En als je wil mag je er bij mij wel gewoon Zweefvliegje van maken, die kloonnaam is ontzettend lang niet in gebruik.quote:Op donderdag 19 februari 2009 14:35 schreef tessie het volgende:
Ow jee, ik ben geloof ik niet zo goed in nieuwe topics aanmaken, nu zijn alle tellertjes weg...... Kan iemand dit aanpassen?![]()
bedoel je dat het niet goed is gegaan met jequote:
ze bedoelt de twee die eerst in de OP achter haar naam stonden, en toen weer weg waren en later door BE terug gezet zijn.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 10:26 schreef mijsje het volgende:
Jessie, sterkte! Wat moeilijk om te moeten doorstaan!
[..]
bedoel je dat het niet goed is gegaan met je![]()
?
(als je dat bedoelt, ook heel veel sterkte! en als je dat niet bedoelt, gelukkig!)
Daar ga ik voorlopig wel van uit, maar gewoon weer onzekerheid dat vind ik zo vervelend ik wil ook wel eens niet al dat randgebeuren/gezever hebben.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 10:36 schreef huuphuup het volgende:
Ahwik kan zo boos worden om dat soort geneuzel van werk/zwanger, zo oneerlijk.
hopelijk valt het uiteindelijk toch nog mee voor je Marlieske?
pffffffffffff gelukkig! ik was al even bang dat zoiets tussen neus en lippen door werd gezegd hier...quote:Op vrijdag 20 februari 2009 10:30 schreef huuphuup het volgende:
[..]
ze bedoelt de twee die eerst in de OP achter haar naam stonden, en toen weer weg waren en later door BE terug gezet zijn.
Jij ook al zo'n ramptoerist!quote:Op vrijdag 20 februari 2009 11:45 schreef innepin het volgende:
Hè marlieske, wat vervelend't is wel een soort verkapt ontslaan-wegens-zwangerschap, vind ik, heel naar
![]()
Go huup goHeb je het al verteld?
Naja nog geen ontslag hé laten we het positief bekijken, voorlopig zit ik nog tot en met 15 september onder de pannen en ga ik eerst een genieten van mijn verlof. Maar wederom onzekerheid en onduidelijkheid is gewoon niet fijn.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 11:45 schreef innepin het volgende:
Hè marlieske, wat vervelend't is wel een soort verkapt ontslaan-wegens-zwangerschap, vind ik, heel naar
![]()
Neehee, cheerleader, niet ramptoeristquote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:42 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Jij ook al zo'n ramptoerist!![]()
Ze is er niethandig... ze komt pas tegen 3 uur terug... pfff
Herkenbaar BE...quote:Ik vind dat altijd zo moeilijk na een verdrietig bericht, wanneer kan je weer over andere luchtiger dingen posten. Ik weet wel dat alles hier door elkaar moet, maar ik vind het voor mezelf net alsof ik het niet meer belangrijk vind dan ofzo, terwijl dat juist wel zo is...
Heb jij het nu al verteld?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:42 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Jij ook al zo'n ramptoerist!![]()
Ze is er niethandig... ze komt pas tegen 3 uur terug... pfff
Oeh... sorry... nee dat bedoel ik niet hoor! Het gaat harstikke goed juist.. niet bij nagedacht dat het zo opgevat zou kunnen worden..quote:Op vrijdag 20 februari 2009 10:26 schreef mijsje het volgende:
bedoel je dat het niet goed is gegaan met je![]()
?
(als je dat bedoelt, ook heel veel sterkte! en als je dat niet bedoelt, gelukkig!)
het geeft niet hoor, ik was na Jessies post zo in de war dat ik de jouwe ook zo opvatte... Huup had gelukkig al gezegd hoe het wel zat bij jouquote:Op vrijdag 20 februari 2009 17:06 schreef mikoxx het volgende:
[..]
Oeh... sorry... nee dat bedoel ik niet hoor! Het gaat harstikke goed juist.. niet bij nagedacht dat het zo opgevat zou kunnen worden..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nu ben ik verliefd!![]()
![]()
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 22:31 schreef tessie het volgende:
En ik kan me wel voorstellen dat ze op de 9maandenbeurs voorzichtig zijn met roepen dat je zwanger bent... er zijn toch altijd ook wel mensen die 'gewoon' een dikke buik hebben, en dan is het nogal lullig om te zeggen ooh hoe ver ben je al??
Je hebt mij altijd zo stoer gevonden, maar jeetje, wat ben je dapper en stoer! Gefeliciteerd met jullie zoon.. gecondoleerd met het verlies van Ischa-Gabriel...quote:Op zaterdag 21 februari 2009 11:45 schreef Ennu het volgende:
Ik wil jullie laten weten dat gisteren om 20:12 mijn zoontje Ischa-Gabriel
We hebben maar één auto en het ziekenhuis is van ons uit niet zo makkelijk te bereiken. De logistiek van ik vroeg van huis moeten, drie kinderen wassen, strijken en watergolven en dan met het openbaar vervoer naar het ziekenhuis was niet echt waar te maken.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 10:39 schreef sjak het volgende:
[..]
Silktie, had je vrouw niet alleen gekund?
[..]
Niet al ken ik die drama verhalen wel van dichtbij (en dat 3x meegemaakt)quote:Op zondag 22 februari 2009 17:43 schreef texelonia het volgende:
Voor degenen die het geslacht (willen) weten trouwens, in hoeverre houden jullie er rekening mee dat het bij geboorte toch fout blijkt te zijn?
quote:Op zaterdag 21 februari 2009 19:26 schreef Brighteyes het volgende:
Karin, ik zou wel willen, maar deze link werkt absoluut niet. Het moet op z'n minst beginnen met http:// Soms kan ik nog wel wat verzinnen aan de hand van stukjes in de link, maar ik zie hier niets dat enigszins herkenbaar is als linkje naar een ticker.
Slik je toevallig die zwanger vitamine pillen van de etos met visolie? Daar had ik dat ook de hele tijd van. Vond het zo ranzig....quote:Op zondag 22 februari 2009 21:38 schreef martine1984 het volgende:
Moet de laaste tijd vaak boeren, en dan is het net of ik makreel heb gegeten... hebben jullie dit ook?
ah lekker van me....sorryquote:Op zondag 22 februari 2009 21:45 schreef Brighteyes het volgende:
Dan ga ik ook nog even in de herhaling Karin.
Ik kan met dit linkje niks:
[..]
Ik ben blij dat jij het snapt, ik weet niet eens wat een widget is!quote:Op zondag 22 februari 2009 22:09 schreef huuphuup het volgende:
Karin, een widget kan niet in je link. Dan zou je een plaatje krijgen en dat gaat niet.
Je moet gewoon een linkje hebben. Staat die er niet bij? PM me anders even dan kan ik kijken of ik je kan helpen zoeken. Of misschien anders een andere ticker kiezen?
quote:Op zondag 22 februari 2009 22:40 schreef Noli. het volgende:
Ik had vandaag een vlaag van nesteldrang ofzo.
Aangezien ik normaal echt niet zo'n poetser ben heb ik er even dankbaar misbruik van gemaakt.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |