abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_66253124
Pff, Jessie, wat een slecht nieuws...ben er stil van. Heel veel sterkte morgen en ook de dagen erna....
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_66253513
Jessie wat vreselijk, heel veel sterkte morgen
mama van 3 kids!
pi_66254024
oh nee lieve jessie... wat een verschrikkelijk verdrietig bericht. niet te geloven zeg. arme jij, en arme grote zussen. veel sterkte, voor jullie alledrie!
je gedichtje is prachtig.
pi_66255345
Jessie woorden schieten te kort.
Sterkte met het verwerken van dit verlies en veel kracht toegewenst voor wat morgen komen gaat.
Mama van Isa en Ties
pi_66255531
Jessie, wat een vreselijk nieuws. Geen woorden voor. Heel, heel veel sterkte en kracht voor jullie gewenst de komende dagen.
  donderdag 19 februari 2009 @ 22:42:39 #56
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_66257556
Jessie, wat verdrietig!

Heel veel sterkte morgen!
En een dikke voor je meiden !
Wir müssen leben, bis wir sterben!
pi_66259072
Jessie wat verschrikkelijk verdrietig. Heel veel sterkte en wat een mooi gedichtje.
  donderdag 19 februari 2009 @ 23:17:47 #58
20436 Jambo
Hakuna Matata
pi_66259294
Ik zag een update in het update topic en vol verwachting ging ik kijken wat het was. Is het helaas zulk vreselijk nieuws.
Lieve Jessie, heel veel sterkte voor nu, morgen en de tijd die nog komen gaat.
Ik word er wel es mismoedig van dat ik, wat ik voel, niet zeggen kan. (Toon Hermans)
  vrijdag 20 februari 2009 @ 00:20:03 #59
10229 SilkTie
Sceptisch optimist
pi_66261558
Jessie, heel, heel veel sterkte voor morgen en de komende tijd.

Door mijn werk (eigenlijk: het aflopen daarvan) hebben we de echo en gyn die voor gisteren en vandaag stonden, naar volgende week moeten doorschuiven. Silly was daar minder blij mee (en als jullie Silly zouden kennen zouden jullie weten dat dat de understatement van de eeuw is ... ). Ik heb maar duidelijk gemaakt dat ik helaas de komende tijd alle tijd heb voor alle onderzoeken op welk moment dan ook (tenzij er een wonder gebeurt en ik ineens een nieuwe baan aangeboden krijg ...). Maar ze weet ook dat ik heel goed weet dat ze die onderzoeken nodig heeft om te weten of alles goed gaat, dat ze die zekerheid nodig heeft om de rust in het koppie te bewaren.

... En helaas worden we nu door dit bericht van Jessie weer met de neus op de feiten gedrukt dat het, hoe goed je je ook voelt en hoe goed alles bij het vorige onderzoek leek, toch ineens anders kan lopen ...

Nogmaals sterkte .
We will have peace with the Arabs when they love their children more than they hate us. (Golda Meir)
  Hoofdredactie Fotografie vrijdag 20 februari 2009 @ 00:22:25 #60
95752 crew  Chell
Kluns
pi_66261623
Jessie, wat erg! Veel sterkte morgen en de tijd die volgt...
  † In Memoriam † vrijdag 20 februari 2009 @ 00:48:28 #61
43556 miss_dynastie
pi_66262243
Heel veel sterkte Jessie!
  vrijdag 20 februari 2009 @ 07:18:22 #62
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_66264700
Jessie, hoe kan dit toch gebeuren , wat een verschrikkelijk nieuws voor jullie. Heel veel sterkte voor vandaag en later. Kusjes ook voor de kinderen
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_66264915
Jessie.. ongelooflijk zeg!! Wat een verschrikkelijk nieuws! Heel héél erg veel sterkte!
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_66265041
Jessie, ik denk aan je vandaag. Het kaarsje brandt al
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  vrijdag 20 februari 2009 @ 08:58:32 #65
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_66265811
Jessie, ook ik denk aan je.

SilkTie, ik kan me wel voorstellen dat ze ervan baalt hoor. Laten we hopen dat de tijd een beetje snel gaat deze week.
  Jubileum moderator vrijdag 20 februari 2009 @ 09:00:55 #66
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_66265869
Jessie voor jou en je baby
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  vrijdag 20 februari 2009 @ 09:09:51 #67
219033 Mibos2
ik ben de vorige Mibos-mama
pi_66266073
Jessie ik heb hier net een kaarsje aangestoken met onze meiden en ik hoop dat jij samen met je lief en jouw meiden dit een beetje steun geeft in jullie verdriet... Heel veel knuffels
pi_66267523
Ach, Jessie, wat een vreselijk nieuws. Heel veel sterkte voor jou en je meiden.
  † In Memoriam † vrijdag 20 februari 2009 @ 10:02:35 #69
135305 beequeen
Lost.
pi_66267612
Ik lees het nu pas. Lieve Jessie, heel veel strekte vandaag. Wat zal dat moeilijk zijn zeg.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_66268237
Jessie, sterkte! Wat moeilijk om te moeten doorstaan!
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 15:44 schreef mikoxx het volgende:
Hey... en mijn 2 zijn ook weg....
bedoel je dat het niet goed is gegaan met je ?
(als je dat bedoelt, ook heel veel sterkte! en als je dat niet bedoelt, gelukkig!)
pi_66268337
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 10:26 schreef mijsje het volgende:
Jessie, sterkte! Wat moeilijk om te moeten doorstaan!
[..]

bedoel je dat het niet goed is gegaan met je ?
(als je dat bedoelt, ook heel veel sterkte! en als je dat niet bedoelt, gelukkig!)
ze bedoelt de twee die eerst in de OP achter haar naam stonden, en toen weer weg waren en later door BE terug gezet zijn.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_66268412
*klaagmodus aan*

Gisteren fijn weer een dagje wezen werken, had tussen neus en lippen al eens gevraagd wat er met mijn contract (2de jaarcontract) zou gebeuren na mijn verlof. Nou daar kwam dan eindelijk de reactie op:
Ja dat weten we niet precies we zoeken nu een vervanger maar ja voor 4 maanden das zo lastig we willen dus een full timer voor langere tijd aannemen en wat we dan met jou moeten/willen is niet zeker...
gelukkig is mijn werkgever er eerlijk in en zegt niet meteen dat het straks afloopt maar leuk is natuurlijk anders als je zoiets te horen krijgt.
Krediet crisis heeft het gelukkig niet mee te maken het bedrijf waar ik werk draait nu juist top, mijn functioneren was-is ook prima dat werd meteen kenbaar gemaakt, en de cijfers voor het komende jaar zien er ook goed uit. Waarschijnlijk is er dus straks wel genoeg werk zodat ik de full timer kan ondersteunen-bijstaan maar wederom onzekerheid over mijn baan tijdens de zwangerschap .... ik word er zo moe van dit is nu al de 2de keer dat ik het mee maak en dan zie je dezelfde avond weer in een boekje een of andere minister zeuren over dat we meer en vaker moeten werken.... nou doe er dan eens iets mee ik ben echt niet de enige!

* marlieske dondert van de roze wolk.... dit is echt de laatste keer dat ik zwanger ben ben 't gezeik wel zo ontzettend zat dat je 2de rangs werknemer bent als je zwanger raakt.

*klaagmodus uit*
Mama van Isa en Ties
pi_66268540
Ahw ik kan zo boos worden om dat soort geneuzel van werk/zwanger, zo oneerlijk. hopelijk valt het uiteindelijk toch nog mee voor je Marlieske?

Ik moet vandaag mn collega gaan inlichten (baas komt voorlopig nog niet terug *zucht*.) maar ik knijp hem echt. Het is echt een heel slecht moment voor haar, ze stresst hem de pan uit, haar baan verdwijnt en ze voelt zich verantwoordelijk voor het bestaan van ons tijdschrift enzo en ze heeft er echt slapeloze nachten van. Als ik nu ook nog meedeel dat ik zwanger ben dan gaat ze zich helemaal druk maken.
Mja, niets aan te doen, ik bén nu eenmaal zwanger nu, het is niet meer hypothetisch en ik heb wel al een vervanger voor mij gevonden, misschien verlicht dat een beetje voor haar.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  vrijdag 20 februari 2009 @ 10:39:00 #74
593 sjak
Juffie Bloem
pi_66268606
Jessie, heel veel sterkte vandaag. Wat een vreselijk dag voor je

Silktie, had je vrouw niet alleen gekund?
Wat vervelend Marlieske, onzekerheid is nooit leuk.
Lekker douchen!
pi_66268852
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 10:36 schreef huuphuup het volgende:
Ahw ik kan zo boos worden om dat soort geneuzel van werk/zwanger, zo oneerlijk. hopelijk valt het uiteindelijk toch nog mee voor je Marlieske?
Daar ga ik voorlopig wel van uit, maar gewoon weer onzekerheid dat vind ik zo vervelend ik wil ook wel eens niet al dat randgebeuren/gezever hebben.

Ik heb me wel voorgenomen me nu niet meer zo gek te laten krijgen als vorige keer (je leert gaan der weg een hoop ) ik krijg mijn verlof betaald, daarna kan ik nog enkele weken werken tot het (mogelijke) einde van het contract, en daarna is er nog WW en aangezien ik al vanaf mijn 16de werk heb ik daar dus wel wat maandjes recht op. Ga deze keer zeker niet tijdens mijn verlof of met dikke buik solliciteren! Vorige keer had ik na de ks maar 6 weken verlof omdat ik deze baan perse wilde hebben en hun wilden dat ik snel zou starten...

huup hoop dat je collega het toch wel goed op gaat pakken, maar zoveel empathie zal er toch wel inzitten?
Mama van Isa en Ties
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')