Wat moet je nou met die kankerlapo?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:17 schreef Fascination het volgende:
Ja godverdomme, nu post ik zeker en wil ik daarna posten om de LAPO te pakken, kan het weer niet omdat je niet zo snel twee reacties na elkaar mag posten.
Een leuke TT.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:20 schreef McFearless het volgende:
[..]
Wat moet je nou met die kankerlapo?
Ze zoeken je in het scenegirl topic.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:20 schreef McFearless het volgende:
[..]
Wat moet je nou met die kankerlapo?
Koeienquote:
Die koe welquote:
Ik wist dat ik toch niet de LAPO zou krijgen dus heb niks concreets bedacht.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:22 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Wat had je in gedachte met je Fassertje?
Je moet je tuuk wel voorberieden heur.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:25 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik wist dat ik toch niet de LAPO zou krijgen dus heb niks concreets bedacht.
Ik denk dat je daar het meeste kans hebt, op zo'n sjaal.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:10 schreef CylonNL het volgende:
[..]
Daar durf ik niet naar binnen.
Dat is mijn laatste redmiddel.
Morgen maar even kijken.
Ik heb een dikkere dan die koei !quote:
koei?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:27 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Ik heb een dikkere dan die koei !
Jeweetwel, die zwartwitte beesten die de hele dag over grasveldjes zwerven en het opeten en die Boeee !! zeggen, die wandelende biefstukjes, je kent ze toch wel ?quote:
O, je bedoelt een koe?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:30 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Jeweetwel, die zwartwitte beesten die de hele dag over grasveldjes zwerven en het opeten en die Boeee !! zeggen, die wandelende biefstukjes, je kent ze toch wel ?
Ik ken er een die altijd weg gaatquote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:30 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Jeweetwel, die zwartwitte beesten die de hele dag over grasveldjes zwerven en het opeten en die Boeee !! zeggen, die wandelende biefstukjes, je kent ze toch wel ?
Ik ken er een die altijd ruzie maaktquote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:31 schreef padlarf het volgende:
[..]
Ik ken er een die altijd weg gaat
de doeikoei!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Of de knoeikoei.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:32 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Ik ken er een die altijd ruzie maakt
de stoeikoe![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
He?quote:
Wij zijn dat?quote:
Jaaahh die beestenquote:
en eentje met een stijve plassssserrrrrrr:quote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:32 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Ik ken er een die altijd ruzie maakt
de stoeikoe[i]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dan heeft iedereen die het gezien heeft geluk gehad.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:34 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik weet niet of tinypic zo van tieten houdt. Volgens mij is je plaatje dadelijk weer weg.
Whooptiedoe, tietu kijkeh op het internet.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:35 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dan heeft iedereen die het gezien heeft geluk gehad.
Wtf.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:38 schreef zaadvragendeoog het volgende:
Even kijken of de TV al vrij is beneden.
Onze nieuwe SC-heldin !quote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:35 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dan heeft iedereen die het gezien heeft geluk gehad.
Wat gaat iedereen ineens tv kijken, is er soms iets leuks op ?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:41 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Die foto is gaaf zeg!
En nu is het tv-tijd!
Dinsdagavond. Net 5. Wijvenseries.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:44 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Wat gaat iedereen ineens tv kijken, is er soms iets leuks op ?
Volgens mij is er niks leuks op inderdaad. Oh wacht desperate housewives.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:44 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Wat gaat iedereen ineens tv kijken, is er soms iets leuks op ?
Fool me, fool me, go on and fool me.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:45 schreef wolvendagen het volgende:
Love me love me, say that you love me.
fool me fool me go on and fool mequote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:45 schreef wolvendagen het volgende:
Waarom herken ik dit.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:45 schreef wolvendagen het volgende:
Love me, love me, pretend that you love me.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:46 schreef Fascination het volgende:
[..]
Fool me, fool me, go on and fool me.
Omdat je allemaal van dat soort kwijlnummers luistert.quote:
Nee, niet deze nummers.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:49 schreef Fascination het volgende:
[..]
Omdat je allemaal van dat soort kwijlnummers luistert.
Ik ook wel, maar ik ben een meisje dus dan mag dat.
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:52 schreef IQM het volgende:
[..]
Nee, wd. Verkeerde timing.Ik zeg wel wanneer het moet.
Ik zit CSI te kijken, maar ik vond het 'vroeger' leuker.quote:
Daar staat zo'n wit kastje met een cd-tje erin waarmee je een voetbalspel kan spelen.quote:
Ik hou niet van je hoor.quote:
Die hele serie is verkracht, in de kont geneukt en uitgemolken alsof Josie Maran eraan zit te trekken.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zit CSI te kijken, maar ik vond het 'vroeger' leuker.
Ja, maar ieder doorsnee gezin heeft tegenwoordig toch meerdere tv's?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:57 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Daar staat zo'n wit kastje met een cd-tje erin waarmee je een voetbalspel kan spelen.
Still am.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:59 schreef padlarf het volgende:
[..]
me toooo![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
!!!!11111
![]()
1111
111
1
1
1
11
Zo wilde ik het niet verwoorden, maar je hebt gelijkquote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:59 schreef IQM het volgende:
[..]
Die hele serie is verkracht, in de kont geneukt en uitgemolken alsof Josie Maran eraan zit te trekken.
Leave me, leave me, just go on and leave me.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:47 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Love me, love me, pretend that you love me.
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:01 schreef padlarf het volgende:
[..]
because you're mine!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Heerlijk.quote:
Goffedomme, dat lijkt op zo'n western-negertquote:
Awww/..quote:
Klopt, op elke kamer staat er ook éénquote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:00 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ja, maar ieder doorsnee gezin heeft tegenwoordig toch meerdere tv's?
Is die zichzelf aan het insoppen?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:25 schreef IQM het volgende:
[..]
Dan moet je maar even wachten tot Bt terugkomt.
Ja, wedden dat het dan druk wordt.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:25 schreef IQM het volgende:
[..]
Dan moet je maar even wachten tot Bt terugkomt.
Nee, wijvenseries aan het kijken.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:26 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Is die zichzelf aan het insoppen?
Maar ze kijkt met mama Taking.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:28 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Tsk, zelfs ik kan tv kijken en interwebzen.
Hoe doe je datquote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:28 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Tsk, zelfs ik kan tv kijken en interwebzen.
Volgens mij is mama Taking het enige familielid waarvan ik niet weet hoe die eruit ziet.quote:
Dat vroeg je moeder ook vannacht.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:31 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
HAHAHAH KAN JE NIET MULTITASKEN?
Wil je ruilen?quote:
Dan faal jij in bed. Mijn moeder niet.quote:
Joh. Leg 'm nog even uit voor de kijkers thuis.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:33 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dan faal jij in bed. Mijn moeder niet.
Godverquote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:33 schreef IQM het volgende:
[..]
Joh. Leg 'm nog even uit voor de kijkers thuis.
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:33 schreef IQM het volgende:
[..]
Joh. Leg 'm nog even uit voor de kijkers thuis.
Ben jij goed in multi-tasken ?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:33 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dan faal jij in bed. Mijn moeder niet.
Dat "je moeder" gedoe is alles behalve grappig.quote:
Goede grap.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:40 schreef Fascination het volgende:
Waarom ben ik de enige met een goed gevoel voor humor.
Omdat jij een schatje bent.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:40 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat "je moeder" gedoe is alles behalve grappig.![]()
Waarom ben ik de enige met een goed gevoel voor humor.
ik kan het ook wel enigzins::: ik kan bijvoorbeeld dingen met mijn mond doen terwijl ik mijn handen dan weer voor andere dingen gebruikquote:
Ik kan mijn handen twee verschillende dingen laten doen terwijl mijn mond ook iets anders doet en ik mijn benen in mijn nek heb liggen.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:42 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
ik kan het ook wel enigzins::: ik kan bijvoorbeeld dingen met mijn mond doen terwijl ik mijn handen dan weer voor andere dingen gebruik
kan je jezelf ook pijpen?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:43 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik kan mijn handen twee verschillende dingen laten doen terwijl mijn mond ook iets anders doet en ik mijn benen in mijn nek heb liggen.
Waarom denk ik nu aan een gangbang?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:43 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik kan mijn handen twee verschillende dingen laten doen terwijl mijn mond ook iets anders doet en ik mijn benen in mijn nek heb liggen.
Een vrouw met de benen in de nek....hmmm....♠quote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:43 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Bp wat is er met jou gebeurd toen je weg was. je reacties zijn anders.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:44 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Een vrouw met de benen in de nek....hmmm....♠
En jij....jij... bent een mongooltje!quote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:45 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Omdat je een vunzig ventje bent.
hoogstwaarschijnlijk omdat je van het mannelijk geslacht bent. Ik dacht er ook aan. en ik weet zeker BP ook.quote:
Hahaha.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:43 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
En ik weet zeker wolvendagen ook.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:46 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
hoogstwaarschijnlijk omdat je van het mannelijk geslacht bent. Ik dacht er ook aan. en ik weet zeker BP ook.
Eigenlijk dacht ik aan turnen > ringzwaaien.quote:
Ik ook!quote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:47 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Eigenlijk dacht ik aan turnen > ringzwaaien.
Hoe anders dan?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:45 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Bp wat is er met jou gebeurd toen je weg was. je reacties zijn anders.
Zwart turn pakje met een witte legging.quote:
oew, keertje uitproberen ?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:43 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Uiteraard.quote:
Turn... off.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:49 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Zwart turn pakje met een witte legging.
Waarom is je moeder dat niet?quote:
Maar dan zonder turn pakje en witte legging?quote:
I don't know, ze heeft iets.quote:
Nope. Dit was 'm niet.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:51 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Waarom is je moeder dat niet?![]()
Bad timing.
Turn... on!quote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:51 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Maar dan zonder turn pakje en witte legging?
Leg jij ff je benen in je nek ofzo?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:51 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Bad timing.
meet sexueel getint. meer sexgrapjes. meer mannelijk. groffer. vroeger was je altijd zon schatje.quote:
respect, lucs moeder is een milfquote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:51 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Bad timing.
Adolf Stalin Mansonquote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:53 schreef behangplakker het volgende:
Even jullie hulp. RV en ik gaan een hamster kopen, en we hebben geweldige kutnamen nodig.
Murat, Lodewijk XVII, Volkert, Siebrandt, maar het moet nog gekker.
Wie weet wat
Jazzquote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:53 schreef behangplakker het volgende:
Even jullie hulp. RV en ik gaan een hamster kopen, en we hebben geweldige kutnamen nodig.
Wie weet wat
Kankerrat.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:53 schreef behangplakker het volgende:
Wie weet wat
mouzurx?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:53 schreef behangplakker het volgende:
Wie weet wat
kkop ofzo?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:54 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
respect, lucs moeder is een milf
Dat is BP in een notendop. Al tijden.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:53 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
meet sexueel getint. meer sexgrapjes.
Zwart haar.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:54 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Katy Perry.![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
"Je moeder"quote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:53 schreef behangplakker het volgende:
Wie weet wat
HAHA zusje van Jiriquote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:55 schreef Silentalarm het volgende:
OF MIRRE!
Roderick de vijfde..quote:
De testosteron-tabletten beginnen eindelijk aan te slaan, zolang na zijn grote operatie, het werdt onderhand eens tijdquote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:53 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
meet sexueel getint. meer sexgrapjes. meer mannelijk. groffer. vroeger was je altijd zon schatje.
quote:
Docent: "behangplakker, waarom was je vandaag te laat?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:57 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
"Ik ga Je moeder even eten geven"![]()
ja ik hoorde ook dat BP een beest was in bed.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:55 schreef IQM het volgende:
[..]
Dat is BP in een notendop. Al tijden.
Gerrietequote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:53 schreef behangplakker het volgende:
Wie weet wat
De vriendinne van mn zusje ja!quote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:57 schreef Silentalarm het volgende:
maar je zusje is wel een milf!
Adolfquote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:53 schreef behangplakker het volgende:
Wie weet wat
PICS ?quote:
Still laughing.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:57 schreef IQM het volgende:
[..]
Docent: "behangplakker, waarom was je vandaag te laat?
BP: "Ja, nou je moeder had zich verstopt achter de kast. En toen ik haar goed wilde pakken, beet ze me."
Huipert.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:53 schreef behangplakker het volgende:
Wie weet wat
quote:
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:55 schreef IQM het volgende:
[..]
Dat is BP in een notendop. Al tijden.
Is wie? Iemand die zich met carnaval verkleedt als Kate Perry?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:00 schreef Fascination het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
There she is.
Vriendinnen vinden mij ook altijd een schatje.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:53 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
meet sexueel getint. meer sexgrapjes. meer mannelijk. groffer. vroeger was je altijd zon schatje.
Kenley Collins, doet mee aan Project Runway, dat elke maandag op tv is.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:01 schreef IQM het volgende:
[..]
Is wie? Iemand die zich met carnaval verkleedt als Kate Perry?
Denken mannen altijd zo?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:01 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Vriendinnen vinden mij ook altijd een schatje.
Dan denk ik bij mezelf: "NEE, HOER, RUK M'N KLEREN VAN M'N LIJF EN SCHREEUW "NEEM ME, NEEM ME NU!1!1!""
Wat is dat op haar hoofd?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:00 schreef Fascination het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
There she is.
Polpotquote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:02 schreef behangplakker het volgende:
We denken nu aan Mao Zedong, of Kim Jong Il
quote:
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat is dat op haar hoofd?
En dan bedoel ik niet die haarband.
Laat maar..
Ik ga even de lijst van Dictators afquote:
Goed dat je het zegtquote:
Wat ben je toch een schatjequote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:04 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
![]()
Zo ben ik alleen op fok! [ afbeelding ]
In het echt ben ik echt een schatje en denk ik niet zulke stoeren dingen.
Annemijnquote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:02 schreef behangplakker het volgende:
We denken nu aan Mao Zedong, of Kim Jong Il
*Gouden tipquote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:05 schreef IQM het volgende:
[..]
4EBE noemt voortaan alle mannen schatjes.
Ja duhh.quote:
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat ben je toch een schatje
Het is ook nooit goed he?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:07 schreef IQM het volgende:
Altijd maar die vrouwen die doen alsof ze de man begrijpen. Tyf op!
Ik haat die reclame.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:09 schreef Broekpaling het volgende:
Komt wel goed schatje.
BWHEHEHEHWWHEEE
rare shitquote:
Ik haat dat kind.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
![]()
[..]
Ik haat die reclame.
Slecht acteerwerk van dat jongetje.. of is het een meisje?![]()
Never mind, kutfoto.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:07 schreef IQM het volgende:
Altijd maar die vrouwen die doen alsof ze de man begrijpen. Tyf op!
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:13 schreef MiVer het volgende:
[..]
rare shit
dus terugscrollend
zie ik jawel....
de super zachte en romige fas!
hallotjes!
Love that song.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:15 schreef Allure_ het volgende:
Fascinatioooon, it's just the way we feeeeeeeeeel.
![]()
.
No offence Fas.
lol, weet niet, vlgs google korfbal of star trekquote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:15 schreef Fascination het volgende:
[..]![]()
![]()
Hallotjes Wieberdepiep.
Als iemand weet waar die quote uitkomt, krijgt degene van mij virtueel een aai over de bol.
Kots op that song.quote:
Nee.quote:
Kutfoto?quote:
Welke reclame?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik haat die reclame.
Slecht acteerwerk van dat jongetje.. of is het een meisje?![]()
Dankjequote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:17 schreef MiVer het volgende:
[..]
lol, weet niet, vlgs google korfbal of star trek
maar das niks
jij bent het Crème
waar ik voor moord
als moet
niet nu
kus
Nee het is dood hier.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:18 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Kots op that song.
En ik krijg hem nog steeds in m'n hoofd door jouw naam.
Maargoed, nog hete discussies gaande hier?
Ik moet mezelf bezig houden totdat Gordon Ramsey begint. En nee, niet op die manier.
Gelukkig, ik dacht dat ik de enige was.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:13 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik haat dat kind.![]()
Jongetje is het.
Roosvicequote:
Hoe klinkt..... Stalin ?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:53 schreef behangplakker het volgende:
Wie weet wat
"Hebben ze Frans die functie gegeven, snap jij dat nou?"quote:
groetjes fasquote:
Je mist niets.quote:
We zullen zien.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:28 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, wedden dat het dan druk wordt.
Botkankerhetero.quote:
Wat? Ik spreek/lees geen Brabants.quote:
hoe schuivelt het bij jou?quote:
HMPFFFquote:
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:28 schreef Fascination het volgende:
[..]
Botkankerhetero.
[..]
Wat? Ik spreek/lees geen Brabants.![]()
Ik heb gisteravond een filmpje op genomen waarop ik doe alsof ik seks heb met 7 mannen tegelijk.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:43 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:28 schreef Paaskonijn het volgende:
Bwhehehe was degene waar we gingen risken opeens supermisselijk. Hij een kotsbak erbij gepakt want hij moest het spel afmaken (). Kotst die daarna recht over het bord heen
![]()
![]()
al die poppetje tussen die brokken kots
"Hebben ze Frans die functie gegeven, snap jij dat nou?"quote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
"Hebben ze Frans die functie gegeven, snap jij dat nou?"
"Komt wel goed, schatje."
Link or gtfo.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:30 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik heb gisteravond een filmpje op genomen waarop ik doe alsof ik seks heb met 7 mannen tegelijk.
GTFO!1!1!quote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:36 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
I'd have to get the fuck out, want die heb ik niet!
Blijf maar.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:36 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
I'd have to get the fuck out, want die heb ik niet!
Het is vies.quote:
ah ha, de octopus truukquote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:30 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik heb gisteravond een filmpje op genomen waarop ik doe alsof ik seks heb met 7 mannen tegelijk.
Ach er zijn ook mensen die Marilyn Manson sexy vinden, ik kijk nergens meer van op.quote:
Sprak de ervaringsdeskundigequote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:38 schreef MiVer het volgende:
[..]
ah ha, de octopus truuk
en dan nog 1 over houden
voor jezelf
jawel
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:38 schreef MiVer het volgende:
[..]
ah ha, de octopus truuk
en dan nog 1 over houden
voor jezelf
jawel
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:41 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ach er zijn ook mensen die fascination sexy vinden, ik kijk nergens meer van op.
en de tentakelsquote:
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:45 schreef MiVer het volgende:
[..]
en de tentakels
vinden hun weg
in alles van jou
dat open is
maar dan kom je dus
jawel
MiVer heeft er zuignappen op.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:45 schreef MiVer het volgende:
[..]
en de tentakels
vinden hun weg
in alles van jou
dat open is
maar dan kom je dus
jawel
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:45 schreef IQM het volgende:
[..]
Hoe is het?![]()
![]()
Zooooo lang niet meer gesproken.
![]()
![]()
quote:
Oehquote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:45 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
MiVer heeft er zuignappen op.
Noem eens één iemand op die mij sexy vindt. Lukt je niet.quote:
wat ik zeiquote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:45 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
MiVer heeft er zuignappen op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |