SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.opgezegd@fok.nl
Iedere week dat: .... was just the beginning. Frak op met je beginnings, ik wil een fatsoenlijk einde zien.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 11:31 schreef Cerbie het volgende:
;; Promo Islanded in a stream of stars
je zult psycholoog zijn op die vloot iedereen heeft stemmen en andere personen in zijn brein zittenquote:Op zaterdag 28 februari 2009 16:12 schreef Salamander het volgende:
Jammer dat het zo lang duurde voordat er wat echte spanning in kwam. Maar het einde was wel goed.
Zag ik nou goed dat die pianospeler eigenlijk alleen in Starbucks hoofd bestaat?
Als de rest bij de piano staat is hij verdwenen.
lolquote:Op zaterdag 28 februari 2009 16:17 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
je zult psycholoog zijn op die vloot iedereen heeft stemmen en andere personen in zijn brein zitten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Helemaal niet. Waarom neem je dat zomaar aan?quote:Op zaterdag 28 februari 2009 18:18 schreef Yurithemaster het volgende:
Hoop dat de volgende afleveringen druipen van de actie want was niet weer heel veel soeps. Hoewel we nu bijna zo goed als zeker kunnen zeggen dat daniel/seven de vader van starbuck is.
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 18:21 schreef Asgard het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.opgezegd@fok.nl
Misschien ben ik wat voorbarig maar het lijkt er toch wel sterk op met de overeenkomsten tussen hara vader en danielquote:Op zaterdag 28 februari 2009 18:47 schreef Mirel het volgende:
[..]
Helemaal niet. Waarom neem je dat zomaar aan?
Ook in dingen die Starbuck zei, zoals "sensitive motherfracker", dat legt het er wel heel dik op.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 19:57 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Misschien ben ik wat voorbarig maar het lijkt er toch wel sterk op met de overeenkomsten tussen hara vader en daniel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |