Ach Jessie ik lees het vandaag pas...wat afschuwelijk zeg.... Sterkte vandaag, en de tijd die nog komen gaat

Marlieske toch balen, werpt toch even een schaduw over je roze wolkje hé..?
Gister was ik op de 9 maanden beurs, wat een horror!!!

We waren er om elf uur, toen de beurs openging, maar het was toen al mega-druk! Superlange rijen aan de kassa's, opstoppingen in de gangpaden...nee niks voor mij, ben er veel te ongeduldig voor

Dus we zijn in snelvaarttempo (voor zover dat mogelijk was

) langs de interessante stands gegaan en waren blij toen we 'klaar' waren. De huishoudbeurs hebben we helemaal maar niet meer geprobeerd
Ik heb wel leuke dingen gescoord
Een Nijntje babygym, 2 wrappers, 6 slaapzakjes in verschillende maten, een heel

en zachte deken met bijpassend lakentje van Prenatal, kleertjes van Dirkje (ipv 50 euro betaalde ik maar 15

) o.a. We kwamen met 3 shoppers en een rugzak vol spullen thuis

Dus dat was dan wel weer leuk, al die aanbiedingen

Verder begint zich een buikje af te tekenen, eindelijk zeg

En ik dacht dat ik nu wel aangekomen zou zijn, maar ik weeg nog steeds hetzelfde. Is niet erg, want ik heb wel een stevig/groot postuur. Wat er niet aankomt hoeft er ook niet af

Oh ja, gister nog een heel emo moment

Ik zat de echo's nog eens te bekijken en op een van de laaste echo-foto's is ons kindje best duidelijk te zien, 2 beentjes en voetjes en een handje met de vingertjes enzo. Ik zat te kijken en toen voelde ik een overweldigende golf van liefde voor mijn kind. Het kwam helemaal uit mijn tenen en het overviel me gewoon, zo heftig was het

Het was niet alleen het besef van het wonder in mijn buik maar ook dat ik er nu al stapelgek op ben en vreselijk veel van hou

Dit klinkt wel allemaal erg zoetsappig enzo maar het was zo heftig en zo