Naja ben ziek.. Niet echt lekker geslapen..quote:Op woensdag 18 februari 2009 13:42 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Ik zit al sinds 8:30 te pitten achter mijn PC
Toi?
quote:Op woensdag 18 februari 2009 13:43 schreef Piet_Piraat het volgende:
Dit is het topic der kanslozen.
Aggut... Hier een leuk plaatje om je op te vrolijken...quote:Op woensdag 18 februari 2009 13:42 schreef -SG- het volgende:
[..]
Naja ben ziek.. Niet echt lekker geslapen..
Dás balen, komtie met een hoop beschuldigingen, kan ie ze niet waar maken, want "dan verwijderen jullie ze"quote:
Peterselieman.quote:Op woensdag 18 februari 2009 14:25 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dás balen, komtie met een hoop beschuldigingen, kan ie ze niet waar maken, want "dan verwijderen jullie ze"
Nou, dan maar eerst koffie en wakker worden.
Dus wie die psm is zal altijd een raadsel blijven?
Dat zie je toch skele?quote:
oooooooooh, die!quote:
yvonne zou je mij als mod willen aannemen dan schrijf ik speciaal voor jou een gedicht over de de geheimen van de eerste wereldoorlog genaamd de ontcijfering van het spijkerschrift door een man genaamd ton mus die daarna nog drie keer een oscar heeft gewonnen voor het in scene zetten van de eerste wereldoorlog groetjes robinquote:
Mogguh!quote:
dagdag undercover?quote:Op woensdag 18 februari 2009 14:47 schreef RoBro het volgende:
[..]
yvonne zou je mij als mod willen aannemen dan schrijf ik speciaal voor jou een gedicht over de de geheimen van de eerste wereldoorlog genaamd de ontcijfering van het spijkerschrift door een man genaamd ton mus die daarna nog drie keer een oscar heeft gewonnen voor het in scene zetten van de eerste wereldoorlog groetjes robin
Ja, hard werken, maar wel relaxed.quote:
Hard werken loont zeggen ze tochquote:Op woensdag 18 februari 2009 14:55 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja, hard werken, maar wel relaxed.
quote:
Nee hoor. Ik doe hier niet mijn bestquote:Op woensdag 18 februari 2009 14:58 schreef Olep het volgende:
[..]
Ah, zo wil jij dus eerder mod worden.
Hee ik heb 't geprobeerd maar ze luisteren niet naar me.quote:Op woensdag 18 februari 2009 14:55 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja, hard werken, maar wel relaxed.
Klopt. Maar kijk eens naar je laatste 2 posts.quote:Op woensdag 18 februari 2009 14:58 schreef -SG- het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik doe hier niet mijn best. Jij bent hier toch de Wannebe mod
.
Je deed het best goed tochquote:Op woensdag 18 februari 2009 14:59 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Hee ik heb 't geprobeerd maar ze luisteren niet naar me.
Wat doe ik mijn bestquote:Op woensdag 18 februari 2009 15:01 schreef Olep het volgende:
[..]
Klopt. Maar kijk eens naar je laatste 2 posts.
Je doet je best.![]()
Hoi Echoquote:Op woensdag 18 februari 2009 15:04 schreef Echo99 het volgende:
Stelletje kuikens...
-'Nee jij bent de grootste wannabe mod!'-'Nee jij bent de grootste wannabe mod!'-'Nee jij bent de grootste wannabe mod!'-'Nee jij bent de grootste wannabe mod!'-'Nee jij bent de grootste wannabe mod!'-'Nee jij bent de grootste wannabe mod!' -'Nee jij bent de grootste wannabe mod!'-'Nee jij bent de grootste wannabe mod!'
*loopt ook maar voor de show in blauw hierquote:Op woensdag 18 februari 2009 15:04 schreef Echo99 het volgende:
Stelletje kuikens...
-'Nee jij bent de grootste wannabe mod!'-'Nee jij bent de grootste wannabe mod!'-'Nee jij bent de grootste wannabe mod!'-'Nee jij bent de grootste wannabe mod!'-'Nee jij bent de grootste wannabe mod!'-'Nee jij bent de grootste wannabe mod!' -'Nee jij bent de grootste wannabe mod!'-'Nee jij bent de grootste wannabe mod!'
Wie niet..quote:Op woensdag 18 februari 2009 15:06 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
*loopt ook maar voor de show in blauw hier
Chicks love the colorquote:Op woensdag 18 februari 2009 15:06 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
*loopt ook maar voor de show in blauw hier
Er is genoeg [SEX] en daar ben ik ookquote:Op woensdag 18 februari 2009 15:08 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Is er geen [SEX] meer? Je loopt hier de heulen dag te SC-en al of niet?
lol, iddquote:
quote:Op woensdag 18 februari 2009 15:08 schreef Tally het volgende:
[..]
Er is genoeg [SEX] en daar ben ik ook
Ik heb alleen geen kut te doen op mijn werk.. En verveel me dood
Klopt. Je hebt helemaal gelijk.quote:Op woensdag 18 februari 2009 15:03 schreef -SG- het volgende:
[..]
Wat doe ik mijn best? Ik vraag gewoon wat dingen. Kijk jij zit iedereen op zijn fouten te wijzen en ik weet bijna zeker dat jij allemaal TR loopt te sturen
. Maar ik vraag gewoon een aantal dingen en ik doe al mijn best
![]()
? Je wordt paranoia.
Je zei kutquote:Op woensdag 18 februari 2009 15:08 schreef Tally het volgende:
[..]
Er is genoeg [SEX] en daar ben ik ook
Ik heb alleen geen kut te doen op mijn werk.. En verveel me dood
quote:Op woensdag 18 februari 2009 15:08 schreef NoelGallagher het volgende:
Mag ik modje worden in klb, gewoon, omdat het kan?
Gewoon,quote:
Vroegah was ik hier niet weg te slaanquote:Op woensdag 18 februari 2009 15:09 schreef Echo99 het volgende:
[..]
![]()
Welkom in het leuke deel van 't forum
Er werken niet zo veel vrouwen hierquote:
rofl, gisteren zat dr nog zo'n KLB SC doos te jammeren dat ik zo'n slechte mod was enzoquote:
Niet dusquote:Op woensdag 18 februari 2009 15:16 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
klb-sc staat hoog in de kaste
Kastequote:Op woensdag 18 februari 2009 15:16 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
klb-sc staat hoog in de kaste
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |