Ik kom hier even stage doenquote:Op donderdag 19 februari 2009 10:10 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Dat dus.
Toen ik het filmpje zag op dumpert met als titel "man schiet poes dood" was ik nieuwsgierig en voorbereid op een smerig en ziek filmpje. Niets was minder waar
Heb je jezelf al in de OP gezet of kom je hier alleen even meelullen (mag ook, maar zet jezelf dan ook in de OP!)
2000 posts op een dag..quote:
Ik doe met je meequote:Op donderdag 19 februari 2009 10:09 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Ik miste de mijne ook
Maar ik ga vandaag op een mooi aantal proberen uit te komen
herkenbaarquote:Op donderdag 19 februari 2009 10:12 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Omdat ik niet wil Fok!ken, maar het gaat vanzelf
okquote:Op donderdag 19 februari 2009 10:12 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Omdat jullie veelste gezellig zijn.quote:Op donderdag 19 februari 2009 10:14 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ok
Ik weet nou niet of ik beledigt moet zijn dat je niet met me wilt fokken of dat je zo verslaafd bent dat je het toch doet
Jaquote:Op donderdag 19 februari 2009 10:05 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
kan je trouwens gewoon fokken?
verslavingquote:Op donderdag 19 februari 2009 10:12 schreef Milou__ het volgende:
[..]
commercieel inzicht.. ik ben wel iemand die heel erg beinvloedbaar is door commerciequote:Op donderdag 19 februari 2009 10:15 schreef Milou__ het volgende:
Is er hier nog iemand met commercieel inzicht. Die mijn idee even wil Bekritiseren ?
dan is het goed, als je zometeen die nieuwsbrieven maar gaat schrijvenquote:Op donderdag 19 februari 2009 10:16 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Omdat jullie veelste gezellig zijn.
En ik eigenlijk nieuwsbrieven moet schrijven
nog nooit gezienquote:Op donderdag 19 februari 2009 10:18 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/MEN
Spelletjesforum-deel
Daar kijk ik niet eensquote:Op donderdag 19 februari 2009 10:18 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/MEN
Spelletjesforum-deel
Jahoor, kom maar opquote:Op donderdag 19 februari 2009 10:15 schreef Milou__ het volgende:
Is er hier nog iemand met commercieel inzicht. Die mijn idee even wil Bekritiseren ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |