O, je bedoelt een koe?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:30 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Jeweetwel, die zwartwitte beesten die de hele dag over grasveldjes zwerven en het opeten en die Boeee !! zeggen, die wandelende biefstukjes, je kent ze toch wel ?
Ik ken er een die altijd weg gaatquote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:30 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Jeweetwel, die zwartwitte beesten die de hele dag over grasveldjes zwerven en het opeten en die Boeee !! zeggen, die wandelende biefstukjes, je kent ze toch wel ?
Ik ken er een die altijd ruzie maaktquote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:31 schreef padlarf het volgende:
[..]
Ik ken er een die altijd weg gaat
de doeikoei!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Of de knoeikoei.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:32 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Ik ken er een die altijd ruzie maakt
de stoeikoe![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
He?quote:
Wij zijn dat?quote:
Jaaahh die beestenquote:
en eentje met een stijve plassssserrrrrrr:quote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:32 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Ik ken er een die altijd ruzie maakt
de stoeikoe[i]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dan heeft iedereen die het gezien heeft geluk gehad.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:34 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik weet niet of tinypic zo van tieten houdt. Volgens mij is je plaatje dadelijk weer weg.
Whooptiedoe, tietu kijkeh op het internet.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:35 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dan heeft iedereen die het gezien heeft geluk gehad.
Wtf.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:38 schreef zaadvragendeoog het volgende:
Even kijken of de TV al vrij is beneden.
Onze nieuwe SC-heldin !quote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:35 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dan heeft iedereen die het gezien heeft geluk gehad.
Wat gaat iedereen ineens tv kijken, is er soms iets leuks op ?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:41 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Die foto is gaaf zeg!
En nu is het tv-tijd!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |