sex met je ex ?quote:Op woensdag 18 februari 2009 00:12 schreef msnk het volgende:
Zijn zij trouwens nog steeds vriendje en vriendinnetje?
Ik vind haar geweldigquote:Op woensdag 18 februari 2009 00:22 schreef BartUlft het volgende:
Die Georgina had ook weer hele scherpe opmerkingen vandaag![]()
sodeju wat een iq-wonder is dat mens zeg
quote:Gezien in DWDD
Gasten woensdag 18 februari
De gasten van woensdag 18 februari zijn Jelle Brandt Corstius, Richard Korver en Nico Dijkshoorn. Tafelheer is Hugo Borst en muziek is er van Jasper Erkens.
Schrijver en voetbalanalyticus Hugo Borst schuift vanavond opnieuw aan als tafelheer van Matthijs van Nieuwkerk.
Richard Korver is advocaat van de 9-jarige Khadija. Het meisje heeft een ernstige stofwisselingsziekte en werd uit huis geplaatst omdat haar ouders niet voor haar zouden kunnen zorgen. De situatie thuis is inmiddels veranderd en het meisje wil dolgraag terug, maar mag niet. Korver is ingeschakeld als advocaat maar mag zijn cliënte niet zien van de Willem Schrikker Groep, die als voogd optreedt.
Jelle Brandt Corstius is journalist, schrijft reisverhalen en is correspondent in Moskou. Deze week verschijnt zijn boek ‘Kleine landjes’. De VPRO-serie ‘Van Moskou tot Madagan’ die nu op televisie is te zien, is gebaseerd op dit boek en op ‘Rusland voor gevorderden’.
Het is woensdag, dus huisdichter Nico Dijkshoorn is weer van de partij om de avond te voorzien van zijn gedichten.
Jasper Erkens is een 16-jarige singer/ songwriter uit België, die al behoorlijk naam heeft gemaakt met zijn versie van het nummer ‘Crazy’ van Gnarls Barkley. Hij speelde in voorprogramma’s van Adele, Colbie Callait en Chris Thompson en toert nu samen met Spinvis. Op 23 maart zal zijn debuutalbum uitkomen.
Vanzelfsprekend ontbreken ook de Jakhalzen, Fokke & Sukke, Lucky TV en De TV Draait Door niet!
Dat vraag ik me ook af van Fonz.quote:Op woensdag 18 februari 2009 18:20 schreef Tim86 het volgende:
Wanneer krijgt Nico Dijkshoorn een DWDD verbod...hoe kunnen ze daar nou als enige niet doorhebben dat meer mensen zich aan die gast ergeren dan dat ze om zijn "gedichtjes" moeten lachen?
Ben wel benieuwd wie er irritanter is dan.quote:Op woensdag 18 februari 2009 18:27 schreef msnk het volgende:
Nico Dijkshoorn heeft zo zijn momenten, maar irritant zou ik hem niet noemen, dan kan ik twintig betere namen verzinnen die nooit meer te zien moeten zijn bij DWDD
Patty Brard.quote:Op woensdag 18 februari 2009 18:46 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd wie er irritanter is dan.
Jajaja Jan Mulder, we knowquote:Op woensdag 18 februari 2009 19:25 schreef qonmann het volgende:
ik kan er ook wel 1 bedenken
Zelfs de zaal lacht niet, het zou ze toch iets moeten zeggen.quote:Op woensdag 18 februari 2009 18:20 schreef Tim86 het volgende:
Wanneer krijgt Nico Dijkshoorn een DWDD verbod...hoe kunnen ze daar nou als enige niet doorhebben dat meer mensen zich aan die gast ergeren dan dat ze om zijn "gedichtjes" moeten lachen?
Bij hem denk altijd aan Real Madrid, toen Coen de achtervolging inzettequote:Op woensdag 18 februari 2009 19:35 schreef tong80 het volgende:
Mooi over Coentje
Trouwens mijn broer krijgt morgen op zijn verjaardag het vader en zoon boek van Hugo Borst.
Ja inderdaad. Het ziet er keer op keer gewoon ongemakkelijk uit. Hebben ze hem een voorschot van een aantal maanden gegeven ofzoquote:Op woensdag 18 februari 2009 19:37 schreef Suijk het volgende:
[..]
Zelfs de zaal lacht niet, het zou ze toch iets moeten zeggen.
Inderdaad ja. Het is een nobel doel, de hele Jeugdzorg e.d., maar volgens mij is het behoorlijk rot van binnen.quote:Op woensdag 18 februari 2009 19:41 schreef golfer het volgende:
Wat een absurd verhaal over dat meisje.
Is een stuk beter te pruimen.quote:Op woensdag 18 februari 2009 18:22 schreef Specularium het volgende:
Kijken of het broertje van Aaf ook zoveel zinnigs te melden heeft.
Denk eerder van Hugo Brandts Korstius AKA Piet Grijs of Battus.quote:Op woensdag 18 februari 2009 19:49 schreef Adelante het volgende:
Is dit de zoon van Eucalypta Brandts Korstius?
Broertje van Aaf.quote:Op woensdag 18 februari 2009 19:49 schreef Adelante het volgende:
Is dit de zoon van Eucalypta Brandts Korstius?
Familie van Hugo B C ?quote:
Wist niet dat zij een dochter wasquote:Op woensdag 18 februari 2009 19:55 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel als ze broer en zus zijn.
Aaf schijnt nog regelmatig te worden aangesproken op de daden van haar vader in de Buikhuyzen-affairequote:Op woensdag 18 februari 2009 19:57 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wist niet dat zij een dochter was
Zijn broedsel.quote:
Okquote:Op woensdag 18 februari 2009 19:58 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Aaf schijnt nog regelmatig te worden aangesproken op de daden van haar vader in de Buikhuyzen-affaire
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |