we overconsumeren teveel vlees maar zo nu en dan een stukje vlees of vis.quote:Op woensdag 18 februari 2009 13:04 schreef Registratiedienst het volgende:
[..]
Mijns inziens is het al moreel verwerpelijk dat je anno 2009 nog dieren eet. Je bent sowieso hypocriet als je wel boos wordt over dierenmishandeling, maar tegelijkertijd het wel normaal vindt om dieren te eten. Denk daar maar eens over na.
Ah... Je hebt er zelf geen mening over dus...quote:Op woensdag 18 februari 2009 13:34 schreef Registratiedienst het volgende:
[..]
Ga eens wat lezen over ethiek& dierenrechten. Paul Cliteur heeft wel wat aardigs geschreven.
Oh, wat logisch, ik heb geen mening. Nee vriend, ik heb geen tijd.quote:Op woensdag 18 februari 2009 13:36 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Ah... Je hebt er zelf geen mening over dus...
edit- Dat is toch hetzelfde als zeggen: Kijk eens op google om te zeggen dat eten van vlees wel goed is...
dan moet je geen discussie starten of je mening verkondigen zonder onderbouwing...quote:Op woensdag 18 februari 2009 13:45 schreef Registratiedienst het volgende:
[..]
Oh, wat logisch, ik heb geen mening. Nee vriend, ik heb geen tijd.
Dat. En waar baseer je onze vriendschap op?quote:Op woensdag 18 februari 2009 13:48 schreef thestoryofus2009 het volgende:
[..]
dan moet je geen discussie starten of je mening verkondigen zonder onderbouwing...
ik voelde me ook persoonlijk aangevallen.quote:Op woensdag 18 februari 2009 13:52 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Dat. En waar baseer je onze vriendschap op?
Op hetzelfde als waar dierenrechten op worden gebaseerd... Niets.quote:Op woensdag 18 februari 2009 13:52 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Dat. En waar baseer je onze vriendschap op?
Terechtquote:Op woensdag 18 februari 2009 14:27 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Mijn spellingtjekker vindt het zelfs een vaut woort!
Je uitspraak getuigt van weinig respect voor de medemens. Er bestaan nu eenmaal soortgenoten die andere ideeen hebben dan je in die beperkte herseninhoud kan bolwerken.quote:Op woensdag 18 februari 2009 14:27 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Op hetzelfde als waar dierenrechten op worden gebaseerd... Niets.
quote:Op woensdag 18 februari 2009 12:18 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Ik meen het, ik zie bijvoorbeeld liever 100 dode junks en criminelen dan 1 dood vogeltje.
Tja, vlees is dan ook gigantisch gesubsidieerd. Het zou al een hoop schelen als mensen de werkelijke prijs ervan moesten betalen.quote:Op woensdag 18 februari 2009 13:30 schreef thestoryofus2009 het volgende:
en ik zou best meer vegetarisch willen eten maar das me te duur
Je snapt niet dat het hypocriet is om vlees te eten maar ondertussen boos wordt om dierenmishandeling? HOe denk je dat dat vlees gefokt wordt? In gouden paleisjes waar de dieren elke dag een massage krijgen?quote:
Sorry Piet!quote:Op woensdag 18 februari 2009 14:34 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Je uitspraak getuigt van weinig respect voor de medemens. Er bestaan nu eenmaal soortgenoten die andere ideeen hebben dan je in die beperkte herseninhoud kan bolwerken.
Ja, internet.quote:Op woensdag 18 februari 2009 13:48 schreef thestoryofus2009 het volgende:
[..]
dan moet je geen discussie starten of je mening verkondigen zonder onderbouwing...
De ironie ontgaat je?quote:Op woensdag 18 februari 2009 14:31 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Afgaan op een spellingcheckert?
Ja toch?quote:Op woensdag 18 februari 2009 14:34 schreef ethiraseth het volgende:
Je snapt niet dat het hypocriet is om vlees te eten maar ondertussen boos wordt om dierenmishandeling? HOe denk je dat dat vlees gefokt wordt? In gouden paleisjes waar de dieren elke dag een massage krijgen?![]()
Enlighten me... Welke alternatieven zijn er dan? Die soja troep ofzo?quote:Op woensdag 18 februari 2009 13:11 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Is dat hypocriet? Het is meer hypocriet om dat te doen terwijl er alternatieven zijn.
Minder vlees eten is ook een alternatief.quote:Op woensdag 18 februari 2009 21:31 schreef AchJa het volgende:
[..]
Enlighten me... Welke alternatieven zijn er dan? Die soja troep ofzo?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |