abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 21 februari 2009 @ 14:28:04 #201
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_66313845
Och, jessie, wat heb je dat mooi beschreven en wat is het mooi gegaan! Jij die je zoon helemaal zelf en alleen op de wereld zette en jij die verrast bent doordat de blijdschap overheerst. Erg mooi om te lezen, ik kan me dat haast zelf voorstellen!
Ik zou willen dat dit verhaal niet óók een verhaal was van slecht nieuws, verdriet en afscheid. Dat het alleen maar mooi was. Ik wens jou en de jouwen heel veel sterkte de komende tijd met het verwerken van alles wat zich nu in zo korte tijd heeft afgespeeld.

En: ik vind Ischa-Gabriel prachtige namen!
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_66314215
Jessie, wat ontzettend dubbel.... gefeliciteerd en ook gecondoleerd in 1 berichtje....

Ik wens je alle kracht en sterkte om dit verlies te kunnen verwerken.
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_66314244
BE/Lois, mag deze ticker aan mijn naam toegevoegd worden?
<object classid="clsid:d27cdb6e-ae6d-11cf-96b8-444553540000" codebase="http://fpdownload.macromedia.com/pub/shockwave/cabs/flash/swflash.cab#version=9,0,0,0" type="application/x-shockwave-flash" width="160px" height="273px" id="InsertWidget_8cf7b324-5864-4a7f-8e60-c08f913732a8" align="middle"><param name="movie" value="http://widgetserver.com/syndication/flash/wrapper/InsertWidget.swf"/><param name="quality" value="high" /><param name="wmode" value="transparent" /><param name="menu" value="false" /><param name="flashvars" value="r=2&appId=8cf7b324-5864-4a7f-8e60-c08f913732a8" /><param name="allowScriptAccess" value="sameDomain" /> <embed src="http://widgetserver.com/syndication/flash/wrapper/InsertWidget.swf" name="InsertWidget_8cf7b324-5864-4a7f-8e60-c08f913732a8" width="160px" height="273px" quality="high" menu="false" pluginspage="http://www.macromedia.com/go/getflashplayer" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" align="middle" allowScriptAccess="sameDomain" flashvars="r=2&appId=8cf7b324-5864-4a7f-8e60-c08f913732a8" /></object>
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_66314474
jeetje
http://elinhuijboom.punt.nl/
wanna rub mah puppeh?!
  zaterdag 21 februari 2009 @ 15:55:21 #205
20436 Jambo
Hakuna Matata
pi_66316096
Jessie, van harte gefeliciteerd met je zoon Ischa-Gabriel. Wat heb je een bijzondere bevalling gehad.
Ik vind het zo ontzettend verdrietig dat jij en je meiden Ischa-Gabriel niet langer bij jullie mochten houden. Sterkte om dit verlies een plekje te geven.
Ik word er wel es mismoedig van dat ik, wat ik voel, niet zeggen kan. (Toon Hermans)
  Hoofdredactie Fotografie zaterdag 21 februari 2009 @ 15:56:48 #206
95752 crew  Chell
Kluns
pi_66316136
Jessie, gefeliciteerd met de geboorte van je zoon. Wat een prachtige namen!

Wat fijn dat je een goed gevoel hebt overgehouden aan de bevalling! Heel veel sterkte de komende tijd! Zo oneerlijk dat je een kadootje krijgt en het je vervolgens afgenomen wordt!

ook voor je mooie meiden. Hoe gaat het met hun? Hebben ze er iets van meegekregen?
pi_66316237
Jessie wat schrijf je dat mooi zeg

Gefeliciteerd met je zoon en wat heeft hij een mooie namen. Tegelijkertijd ook gecondoleerd met dit grote verlies.
  zaterdag 21 februari 2009 @ 16:25:18 #208
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_66316764
Och Jessie..
Als je niet lacht, ben je dood.
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 21 februari 2009 @ 16:29:49 #209
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_66316869
Jessie, ik las het gisteren pas en nu is je zoontje al geboren. Wat een prachtige namen en wat ontzettend jammer dat hij niet mocht blijven... Je bent een kanjer!
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
&lt;a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow"&gt;http://bijenzonderzorgen.nl/&lt;/a&gt; beslist geen BIJ-zaak!
pi_66318432
Iedereen heel erg bedankt voor alle felicitaties! We zijn de eerste nacht goed doorgekomen en maken het goed. Heb zelf alleen wat last van een hechting die wat trekt maar dat komt vanzelf goed.

Edit: Lieve Jessie, wat een ontroerend verhaal , nogmaals heel veel sterkte de komende periode.
pi_66318579
Jessie Wat een verhaal zeg... gefeliciteerd met je zoon, ik sluit mij aan bij alle mensen hier: prachtige namen, en wat verschrikkelijk jammer dat hij niet langer mocht 'blijven'. Heel veel sterkte.
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_66319517
Jessie gefeliciteerd met de geboorte van jullie prachtige kleine ventje. Wat een ontzettend mooie namen. Fijn dat het zo mooi was zo, dat je hem vast hebt kunnen houden. Wat vreselijk dat jij, je meiden en de vader niet langer van jullie zoon hebben mogen genieten. Jullie engeltje. Heel veel sterkte voor de komende tijd.
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_66320921
Jessie
Gefeliciteerd met je zoon. Mooie namen heeft hij gehad!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  zaterdag 21 februari 2009 @ 19:21:07 #214
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_66321246
Zweefvliegje, ik vergat helemaal om jou te feliciteren. Gefeliciteerd met de geboorte van je dochter!
  zaterdag 21 februari 2009 @ 19:25:08 #215
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_66321331
Jessie, mijn keel wordt dichtgeknepen door je verhaal.
Wat een prachtige namen heeft je zoon en wat klink je, terecht, enorm trots!
Heel veel sterkte de komende dagen, wat een enorm oneerlijk vedriet.
  zaterdag 21 februari 2009 @ 19:26:55 #216
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_66321371
Karin, ik zou wel willen, maar deze link werkt absoluut niet. Het moet op z'n minst beginnen met http:// Soms kan ik nog wel wat verzinnen aan de hand van stukjes in de link, maar ik zie hier niets dat enigszins herkenbaar is als linkje naar een ticker.
pi_66322124
Jessie
pi_66322163
Jessie, wat een mooie namen voor je zoon! Jemig, wat een klein humpie en wat ontzettend stoer dat je hem helemaal alleen op de wereld gezet hebt. Veel sterkte de komende dagen en geniet van de blijdschap die je ook voelt!
-If I know I'm going crazy, I must not be insane-!
pi_66323708
Wat heb je dat prachtig verteld jessie. Gefeliciteerd met de geboorte van je zoon. Het klinkt zo vredig en je klinkt zo blij. En toch is het dan zo verdrietig, dat het niet anders was. Veel sterkte.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  zaterdag 21 februari 2009 @ 20:55:10 #220
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_66324231
Jessie, gefeliciteerd
Veel sterkte!
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_66324512
Jessie gefeliciteerd met de geboorte van je zoon, en wat een ontzettend mooie naam mag hij dragen. En gelijk zo ontzettend verdrietig dat je hem maar even hebt mogen bewonderen, vast houden en dan al weer zo snel moet los laten. Heel veel sterkte met dit verlies.
  zaterdag 21 februari 2009 @ 22:30:05 #222
54058 babyfeet
08-09-2010 Trouwen!!!!!
pi_66326879
Jessie gefeliciteerd met de geboorte van julliie zoon.
Wat heb je het mooi opgeschreven kreeg er een brok van in mijn keel

heel veel sterkte voor de komende tijd
pi_66327599
Jessie ik ben stil van je verhaal... Je klinkt trots, krachtig en verdrietig tegelijk.
Gefeliciteerd met Ischa-Gabriel en tegelijk gecondoleerd, en ik wil je alle sterkte en liefde toewensen die je nodig hebt, en nog een beetje extra
Een beetje vreemd, maar wel lekker
pi_66328080
Jessie gefeliciteerd met je zoontje. Wat verdrietig dat je hem niet hebt mogen leren kennen.
Veel sterkte de komende tijd
Saartje
  zaterdag 21 februari 2009 @ 23:29:05 #225
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_66328456
Lieve Jessie, een dikke knuf vanaf hier
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
pi_66328677
Jessie, gefeliciteerd met jullie zoontje en broertje. Wat fijn dat je hem hebt vastgehouden. Heel veel sterkte nu je hem zo snel al moet loslaten.
pi_66329378
Jessie, wat heb je dat mooi beschreven, wow.
Heel veel sterkte, ik vind je sterk!
  zondag 22 februari 2009 @ 00:28:29 #228
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_66329963
Jessie sterkte met alles meid
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  zondag 22 februari 2009 @ 14:28:42 #229
10229 SilkTie
Sceptisch optimist
pi_66340037
Jessie, wat ontzettend duidelijk klinkt in je verhaal een verweving van verdriet, blijdschap, verbijstering en kracht door.
Heel veel sterkte.

Zweefvliegje, gefeliciteerd met je dochter! Heb ik het mis of is het al een flinke lachebek ? Geniet ervan.
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 10:39 schreef sjak het volgende:
[..]
Silktie, had je vrouw niet alleen gekund?
[..]
We hebben maar één auto en het ziekenhuis is van ons uit niet zo makkelijk te bereiken. De logistiek van ik vroeg van huis moeten, drie kinderen wassen, strijken en watergolven en dan met het openbaar vervoer naar het ziekenhuis was niet echt waar te maken.

Maar goed, vanaf komende dinsdag ben ik werkloos dus dan hebben we _alle_ tijd ...
We will have peace with the Arabs when they love their children more than they hate us. (Golda Meir)
pi_66340271
de krediet crisis? hoop dat je gauw weer iets nieuws hebt Silk Tie!
pi_66340342
Jessie, wat een mooie namen en wat klink je ontzettend trots. Veel sterkte de komende tijd. *
pi_66340505
Allemaal bedankt voor de lieve woordjes, doet me goed
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
pi_66343720
Ischa-Gabriel , wat een mooie naam.
Jessie, gefeliciteerd met je lieve mannetje , en ik wens je veel sterkte de komende tijd.

Zweefvliegje, gefeliciteerd met je dochter Lianne.

(moeilijk zeg, zo'n verdrietige en blije felicitatie in 1 post
"I'm not expecting to grow flowers in a desert, but i can live and breathe and see the sun in wintertime"
https://www.youtube.com/watch?v=jbhtJh1LXHQRoll
pi_66344374
Jessie

Mikael is op de hoogte dus nu mogen jullie ook
Wij krijgen weer een jochie Een broertje voor Mikael
Het was op de echo duidelijk te zien weer. Net als bij Mikael toen. Nu moeten we op zoek naar een jongensnaam want die hadden we nog niet helemaal
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
pi_66346240
Leuk MeNicole! Twee banjers
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zondag 22 februari 2009 @ 17:43:28 #236
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_66346509
MeNicole, leuk 2 jongens! Gefeliciteerd!

Voor degenen die het geslacht (willen) weten trouwens, in hoeverre houden jullie er rekening mee dat het bij geboorte toch fout blijkt te zijn? Die vraag krijg ik de laatste tijd best vaak, "Wat nou als het straks een jongen blijkt te zijn?" Of mensen komen met verhalen dat ze iemand kennen waarbij dat gebeurd is. Zoooo irritant! Het zal heus weleens voorkomen, maar ik ga er niet vanuit dat de kans erg groot is dat ze het verkeerd zien. Ik kreeg laatst op een verjaardag serieus de vraag of ik dan wel alles neutraal hield (kamertje, kleertjes, etc) voor het geval het fout was. Nou eh nee dus Ik bedoel dan had ik net zo goed niet het geslacht kunnen weten.

En mocht het toch een jongen zijn dan verhuizen we Noah naar de babykamer want die is toch dol op roze en verkopen we de meisjeskleren...
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_66347205
Ghehehe dat laatste stukje, Noah mafkees

Wij willen het wel weten en gewoon omdat we het leuk vinden om wat gerichter een kamertje in te richten en kleertjes te kopen. Het wordt niets schokkends ofzo maar ik wil wel graag een jurkje of tuinbroekje ofzo kopen als ik het weet. Dat is voor mij het hele idee achter het nu al weten. Wat jij zegt inderdaad, als ik alles toch wel neutraal had gehouden dan had ik het ook niet echt hoeven weten.
Ergens in mn achterhoofd hou ik er wel rekening mee dat je de echte 100% zekerheid pas hebt na de bevalling maar kom op, de echoscopiste waar ik langsga (en volgens mij alle in NL) heeft een medische opleiding gehad. Als ze kan zien of de niertjes functioneren en of het ieniemini hartje wel alle klepjes heeft bij 12 weken, dan kan ze ook echt wel het verschil zien tussen een piemeltje of een vagina bij 20 weken.

Ik heb er alle vertrouwen in
en die verhalen krijg ik ook ja, vervelend hè?!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_66347267
Weet je wat het hier was

Ik wilde zo graag een meisje steeds. Maar op de 9 maandenbeurs zagen we zulke leuke jongens dingen dat ik helemaal weer omsloeg. Ik wilde zo graag een jongen. Vrijdagmorgen kreeg ik beetje paniek. Wat nou als het een meisje bleek? Hoe moest ik een meisje nou schoonmaken Tja hormonen Toen op de echo bleek dat het toch een jochie werd was ik helemaal opgelucht. Pas toen ik thuis was dacht ik wel ff van goh jammer. Maar nu, nu ben ik zo blij. 2 Jongens. Mijn 2 jongens

En ondanks de goeie echo zit het me allemaal toch niet allemaal lekker. Het gevoel dat er iets niet goed is gaat maar niet weg. Tijdens de echo bleek uit de eerste meting van die niertjes dat deze te groot waren. Ook het buikje was iets te groot. Ik was bijna "opgelucht" dat mijn gevoel niet raar was. Maar naar nog een paar keer meten bleek het toch wel allemaal goed te zijn. Was wel iets aan de grote kant maar niet te groot voor de duur van de zwangerschap ivm beentjes en hoofdje die wel stuk kleiner waren.
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
pi_66347634
MeNicole, leuk joh 2 jongens!

Wij houden er geen rekening mee dat het geslacht misschien nog anders uit kan vallen.. Wij hebben blauwe accessoires en jongenskleertjes enzo.. maar 1 voordeel.. we hebben nog heel veel spulletjes en kleding van Yana liggen, dus mocht het toch een meisje zijn.. geen paniek

Vanochtend dacht ik even dat ik vruchtwater verloor maar een korte check-up volgde en het is toch niet zo. Gelukkig de kleine mag heus nog wel ffies blijven zitten
Mama van 2 stengeltjes!
..YANA..
..JAMIE..
  zondag 22 februari 2009 @ 18:38:26 #240
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_66348255
Wij willen het ook weten, maar gaan dan idd geen rekening houden met dat het mss wel eens fout zou kunnen zijn. Bij Sasha was het enorm duidelijk en ik vermoed dat als dit een jongetje is dat het dan ook echt wel weer duidelijk in beeld te brengen is, en als het een meisje is neem ik aan dat zij dat ook echt wel goed kunnen zien.

En als het alsnog niet blijkt te kloppen ga ik gewoon als de donder aan het verven.
pi_66348258
Pff....ik weet nu geloof ik wat bandenpijn is...en als dit het is, is het niet fijn! Ik ben net een paar uur de stad in geweest (carnaval) en heb dus gelopen, gehangen en gestaan. Nou, dat heb ik geweten, want ik voel mijn buik een soort van 'rekken'. Vond sowieso vanochtend ook ineens dat er wel erg veel buik bijgekomen was, groeispurtje hier.
Over het geslacht. Ik weet al lang en breed hoe ik mijn babykamer wil en die is niet uitgesproken jongens of meisjes, dus dat is geen probleem. Ik wil het wel weten, geen idee wat mijn man wil, dus ook nog geen idee wat we doen. Maar krijg ik een meisje, dan kies ik toch niet voor lichtroze frutsels en kleding, gewoon omdat ik dat zelf niet mooi vind. Dus eigenlijk probleem al opgelost...En inderdaad, het zal heel weinig voorkomen dat ze het fout zien. Al mogen ze volgens mij ook nooit 100% zekerheid geven.

Menicole, vervelend, zo'n gevoel.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_66349483
Wat leuk MeNicole, nog een jongetje! Jammer dat je toch nog zo´n naar gevoel hebt, hopelijk verdwijnt dat snel en kan je gewoon lekker genieten.

Ik heb ook heel veel last van bandenpijn, soms al na een paar stappen. En na de 9 maandenbeurs kon ik haast niet meer lopen. Echt super irritant.
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
  zondag 22 februari 2009 @ 19:27:47 #243
141023 ik80
leer het mij zelf te doen
pi_66349652
Zo zal ik me ook maar eens melden, en met jaaaaaaa

ze is er, niks te laat gewoon heerlijk zo!
Lola Sophie 3520 gram 22-2
Vlotte bevalling wel pijnlijk maar gelukkig thuis, en geen knip of uitscheuren!!!! Foto;s volgen zsm
  zondag 22 februari 2009 @ 19:32:09 #244
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_66349756
Ik80! Gefeliciteerd!
Fijn dat de bevalling vlot ging! En wat een leuke naam!
  zondag 22 februari 2009 @ 19:35:24 #245
593 sjak
Juffie Bloem
pi_66349834
Jessie gefeliciteerd met de geboorte van je zoon. Heel veel sterkte komende tijd met het verwerken van alles.
Bah
Lekker douchen!
  zondag 22 februari 2009 @ 19:36:46 #246
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_66349875
ik80, wat breng je dat nuchter

Van harte gefeliciteerd met Lola
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_66349883
Ik80 gefeliciteerd! Wat een lieve naam!
Mama van 2 stengeltjes!
..YANA..
..JAMIE..
pi_66349886
Gefeliciteerd Ik80! Leuke namen idd
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
  zondag 22 februari 2009 @ 19:37:56 #249
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_66349906
Ik80 dat heb je snel en goed gedaan zeg... van harte gefeliciteerd met jullie dochter Lola en erg leuke naam

MeNicole, leuk een jongen!!
Make love, not war ☮
pi_66349957
Wauw, ik80, dat vertel je effe tussen neus en lippen door
Daar horen heel veel jompels bij hoor
van harte gefeliciteerd met de geboorte van Lola, superleuke naam!
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')