ongetwijfeldquote:Op woensdag 18 februari 2009 16:26 schreef jackson het volgende:
[..]
Hmkee.... Nouja, ik mis wel meer dus wat dat betreft zal ik hier ook wel weer overheen komen.
Halloooooooquote:
quote:Op woensdag 18 februari 2009 16:35 schreef Daph_ het volgende:
Ik ga mijn stukje afschrijven en dan lekker naar huis
* Ja, ik ben inderdaad aan het schrijven, dan leidt Fok! me niet zo af.. Ik heb inmiddels negen pagina's geschreven
*
quote:Op woensdag 18 februari 2009 16:42 schreef Bootje84 het volgende:
Hehe, Zie de titel van de 1e hit op google als je mijn naam + woonplaats zoekt
![]()
http://www.google.nl/search?hl=nl&q=%22tom+van+der+burg%22+De+Lier&meta=
Dat laatste.. De na-aperquote:Op woensdag 18 februari 2009 16:43 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Gaat het ook over jou dat je als aanvaller op de laatste man positie bent neergezet of heet die jongen toevallig hetzelfde en komt hij ook uit het westland?
Haha, zo groot is De Lier toch niet?quote:
Hij is ook geen inwoner van De Lier, maar uit Kwintsheul..quote:Op woensdag 18 februari 2009 16:50 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Haha, zo groot is De Lier toch niet?
quote:Inwoneraantal 11730
Kwintsheulquote:Op woensdag 18 februari 2009 16:51 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Hij is ook geen inwoner van De Lier, maar uit Kwintsheul..
[..]
Ach, ik woon iig niet in dezelfde plaats als Balkenendequote:
daar heb je een puntquote:Op woensdag 18 februari 2009 16:56 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ach, ik woon iig niet in dezelfde plaats als Balkenende
Een rode moedervlek?quote:Op woensdag 18 februari 2009 18:08 schreef Bootje84 het volgende:
Oei!
Ik heb een Bootje gedaan
Was net bij de locale Albert Heijn (inclusief voetbalplaatjesbedelkinderen) waar ik een pak Cruesli ging halen. Bij de kassa aangekomen zag ik dat de carrière een circelvormige rode plek had in haar nek. Uitgaande van het feit dat het een zuigzoen was, zei ik joviaal: " Zo, leuk weekend gehad zeker?"
"Nee meneer, dit is een soort moedervlek".
AI!![]()
![]()
Foutje!
Een uitslag als een soort moedervlek..quote:
Ah zoquote:Op woensdag 18 februari 2009 18:14 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Een uitslag als een soort moedervlek..
Misschien bedoelde ze dat, maar zei ze het niet.quote:
Die carrière's (quote:Op woensdag 18 februari 2009 18:17 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Misschien bedoelde ze dat, maar zei ze het niet.
dat wou ik zeggenquote:Op woensdag 18 februari 2009 18:23 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Die carrière's () van tegenwoordig ook
quote:Op woensdag 18 februari 2009 18:08 schreef Bootje84 het volgende:
Oei!
Ik heb een Bootje gedaan
Was net bij de locale Albert Heijn (inclusief voetbalplaatjesbedelkinderen) waar ik een pak Cruesli ging halen. Bij de kassa aangekomen zag ik dat de carrière een circelvormige rode plek had in haar nek. Uitgaande van het feit dat het een zuigzoen was, zei ik joviaal: " Zo, leuk weekend gehad zeker?"
"Nee meneer, dit is een soort moedervlek".
AI!![]()
![]()
Foutje!
niet niet, dus wel?quote:Op woensdag 18 februari 2009 18:26 schreef Milou__ het volgende:
Oh ik was niet niet de enige die het opviel.
Dat doet mij weer deugdquote:Op woensdag 18 februari 2009 18:47 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Dat stemt mij wel positief ja
Inderdaad. Welke smeerlap heeft dat verzonnenquote:Op woensdag 18 februari 2009 18:34 schreef eer-ik het volgende:
wtf is dit voor tt dan
Druktesquote:Op woensdag 18 februari 2009 18:53 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Eindelijk een afspraak kunnen maken met mijn begeleider. 4 maart.
Vind het zelf wel aardig, maar dat vind ik al snelquote:Wat is de invloed van de technische processen op de professionaliteit, financiële positie en managementinformatie binnen X en op welke manier kunnen deze processen verbeterd worden om tot een kostenbesparing en professionelere organisatie te leiden.
JS niet, want die post hier niet meerquote:Op woensdag 18 februari 2009 18:57 schreef jna het volgende:
[..]
Inderdaad. Welke smeerlap heeft dat verzonnen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |