Ook welkomquote:
SPOILER: WAR!!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU
Ik miste de mijne ookquote:Op donderdag 19 februari 2009 10:08 schreef Yesse het volgende:
Ik kom er net achter dat ik mn 10.000 post heb gemist
quote:Op donderdag 19 februari 2009 10:07 schreef Yesse het volgende:
Mijn zielige pinkje, papier is slecht!! I tell you! Grrrr *verklaart oorlog aan papierAauwwwSPOILER: WAR!!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
Wat ben je ook een klier :D
en dat isquote:Op donderdag 19 februari 2009 10:09 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Ik miste de mijne ook
Maar ik ga vandaag op een mooi aantal proberen uit te komen
Dat dus.quote:
Mijn zielige pinkje, papier is slecht!! I tell you! Grrrr *verklaart oorlog aan papierDon't worry, be happy.SPOILER: WAR!!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mijn zielige pinkje, papier is slecht!! I tell you! Grrrr *verklaart oorlog aan papierSPOILER: WAR!!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.aai over de bolquote:Op donderdag 19 februari 2009 10:08 schreef Yesse het volgende:
Ik kom er net achter dat ik mn 10.000 post heb gemistwaaromquote:bij jou?
Dean nog aanwezig trouwens?
Ik kom hier even stage doenquote:Op donderdag 19 februari 2009 10:10 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Dat dus.
Toen ik het filmpje zag op dumpert met als titel "man schiet poes dood" was ik nieuwsgierig en voorbereid op een smerig en ziek filmpje. Niets was minder waar
Heb je jezelf al in de OP gezet of kom je hier alleen even meelullen (mag ook, maar zet jezelf dan ook in de OP!)
2000 posts op een dag..quote:
Ik doe met je meequote:Op donderdag 19 februari 2009 10:09 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Ik miste de mijne ook
Maar ik ga vandaag op een mooi aantal proberen uit te komen
herkenbaarquote:Op donderdag 19 februari 2009 10:12 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Omdat ik niet wil Fok!ken, maar het gaat vanzelf
okquote:Op donderdag 19 februari 2009 10:12 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Omdat jullie veelste gezellig zijn.quote:Op donderdag 19 februari 2009 10:14 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ok
Ik weet nou niet of ik beledigt moet zijn dat je niet met me wilt fokken of dat je zo verslaafd bent dat je het toch doet
Jaquote:Op donderdag 19 februari 2009 10:05 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
kan je trouwens gewoon fokken?
verslavingquote:Op donderdag 19 februari 2009 10:12 schreef Milou__ het volgende:
[..]
commercieel inzicht.. ik ben wel iemand die heel erg beinvloedbaar is door commerciequote:Op donderdag 19 februari 2009 10:15 schreef Milou__ het volgende:
Is er hier nog iemand met commercieel inzicht. Die mijn idee even wil Bekritiseren ?
dan is het goed, als je zometeen die nieuwsbrieven maar gaat schrijvenquote:Op donderdag 19 februari 2009 10:16 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Omdat jullie veelste gezellig zijn.
En ik eigenlijk nieuwsbrieven moet schrijven
nog nooit gezienquote:Op donderdag 19 februari 2009 10:18 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/MEN
Spelletjesforum-deel
Daar kijk ik niet eensquote:Op donderdag 19 februari 2009 10:18 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/MEN
Spelletjesforum-deel
Jahoor, kom maar opquote:Op donderdag 19 februari 2009 10:15 schreef Milou__ het volgende:
Is er hier nog iemand met commercieel inzicht. Die mijn idee even wil Bekritiseren ?
Mag ik je pm-en?quote:Op donderdag 19 februari 2009 10:18 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
commercieel inzicht.. ik ben wel iemand die heel erg beinvloedbaar is door commercie
[..]
dan is het goed, als je zometeen die nieuwsbrieven maar gaat schrijven
Achjoh, wat maakt zo'n opdrachtje nou uitquote:Op donderdag 19 februari 2009 10:21 schreef Yesse het volgende:
[..]
Dan is mijn afstudeeropdracht over 10 jaar nog niet af![]()
Nou ja... je kan dan nog even langer met je ov reizenquote:Op donderdag 19 februari 2009 10:21 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Achjoh, wat maakt zo'n opdrachtje nou uit
Mijn vrijheid.. Eindelijk bevrijd van die saaie studiequote:Op donderdag 19 februari 2009 10:21 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Achjoh, wat maakt zo'n opdrachtje nou uit
Vrijheid is zoveel waardquote:Op donderdag 19 februari 2009 10:23 schreef Yesse het volgende:
[..]
Mijn vrijheid.. Eindelijk bevrijd van die saaie studie
Precies. Nu ga ik hierna nog wel een master doen maar dan heb ik mn communicatie studie achter de rugquote:
Weet je al wat je wil gaan doen erna?quote:Op donderdag 19 februari 2009 10:27 schreef Yesse het volgende:
[..]
Precies. Nu ga ik hierna nog wel een master doen maar dan heb ik mn communicatie studie achter de rug
ok..quote:Op donderdag 19 februari 2009 10:19 schreef Puala het volgende:
[..]
Nee, hypocriet maar dat boeit niet
Thanks voor je commetaar!quote:Op donderdag 19 februari 2009 10:27 schreef Yesse het volgende:
[..]
Precies. Nu ga ik hierna nog wel een master doen maar dan heb ik mn communicatie studie achter de rug
dat filmpje uit jou sigquote:Op donderdag 19 februari 2009 10:32 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Thanks voor je commetaar!
Ik zou er ook niet aan moeten denken om nog eens 4 jaar communicatie te gaan doen
Media & Journalistiek (is de hoop; maar motivatie dus het is mogelijk dat ik niet word aangenomenquote:Op donderdag 19 februari 2009 10:28 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Weet je al wat je wil gaan doen erna?
Nog maar evenquote:
quote:
Ja pfff uiteindelijk bleek het toch de verkeerde keusquote:Op donderdag 19 februari 2009 10:32 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Thanks voor je commetaar!
Ik zou er ook niet aan moeten denken om nog eens 4 jaar communicatie te gaan doen
Beantwoord ik op de namiddag evenquote:
Dat werkt af en toe zo kut.. Ik ben er ook een tijdje mee bezig geweest, maar heb het snel overgegeven aan een vriend die het wel snaptquote:Op donderdag 19 februari 2009 10:48 schreef Yesse het volgende:
[..]
Nouja, eerder stuntelt met Google Adwords.. Uitproberen of het werkt
Leg eens uit danquote:Op donderdag 19 februari 2009 10:48 schreef Yesse het volgende:
[..]
Nouja, eerder stuntelt met Google Adwords.. Uitproberen of het werkt
Ok dan zie ik het wel verschijnen. Morgen toch pas koopavondquote:Op donderdag 19 februari 2009 10:50 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Beantwoord ik op de namiddag even
Maar ik kan je wel helpen
Niet alles dan ben ik een halve dag bezigquote:
Google heeft toch naast zijn normale zoekresultaten rechts ook een balkje staan met extra aanbiedingen/advertenties? Dat is dus Google Adwords, en dat ben ik nu voor een klant aan het installerenquote:
Doe maar nietquote:Op donderdag 19 februari 2009 10:56 schreef Yesse het volgende:
[..]
Niet alles dan ben ik een halve dag bezig
[..]
Google heeft toch naast zijn normale zoekresultaten rechts ook een balkje staan met extra aanbiedingen/advertenties? Dat is dus Google Adwords, en dat ben ik nu voor een klant aan het installeren
Dus als je dan op een bepaald woord zoekt dan zie je rechts waarschijnlijk die advertentie!
het lijkt heeel erg op elkaar?quote:Op donderdag 19 februari 2009 11:05 schreef Yesse het volgende:
Wehehe lekker slim om bij creditcard gegevens september als maand in te vullen ipv november..en dan maar jezelf afvragen waarom hij het toch niet doet.
Soms...
Nee blijkbaar : .. OMG WTFquote:Op donderdag 19 februari 2009 11:04 schreef Psychonikeo het volgende:
je moet ook niet met die termen gooien Yesse.. nu snapt niemand het meer en durven ze niet meer te posten
Nee ik haal 9 en 11 altijd door elkaarquote:Op donderdag 19 februari 2009 11:06 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
het lijkt heeel erg op elkaar?
Blond Roos?
quote:
hmm.. apart.. Waar was jij toen die torens in Amerika in elkaar stortte?quote:Op donderdag 19 februari 2009 11:07 schreef Yesse het volgende:
[..]
Nee ik haal 9 en 11 altijd door elkaar![]()
maar het was wel blond ja
Wat dan altijd weer leuke resultaten geeft.. zeker in bij een SC>quote:Op donderdag 19 februari 2009 10:56 schreef Yesse het volgende:
[..]
Niet alles dan ben ik een halve dag bezig
[..]
Google heeft toch naast zijn normale zoekresultaten rechts ook een balkje staan met extra aanbiedingen/advertenties? Dat is dus Google Adwords, en dat ben ik nu voor een klant aan het installeren
Dus als je dan op een bepaald woord zoekt dan zie je rechts waarschijnlijk die advertentie!
Ach ja.. iedereen heeft wel eens van zulke momenten.quote:Op donderdag 19 februari 2009 11:05 schreef Yesse het volgende:
Wehehe lekker slim om bij creditcard gegevens september als maand in te vullen ipv november..en dan maar jezelf afvragen waarom hij het toch niet doet.
Soms...
Ik zat toen bij de tandarts, en daar moet ik vanmiddag weer heenquote:Op donderdag 19 februari 2009 11:10 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
[..]
hmm.. apart.. Waar was jij toen die torens in Amerika in elkaar stortte?
quote:Op donderdag 19 februari 2009 11:15 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ik zat toen bij de tandarts, en daar moet ik vanmiddag weer heen
Je weet toch op 9 november..quote:Op donderdag 19 februari 2009 11:10 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
[..]
Je ging toch voor de 2000 posts vandaag?quote:
op weg naar huisquote:Op donderdag 19 februari 2009 11:10 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
[..]
Dat is waar :pquote:Op donderdag 19 februari 2009 11:17 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Je ging toch voor de 2000 posts vandaag?
Ja dat heb ik dus gemistquote:Op donderdag 19 februari 2009 11:19 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Voortzetting van de hype van gisteren![]()
Ik heb ook vaak bij Amerikaanse website.. waarbij ik constant naar de dag 18 aan het zoeken ben.. en dan snel realiseer... oh ja.. het is daar natuurlijk eerste de maand en dan de dagquote:Op donderdag 19 februari 2009 11:18 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ze zeggen daar zelf ook allemaal 9/11
het is ff wennen jaquote:Op donderdag 19 februari 2009 11:21 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik heb ook vaak bij Amerikaanse website.. waarbij ik constant naar de dag 18 aan het zoeken ben.. en dan snel realiseer... oh ja.. het is daar natuurlijk eerste de maand en dan de dag
Ik eeh... echt waar!quote:Op donderdag 19 februari 2009 11:23 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
[spannende muziek] jaaaaaaja.... [/spannende muziek]
* kijk intrigerend..
Nietesquote:
Deze hantering wordt ook in Zweden vaak gebruikt.. maar vaak wordt toch normale dag-maand-jaar gebruikt..quote:Op donderdag 19 februari 2009 11:24 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
het is ff wennen ja
in de ICT is het vaak nog erger.. daar is het vandaag 20090218
is wel handig met sorterenquote:Op donderdag 19 februari 2009 11:28 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Deze hantering wordt ook in Zweden vaak gebruikt.. maar vaak wordt toch normale dag-maand-jaar gebruikt..
ooh.. dat klinkt lekkerquote:Op donderdag 19 februari 2009 11:27 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Nietes![]()
Gistermiddag heb ik tussen de lunch (12.30) en het avondeten (18.20) helemaal geen honger gehad
Alleen vanochtend heb ik brood gegeten in plaats van cruesli en dan heb ik altijd sneller honger![]()
Moet zo maar eens een potje pastasaus en salami gaan scoren denk ik
ah zo leer ik ook nog eens watquote:Op donderdag 19 februari 2009 11:28 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Deze hantering wordt ook in Zweden vaak gebruikt.. maar vaak wordt toch normale dag-maand-jaar gebruikt..
Daarvoor is het ook, maar ik heb het idee dat jij dat al wistquote:
Dat zeker..quote:
Absoluutquote:Op donderdag 19 februari 2009 11:31 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ah zo leer ik ook nog eens wat
[..]
Daarvoor is het ook, maar ik heb het idee dat jij dat al wist
Ik gebruik eigenlijk altijd gewoon pastasausquote:Op donderdag 19 februari 2009 11:33 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ooh ja.. je hebt van die potjes met pizzasaus.. dat is zo lekker
quote:Op donderdag 19 februari 2009 11:34 schreef PieterBas het volgende:
uhm.. ik heb nu echt geen zin meer in de carrierebeurzen... verdomme.Vanwege de hoeveelheid e-mails en post...
Ook al heeft het weinig nut om te gaan.. de meeste heb ik ondertussen al gesproken.. of te horen gekregen dat ze momenteel geen starters zochten...
ik ook, gelukkig is het bijna 12 uurquote:
Mijn avater is made by Yesse. Dus indirect is het haar schuldquote:Op donderdag 19 februari 2009 11:36 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Door jouw avatar heb ik de hele week zo'n ongelovelijke trek in chocolade
quote:
is dat ook lekker? Hmm.. oh kut ze hebben hier geen oventje ofzo. Zou het ook in het tosti-ijzer werken?quote:Op donderdag 19 februari 2009 11:36 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik gebruik eigenlijk altijd gewoon pastasaus![]()
Maar jij gebruikt hemquote:Op donderdag 19 februari 2009 11:38 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Mijn avater is made by Yesse. Dus indirect is het haar schuld
Sorryquote:Op donderdag 19 februari 2009 11:38 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Mijn avater is made by Yesse. Dus indirect is het haar schuld
Ik zie iets groeien?quote:
Ik vind van wel, ik neem altijd die van Heinz, Piccante ofzoietsquote:Op donderdag 19 februari 2009 11:38 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
[..]
is dat ook lekker? Hmm.. oh kut ze hebben hier geen oventje ofzo. Zou het ook in het tosti-ijzer werken?
verman jij jezelf?quote:Op donderdag 19 februari 2009 11:39 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Maar jij gebruikt hem![]()
De hele dag door van die goddelijke chocoladeplaatjes
*vermant zichzelf*
Ik ga me omkleden en lekker salami en pastasaus halen
Nu hoef ik nog steeds niet te klagen over het moeilijk vinden van een baan..quote:Op donderdag 19 februari 2009 11:36 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]Moeilijk zeg.. Ze zijn nu ff niet zo happig op starters blijkbaar
quote:Op donderdag 19 februari 2009 11:40 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik vind van wel, ik neem altijd die van Heinz, Piccante ofzoietsLekker pittig
![]()
Euh een gewoon tosti-ijzer? Je kunt het altijd proberen
quote:
quote:Op donderdag 19 februari 2009 11:39 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Maar jij gebruikt hem![]()
De hele dag door van die goddelijke chocoladeplaatjes
quote:Op donderdag 19 februari 2009 09:51 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Goover![]()
![]()
Sorry, ik kom er niet vandaan, ik heb er ook niet zo veel mee... Ik zie alleen kassen en lichtvervuiling..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat heb je wel op meer plekken in Nederland?quote:Op donderdag 19 februari 2009 11:44 schreef Goover het volgende:
[..]
Sorry, ik kom er niet vandaan, ik heb er ook niet zo veel mee... Ik zie alleen kassen en lichtvervuiling..
Daar is het heel ernstig hoorquote:Op donderdag 19 februari 2009 11:46 schreef Puala het volgende:
[..]
Dat heb je wel op meer plekken in Nederland?
Dat is het eigenlijk ookquote:Op donderdag 19 februari 2009 11:44 schreef Goover het volgende:
[..]
Sorry, ik kom er niet vandaan, ik heb er ook niet zo veel mee... Ik zie alleen kassen en lichtvervuiling..
Waar ?:) en wat moet je doen?quote:Op donderdag 19 februari 2009 11:48 schreef Qwea het volgende:
hoi. Ik moet a.s dinsdag op stage
ik hebbe niette zin
uhm.. niet in het Westland.. dat is ongeveer het Mekka (dit zal Bootje niet leuk vinden), van de glastuinbouwquote:Op donderdag 19 februari 2009 11:46 schreef Puala het volgende:
[..]
Dat heb je wel op meer plekken in Nederland?
waar, wat en waarom niet?quote:Op donderdag 19 februari 2009 11:48 schreef Qwea het volgende:
hoi. Ik moet a.s dinsdag op stage
ik hebbe niette zin
Dat weet ik dan weer niet, want ik kom daar nooit. Moet binnenkort toevallig wel naar Monster en ik geloof dat dat daar ook is?quote:Op donderdag 19 februari 2009 11:47 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Daar is het heel ernstig hoor
Milieuvervuiling is overal..quote:Op donderdag 19 februari 2009 11:49 schreef Bootje84 het volgende:
In Rotterdam zie ik alleen maar buitenlanders en milieuvervuiling... What's your point?
In Tinte staat een kas waar ze een proef draaien met LED-verlichting. Daar kleurt de lucht rozequote:Op donderdag 19 februari 2009 11:47 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Daar is het heel ernstig hoor
Uit westland komen wel leuke mensen vandaan.quote:Op donderdag 19 februari 2009 11:49 schreef PieterBas het volgende:
[..]
uhm.. niet in het Westland.. dat is ongeveer het Mekka (dit zal Bootje niet leuk vinden), van de glastuinbouw
Kloptquote:Op donderdag 19 februari 2009 11:49 schreef Puala het volgende:
[..]
Dat weet ik dan weer niet, want ik kom daar nooit. Moet binnenkort toevallig wel naar Monster en ik geloof dat dat daar ook is?
Meisje opzoekenquote:Op donderdag 19 februari 2009 11:50 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Klopt
Wat moet jij in Monster doen dan
Miss Monster verkiezing natuurlijk!quote:Op donderdag 19 februari 2009 11:50 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Klopt
Wat moet jij in Monster doen dan
Het is het Walhalla van de glastuinbouwquote:Op donderdag 19 februari 2009 11:49 schreef PieterBas het volgende:
[..]
uhm.. niet in het Westland.. dat is ongeveer het Mekka (dit zal Bootje niet leuk vinden), van de glastuinbouw
Meurning!quote:
De leukste moet je nog ontmoeten..quote:Op donderdag 19 februari 2009 11:49 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Uit westland komen wel leuke mensen vandaan.
Afgelopen jaar hele leuke mensen ontmoet
Kom je ook wel eens in het Walhalla van de boomkwekers?quote:Op donderdag 19 februari 2009 11:52 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Het is het Walhalla van de glastuinbouw
Gezelligquote:
PB hequote:Op donderdag 19 februari 2009 11:53 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
De leukste moet je nog ontmoeten..
Mij zekerquote:Op donderdag 19 februari 2009 11:53 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
De leukste moet je nog ontmoeten..
quote:
doet tie dagelijksquote:Op donderdag 19 februari 2009 11:52 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Ga niet zeggen dat je net wakker bent
Rotterdam is voor homousquote:Op donderdag 19 februari 2009 11:54 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
niet eens ff langskomen ofzo!
Ik hou niet van stage lopenquote:Op donderdag 19 februari 2009 11:55 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Oh vet
Maar waarom vind je eht neit tof?
Betwijfel ik.. In brabant of richting zeeland zijn de bedrijven volgens mij qua oppervlakte stuk groter..quote:Op donderdag 19 februari 2009 11:55 schreef Goover het volgende:
Er zijn wel meer glastuinbouw gebieden in NL maar het Westland is (volgens mij) wel een van de grootste.
quote:Op donderdag 19 februari 2009 11:58 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ik woon niet in rotterdam
[..]
echt een vlegel ja!
quote:Op donderdag 19 februari 2009 11:59 schreef jna het volgende:
is het de moeite om terug te lezen? als ik de TT zo zie
Ik denk dat qua regio het Westland nog wel een van de grootste is.. alleen de hele grote bedrijven, zullen grondprijstechnisch hier niet snel meer vestigenquote:Op donderdag 19 februari 2009 11:57 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Betwijfel ik.. In brabant of richting zeeland zijn de bedrijven volgens mij qua oppervlakte stuk groter..
neequote:Op donderdag 19 februari 2009 11:59 schreef jna het volgende:
Neequote:Op donderdag 19 februari 2009 11:59 schreef jna het volgende:
Ze proberen jouw recordpoging te saboteren!quote:
Ik moet straks naar Rotterdam...quote:
Jaquote:Op donderdag 19 februari 2009 12:02 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ze proberen jouw recordpoging te saboteren!
Rotterdam Centraal-Den Haag HSquote:Op donderdag 19 februari 2009 12:03 schreef Bootje84 het volgende:
Is trouwens weer een treinkopper gesignaleerd op Delft Zuid..
Gezellig, pas maar op dat je nico niet tegen komtquote:Op donderdag 19 februari 2009 12:03 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik moet straks naar Rotterdam...
Wij helpen je tenminstequote:
Hoezo?quote:Op donderdag 19 februari 2009 12:04 schreef Puala het volgende:
[..]
Gezellig, pas maar op dat je nico niet tegen komt
ik zit er elke dagquote:Op donderdag 19 februari 2009 12:03 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik moet straks naar Rotterdam...
quote:Op donderdag 19 februari 2009 12:04 schreef Puala het volgende:
[..]
Gezellig, pas maar op dat je nico niet tegen komt
De restjes zijn weer opgeraapt blijkbaarquote:Op donderdag 19 februari 2009 12:04 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Rotterdam Centraal-Den Haag HS
Donderdag 19 Februari 11:48
Oorzaak De beperkingen rond Delft Zuid als gevolg van een aanrijding met een persoon zijn voorbij.
Verwachting Houdt u nog rekening met een langere reistijd.
Reisadvies
Oei!! Hoe kan je dat nou vergetenquote:Op donderdag 19 februari 2009 12:06 schreef Bootje84 het volgende:
Kom er zojuist achter dat ik een hertentamen gemist heb
auwquote:Op donderdag 19 februari 2009 12:06 schreef Bootje84 het volgende:
Kom er zojuist achter dat ik een hertentamen gemist heb
Zoals Yesse augustus en november door elkaar haalt, heb ik dat blijkbaar gedaan met februari en maartquote:Op donderdag 19 februari 2009 12:07 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Oei!! Hoe kan je dat nou vergeten
Met de billen bloot tactiek werkt bij Inholland...quote:Op donderdag 19 februari 2009 12:09 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Zoals Yesse augustus en november door elkaar haalt, heb ik dat blijkbaar gedaan met februari en maart
En het is al bij een kloteleraar, dus die zal al not amused zijn..
welk vak?quote:Op donderdag 19 februari 2009 12:09 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Zoals Yesse augustus en november door elkaar haalt, heb ik dat blijkbaar gedaan met februari en maart
En het is al bij een kloteleraar, dus die zal al not amused zijn..
De meeste dan.quote:Op donderdag 19 februari 2009 12:07 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
De restjes zijn weer opgeraapt blijkbaar
Niet bij Herr Loed Brinkmannquote:Op donderdag 19 februari 2009 12:10 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Met de billen bloot tactiek werkt bij Inholland...
Goederenrechtquote:
Nooit gehadquote:Op donderdag 19 februari 2009 12:14 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Niet bij Herr Loed Brinkmann
[..]
Goederenrecht
Nog nooit vangehoordquote:Op donderdag 19 februari 2009 12:14 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Niet bij Herr Loed Brinkmann
[..]
Goederenrecht
minor..quote:
een vieze?quote:Op donderdag 19 februari 2009 12:17 schreef Bootje84 het volgende:
de 1e hit op google afbeeldingen levert een hond op. nuff said
Zijn derde hit op google levert een reactie van Bootje op...quote:Op donderdag 19 februari 2009 12:17 schreef Bootje84 het volgende:
de 1e hit op google afbeeldingen levert een hond op. nuff said
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 09:41 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Loed Brinkmann.. Wat een eikel is dat..
Ja, zag hetquote:Op donderdag 19 februari 2009 12:19 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Zijn derde hit op google levert een reactie van Bootje op...
[..]
quote:Op donderdag 19 februari 2009 12:19 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Zijn derde hit op google levert een reactie van Bootje op...
[..]
Ja..quote:Op donderdag 19 februari 2009 12:44 schreef jna het volgende:
Het valt hier wel een beetje stil...
Dat is het hem juist.. Mijne een Poolquote:Op donderdag 19 februari 2009 12:48 schreef PieterBas het volgende:
Zo erg zal het toch niet zijn..
Hoewel mijn tandarts een Duitser is..
ik weet gewoon niet wat voor grap ik moet maken over klusjesmannen, zoveel mogelijkheden geef je mequote:Op donderdag 19 februari 2009 12:49 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Dat is het hem juist.. Mijne een Pool
quote:Op donderdag 19 februari 2009 12:56 schreef jna het volgende:
[..]
ik weet gewoon niet wat voor grap ik moet maken over klusjesmannen, zoveel mogelijkheden geef je me
Hij komt dus nog met de offerte?quote:Op donderdag 19 februari 2009 12:57 schreef Milou__ het volgende:
[..]
![]()
Gelukkig is het alleen een controle.
om met een de plafond te witten...quote:
quote:Op donderdag 19 februari 2009 12:47 schreef Californium het volgende:
o mijn god![]()
heb ik gewoon werk voor niets zitten doen
Niet verkeerdquote:
meteen het plafond?quote:Op donderdag 19 februari 2009 13:00 schreef PieterBas het volgende:
[..]
om met een de plafond te witten...
Het schijnt dat mijn tandarts een beeldscherm boven de stoel heeft hangen voor de patiënt. Hij heeft een nieuwe praktijk, dus 9 maart ga ik die even inspecteren.quote:Op donderdag 19 februari 2009 12:45 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ja..
Ik knijp hem, ik moet straks naar de tandarts
Zeg dan turkse pizzaquote:
Geen boterhammen gesmeerd vanochtend?quote:Op donderdag 19 februari 2009 13:07 schreef HostiMeister het volgende:
Ik zit op school, zonder mijn portemonnee ... honger....
dats waar, dat zal m lerenquote:Op donderdag 19 februari 2009 13:08 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Nou enHad die maar geen tandarts moeten worden.
ja aangezien je in de randstad woont welquote:Op donderdag 19 februari 2009 13:08 schreef Psychonikeo het volgende:
ik wist niet wat een lamachun was
Moet ik me nu schamen?
quote:Op donderdag 19 februari 2009 13:08 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Geen boterhammen gesmeerd vanochtend?
Met reclame er op...quote:Op donderdag 19 februari 2009 13:06 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Het schijnt dat mijn tandarts een beeldscherm boven de stoel heeft hangen voor de patiënt. Hij heeft een nieuwe praktijk, dus 9 maart ga ik die even inspecteren.
Euh .. Jaquote:Op donderdag 19 februari 2009 13:08 schreef Psychonikeo het volgende:
ik wist niet wat een lamachun was
Moet ik me nu schamen?
quote:Op donderdag 19 februari 2009 13:09 schreef jna het volgende:
[..]
ja aangezien je in de randstad woont wel
narrowcastingquote:Op donderdag 19 februari 2009 13:09 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Met reclame er op...
2 kiezen trekken 1 betalen..
Narrowcasting ten topHoe bedoel je captive audience
![]()
Ik hoorde pas over een tandarts waar je in de wachtkamer biertjes krijgt tegen de slechte adem en ook om wat relaxter te wordenquote:Op donderdag 19 februari 2009 13:10 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Hij zal ook wel turkse clienten hebben. En die eten hele dagen knoflooksaus![]()
Salonquote:Op donderdag 19 februari 2009 13:10 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]![]()
Ik ken wel de kapsolon
[..]
narrowcasting
quote:Op donderdag 19 februari 2009 13:10 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Euh .. Ja
Elke turk weet toch ook wat hutspot en hete bliksem is![]()
![]()
Oh echt.. wel een leuk idee.quote:Op donderdag 19 februari 2009 13:11 schreef jna het volgende:
[..]
Ik hoorde pas over een tandarts waar je in de wachtkamer biertjes krijgt tegen de slechte adem en ook om wat relaxter te worden
Ik ben 25 en ik ga geen bammetjes smeren om mee te sleuren naar schoolquote:
voel je je daar te groot voor?quote:Op donderdag 19 februari 2009 13:13 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik ben 25 en ik ga geen bammetjes smeren om mee te sleuren naar school
het is te hopen dat de tandarts er zelf niet aankomtquote:Op donderdag 19 februari 2009 13:12 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Oh echt.. wel een leuk idee.
Maar ik hou niet zo van bier
Met een liga-evergreen en een pakje wickeyquote:Op donderdag 19 februari 2009 13:13 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik ben 25 en ik ga geen bammetjes smeren om mee te sleuren naar school
Jaquote:Op donderdag 19 februari 2009 13:14 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
voel je je daar te groot voor?
Lijkt mij in dit geval ook niet de oplossingquote:Op donderdag 19 februari 2009 13:15 schreef jna het volgende:
Dan neem je toch gewoon brood en beleg mee naar school. Ga je t daar smeren
Het erge aan brood smeren is het vroeger moeten opstaan om het te doen. Op deze manier kan je t gewoon doen tijdens een college ofzo.quote:Op donderdag 19 februari 2009 13:16 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Lijkt mij in dit geval ook niet de oplossing
<--quote:
4 minuten, smeer ik 6 boterhammenquote:Op donderdag 19 februari 2009 13:18 schreef jna het volgende:
[..]
Het erge aan brood smeren is het vroeger moeten opstaan om het te doen. Op deze manier kan je t gewoon doen tijdens een college ofzo.
Heeft ook geen ruk met de mening van anderen te maken, ik heb nooit brood in huis, ik ga niet speciaal voer kopen zodat ik als een of andere dude routinematig broodjes staat smeren voordat ie naar school gaat... klinkt me té burgerlijk en zo ben ik gewoon niet, daar voel ik me te groot voor.quote:Op donderdag 19 februari 2009 13:18 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Ik dacht dat juist jij je niet zou laten beïnvloeden door de meningen van anderen!
smeer 'm!!quote:Op donderdag 19 februari 2009 13:20 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
4 minuten, smeer ik 6 boterhammen
Al ben ik meer van het Digital Signagequote:
chill billquote:Op donderdag 19 februari 2009 13:20 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Heeft ook geen ruk met de mening van anderen te maken, ik heb nooit brood in huis, ik ga niet speciaal voer kopen zodat ik als een of andere dude routinematig broodjes staat smeren voordat ie naar school gaat... klinkt me té burgerlijk en zo ben ik gewoon niet, daar voel ik me te groot voor.
shit.. die ken ik dan weer nietquote:Op donderdag 19 februari 2009 13:21 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Al ben ik meer van het Digital Signage
Ik koop wel gewoon wat te eten, ik wil gewoon eten waar ik op dat moment trek ik heb en niet zo'n plastic boterhamzakje tevoorschijn halen met geplet brood. In de zomer is het helemaal dramatisch om te zien wat er overblijft van zo'n "heerlijk zelf gemeerd boterhammetje"quote:Op donderdag 19 februari 2009 13:20 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
4 minuten, smeer ik 6 boterhammen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |