangehadMoet je maar eens een overhemd met lange mouwen om je heupen doen en dan de mouwen om je middel knopen. Works like a charm!!
Grote kans dat ik ze geen van beiden aan doe maar thanks for the inputquote:Op donderdag 19 februari 2009 20:01 schreef Viking84 het volgende:
Ik vind het donkere rokje het leukst trouwens. Dat andere is ook best leuk, maar te wit voor nu. Vind ik.
Maar je hoeft niet naar mij te luisteren hoor.
Chocola lijkt mij wel watquote:Op donderdag 19 februari 2009 20:01 schreef SiTuSavais het volgende:
[..]
Volgens mij aardbei en chocolade, maar dat zal ook wel aan het filiaal liggen. Aardbei is best lekker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |