hoe is zij zo geworden eigenlijk want eerste werkte ze toch wel mee of was dat athenaquote:Op zondag 1 maart 2009 17:01 schreef Zhenar het volgende:
Over het algemeen vond ik het niet een heel interessante episode, maar dat stuk waar Starbuck All Along the Watchtower speelt was prachtig![]()
Ook wel mooi dat Boomer dus helemaal niet Ellen wilde redden, maar juist Hera wilde jatten. En dat ze ook nog eens met Helo frackt recht voor de ogen van AthenaZe is toch wel echt de uberbitch van de serie
Zodra ze werd "geactiveerd" en Adama neerschoot heeft ze niet echt meer de Galactica crew geholpen hoor. Voordat ze werd doodgeschoten door Callie heeft ze nog wel aan Balthar verteld dat er 8 cylons in de vloot waren, maar dat deed ze alleen om het leven van de Chief te redden. Waar het de Chief betreft, is Boomer dan ook wel oprecht volgens mij. Maar verder is het een evil bitchquote:Op zondag 1 maart 2009 17:08 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
hoe is zij zo geworden eigenlijk want eerste werkte ze toch wel mee of was dat athena
Vandaar dat ze 'm ook zo played deze afleveringquote:Op zondag 1 maart 2009 17:30 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Zodra ze werd "geactiveerd" en Adama neerschoot heeft ze niet echt meer de Galactica crew geholpen hoor. Voordat ze werd doodgeschoten door Callie heeft ze nog wel aan Balthar verteld dat er 8 cylons in de vloot waren, maar dat deed ze alleen om het leven van de Chief te redden. Waar het de Chief betreft, is Boomer dan ook wel oprecht volgens mij. Maar verder is het een evil bitch
Dat was noodzakelijk om te ontsnappen en Hera te stelen. Betekent niet dat ze geen echte gevoelens voor hem heeft. Het hele Hera-gedoe is voor haar echter belangrijker.quote:Op zondag 1 maart 2009 18:52 schreef Hendrik_ het volgende:
[..]
Vandaar dat ze 'm ook zo played deze aflevering
en hij wou zelf niet meequote:Op zondag 1 maart 2009 19:24 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Dat was noodzakelijk om te ontsnappen en Hera te stelen. Betekent niet dat ze geen echte gevoelens voor hem heeft. Het hele Hera-gedoe is voor haar echter belangrijker.
Jawel dat doen ze wel, kijk maar naar Scattered en de opmerkingen van Ellen dat John als klein jongetje eng dromen had. We zien ze alleen niet verouderen omdat "we" ze pas zo'n 4 jaar kennen.quote:Op maandag 2 maart 2009 00:32 schreef Sc0tTy het volgende:
ik dacht eerst dat die piano speler starbuck's vader was, toen weer niet, maar nu toch weer wel, aangezien de skinjobs om een of andere reden niet verouderen ( wat ik nogsteeds niet kloppend vind ) , kan het best.
Tigh is in de serie ook in zijn jongere jaren te zien met een royaal (weljah, royaal... meer dan nu iigquote:Op maandag 2 maart 2009 09:05 schreef Migue het volgende:
[..]
Jawel dat doen ze wel, kijk maar naar Scattered en de opmerkingen van Ellen dat John als klein jongetje eng dromen had. We zien ze alleen niet verouderen omdat "we" ze pas zo'n 4 jaar kennen.
Mooie theorie Kirk, zoiets dacht ik ook, al kon ik het niet helemaal onder woorden brengen
Dit denk ik ook.quote:Op maandag 2 maart 2009 00:58 schreef KirkLazarus het volgende:
Er zou zoiets gebeurd kunnen zijn: Daniel/#7 was de vader van Starbuck.
quote:Op maandag 2 maart 2009 12:13 schreef Young_David het volgende:
Goedkope castmembers die Cylons. Je betaalt maar 1 keer maar je krijgt daarvoor 1 of meer hoofdrollen en tig bijrollen.
oeh!!!quote:Op zaterdag 28 februari 2009 22:08 schreef MaxiTitan het volgende:
Dat jump verhaal, ik denk dat het zo zit...
In dit geval met die groep raptors was er toch genoeg afstand blijkbaar. Maar raptors zijn klein die worden weggeduwd als een schip te dicht in de buurt wegjumpt... Dit zag je onder andere toen met het refinery-ship een paar afleveringen terug voordat heel die muiterij begon. Een van die raptors wilde koppelen met de Hitei-kan, die jumpte weg waardoor de raptor en die vipers (?) een stuk weggeslingerd werden. Ze gingen niet kapot omdat ze meegaven, ze gingen immers uit de weg... Maar de Galactica is een grote jongen, die laat zich niet wegduwen door een raptor-jump-bubble. Er moest dus iets iets anders meegeven en dat was dus de structuur in die regio.
Maar goed, dit is pure speculatie van mijn kant uit op basis van wat ik gezien heb.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |