SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.opgezegd@fok.nl
Iedere week dat: .... was just the beginning. Frak op met je beginnings, ik wil een fatsoenlijk einde zien.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 11:31 schreef Cerbie het volgende:
;; Promo Islanded in a stream of stars
je zult psycholoog zijn op die vloot iedereen heeft stemmen en andere personen in zijn brein zittenquote:Op zaterdag 28 februari 2009 16:12 schreef Salamander het volgende:
Jammer dat het zo lang duurde voordat er wat echte spanning in kwam. Maar het einde was wel goed.
Zag ik nou goed dat die pianospeler eigenlijk alleen in Starbucks hoofd bestaat?
Als de rest bij de piano staat is hij verdwenen.
lolquote:Op zaterdag 28 februari 2009 16:17 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
je zult psycholoog zijn op die vloot iedereen heeft stemmen en andere personen in zijn brein zitten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Helemaal niet. Waarom neem je dat zomaar aan?quote:Op zaterdag 28 februari 2009 18:18 schreef Yurithemaster het volgende:
Hoop dat de volgende afleveringen druipen van de actie want was niet weer heel veel soeps. Hoewel we nu bijna zo goed als zeker kunnen zeggen dat daniel/seven de vader van starbuck is.
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 18:21 schreef Asgard het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.opgezegd@fok.nl
Misschien ben ik wat voorbarig maar het lijkt er toch wel sterk op met de overeenkomsten tussen hara vader en danielquote:Op zaterdag 28 februari 2009 18:47 schreef Mirel het volgende:
[..]
Helemaal niet. Waarom neem je dat zomaar aan?
Ook in dingen die Starbuck zei, zoals "sensitive motherfracker", dat legt het er wel heel dik op.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 19:57 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Misschien ben ik wat voorbarig maar het lijkt er toch wel sterk op met de overeenkomsten tussen hara vader en daniel
hoe is zij zo geworden eigenlijk want eerste werkte ze toch wel mee of was dat athenaquote:Op zondag 1 maart 2009 17:01 schreef Zhenar het volgende:
Over het algemeen vond ik het niet een heel interessante episode, maar dat stuk waar Starbuck All Along the Watchtower speelt was prachtig![]()
Ook wel mooi dat Boomer dus helemaal niet Ellen wilde redden, maar juist Hera wilde jatten. En dat ze ook nog eens met Helo frackt recht voor de ogen van AthenaZe is toch wel echt de uberbitch van de serie
Zodra ze werd "geactiveerd" en Adama neerschoot heeft ze niet echt meer de Galactica crew geholpen hoor. Voordat ze werd doodgeschoten door Callie heeft ze nog wel aan Balthar verteld dat er 8 cylons in de vloot waren, maar dat deed ze alleen om het leven van de Chief te redden. Waar het de Chief betreft, is Boomer dan ook wel oprecht volgens mij. Maar verder is het een evil bitchquote:Op zondag 1 maart 2009 17:08 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
hoe is zij zo geworden eigenlijk want eerste werkte ze toch wel mee of was dat athena
Vandaar dat ze 'm ook zo played deze afleveringquote:Op zondag 1 maart 2009 17:30 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Zodra ze werd "geactiveerd" en Adama neerschoot heeft ze niet echt meer de Galactica crew geholpen hoor. Voordat ze werd doodgeschoten door Callie heeft ze nog wel aan Balthar verteld dat er 8 cylons in de vloot waren, maar dat deed ze alleen om het leven van de Chief te redden. Waar het de Chief betreft, is Boomer dan ook wel oprecht volgens mij. Maar verder is het een evil bitch
Dat was noodzakelijk om te ontsnappen en Hera te stelen. Betekent niet dat ze geen echte gevoelens voor hem heeft. Het hele Hera-gedoe is voor haar echter belangrijker.quote:Op zondag 1 maart 2009 18:52 schreef Hendrik_ het volgende:
[..]
Vandaar dat ze 'm ook zo played deze aflevering
en hij wou zelf niet meequote:Op zondag 1 maart 2009 19:24 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Dat was noodzakelijk om te ontsnappen en Hera te stelen. Betekent niet dat ze geen echte gevoelens voor hem heeft. Het hele Hera-gedoe is voor haar echter belangrijker.
Jawel dat doen ze wel, kijk maar naar Scattered en de opmerkingen van Ellen dat John als klein jongetje eng dromen had. We zien ze alleen niet verouderen omdat "we" ze pas zo'n 4 jaar kennen.quote:Op maandag 2 maart 2009 00:32 schreef Sc0tTy het volgende:
ik dacht eerst dat die piano speler starbuck's vader was, toen weer niet, maar nu toch weer wel, aangezien de skinjobs om een of andere reden niet verouderen ( wat ik nogsteeds niet kloppend vind ) , kan het best.
Tigh is in de serie ook in zijn jongere jaren te zien met een royaal (weljah, royaal... meer dan nu iigquote:Op maandag 2 maart 2009 09:05 schreef Migue het volgende:
[..]
Jawel dat doen ze wel, kijk maar naar Scattered en de opmerkingen van Ellen dat John als klein jongetje eng dromen had. We zien ze alleen niet verouderen omdat "we" ze pas zo'n 4 jaar kennen.
Mooie theorie Kirk, zoiets dacht ik ook, al kon ik het niet helemaal onder woorden brengen
Dit denk ik ook.quote:Op maandag 2 maart 2009 00:58 schreef KirkLazarus het volgende:
Er zou zoiets gebeurd kunnen zijn: Daniel/#7 was de vader van Starbuck.
quote:Op maandag 2 maart 2009 12:13 schreef Young_David het volgende:
Goedkope castmembers die Cylons. Je betaalt maar 1 keer maar je krijgt daarvoor 1 of meer hoofdrollen en tig bijrollen.
oeh!!!quote:Op zaterdag 28 februari 2009 22:08 schreef MaxiTitan het volgende:
Dat jump verhaal, ik denk dat het zo zit...
In dit geval met die groep raptors was er toch genoeg afstand blijkbaar. Maar raptors zijn klein die worden weggeduwd als een schip te dicht in de buurt wegjumpt... Dit zag je onder andere toen met het refinery-ship een paar afleveringen terug voordat heel die muiterij begon. Een van die raptors wilde koppelen met de Hitei-kan, die jumpte weg waardoor de raptor en die vipers (?) een stuk weggeslingerd werden. Ze gingen niet kapot omdat ze meegaven, ze gingen immers uit de weg... Maar de Galactica is een grote jongen, die laat zich niet wegduwen door een raptor-jump-bubble. Er moest dus iets iets anders meegeven en dat was dus de structuur in die regio.
Maar goed, dit is pure speculatie van mijn kant uit op basis van wat ik gezien heb.
betalen ze niet gewoon per woord?quote:Op maandag 2 maart 2009 12:13 schreef Young_David het volgende:
Goedkope castmembers die Cylons. Je betaalt maar 1 keer maar je krijgt daarvoor 1 of meer hoofdrollen en tig bijrollen.
Ik quote mezelf nog eventjes ik vind dit eigenlijk de belangrijkste gebeurtenis van de hele ep. Volgens mij kijkt iedereen er overheen.quote:Op maandag 2 maart 2009 00:32 schreef Sc0tTy het volgende:
....o.a. dat boomer neem ik aan de huidige positie ( en evt. staat ) van de vloot weet....
volgens mij wisten ze dit al. Hoe zijn ze anders daargekomen? Volgens mij was het puur het plan van Cavil om Hera in handen te krijgen en zo de final five te chanteren om een nieuw resurrection-schip te bouwenquote:Op maandag 2 maart 2009 14:14 schreef Sc0tTy het volgende:
[..]
Ik quote mezelf nog eventjes ik vind dit eigenlijk de belangrijkste gebeurtenis van de hele ep. Volgens mij kijkt iedereen er overheen.
...en dat met een Galactica die niet weg kan jumpen zonder uit elkaar te vallen.quote:Op maandag 2 maart 2009 14:14 schreef Sc0tTy het volgende:
[..]
Ik quote mezelf nog eventjes ik vind dit eigenlijk de belangrijkste gebeurtenis van de hele ep. Volgens mij kijkt iedereen er overheen.
Nope want dit was toevallig, zij waren maanden geleden ontsnapt afaik, of loop ik mezelf nu herrineringen aan te praten :/quote:Op maandag 2 maart 2009 14:44 schreef planethugo het volgende:
[..]
volgens mij wisten ze dit al. Hoe zijn ze anders daargekomen? Volgens mij was het puur het plan van Cavil om Hera in handen te krijgen en zo de final five te chanteren om een nieuw resurrection-schip te bouwen
wanneer ze precies ontsnapt waren weet ik niet meer, zal wel ergens in beeld gestaan hebben maar het was iig een tijdje nadat Ellen wakker geworden was aangezien Cavil haar een tijd lang heeft proberen om te praten. En toeval geloof ik in series niet zo in, zeker niet in de ruimtequote:Op maandag 2 maart 2009 14:51 schreef Sc0tTy het volgende:
[..]
Nope want dit was toevallig, zij waren maanden geleden ontsnapt afaik, of loop ik mezelf nu herrineringen aan te praten :/
Moest er wel direct aan denken toen ze zei dat ze sterren tekende. Vraag me ook echt af waarom boomer nou anders is dan de andere achtenquote:Op maandag 2 maart 2009 15:49 schreef Angelof9 het volgende:
Denkt er iemand met mij dat die noten van dat liedje die Hera heeft opgeschreven de volgorde van planeten zijn o.i.d. waarmee ze de echte aarde kunnen vinden? Het kan toch geen toeval zijn dat dat liedje hier op aarde is geschreven, dat moeten ze bewust gekozen hebben.
Eh nee, dat lied ging niet over de gevonden aarde uit revelations...quote:Op maandag 2 maart 2009 16:57 schreef Mirel het volgende:
Wat boeit het liedje eigenlijk nog. Die ging over de gevonden Aarde in Revelations. Misschien zit er wel een returntripje in in de laatste eps.
Het is tijd voor wat wetenschapquote:Op vrijdag 27 februari 2009 16:11 schreef r00t3d het volgende:
[..]
Zwaartekracht 'ketst' niet af, maar trekt aan. Het hele doel van zo'n gravity assisted trajectory is om aangetrokken te worden door de maan of een planeet, maar er dan nèt langs te vliegen. Dan heb je snelheid opgebouwd zonder brandstofverbruik. Luistert wel nauw, want een minieme afwijking aan het begin kan een enorme afwijking aan het einde tot gevolg hebben.
Oh ja, haalde wat door elkaarquote:Op maandag 2 maart 2009 18:22 schreef MaxiTitan het volgende:
[..]
Eh nee, dat lied ging niet over de gevonden aarde uit revelations...
Dat liedje komt uit de laatste episode van S3 Crossroads waar de camera zo uitzoomt van de floot in de ionian nebula en uiteindelijk onderstaande aarde laat zien, echt onze aarde...
[ afbeelding ]
Oh ja, haalde wat door elkaarquote:Op maandag 2 maart 2009 18:22 schreef MaxiTitan het volgende:
[..]
Eh nee, dat lied ging niet over de gevonden aarde uit revelations...
Dat liedje komt uit de laatste episode van S3 Crossroads waar de camera zo uitzoomt van de floot in de ionian nebula en uiteindelijk onderstaande aarde laat zien, echt onze aarde...
[ afbeelding ]
het leek ook sterk op een ruggengraat dus ik dacht tijdens de previeuw dat het met sanders te maken had.quote:Op maandag 2 maart 2009 15:49 schreef Angelof9 het volgende:
Denkt er iemand met mij dat die noten van dat liedje die Hera heeft opgeschreven de volgorde van planeten zijn o.i.d. waarmee ze de echte aarde kunnen vinden? Het kan toch geen toeval zijn dat dat liedje hier op aarde is geschreven, dat moeten ze bewust gekozen hebben.
Yup, zoiets ja...quote:Op maandag 2 maart 2009 13:12 schreef sp3c het volgende:
[..]
oeh!!!
kan ik mee leven
net als straaljagers die supersonisch gaan bv
Misschien geen traditionele cylon...quote:Op dinsdag 3 maart 2009 00:09 schreef MrFl0ppY het volgende:
Hehe al die verhalen weer! heerlijk! Ik wist dat hera nog belangrijk ging worden in de serie. Ben benieuwd wat de cylons ermee gaan doen. Misschien willen ze via haar op het ressurection komen? Boomer is overigens wel lekker evil.
Het hele verhaal met starbuck kan ik niet plaatsen, ik weet niet wat het toevoegt. Zij is immers geen cylon.
Oh natuurlijk, stom dat ik daar niet aan gedacht heb. Het vertrek van haar vader zal er dan ook wel iets mee te maken hebben.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 09:13 schreef Angelof9 het volgende:
Starbuck is dus net als Hera een half-cylon en dus net als Hera essentieel voor de final five. Of in plaats van Hera...
Ik stond gisteren met seizoen 1 in mn handen ( DVD ) maar vind het nu nog onizn om nog normale DVD's te kopen. Ik wacht dus ook nog even voordat ik alle BR's kan kopen van deze geweldige seriequote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:08 schreef FoXje het volgende:
Ik MOET deze hele serie straks op Blu-ray hebben
(Ik heb niet eens een BR speler)
Sommige DVD's zien er nog erg goed uit. Maar ik kijk alleen nog maar 720p/1080p materiaal en heb een PS3 naast mn TV staan, en dan vind ik het zonde als ik over een jaar bijv weer deze serie wil kijken dat het dan via DVD moet. Als ik de serie nu zou kijken, zou ik hem direct op DVD halen natuurlijkquote:Op dinsdag 3 maart 2009 17:54 schreef Migue het volgende:
Achja, het is ook niet alsof DVD opeens niet meer mooi beeld is. Natuurlijk wel een gruwelijk verschil als je ooit BR hebt gezien, maar toch, het maakt DVD nog niet slecht.
Hij ziet er in 80x80 alleen een beetje raar uit imo.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 21:00 schreef Migue het volgende:
Coole avatar Kleffe_Dop, ik tel nu uit m'n hoofd al 3 BSG avatars, het gaat de goede kant op
Kheb nu alle webisodes binnen, maar in de eerste zie ik meteen 'The Chief' & de XO op occupied Capricaquote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:27 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Ohja, voor als je de juiste volgorde wilt weten:
-miniseries
-S1
-S2
-The Resistance Webisodes
-S3
-Razor (met flashbacks)
-S4 deel 1
-Face of the Enemy Webisodes
-S4 deel 2
ik had hetzelfde gevoel iddquote:Op donderdag 5 maart 2009 11:37 schreef KirkLazarus het volgende:
Ik kom even met een bewering die ik totaal niet kan staven, maar toch doe: komende aflevering vinden ze een habitable planeet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |