quote:Op donderdag 19 februari 2009 09:45 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
/aai
Het komt wel goed schatje. * Bootje84 schuift pak drinken naar Nico
Soms heb je dat wel eens.. zal vast niet zo lang meer duren. Alleen het stoppen met roken versterkt de boel nog even volgens mijquote:
Dat heb ik altijd onder de douch!quote:Op donderdag 19 februari 2009 09:37 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
mja.. zat gisteravond alleen op de bank en zat wat teveel na te denken.. Op een of andere manier denk je dan altijd over klotedingen en dat gevoel is dus blijven hangen tijdens het proberen te slapen en nu dus ook nog
Ik douche altijd 's ochtends en dan ben ik nog niet wakker genoeg om te denkenquote:Op donderdag 19 februari 2009 09:47 schreef mash_ het volgende:
![]()
[..]
Dat heb ik altijd onder de douch!ok klinkt maf. maar dan heb je niks tedoen en dan ga je nadenken
Gooverquote:Op donderdag 19 februari 2009 09:12 schreef Goover het volgende:
[..]
*Volmondig JA*
Gelukkig woon ik er niet en hoef ik er alleen te werken af en toe...
[..]
Goedemorgen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
Wat ben je ook een klier :D
Olaquote:
Vanmiddag is het weer overquote:Op donderdag 19 februari 2009 09:47 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Soms heb je dat wel eens.. zal vast niet zo lang meer duren. Alleen het stoppen met roken versterkt de boel nog even volgens mij
* boksquote:Op donderdag 19 februari 2009 09:49 schreef The_Dean het volgende:
Klinkt bekend Nico... Beetje té bekend.
hope soquote:
Dat was gisterquote:
Nee we hadden een weggeef actie met tassenquote:
Oh, zoquote:Op donderdag 19 februari 2009 09:58 schreef Yesse het volgende:
[..]
Nee we hadden een weggeef actie met tassenEn die zitten nu allemaal in de envelop
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |