Naja ben ziek.. Niet echt lekker geslapen..quote:Op woensdag 18 februari 2009 13:42 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Ik zit al sinds 8:30 te pitten achter mijn PC
Toi?
quote:Op woensdag 18 februari 2009 13:43 schreef Piet_Piraat het volgende:
Dit is het topic der kanslozen.
Aggut... Hier een leuk plaatje om je op te vrolijken...quote:Op woensdag 18 februari 2009 13:42 schreef -SG- het volgende:
[..]
Naja ben ziek.. Niet echt lekker geslapen..
Dás balen, komtie met een hoop beschuldigingen, kan ie ze niet waar maken, want "dan verwijderen jullie ze"quote:
Peterselieman.quote:Op woensdag 18 februari 2009 14:25 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dás balen, komtie met een hoop beschuldigingen, kan ie ze niet waar maken, want "dan verwijderen jullie ze"
Nou, dan maar eerst koffie en wakker worden.
Dus wie die psm is zal altijd een raadsel blijven?
Dat zie je toch skele?quote:
oooooooooh, die!quote:
yvonne zou je mij als mod willen aannemen dan schrijf ik speciaal voor jou een gedicht over de de geheimen van de eerste wereldoorlog genaamd de ontcijfering van het spijkerschrift door een man genaamd ton mus die daarna nog drie keer een oscar heeft gewonnen voor het in scene zetten van de eerste wereldoorlog groetjes robinquote:
Mogguh!quote:
dagdag undercover?quote:Op woensdag 18 februari 2009 14:47 schreef RoBro het volgende:
[..]
yvonne zou je mij als mod willen aannemen dan schrijf ik speciaal voor jou een gedicht over de de geheimen van de eerste wereldoorlog genaamd de ontcijfering van het spijkerschrift door een man genaamd ton mus die daarna nog drie keer een oscar heeft gewonnen voor het in scene zetten van de eerste wereldoorlog groetjes robin
Ja, hard werken, maar wel relaxed.quote:
Hard werken loont zeggen ze tochquote:Op woensdag 18 februari 2009 14:55 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja, hard werken, maar wel relaxed.
quote:
Nee hoor. Ik doe hier niet mijn bestquote:Op woensdag 18 februari 2009 14:58 schreef Olep het volgende:
[..]
Ah, zo wil jij dus eerder mod worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |