Georgina wel.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:54 schreef Paul het volgende:
Matthijs zegt maar niets over zijn flaporen
Was gewoon wel benieuwd hoe Jort en Georgina in gesprek zouden gaan, maar ze zei dus niet. Los van het onderwerp dus.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:47 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wat zou jij zeggen in deze discussie ?
'Ik geef Jort gelijk met zijn deconfirre van Keanes hoewel ik de algemene crisis eerder toeschrijf aan de lementabele te progressieve houding van het bilatere adagium dat hoog tij vierde ?'
Nee ik bedoelde, Matthijs zegt niets over zijn eigen flaporenquote:
Ik heb liever dat ze deze gozer uitnodigen in plaats van Lucky Fonz.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:10 schreef Thelonious het volgende:
Weer van die Middle of the road crap.
goed punt !quote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:13 schreef Stofje het volgende:
Tieten achter Krabbé!
Beetje als Goed Gesprek, ook niets gewordenquote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:16 schreef golfer het volgende:
Jeroen heeft gelijk, maar zo'n project is kansloos.
Mee eensquote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:16 schreef golfer het volgende:
Dat was van van Goghy.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:17 schreef qonmann het volgende:
[..]
Beetje als Goed Gesprek, ook niets geworden
Kunstprogramma's zijn vaak verschrikkelijk pretentieus. Vaak erg ergerlijk. Persoonlijk (!) ben ik voorstander om rond een uurtje of 11, half 12 concerten uit te zenden op 3. En dan niet Anouk of Live, maar interessante muziek uit verschillende genres.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:16 schreef golfer het volgende:
Idd volgende keer Borst maar weerquote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:21 schreef BliksemSchigt het volgende:
Hoeveel zinnen heeft Verbaan gezegd? Echt 5 of 6 ofzo!
Hear hear!quote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:21 schreef BliksemSchigt het volgende:
Hoeveel zinnen heeft Verbaan gezegd? Echt 5 of 6 ofzo!
En wat was dat meisje achter Krabbe strontirritant zeg.
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:22 schreef qonmann het volgende:
VPRO's Han Reiziger was mijn favo programma in dat genre, halaas hij is niet meer
Kunstmeuk ?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:19 schreef Specularium het volgende:
Gooi al die kunstmeuk dan bij Het Gesprek ofzo.
Op zondagochtend als iedereen sliepquote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:22 schreef qonmann het volgende:
VPRO's Han Reiziger was mijn favo programma in dat genre, halaas hij is niet meer
Nee, als er een OP is, waarom dan geen gebruik ervan maken?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:26 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Je wil altijd wel graag credits voor je OP he
Haha, hij had een trouwe schare volgers die om 11.00 uur paraat zatenquote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:27 schreef tong80 het volgende:
[..]
Op zondagochtend als iedereen sliep
Ik kijk nauwelijks commerciele tv, op een show of 3 na.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:26 schreef tong80 het volgende:
[..]
Kunstmeuk ?
Jij bent blij dat we afhankelijk zijn van de kijkcijversterreur ?
Je kijkt op zaterdagavond primetime naar Tineke Schouten, rij hem erin of Lachen met Ron ?
Dat wordt je opgedrongen.
Tegenwoordig begint een controverciele film pas om elf uur.
Ze zetten zelfs Paul de Leeuw op prime time in top of flop omdat ze denken dat ie kijkers trekt ipv van een muziekkenner
Krabbe begon daar over.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:29 schreef marcodej het volgende:
Het valt me op dat ze zich bij de VARA (en dan vooral P&W en DWDD) zich de laatste tijd wel erg aangesproken voelen als er wordt gezegd dat de PO te links zou zijn. Valt me op dat bijvoorbeeld Van Nieuwkerk altijd in de verdediging schiet als dat ter sprake komt...
Vandaag ook weer. Tuurlijk, de visie van die Telegraaf-knakker was ronduit zwak, maar om het nu in drie items terug te laten komen... (En in het gesprek met Krabbé ook weer: "De nieuwe omroep van de Telegraaf heeft ook geen cultuur hé!")
Die Telegraaf-lul is anders wel te gast in een item van DWDD en vanavond ook weer bij Pauw & Witteman, dus moet niet klagen over belangstelling.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:29 schreef marcodej het volgende:
Het valt me op dat ze zich bij de VARA (en dan vooral P&W en DWDD) zich de laatste tijd wel erg aangesproken voelen als er wordt gezegd dat de PO te links zou zijn. Valt me op dat bijvoorbeeld Van Nieuwkerk altijd in de verdediging schiet als dat ter sprake komt...
Vandaag ook weer. Tuurlijk, de visie van die Telegraaf-knakker was ronduit zwak, maar om het nu in drie items terug te laten komen... (En in het gesprek met Krabbé ook weer: "De nieuwe omroep van de Telegraaf heeft ook geen cultuur hé!")
tong80 kan niet zoveel.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:27 schreef donroyco het volgende:
[..]
Nee, als er een OP is, waarom dan geen gebruik ervan maken?
Volgens mij nietquote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:39 schreef Dichtpiet. het volgende:
is dat nou in scene gezet, dat stukje met die tietengraaiende Duitser?
Lang leve de digitale TV.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:26 schreef tong80 het volgende:
[..]
Kunstmeuk ?
Jij bent blij dat we afhankelijk zijn van de kijkcijversterreur ?
Je kijkt op zaterdagavond primetime naar Tineke Schouten, rij hem erin of Lachen met Ron ?
Dat wordt je opgedrongen.
Tegenwoordig begint een controverciele film pas om elf uur.
Ze zetten zelfs Paul de Leeuw op prime time in top of flop omdat ze denken dat ie kijkers trekt ipv van een muziekkenner
Dat fragment bedoelde ik.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:44 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
voor de liefhebber:
http://thelastbraincell.c(...)s-boob-gets-slapped/
Ja dat is wel fijn dat je via internet tv kan kijken..Maar toch had Jeroen gelijk een cultuur omroep..quote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:29 schreef Roi het volgende:
De omroepen zijn kut (tegenwoordig), bijna alleen maar simpele bagger.
Gelukkig kan je ook TV kijken op internet, een aantal programma's op uitzendinggemist.nl. En anders wel hetgesprek.nl.
Ik zie ook op de Omroep C site dat je daar ook binnenkort afleveringen kan bekijken. (http://www.omroepc.nl/)
Nog aan de opium gezeten vandaag ?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:58 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ja dat is wel fijn dat je via internet tv kan kijken..Maar toch had Jeroen gelijk een cultuur omroep..
Er zijn te weinig programma's over cultuur..Wel Opium.
Dit sukkel:Opiumquote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:15 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nog aan de opium gezeten vandaag ?
Ha, ik heb precies hetzelfde!quote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:14 schreef Suko het volgende:
Sinds Jeroen Krabbé zo zat te pochen bij Barend en van Dorp over z'n vriendschap met Bernhard (toen die net was overleden) heb ik een bloedje hekel aan 'm.![]()
Jort maakte geen oogcontact, Georgina zat heel bang(leek wel dronken ofzo) voor zich uit te kijken.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:27 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ha, ik heb precies hetzelfde!
Ik heb uitgebreid de lichaamstaal van Jort en Georgina zitten bestuderenBeiden voelden zich ongemakkelijk, Jort het meest. Aan het eind van het gesprek zeiden ze nog wel iets tegen elkaar, maar Jort wist niet hoe snel hij van tafel moest opspringen.
Dat had ik misplaatst gevonden. Het was al heel wat dat ze alle twee aan tafel zaten, daar hoefden we verder ook niet op te worden gewezen.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:48 schreef tong80 het volgende:
Ik had wel verwacht dat er door van Nieuwkerk een toespeling zou worden gemaakt.
Helaas.
Wat nou misplaatst ?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 23:00 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dat had ik misplaatst gevonden. Het was al heel wat dat ze alle twee aan tafel zaten, daar hoefden we verder ook niet op te worden gewezen.
Vind het vreemd dat ze allebei daar zaten..dat heeft dat programma niet nodig ..die zucht naar sensatiequote:Op dinsdag 17 februari 2009 23:00 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dat had ik misplaatst gevonden. Het was al heel wat dat ze alle twee aan tafel zaten, daar hoefden we verder ook niet op te worden gewezen.
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 23:23 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wat nou misplaatst ?
Het zijn toch beiden media hoeren ?
Ze zaten niet bij Boulevard, zegquote:Op dinsdag 17 februari 2009 23:23 schreef tong80 het volgende:
Wat nou misplaatst ?
Volgens jou is iedereen een hoerquote:Het zijn toch beiden media hoeren ?
Neuken ?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 23:43 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ze zaten niet bij Boulevard, zeg![]()
[..]
Volgens jou is iedereen een hoer
Kun je op een andere manier neuken danquote:Op dinsdag 17 februari 2009 23:56 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Sorry, ik doe het alleen voor geld![]()
sex met je ex ?quote:Op woensdag 18 februari 2009 00:12 schreef msnk het volgende:
Zijn zij trouwens nog steeds vriendje en vriendinnetje?
Ik vind haar geweldigquote:Op woensdag 18 februari 2009 00:22 schreef BartUlft het volgende:
Die Georgina had ook weer hele scherpe opmerkingen vandaag![]()
sodeju wat een iq-wonder is dat mens zeg
quote:Gezien in DWDD
Gasten woensdag 18 februari
De gasten van woensdag 18 februari zijn Jelle Brandt Corstius, Richard Korver en Nico Dijkshoorn. Tafelheer is Hugo Borst en muziek is er van Jasper Erkens.
Schrijver en voetbalanalyticus Hugo Borst schuift vanavond opnieuw aan als tafelheer van Matthijs van Nieuwkerk.
Richard Korver is advocaat van de 9-jarige Khadija. Het meisje heeft een ernstige stofwisselingsziekte en werd uit huis geplaatst omdat haar ouders niet voor haar zouden kunnen zorgen. De situatie thuis is inmiddels veranderd en het meisje wil dolgraag terug, maar mag niet. Korver is ingeschakeld als advocaat maar mag zijn cliënte niet zien van de Willem Schrikker Groep, die als voogd optreedt.
Jelle Brandt Corstius is journalist, schrijft reisverhalen en is correspondent in Moskou. Deze week verschijnt zijn boek ‘Kleine landjes’. De VPRO-serie ‘Van Moskou tot Madagan’ die nu op televisie is te zien, is gebaseerd op dit boek en op ‘Rusland voor gevorderden’.
Het is woensdag, dus huisdichter Nico Dijkshoorn is weer van de partij om de avond te voorzien van zijn gedichten.
Jasper Erkens is een 16-jarige singer/ songwriter uit België, die al behoorlijk naam heeft gemaakt met zijn versie van het nummer ‘Crazy’ van Gnarls Barkley. Hij speelde in voorprogramma’s van Adele, Colbie Callait en Chris Thompson en toert nu samen met Spinvis. Op 23 maart zal zijn debuutalbum uitkomen.
Vanzelfsprekend ontbreken ook de Jakhalzen, Fokke & Sukke, Lucky TV en De TV Draait Door niet!
Dat vraag ik me ook af van Fonz.quote:Op woensdag 18 februari 2009 18:20 schreef Tim86 het volgende:
Wanneer krijgt Nico Dijkshoorn een DWDD verbod...hoe kunnen ze daar nou als enige niet doorhebben dat meer mensen zich aan die gast ergeren dan dat ze om zijn "gedichtjes" moeten lachen?
Ben wel benieuwd wie er irritanter is dan.quote:Op woensdag 18 februari 2009 18:27 schreef msnk het volgende:
Nico Dijkshoorn heeft zo zijn momenten, maar irritant zou ik hem niet noemen, dan kan ik twintig betere namen verzinnen die nooit meer te zien moeten zijn bij DWDD
Patty Brard.quote:Op woensdag 18 februari 2009 18:46 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd wie er irritanter is dan.
Jajaja Jan Mulder, we knowquote:Op woensdag 18 februari 2009 19:25 schreef qonmann het volgende:
ik kan er ook wel 1 bedenken
Zelfs de zaal lacht niet, het zou ze toch iets moeten zeggen.quote:Op woensdag 18 februari 2009 18:20 schreef Tim86 het volgende:
Wanneer krijgt Nico Dijkshoorn een DWDD verbod...hoe kunnen ze daar nou als enige niet doorhebben dat meer mensen zich aan die gast ergeren dan dat ze om zijn "gedichtjes" moeten lachen?
Bij hem denk altijd aan Real Madrid, toen Coen de achtervolging inzettequote:Op woensdag 18 februari 2009 19:35 schreef tong80 het volgende:
Mooi over Coentje
Trouwens mijn broer krijgt morgen op zijn verjaardag het vader en zoon boek van Hugo Borst.
Ja inderdaad. Het ziet er keer op keer gewoon ongemakkelijk uit. Hebben ze hem een voorschot van een aantal maanden gegeven ofzoquote:Op woensdag 18 februari 2009 19:37 schreef Suijk het volgende:
[..]
Zelfs de zaal lacht niet, het zou ze toch iets moeten zeggen.
Inderdaad ja. Het is een nobel doel, de hele Jeugdzorg e.d., maar volgens mij is het behoorlijk rot van binnen.quote:Op woensdag 18 februari 2009 19:41 schreef golfer het volgende:
Wat een absurd verhaal over dat meisje.
Is een stuk beter te pruimen.quote:Op woensdag 18 februari 2009 18:22 schreef Specularium het volgende:
Kijken of het broertje van Aaf ook zoveel zinnigs te melden heeft.
Denk eerder van Hugo Brandts Korstius AKA Piet Grijs of Battus.quote:Op woensdag 18 februari 2009 19:49 schreef Adelante het volgende:
Is dit de zoon van Eucalypta Brandts Korstius?
Broertje van Aaf.quote:Op woensdag 18 februari 2009 19:49 schreef Adelante het volgende:
Is dit de zoon van Eucalypta Brandts Korstius?
Familie van Hugo B C ?quote:
Wist niet dat zij een dochter wasquote:Op woensdag 18 februari 2009 19:55 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel als ze broer en zus zijn.
Aaf schijnt nog regelmatig te worden aangesproken op de daden van haar vader in de Buikhuyzen-affairequote:Op woensdag 18 februari 2009 19:57 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wist niet dat zij een dochter was
Zijn broedsel.quote:
Okquote:Op woensdag 18 februari 2009 19:58 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Aaf schijnt nog regelmatig te worden aangesproken op de daden van haar vader in de Buikhuyzen-affaire
Het type dertien in een dozijn.quote:Op woensdag 18 februari 2009 20:05 schreef Specularium het volgende:
Zangers zijn een vast item geworden lijkt het wel.
Ik bedoel Nicoquote:
Blijft goed. Al 30 jaar.quote:
Ik heb hem al bijna helemaal binnen.quote:
Als Giel dat zegt dat is dat zo jaquote:Op woensdag 18 februari 2009 20:16 schreef Veerboot het volgende:
Nee, hoor, dat album is momenteel écht niet meer op internet te vinden Giel.
En ik, ik ben een vriend van Gielquote:Op woensdag 18 februari 2009 20:18 schreef DrDentz het volgende:
Gaat niet meer lukken, alleen Giel heeft het, top secret.
Giel moet dit lulverhaal gewoon even ophangen voor de correctheid.quote:Op woensdag 18 februari 2009 20:22 schreef Roi het volgende:
Nou nou, wat een connecties heeft Giel dat hij dít heeft weten te bemachtigen!
Ik wil 'm eerst horen voor ik 'm koop natuurlijkquote:
Oja, voor de Nico Dijkshoorn discussie hebben Paul en Tong ook vele mooie topics geopend. Nico Dijkshoorn daar dusquote:Op woensdag 18 februari 2009 20:33 schreef Paul het volgende:
Goed topicMensen die opscheppen over het downloaden van U2
Grappige uitspraak, als je 'm leest zonder context.quote:Op woensdag 18 februari 2009 19:57 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wist niet dat zij een dochter was
quote:Op woensdag 18 februari 2009 20:46 schreef Veerboot het volgende:
[..]
Grappige uitspraak, als je 'm leest zonder context.
Doet me denken aan Mülishquote:Op woensdag 18 februari 2009 23:19 schreef Wickedangel het volgende:
Er werd gelachen om Dijkshoorn en hij kreeg zelfs applaus. Weliswaar voor de eerste keer
Dus wat zeiken jullie nou
Wat heeft die man een belabberde manier van voordragen, zeg. Hij kan niet eens zijn eigen handschrift lezen![]()
Tijd voor Max!quote:Op woensdag 18 februari 2009 23:19 schreef Wickedangel het volgende:
Er werd gelachen om Dijkshoorn en hij kreeg zelfs applaus. Weliswaar voor de eerste keer
Dus wat zeiken jullie nou
Wat heeft die man een belabberde manier van voordragen, zeg. Hij kan niet eens zijn eigen handschrift lezen![]()
Oh.quote:Op donderdag 19 februari 2009 03:02 schreef DrPwn het volgende:
de wereld draait door is een fantasieloos, monocultuurbevorderend programma
Dat is altijd zo met de waarheid. Irritant en voorspelbaar.quote:Op woensdag 18 februari 2009 20:41 schreef NoCigar het volgende:
Eigenlijk is dat geklaag over Dijkshoorn veel irritanter en voorspelbaarder dan Dijkshoorn zelf. Ook minder origineel trouwens.
Ik lees hier een challenge. Vanavond 20.00u kom jij hier met een viertal gedichten over de uitzending?quote:Op donderdag 19 februari 2009 08:55 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
Dat is altijd zo met de waarheid. Irritant en voorspelbaar.
Gister viel hij nog wel mee trouwens. Maar dat mag ook wel, als je na gaat hoe lang die Nico er al zit.
Iedere Nederlander kan wat Nico doet bij DWDD.
Deal.quote:Op donderdag 19 februari 2009 10:54 schreef Cavalier1 het volgende:
[..]
Ik lees hier een challenge. Vanavond 20.00u kom jij hier met een viertal gedichten over de uitzending?
Precies, gisteren viel het mee, dus voorspelbaar is het in ieder geval niet. In ieder geval niet zo voorspelbaar als de klaagberichtjes die hier verschijnen voordat hij nog maar een woord heeft kunnen zeggen en die vooral ergens anders over lijken te gaan dan over de kwaliteit van zijn grappen, die ik ook lang niet altijd goed vind. Maar goed, als je maar een berichtje kunt posten.quote:Op donderdag 19 februari 2009 08:55 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
Dat is altijd zo met de waarheid. Irritant en voorspelbaar.
Gister viel hij nog wel mee trouwens. Maar dat mag ook wel, als je na gaat hoe lang die Nico er al zit.
Iedere Nederlander kan wat Nico doet bij DWDD.
Het gaat toch vooral om z'n grappen hoor. En hoe slecht die zijn.quote:Op donderdag 19 februari 2009 12:35 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Precies, gisteren viel het mee, dus voorspelbaar is het in ieder geval niet. In ieder geval niet zo voorspelbaar als de klaagberichtjes die hiet verschijn voordat hij nog maar een woord heeft kunnen zeggen en die vooral ergens anders over te gaan dan over de kwaliteit van zijn grappen, die ik ook lang niet altijd goed vind. Maar goed, als je maar een berichtje kunt posten.
quote:Op donderdag 19 februari 2009 11:00 schreef Stofje het volgende:
Gedichten? Die man schrijft gewoon losse zinnen op en draagt ze -op een zeer krakkemikkige wijze- voor als gedichten. Er zit geen greintje poëzie in, het bevat nauwelijks humor en is totaal niet lastig om te maken in een kwartiertje.
quote:Ik lees hier een challenge. Vanavond 20.00u kom jij hier met een viertal gedichten over de uitzending?
Wat een nonsens. De jakhalzen zijn al lang niet zo slecht meer als voorheen. En hoe kun je lucky TV hier nou noemen. Vaak het sterkste onderdeel van het programma vind ik. Ik blijf vaak hangen bij een kutaflevering om dat nog even mee te pakkenquote:Op donderdag 19 februari 2009 15:00 schreef eentwee het volgende:
Nico is een held. Of toch een cultheld. Zeker na vorige week met Tom en Mart. Genoeg onderdelen uit DWDD zijn een stuk slechter dan hij. Ik noem alle jakhazen behalve Frank, fokke en sukke, lucky TV en de meeste tafelheren en -dames en het pluggen van nieuwe bandjes/zangers.
quote:Het is donderdag 19 februari en de gasten zijn Job Cohen, Paul Römer, Ella Vogelaar en Onno Bosma. Matthijs van Nieuwkerk presenteert en Halina Reijn is zijn tafeldame.
Om minder dan de helft van zijn dingen kan ik een beetje glimlachen, nou pfff, vre-se-lijk.quote:Op donderdag 19 februari 2009 15:26 schreef superjojo het volgende:
Ach ik blijf erbij dat het onzin is om te zeiken over die ene minuut per week dat Dijkshoorn er is. 1 minuut per week een onderdeel wat niet iedereen ligt.
lijkt er wel opquote:Op donderdag 19 februari 2009 19:43 schreef DrDentz het volgende:
Heeft Matthijs daar een pandje dat gaat verzakken?
Hij woont aan de grachtenquote:Op donderdag 19 februari 2009 19:43 schreef DrDentz het volgende:
Heeft Matthijs daar een pandje dat gaat verzakken?
Waarom zou hij? Hij zoekt weer uitvluchten.quote:Op donderdag 19 februari 2009 19:43 schreef borisz het volgende:
Mathijs wil Cohen niet uit laten praten.
Ik wilde het net zeggen.quote:Op donderdag 19 februari 2009 19:46 schreef Ambrosius het volgende:
Zonde van al die bomen die folders.
In 6 dagen staan er toch weer nieuwe.quote:Op donderdag 19 februari 2009 19:46 schreef Ambrosius het volgende:
Zonde van al die bomen die folders.
Zonde van Amsterdam menquote:Op donderdag 19 februari 2009 19:46 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ze hadden het veel eerder moeten aanleggen.
NIMBY's![]()
Stomste vraag van de week!quote:Op donderdag 19 februari 2009 19:49 schreef Ronaldsen het volgende:
Die gristenen, het is toch ook zo'n simpel volk he
Krijg je die folder ook als je een NEE/NEE sticker op je brievenbus hebt?
Want anders krijg ik hem niet![]()
Kanker in de mediaquote:
Van wie?quote:Op donderdag 19 februari 2009 19:56 schreef Stofje het volgende:
[..]
Kanker in de media
Een zieke lijn
Dwars door het lichaam
Een miljoenenpijn
Uitstel van executie
Big Brother
Van Noord naar Zuid
Het is dat Burgemeester Job Cohen
Geen eindpunt aanduidt
Welke assesment-tests geven ze daar in Den Haag? Dit is slecht.quote:Op donderdag 19 februari 2009 20:06 schreef Prik0 het volgende:
Wat een kutkop heeft dat mens zegt. Precies dezelfde blik toen ze bij geenstijl in de camera keek.
quote:Op donderdag 19 februari 2009 20:06 schreef Ofyles2 het volgende:
Ik ben maar even Journaal gaan kijken. Dat knettergekke wijf kan ik ni meer luchten ni.
quote:
quote:
quote:Op donderdag 19 februari 2009 20:11 schreef Ambrosius het volgende:
Matthijs citeert uit haar boek en nog onderbreekt ze hem dat het niet waar is.
Maar niemand luistert....quote:Op donderdag 19 februari 2009 20:22 schreef NoCigar het volgende:
Dat is haar nieuwe strategie: nu praat ze gewoon altijd door, in plaats van dat ze wegloopt.
Vogelaar moet tegen zichzelf in bescherming worden genomen.quote:Op donderdag 19 februari 2009 20:22 schreef Suko het volgende:
Geweldige afsluiting Matthijs! Gewoon laten lullen.
ze heeft een begrijpende "partner", die al haar sprookjes trouw elke dag opschrijftquote:Op donderdag 19 februari 2009 20:27 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Vogelaar moet tegen zichzelf in bescherming worden genomen.
Ik krijg spontaan medelijden met die man, zit er daar net zo vrolijk bij als Richard, de man van Hyacinth.quote:Op donderdag 19 februari 2009 20:31 schreef qonmann het volgende:
[..]
ze heeft een begrijpende "partner", die al haar sprookjes trouw elke dag opschrijft
Dat ze een partner had had ik dan weer niet echt verwachtquote:Op donderdag 19 februari 2009 20:31 schreef qonmann het volgende:
[..]
ze heeft een begrijpende "partner", die al haar sprookjes trouw elke dag opschrijft
Ze heeft sowieso niet voor nageslacht kunnen zorgen, er staat geen nieuwe Vogelaar meer op.quote:Op donderdag 19 februari 2009 20:33 schreef superjojo het volgende:
[..]
Dat ze een partner had had ik dan weer niet echt verwacht
Het vergelijkquote:Op donderdag 19 februari 2009 20:33 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik krijg spontaan medelijden met die man, zit er daar net zo vrolijk bij als Richard, de man van Hyacinth.
Zie je? Stofje kan het net zo goed. (of misschien wel beter)quote:Op donderdag 19 februari 2009 19:56 schreef Stofje het volgende:
[..]
Kanker in de media
Een zieke lijn
Dwars door het lichaam
Een miljoenenpijn
Uitstel van executie
Big Brother
Van Noord naar Zuid
Het is dat Burgemeester Job Cohen
Geen eindpunt aanduidt
Wat nou "misschien"?quote:Op donderdag 19 februari 2009 20:49 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
Zie je? Stofje kan het net zo goed. (of misschien wel beter)
nou vooruit , nog een keer Ellaquote:Op donderdag 19 februari 2009 21:01 schreef Falco het volgende:
En ik scheld niet graag op internet, maar hey, tis al weer bijna het einde van dit topic en Ella Vogelaar is ook echt een vermoeiende teef.
zat wel in de jakhalzen een keer bij Vogelaarquote:Op donderdag 19 februari 2009 21:20 schreef qonmann het volgende:
Zo'n liedje zal nooit aan haar gewijd worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |