Wat moet je nou met die kankerlapo?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:17 schreef Fascination het volgende:
Ja godverdomme, nu post ik zeker en wil ik daarna posten om de LAPO te pakken, kan het weer niet omdat je niet zo snel twee reacties na elkaar mag posten.
Een leuke TT.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:20 schreef McFearless het volgende:
[..]
Wat moet je nou met die kankerlapo?
Ze zoeken je in het scenegirl topic.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:20 schreef McFearless het volgende:
[..]
Wat moet je nou met die kankerlapo?
Koeienquote:
Die koe welquote:
Ik wist dat ik toch niet de LAPO zou krijgen dus heb niks concreets bedacht.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:22 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Wat had je in gedachte met je Fassertje?
Je moet je tuuk wel voorberieden heur.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:25 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik wist dat ik toch niet de LAPO zou krijgen dus heb niks concreets bedacht.
Ik denk dat je daar het meeste kans hebt, op zo'n sjaal.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:10 schreef CylonNL het volgende:
[..]
Daar durf ik niet naar binnen.
Dat is mijn laatste redmiddel.
Morgen maar even kijken.
Ik heb een dikkere dan die koei !quote:
koei?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:27 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Ik heb een dikkere dan die koei !
Jeweetwel, die zwartwitte beesten die de hele dag over grasveldjes zwerven en het opeten en die Boeee !! zeggen, die wandelende biefstukjes, je kent ze toch wel ?quote:
O, je bedoelt een koe?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:30 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Jeweetwel, die zwartwitte beesten die de hele dag over grasveldjes zwerven en het opeten en die Boeee !! zeggen, die wandelende biefstukjes, je kent ze toch wel ?
Ik ken er een die altijd weg gaatquote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:30 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Jeweetwel, die zwartwitte beesten die de hele dag over grasveldjes zwerven en het opeten en die Boeee !! zeggen, die wandelende biefstukjes, je kent ze toch wel ?
Ik ken er een die altijd ruzie maaktquote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:31 schreef padlarf het volgende:
[..]
Ik ken er een die altijd weg gaat
de doeikoei!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Of de knoeikoei.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:32 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Ik ken er een die altijd ruzie maakt
de stoeikoe![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
He?quote:
Wij zijn dat?quote:
Jaaahh die beestenquote:
en eentje met een stijve plassssserrrrrrr:quote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:32 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Ik ken er een die altijd ruzie maakt
de stoeikoe[i]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dan heeft iedereen die het gezien heeft geluk gehad.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:34 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik weet niet of tinypic zo van tieten houdt. Volgens mij is je plaatje dadelijk weer weg.
Whooptiedoe, tietu kijkeh op het internet.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:35 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dan heeft iedereen die het gezien heeft geluk gehad.
Wtf.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:38 schreef zaadvragendeoog het volgende:
Even kijken of de TV al vrij is beneden.
Onze nieuwe SC-heldin !quote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:35 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dan heeft iedereen die het gezien heeft geluk gehad.
Wat gaat iedereen ineens tv kijken, is er soms iets leuks op ?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:41 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Die foto is gaaf zeg!
En nu is het tv-tijd!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |