Ik vind het treuriger dat mensen ervoor gaan zitten om míjn history te lezenquote:Op woensdag 18 februari 2009 04:30 schreef Olep het volgende:
[..]
Die topics.[ afbeelding ]
Om die nu weer te zien.
Het zal wel vermakelijk zijn dan.quote:Op woensdag 18 februari 2009 04:32 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik vind het treuriger dat mensen ervoor gaan zitten om míjn history te lezen
quote:Op woensdag 18 februari 2009 04:42 schreef Harajuku. het volgende:
We don't ship to the Netherlands #5
Beter lees je dit
Ik doe maar alsof.quote:Op woensdag 18 februari 2009 05:52 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
En hoe isdatzo in 't blauw?
Dat is ook het beste, niet kijken en gewoon doorposten.quote:Op woensdag 18 februari 2009 06:00 schreef Isdatzo het volgende:
Al tijden gestopt met kijken ondertussen.
oh, tsk tskquote:Op woensdag 18 februari 2009 06:00 schreef Isdatzo het volgende:
Al tijden gestopt met kijken ondertussen.
Dan ga ik nu even slapenquote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:55 schreef yvonne het volgende:
[..]
Je zult toch écht je beschuldigingen tegen míj waar moeten maken.
Wtf is PSM?
En jjdj heeft hier geen rechten hoor kind
Let jij even op dat dat kind nog even antwoord geeft?quote:Op woensdag 18 februari 2009 07:35 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Da's wel tof, gaan slapen als de vogeltjes fluiten.
Wie? Ik? Wil helegaar niet opletten.quote:Op woensdag 18 februari 2009 07:36 schreef yvonne het volgende:
[..]
Let jij even op dat dat kind nog even antwoord geeft?
Jij ja, ik ga pitten nietwaarquote:Op woensdag 18 februari 2009 07:37 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Wie? Ik? Wil helegaar niet opletten.
Jij snapt 't ook niet echt wel?quote:Op woensdag 18 februari 2009 07:43 schreef SuperwormJim het volgende:
omg ... loopt deze 'reeks' nog?
Jij wel zeker niet?quote:Op woensdag 18 februari 2009 07:46 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Jij snapt 't ook niet echt wel?
Doe dat.quote:Op woensdag 18 februari 2009 08:00 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
daar ga ik nog even over nadenken.
geen antwoorden Yvonnequote:Op woensdag 18 februari 2009 07:31 schreef yvonne het volgende:
Zeg, die OP kan wel uitgebreider hoor, nu moet ik alles nalezen zeker?
Is dit kind nog met antwoorden gekomen?
[..]
Dan ga ik nu even slapen
[ ] geschiktquote:Op woensdag 18 februari 2009 07:42 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik ga me echt niet verantwoordelijk voelen voor dat zootje hier.
stiekem wil je heus welquote:Op woensdag 18 februari 2009 09:06 schreef Echo99 het volgende:
Yvonne,
Rot nou eens op uit mijn PM. Stalker
Ik doe het niet
daarom deed ik dat voor jequote:Op woensdag 18 februari 2009 09:19 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Dat ga ik dus niet in het openbaar zeggen he
quote:
nee wel wat meer hoorquote:Op woensdag 18 februari 2009 09:38 schreef Echo99 het volgende:
@ Piet en Huppel... Ik geloof dat er maar drie ingelogde users in ONZ zijn ofzo
ja dat weet ik nietquote:
en dan nog de users die verborgen zijnquote:Op woensdag 18 februari 2009 09:47 schreef Echo99 het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/rde/list_online_users
Ben ik nu genakt?quote:Op woensdag 18 februari 2009 09:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
en dan nog de users die verborgen zijn
nee jij nietquote:
ik moest lachenquote:Op woensdag 18 februari 2009 09:48 schreef Piet_Piraat het volgende:
Dat stijgt vanzelf wanneer het niveau toeneemt.
er is vast wel iets waar jij nu heel druk mee bezig kan gaanquote:
ja slotjes zetten op topicsquote:Op woensdag 18 februari 2009 10:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
er is vast wel iets waar jij nu heel druk mee bezig kan gaan
quote:Op woensdag 18 februari 2009 10:39 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
ja slotjes zetten op topics als dit
Mietjuh!quote:Op woensdag 18 februari 2009 12:38 schreef Piet_Piraat het volgende:
Is Yvonne al wakker? Ik red 't niet hoor met dat zootje hier.
Als je gelukkig bent moet je dat zeker zo houden!quote:Op woensdag 18 februari 2009 13:03 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ben er gelukkig mee en wil dat graag zo houden.
UI? Ik heb een kop om te janken?quote:
Naast blauw blijf ik ook nog steeds blondquote:Op woensdag 18 februari 2009 13:08 schreef -SG- het volgende:
Jij bent mod en je weet niet wat een UI is![]()
?
Ik was hard op zoek naar een wcquote:Op woensdag 18 februari 2009 13:16 schreef -SG- het volgende:
Tally is nu hard opzoek naar wat een UI is.
Best sneu hequote:Op woensdag 18 februari 2009 13:11 schreef -SG- het volgende:
Nee even serieus, je zwerft hier al zo'n 10 jaar rond en je weet niet wat een UI is?
Alles geleegdquote:Op woensdag 18 februari 2009 13:17 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik was hard op zoek naar een wcEn nee ik weet niet wat een UI is..
Kan wel wat raden.. Maar volgens mij noem ik dat een avatar (en daar heb ik al een hele poos aan moeten wennen)
Aaaaah ik ben niet goed in hints en afkortingenquote:Op woensdag 18 februari 2009 13:19 schreef -SG- het volgende:
[..]
Alles geleegd?
User Icon. Avatar dus..
Doe ik ook! Heb er genoeg gehad in de loop dr jaren..quote:Op woensdag 18 februari 2009 13:19 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Je moet ook regelmatig van UI wisselen dan lijk je verser.
Mijn kloon is 2 jaar jonger.. Mja scheelt ook niet veelquote:
Wat? Ik dacht dat FOK! in 1999 was opgerichtquote:Op woensdag 18 februari 2009 13:21 schreef Tally het volgende:
[..]
Mijn kloon is 2 jaar jonger.. Mja scheelt ook niet veel
En ik post er nooit mee
Klopt.. Paar maand voor mijn registratie..quote:Op woensdag 18 februari 2009 13:22 schreef -SG- het volgende:
[..]
Wat? Ik dacht dat FOK! in 1999 was opgericht..
Mijn eerste reg was dus Tally maar omdat ik dacht alles kwijt te zijn maakte ik deze aan..quote:Op woensdag 18 februari 2009 13:29 schreef Piet_Piraat het volgende:
Mijn eerste reg was Ruudjoh geloof ik, maar ben alles kwijt daarvan.
Mooi! Even een ban aanvragen..quote:Op woensdag 18 februari 2009 13:31 schreef -SG- het volgende:
Dit is mijn eerste reg, en er komt geen tweede kan ik je vertellen..
Klonen.
Waarom denk je dat?quote:Op woensdag 18 februari 2009 13:31 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ik durf te wedden dat ik eerder mod word dan jou...
Voor wedden moet je in UVT zijn.quote:Op woensdag 18 februari 2009 13:31 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ik durf te wedden dat ik eerder mod word dan jou...
Mag niet, is allemaal achter de schermen.. Kan je nog niet bij..quote:
quote:Op woensdag 18 februari 2009 13:36 schreef -SG- het volgende:
[..]
Mag niet, is allemaal achter de schermen.. Kan je nog niet bij..
Naja ben ziek.. Niet echt lekker geslapen..quote:Op woensdag 18 februari 2009 13:42 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Ik zit al sinds 8:30 te pitten achter mijn PC
Toi?
quote:Op woensdag 18 februari 2009 13:43 schreef Piet_Piraat het volgende:
Dit is het topic der kanslozen.
Aggut... Hier een leuk plaatje om je op te vrolijken...quote:Op woensdag 18 februari 2009 13:42 schreef -SG- het volgende:
[..]
Naja ben ziek.. Niet echt lekker geslapen..
Dás balen, komtie met een hoop beschuldigingen, kan ie ze niet waar maken, want "dan verwijderen jullie ze"quote:
Peterselieman.quote:Op woensdag 18 februari 2009 14:25 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dás balen, komtie met een hoop beschuldigingen, kan ie ze niet waar maken, want "dan verwijderen jullie ze"
Nou, dan maar eerst koffie en wakker worden.
Dus wie die psm is zal altijd een raadsel blijven?
Dat zie je toch skele?quote:
oooooooooh, die!quote:
yvonne zou je mij als mod willen aannemen dan schrijf ik speciaal voor jou een gedicht over de de geheimen van de eerste wereldoorlog genaamd de ontcijfering van het spijkerschrift door een man genaamd ton mus die daarna nog drie keer een oscar heeft gewonnen voor het in scene zetten van de eerste wereldoorlog groetjes robinquote:
Mogguh!quote:
dagdag undercover?quote:Op woensdag 18 februari 2009 14:47 schreef RoBro het volgende:
[..]
yvonne zou je mij als mod willen aannemen dan schrijf ik speciaal voor jou een gedicht over de de geheimen van de eerste wereldoorlog genaamd de ontcijfering van het spijkerschrift door een man genaamd ton mus die daarna nog drie keer een oscar heeft gewonnen voor het in scene zetten van de eerste wereldoorlog groetjes robin
Ja, hard werken, maar wel relaxed.quote:
Hard werken loont zeggen ze tochquote:Op woensdag 18 februari 2009 14:55 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja, hard werken, maar wel relaxed.
quote:
Nee hoor. Ik doe hier niet mijn bestquote:Op woensdag 18 februari 2009 14:58 schreef Olep het volgende:
[..]
Ah, zo wil jij dus eerder mod worden.
Hee ik heb 't geprobeerd maar ze luisteren niet naar me.quote:Op woensdag 18 februari 2009 14:55 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja, hard werken, maar wel relaxed.
Klopt. Maar kijk eens naar je laatste 2 posts.quote:Op woensdag 18 februari 2009 14:58 schreef -SG- het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik doe hier niet mijn best. Jij bent hier toch de Wannebe mod
.
Je deed het best goed tochquote:Op woensdag 18 februari 2009 14:59 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Hee ik heb 't geprobeerd maar ze luisteren niet naar me.
Wat doe ik mijn bestquote:Op woensdag 18 februari 2009 15:01 schreef Olep het volgende:
[..]
Klopt. Maar kijk eens naar je laatste 2 posts.
Je doet je best.![]()
Hoi Echoquote:Op woensdag 18 februari 2009 15:04 schreef Echo99 het volgende:
Stelletje kuikens...
-'Nee jij bent de grootste wannabe mod!'-'Nee jij bent de grootste wannabe mod!'-'Nee jij bent de grootste wannabe mod!'-'Nee jij bent de grootste wannabe mod!'-'Nee jij bent de grootste wannabe mod!'-'Nee jij bent de grootste wannabe mod!' -'Nee jij bent de grootste wannabe mod!'-'Nee jij bent de grootste wannabe mod!'
*loopt ook maar voor de show in blauw hierquote:Op woensdag 18 februari 2009 15:04 schreef Echo99 het volgende:
Stelletje kuikens...
-'Nee jij bent de grootste wannabe mod!'-'Nee jij bent de grootste wannabe mod!'-'Nee jij bent de grootste wannabe mod!'-'Nee jij bent de grootste wannabe mod!'-'Nee jij bent de grootste wannabe mod!'-'Nee jij bent de grootste wannabe mod!' -'Nee jij bent de grootste wannabe mod!'-'Nee jij bent de grootste wannabe mod!'
Wie niet..quote:Op woensdag 18 februari 2009 15:06 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
*loopt ook maar voor de show in blauw hier
Chicks love the colorquote:Op woensdag 18 februari 2009 15:06 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
*loopt ook maar voor de show in blauw hier
Er is genoeg [SEX] en daar ben ik ookquote:Op woensdag 18 februari 2009 15:08 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Is er geen [SEX] meer? Je loopt hier de heulen dag te SC-en al of niet?
lol, iddquote:
quote:Op woensdag 18 februari 2009 15:08 schreef Tally het volgende:
[..]
Er is genoeg [SEX] en daar ben ik ook
Ik heb alleen geen kut te doen op mijn werk.. En verveel me dood
Klopt. Je hebt helemaal gelijk.quote:Op woensdag 18 februari 2009 15:03 schreef -SG- het volgende:
[..]
Wat doe ik mijn best? Ik vraag gewoon wat dingen. Kijk jij zit iedereen op zijn fouten te wijzen en ik weet bijna zeker dat jij allemaal TR loopt te sturen
. Maar ik vraag gewoon een aantal dingen en ik doe al mijn best
![]()
? Je wordt paranoia.
Je zei kutquote:Op woensdag 18 februari 2009 15:08 schreef Tally het volgende:
[..]
Er is genoeg [SEX] en daar ben ik ook
Ik heb alleen geen kut te doen op mijn werk.. En verveel me dood
quote:Op woensdag 18 februari 2009 15:08 schreef NoelGallagher het volgende:
Mag ik modje worden in klb, gewoon, omdat het kan?
Gewoon,quote:
Vroegah was ik hier niet weg te slaanquote:Op woensdag 18 februari 2009 15:09 schreef Echo99 het volgende:
[..]
![]()
Welkom in het leuke deel van 't forum
Er werken niet zo veel vrouwen hierquote:
rofl, gisteren zat dr nog zo'n KLB SC doos te jammeren dat ik zo'n slechte mod was enzoquote:
Niet dusquote:Op woensdag 18 februari 2009 15:16 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
klb-sc staat hoog in de kaste
Kastequote:Op woensdag 18 februari 2009 15:16 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Bij vrouwen heet het kutnijd.quote:Op woensdag 18 februari 2009 15:18 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Typische reactie van iemand die niet in de kaste staat. Afgunst heet zoiets!
kop eens n kast voor mij dan?quote:Op woensdag 18 februari 2009 15:16 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ja best welquote:Op woensdag 18 februari 2009 15:20 schreef -SG- het volgende:
Jij hebt iets met kut he!
Dat valt mee.quote:Op woensdag 18 februari 2009 15:18 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
neuh, gewoon helder denkenquote:Op woensdag 18 februari 2009 15:18 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Je kent het princiepe van kaste niet hequote:Op woensdag 18 februari 2009 15:18 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Kutnijd?quote:Op woensdag 18 februari 2009 15:21 schreef Echo99 het volgende:
[..]
-SG- vind het nogal een 'lastig' woord...
Het wát?quote:Op woensdag 18 februari 2009 15:22 schreef -SG- het volgende:
[..]
Je kent het princiepe van kaste niet he.
JIJ STAAT ER OOK NIET IN HE. LAAT ME TOCH LEKKER ALS IK MIJZELF BELANGRIJK VOEL OP INTERNET HEB JIJ DAAR TOCH GEEN LAST VAN?quote:Op woensdag 18 februari 2009 15:22 schreef -SG- het volgende:
[..]
lol, het is een KLB SC baasjequote:Op woensdag 18 februari 2009 15:22 schreef -SG- het volgende:
[..]
Maar we staan allebei voor PSVquote:Op woensdag 18 februari 2009 15:25 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
JIJ STAAT ER OOK NIET IN HE. LAAT ME TOCH LEKKER ALS IK MIJZELF BELANGRIJK VOEL OP INTERNET HEB JIJ DAAR TOCH GEEN LAST VAN?
Even mijn collega's erbij halen.quote:Op woensdag 18 februari 2009 15:25 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
lol, het is een KLB SC baasje
iets wat normaal op een triangel staat te pingelen in een invalidenmuziekgroep
Nou komt het hoorquote:Op woensdag 18 februari 2009 15:26 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Even mijn collega's erbij halen.
gaaf, een optreden van de jostibandquote:Op woensdag 18 februari 2009 15:26 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Even mijn collega's erbij halen.
Je waagt 't nietquote:Op woensdag 18 februari 2009 15:27 schreef -SG- het volgende:
[..]
Nou komt het hoor.
Het maandelijks reltopic tussen ONZ en KLB![]()
.
quote:Op woensdag 18 februari 2009 15:27 schreef NoelGallagher het volgende:
Crew worden? The story doesn't end yet.
WE ARE UNDER ATTACK!!!1!1!1
Misschien wel ja....quote:Op woensdag 18 februari 2009 15:28 schreef Echo99 het volgende:
Misschien had ik die TR anoniem moeten plaatsen
quote:Op woensdag 18 februari 2009 15:29 schreef Isdatzo het volgende:
Ik kom in de verleiding die post te verwijderen
hee, niet mijn subje gaan modden eh?quote:Op woensdag 18 februari 2009 15:29 schreef Isdatzo het volgende:
Als je blauw bent heb je knopjesquote:Op woensdag 18 februari 2009 15:29 schreef Isdatzo het volgende:
Zit je tegenwoordig ook al op KLB?quote:Op woensdag 18 februari 2009 15:30 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
hee, niet mijn subje gaan modden eh?
Niet per definitiequote:Op woensdag 18 februari 2009 15:30 schreef Tally het volgende:
[..]
Als je blauw bent heb je knopjes...
Ik bedoel ook niet als je blauwe ballen hebt maar als je mod bent hierquote:
zeldenquote:Op woensdag 18 februari 2009 15:30 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Zit je tegenwoordig ook al op KLB?
Pfieuw... Ik dacht al... Ik word gek ofzo...quote:Op woensdag 18 februari 2009 15:32 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik bedoel ook niet als je blauwe ballen hebt maar als je mod bent hier
Dat was dan niet eens zo'n heel gekke gedachte.quote:Op woensdag 18 februari 2009 15:32 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Pfieuw... Ik dacht al... Ik word gek ofzo...
Nee je mist nietsquote:Op woensdag 18 februari 2009 15:32 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Pfieuw... Ik dacht al... Ik word gek ofzo...
*kuch* dagdag *kuch*quote:Op woensdag 18 februari 2009 15:30 schreef Tally het volgende:
[..]
Als je blauw bent heb je knopjesDus wat let je
Is het alweer die tijd van de maand?quote:Op woensdag 18 februari 2009 15:27 schreef -SG- het volgende:
[..]
Nou komt het hoor.
Het maandelijks reltopic tussen ONZ en KLB![]()
.
wel veel ONZ eh?quote:Op woensdag 18 februari 2009 15:34 schreef Olep het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/user/history/112500
jongens vs de meisjesquote:Op woensdag 18 februari 2009 15:35 schreef yvonne het volgende:
[..]
Is het alweer die tijd van de maand?
Jepszor. Doe je meequote:Op woensdag 18 februari 2009 15:35 schreef yvonne het volgende:
[..]
quote:
Multi mod quotequote:Op woensdag 18 februari 2009 15:33 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Dat was dan niet eens zo'n heel gekke gedachte.
nah die baasjes komen niet kutten als jij dr bentquote:Op woensdag 18 februari 2009 15:35 schreef yvonne het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 18 februari 2009 15:36 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
nah die baasjes komen niet kutten als jij dr bent
anoniemquote:Op woensdag 18 februari 2009 15:28 schreef Echo99 het volgende:
Misschien had ik die TR anoniem moeten plaatsen
mss komt die doos wel weer proberen te vertellen hoe zo'n slechte mod ik wel benquote:Op woensdag 18 februari 2009 15:37 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
lafaards! gister heel topic in mijn eentje met olep gevuld en boeman
Zou wel geweldig zijnquote:Op woensdag 18 februari 2009 15:38 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
mss komt die doos wel weer proberen te vertellen hoe zo'n slechte mod ik wel ben
Hey, hupt, lees je die TR's uberhaupt wel?quote:Op woensdag 18 februari 2009 15:38 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
mss komt die doos wel weer proberen te vertellen hoe zo'n slechte mod ik wel ben
ja hoorquote:Op woensdag 18 februari 2009 15:39 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Hey, hupt, lees je die TR's uberhaupt wel?
nog 20 flesjes overquote:
lol, toen was ONZ kapot gemodquote:
En ik wacht nog op die 2 droeftoeters loveless en die "leave SHE alone"- adeptquote:Op woensdag 18 februari 2009 15:38 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
doe jij eens weer naar je invalidensoosje optyfen?quote:
Ga jij eens carrenavallenquote:
mijn koffie, wat doe je?quote:Op woensdag 18 februari 2009 15:43 schreef yvonne het volgende:
[..]
En ik wacht nog op die 2 droeftoeters loveless en die "leave SHE alone"- adept
quote:Op woensdag 18 februari 2009 15:43 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Jupiler is wel oké, maar 't haalt het niet bij grolsch
dat is incest gebiedquote:Op woensdag 18 februari 2009 15:45 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Maar ik woon boven de rivierenOp de Veluwe
quote:Op woensdag 18 februari 2009 15:45 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Weer een FIPOquote:Op woensdag 18 februari 2009 15:43 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Jupiler is wel oké, maar 't haalt het niet bij grolsch
QFTquote:
Oke.quote:Op woensdag 18 februari 2009 15:49 schreef reetveter het volgende:
Mijn carnavaldetector ging af, dus daarom kwam ik hierheen
Toen zag ik dat Yvonne hier gepost heeftNu heb ik een stijve henk
![]()
nee niet ALLES boven de rivieren maar wel de veluwequote:
Oh ja! Putt'n!quote:Op woensdag 18 februari 2009 15:45 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Goed zo. Sta me bij, al die carnavalbashers hierquote:Op woensdag 18 februari 2009 15:49 schreef reetveter het volgende:
![]()
heb jij weer.quote:Op woensdag 18 februari 2009 15:49 schreef reetveter het volgende:
![]()
Oh ja, nog eenquote:Op woensdag 18 februari 2009 15:46 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Hey, niet zo beginnen hè.![]()
Carnaval
Brabant
Carnavalquote:Op woensdag 18 februari 2009 15:50 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Goed zo. Sta me bij, al die carnavalbashers hier. Ze zijn gewoon jaloers
![]()
![]()
quote:Op woensdag 18 februari 2009 15:46 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Hey, niet zo beginnen hè.![]()
Carnaval
Brabant
En uit welke geweldige Brabantse stad kom jij?quote:Op woensdag 18 februari 2009 15:50 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Goed zo. Sta me bij, al die carnavalbashers hier. Ze zijn gewoon jaloers
![]()
![]()
Striepersgatquote:Op woensdag 18 februari 2009 15:51 schreef yvonne het volgende:
[..]
En uit welke geweldige Brabantse stad kom jij?
Ik kan wel "PSVquote:Op woensdag 18 februari 2009 15:53 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik kan geen 'Brabant'' zeggen, want PSV
Ja kost zeker bakken met geldquote:Op woensdag 18 februari 2009 15:53 schreef reetveter het volgende:
Ik woon boven de rivieren, maar hier vieren ze wel carnaval.
notebook hier al klaar hoorquote:Op woensdag 18 februari 2009 15:51 schreef -SG- het volgende:
Oh de 'klb baasjes' komen hier naar toe hoor.
IsDatZoquote:Op woensdag 18 februari 2009 15:53 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ik kan wel "PSV" zeggen.
Ondanks "Brabant"
nog steeds?quote:Op woensdag 18 februari 2009 15:54 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
notebook hier al klaar hoor![]()
kan ik meteen ff afrekenen met wat gasten die via de PM en mail mij enge ziektes toewensen
Vlakenswaard, Eindhoven dusquote:
Met je anti-voetbal.quote:Op woensdag 18 februari 2009 15:54 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
IsDatZoJa dat is zo.
onz_!
*Valkenswaardquote:
Daar woonde Gomesquote:Op woensdag 18 februari 2009 15:56 schreef -SG- het volgende:
Nuenen
Maar zeg maar gewoon Eindhoven.
Niks tegen nuenen, maar dat is wel een ongelofelijk boerengat hè.quote:Op woensdag 18 februari 2009 15:56 schreef -SG- het volgende:
Nuenen
Maar zeg maar gewoon Eindhoven.
Ja, Eindhoven dusquote:Op woensdag 18 februari 2009 15:56 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Met je anti-voetbal.
[..]
*ValkenswaardValkenswaard
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |