Druktesquote:Op woensdag 18 februari 2009 18:53 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Eindelijk een afspraak kunnen maken met mijn begeleider. 4 maart.
Vind het zelf wel aardig, maar dat vind ik al snelquote:Wat is de invloed van de technische processen op de professionaliteit, financiële positie en managementinformatie binnen X en op welke manier kunnen deze processen verbeterd worden om tot een kostenbesparing en professionelere organisatie te leiden.
JS niet, want die post hier niet meerquote:Op woensdag 18 februari 2009 18:57 schreef jna het volgende:
[..]
Inderdaad. Welke smeerlap heeft dat verzonnen
Snel geregeld danquote:Op woensdag 18 februari 2009 19:11 schreef PieterBas het volgende:
Zo.. situatie van gisteren ook opgelost.. nu nog een mailtje sturen..
Waarom moet je dan een mailtje sturen?quote:Alleen geen flauw idee.. wat ik in dat mailtje moet schrijven.
Ik kreeg te horen dat ik het algemener moest maken?quote:Op woensdag 18 februari 2009 19:09 schreef Piles het volgende:
Vind het zelf wel aardig, maar dat vind ik al snel
Mijn suggestie was toch algemeen?quote:Op woensdag 18 februari 2009 19:15 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik kreeg te horen dat ik het algemener moest maken?
Ik ben al bezig met afstuderen, ik zit in mijn tweede week. Daarom vind ik het ook veel te laat dat de begeleider pas op 4 maart komt. Hij vroeg me aan de telefoon nog of ik een derdejaars stage of een afstudeerstage aan het doen ben, als hij even de moeite had genomen de voorkant van mijn PvA te bekijken, dan had hij het geweten.quote:Op woensdag 18 februari 2009 19:09 schreef Piles het volgende:
[..]
DruktesGa jij nu ook beginnen met afstuderen eigenlijk, of waar ben je mee bezig?
Ja en die van mn begeleidsterquote:Op woensdag 18 februari 2009 19:17 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Mijn suggestie was toch algemeen?
Docenten...quote:Op woensdag 18 februari 2009 19:17 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ik ben al bezig met afstuderen, ik zit in mijn tweede week. Daarom vind ik het ook veel te laat dat de begeleider pas op 4 maart komt. Hij vroeg me aan de telefoon nog of ik een derdejaars stage of een afstudeerstage aan het doen ben, als hij even de moeite had genomen de voorkant van mijn PvA te bekijken, dan had hij het geweten.
stuur je dat dusquote:Op woensdag 18 februari 2009 19:14 schreef PieterBas het volgende:
Ik moet de coördinator van opleiding een mailtje sturen, of het mogelijk is om huidige begeleider te gebruiken.. om dat het weinig zin heeft (beter gezegd, te laat is om een nieuwe afstudeerbegeleider "in te werken")
Suggestie voor mijquote:
Dus je vind die van mij te specifiek?quote:Op woensdag 18 februari 2009 19:15 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik kreeg te horen dat ik het algemener moest maken?
Ja, maar nu moet ik dat even netjes verwoorden..quote:
Nee, voor de probleemstelling van Yessequote:Op woensdag 18 februari 2009 19:22 schreef Piles het volgende:
[..]
Suggestie voor mij![]()
[..]
Dus je vind die van mij te specifiek?
Oh, die heb ik ff gemist geloof ikquote:Op woensdag 18 februari 2009 19:24 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Nee, voor de probleemstelling van Yesse
quote:Op woensdag 18 februari 2009 18:57 schreef jna het volgende:
[..]
Inderdaad. Welke smeerlap heeft dat verzonnen
Zo had ik het niet helemaal bedoeldquote:Op woensdag 18 februari 2009 19:09 schreef Piles het volgende:
[..]
JS niet, want die post hier niet meer
Zo dan?quote:Hoe beïnvloeden de technische processen de dagelijkse werkzaamheden binnen X en op welke manier kunnen deze processen verbeterd worden om tot een kostenbesparing en professionelere organisatie te leiden.
"Op welke manier kunnen technische processen de dagelijkse werkzaamheden verbeteren?"quote:
Die in combinatie metquote:Op woensdag 18 februari 2009 19:57 schreef Yesse het volgende:
"Wat is de invloed van de technische processen op de dagelijkse werkzaamheden?"
wordt het dan denk ikquote:en dan kun je het verbeter als een deelvraag nemen
Ik maak er wel onderhoudsprocessen vanquote:Op woensdag 18 februari 2009 20:01 schreef PieterBas het volgende:
Op welke manier kunnen technische processen (beetje vaag begrip) de dagelijkse werkzaamheden binnen een organisatie efficiënter maken
Er zit iemand niet goed op te letten bij nu.nl.quote:HILVERSUM - Jongeren zullen als eersten en massaal de dupe worden van de economische crisis. Dat voorspelt de voormalige jeugdwerkloosheidsbestrijder Hans de Boer. X
Dat hebben Britse wetenschappers woensdag gezegd op basis van een onderzoek naar bijna 250.000 bomen in tropische wouden over de hele wereld.
''Het aantal jeugdwerklozen kan in een jaar zomaar oplopen met tussen de 50.000 en 100.000'', zei De Boer in RTL Nieuws.
Wetmatigheid
''Het is een economische wetmatigheid dat jongeren een dichte deur vinden in slechte tijden.'' Jongeren die al een baan hebben, maar slechts een kort arbeidscontract hebben, vliegen er het eerste uit, aldus De Boer. ''Als de economie zich zo slecht ontwikkelt, wordt het echt een bloedbad.''
Het aantal werkloze jongeren daalde van 112.000 in 2005 naar 78.000 in 2008. De Taskforce Jeugdwerkloosheid werd daarom in 2007 opgeheven.
quote:Op woensdag 18 februari 2009 20:23 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Er zit iemand niet goed op te letten bij nu.nl.
Ik ga er binnenkort op mijn stage ook nog eens naar kijken. Maar ik kom tijdens mijn stage hier niet, dus ik zal jullie er niet bij betrekken.quote:Op woensdag 18 februari 2009 20:52 schreef Piles het volgende:
Mijn gevecht met een probleemstelling is wel een topickiller geloof ik
Tijdens stage kom ik hier ook niet meer (nee, echt nietquote:Op woensdag 18 februari 2009 21:10 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ik ga er binnenkort op mijn stage ook nog eens naar kijken. Maar ik kom tijdens mijn stage hier niet, dus ik zal jullie er niet bij betrekken.
Ik moet mijn PvA nu herzien, nadat ik meer te weten ben gekomen in de eerste periode van de stage. Ik zou eerst wel eens degelijke feedback op mijn vorige versie willen zien eigenlijk.quote:Op woensdag 18 februari 2009 21:13 schreef Piles het volgende:
[..]
Tijdens stage kom ik hier ook niet meer (nee, echt niet), maar dit moet van tevoren af
Nee hoor, ging tv kijkenquote:Op woensdag 18 februari 2009 20:52 schreef Piles het volgende:
Mijn gevecht met een probleemstelling is wel een topickiller geloof ik
Wil naar bedquote:
Samequote:Op donderdag 19 februari 2009 08:43 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Wil naar bed![]()
Ik lag zo lekker. Daarnaast ben ik dus een beetje duf.
Dat had ik ook. Mijn vriendin moest er vroeg uit, en ik dus ook omdat ik dan niet verder kan slapenquote:Op donderdag 19 februari 2009 08:43 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Wil naar bed![]()
Ik lag zo lekker. Daarnaast ben ik dus een beetje duf.
Daar heb ik dan nooit last van. Ik draai me om en slaap verder..Alleen heb ik nu geen vriendinquote:Op donderdag 19 februari 2009 09:06 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Dat had ik ook. Mijn vriendin moest er vroeg uit, en ik dus ook omdat ik dan niet verder kan slapen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |