*Volmondig JA*quote:
Goedemorgenquote:
En daarom heb je daar nooit last vanquote:Op donderdag 19 februari 2009 09:12 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Daar heb ik dan nooit last van. Ik draai me om en slaap verder..Alleen heb ik nu geen vriendin
Echt zo gemeen dat ik niet kan werken vandaagquote:Op donderdag 19 februari 2009 09:15 schreef mash_ het volgende:
Echt zo gemeen al die mensen met vakantie!
Hoezo??quote:Op donderdag 19 februari 2009 09:19 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Echt zo gemeen dat ik niet kan werken vandaag!
Op mijn afdeling zitten ze met een planningprobleem (er waren vier begeleiders (seniors), 1 manager en 12 assistenten, nu is er 1 senior, 1 manager en 13 assistenten) dus het is een beetje een puinhoop wat betreft de werkverschaffing zeg maar.. Ik loop mijn manager de hele tijd al te stalken of er werk is voor me (kan me niet voorstellen dat dat er niet is namelijk op een accountantskantoor in februari) maar helaasquote:
Niet kunnen of niet willen?quote:Op donderdag 19 februari 2009 09:19 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Echt zo gemeen dat ik niet kan werken vandaag!
Kom hier dan niet!quote:Op donderdag 19 februari 2009 09:12 schreef Goover het volgende:
[..]
*Volmondig JA*
Gelukkig woon ik er niet en hoef ik er alleen te werken af en toe...
[..]
Goedemorgen
ohquote:Op donderdag 19 februari 2009 09:22 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Op mijn afdeling zitten ze met een planningprobleem (er waren vier begeleiders (seniors), 1 manager en 12 assistenten, nu is er 1 senior, 1 manager en 13 assistenten) dus het is een beetje een puinhoop wat betreft de werkverschaffing zeg maar.. Ik loop mijn manager de hele tijd al te stalken of er werk is voor me (kan me niet voorstellen dat dat er niet is namelijk op een accountantskantoor in februari) maar helaas![]()
Zometeen maar weer even een boze mail sturen
Hier zitten ook al een week lang 2 accountants druk bezig met de jaarcijfers.. kan je ze niet komen helpen?quote:Op donderdag 19 februari 2009 09:22 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Op mijn afdeling zitten ze met een planningprobleem (er waren vier begeleiders (seniors), 1 manager en 12 assistenten, nu is er 1 senior, 1 manager en 13 assistenten) dus het is een beetje een puinhoop wat betreft de werkverschaffing zeg maar.. Ik loop mijn manager de hele tijd al te stalken of er werk is voor me (kan me niet voorstellen dat dat er niet is namelijk op een accountantskantoor in februari) maar helaas![]()
Zometeen maar weer even een boze mail sturen
Zit nu op school omdat ik zo vergadering heb met de SMR.. Daarna ga ik inderdaad naar huis toequote:
Eh, ik weet niet of mijn baas het leuk vindt als ik opeens mensen van een ander kantoor ga helpenquote:Op donderdag 19 februari 2009 09:23 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Hier zitten ook al een week lang 2 accountants druk bezig met de jaarcijfers.. kan je ze niet komen helpen?
quote:Op donderdag 19 februari 2009 09:29 schreef Daph_ het volgende:
Hmm, ik zie dat het bijna half 10 is.. Tijd om me naar de vergaderzaal te begeven
Tot straks!
Volgens mij wel, we mogen nu in ieder geval niet handelen in de eigen aandelen enzoquote:Op donderdag 19 februari 2009 09:28 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Eh, ik weet niet of mijn baas het leuk vindt als ik opeens mensen van een ander kantoor ga helpen
Zijn ze nu op eindejaarscontrole bij jou dan?
Succesquote:Op donderdag 19 februari 2009 09:29 schreef Daph_ het volgende:
Hmm, ik zie dat het bijna half 10 is.. Tijd om me naar de vergaderzaal te begeven
Tot straks!
mja.. zat gisteravond alleen op de bank en zat wat teveel na te denken.. Op een of andere manier denk je dan altijd over klotedingen en dat gevoel is dus blijven hangen tijdens het proberen te slapen en nu dus ook nogquote:
/aaiquote:Op donderdag 19 februari 2009 09:37 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
mja.. zat gisteravond alleen op de bank en zat wat teveel na te denken.. Op een of andere manier denk je dan altijd over klotedingen en dat gevoel is dus blijven hangen tijdens het proberen te slapen en nu dus ook nog
Ik ken hetquote:Op donderdag 19 februari 2009 09:37 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
mja.. zat gisteravond alleen op de bank en zat wat teveel na te denken.. Op een of andere manier denk je dan altijd over klotedingen en dat gevoel is dus blijven hangen tijdens het proberen te slapen en nu dus ook nog
quote:Op donderdag 19 februari 2009 09:45 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
/aai
Het komt wel goed schatje. * Bootje84 schuift pak drinken naar Nico
Soms heb je dat wel eens.. zal vast niet zo lang meer duren. Alleen het stoppen met roken versterkt de boel nog even volgens mijquote:
Dat heb ik altijd onder de douch!quote:Op donderdag 19 februari 2009 09:37 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Ik douche altijd 's ochtends en dan ben ik nog niet wakker genoeg om te denkenquote:Op donderdag 19 februari 2009 09:47 schreef mash_ het volgende:
![]()
[..]
Dat heb ik altijd onder de douch!ok klinkt maf. maar dan heb je niks tedoen en dan ga je nadenken
Gooverquote:Op donderdag 19 februari 2009 09:12 schreef Goover het volgende:
[..]
*Volmondig JA*
Gelukkig woon ik er niet en hoef ik er alleen te werken af en toe...
[..]
Goedemorgen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
Wat ben je ook een klier :D
Olaquote:
Vanmiddag is het weer overquote:Op donderdag 19 februari 2009 09:47 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Soms heb je dat wel eens.. zal vast niet zo lang meer duren. Alleen het stoppen met roken versterkt de boel nog even volgens mij
* boksquote:Op donderdag 19 februari 2009 09:49 schreef The_Dean het volgende:
Klinkt bekend Nico... Beetje té bekend.
hope soquote:
Dat was gisterquote:
Nee we hadden een weggeef actie met tassenquote:
Oh, zoquote:Op donderdag 19 februari 2009 09:58 schreef Yesse het volgende:
[..]
Nee we hadden een weggeef actie met tassenEn die zitten nu allemaal in de envelop
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |