Georgina wel.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:54 schreef Paul het volgende:
Matthijs zegt maar niets over zijn flaporen
Was gewoon wel benieuwd hoe Jort en Georgina in gesprek zouden gaan, maar ze zei dus niet. Los van het onderwerp dus.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:47 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wat zou jij zeggen in deze discussie ?
'Ik geef Jort gelijk met zijn deconfirre van Keanes hoewel ik de algemene crisis eerder toeschrijf aan de lementabele te progressieve houding van het bilatere adagium dat hoog tij vierde ?'
Nee ik bedoelde, Matthijs zegt niets over zijn eigen flaporenquote:
Ik heb liever dat ze deze gozer uitnodigen in plaats van Lucky Fonz.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:10 schreef Thelonious het volgende:
Weer van die Middle of the road crap.
goed punt !quote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:13 schreef Stofje het volgende:
Tieten achter Krabbé!
Beetje als Goed Gesprek, ook niets gewordenquote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:16 schreef golfer het volgende:
Jeroen heeft gelijk, maar zo'n project is kansloos.
Mee eensquote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:16 schreef golfer het volgende:
Dat was van van Goghy.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:17 schreef qonmann het volgende:
[..]
Beetje als Goed Gesprek, ook niets geworden
Kunstprogramma's zijn vaak verschrikkelijk pretentieus. Vaak erg ergerlijk. Persoonlijk (!) ben ik voorstander om rond een uurtje of 11, half 12 concerten uit te zenden op 3. En dan niet Anouk of Live, maar interessante muziek uit verschillende genres.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:16 schreef golfer het volgende:
Idd volgende keer Borst maar weerquote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:21 schreef BliksemSchigt het volgende:
Hoeveel zinnen heeft Verbaan gezegd? Echt 5 of 6 ofzo!
Hear hear!quote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:21 schreef BliksemSchigt het volgende:
Hoeveel zinnen heeft Verbaan gezegd? Echt 5 of 6 ofzo!
En wat was dat meisje achter Krabbe strontirritant zeg.
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:22 schreef qonmann het volgende:
VPRO's Han Reiziger was mijn favo programma in dat genre, halaas hij is niet meer
Kunstmeuk ?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:19 schreef Specularium het volgende:
Gooi al die kunstmeuk dan bij Het Gesprek ofzo.
Op zondagochtend als iedereen sliepquote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:22 schreef qonmann het volgende:
VPRO's Han Reiziger was mijn favo programma in dat genre, halaas hij is niet meer
Nee, als er een OP is, waarom dan geen gebruik ervan maken?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:26 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Je wil altijd wel graag credits voor je OP he
Haha, hij had een trouwe schare volgers die om 11.00 uur paraat zatenquote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:27 schreef tong80 het volgende:
[..]
Op zondagochtend als iedereen sliep
Ik kijk nauwelijks commerciele tv, op een show of 3 na.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:26 schreef tong80 het volgende:
[..]
Kunstmeuk ?
Jij bent blij dat we afhankelijk zijn van de kijkcijversterreur ?
Je kijkt op zaterdagavond primetime naar Tineke Schouten, rij hem erin of Lachen met Ron ?
Dat wordt je opgedrongen.
Tegenwoordig begint een controverciele film pas om elf uur.
Ze zetten zelfs Paul de Leeuw op prime time in top of flop omdat ze denken dat ie kijkers trekt ipv van een muziekkenner
Krabbe begon daar over.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:29 schreef marcodej het volgende:
Het valt me op dat ze zich bij de VARA (en dan vooral P&W en DWDD) zich de laatste tijd wel erg aangesproken voelen als er wordt gezegd dat de PO te links zou zijn. Valt me op dat bijvoorbeeld Van Nieuwkerk altijd in de verdediging schiet als dat ter sprake komt...
Vandaag ook weer. Tuurlijk, de visie van die Telegraaf-knakker was ronduit zwak, maar om het nu in drie items terug te laten komen... (En in het gesprek met Krabbé ook weer: "De nieuwe omroep van de Telegraaf heeft ook geen cultuur hé!")
Die Telegraaf-lul is anders wel te gast in een item van DWDD en vanavond ook weer bij Pauw & Witteman, dus moet niet klagen over belangstelling.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:29 schreef marcodej het volgende:
Het valt me op dat ze zich bij de VARA (en dan vooral P&W en DWDD) zich de laatste tijd wel erg aangesproken voelen als er wordt gezegd dat de PO te links zou zijn. Valt me op dat bijvoorbeeld Van Nieuwkerk altijd in de verdediging schiet als dat ter sprake komt...
Vandaag ook weer. Tuurlijk, de visie van die Telegraaf-knakker was ronduit zwak, maar om het nu in drie items terug te laten komen... (En in het gesprek met Krabbé ook weer: "De nieuwe omroep van de Telegraaf heeft ook geen cultuur hé!")
tong80 kan niet zoveel.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:27 schreef donroyco het volgende:
[..]
Nee, als er een OP is, waarom dan geen gebruik ervan maken?
Volgens mij nietquote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:39 schreef Dichtpiet. het volgende:
is dat nou in scene gezet, dat stukje met die tietengraaiende Duitser?
Lang leve de digitale TV.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:26 schreef tong80 het volgende:
[..]
Kunstmeuk ?
Jij bent blij dat we afhankelijk zijn van de kijkcijversterreur ?
Je kijkt op zaterdagavond primetime naar Tineke Schouten, rij hem erin of Lachen met Ron ?
Dat wordt je opgedrongen.
Tegenwoordig begint een controverciele film pas om elf uur.
Ze zetten zelfs Paul de Leeuw op prime time in top of flop omdat ze denken dat ie kijkers trekt ipv van een muziekkenner
Dat fragment bedoelde ik.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:44 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
voor de liefhebber:
http://thelastbraincell.c(...)s-boob-gets-slapped/
Ja dat is wel fijn dat je via internet tv kan kijken..Maar toch had Jeroen gelijk een cultuur omroep..quote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:29 schreef Roi het volgende:
De omroepen zijn kut (tegenwoordig), bijna alleen maar simpele bagger.
Gelukkig kan je ook TV kijken op internet, een aantal programma's op uitzendinggemist.nl. En anders wel hetgesprek.nl.
Ik zie ook op de Omroep C site dat je daar ook binnenkort afleveringen kan bekijken. (http://www.omroepc.nl/)
Nog aan de opium gezeten vandaag ?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:58 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ja dat is wel fijn dat je via internet tv kan kijken..Maar toch had Jeroen gelijk een cultuur omroep..
Er zijn te weinig programma's over cultuur..Wel Opium.
Dit sukkel:Opiumquote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:15 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nog aan de opium gezeten vandaag ?
Ha, ik heb precies hetzelfde!quote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:14 schreef Suko het volgende:
Sinds Jeroen Krabbé zo zat te pochen bij Barend en van Dorp over z'n vriendschap met Bernhard (toen die net was overleden) heb ik een bloedje hekel aan 'm.![]()
Jort maakte geen oogcontact, Georgina zat heel bang(leek wel dronken ofzo) voor zich uit te kijken.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:27 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ha, ik heb precies hetzelfde!
Ik heb uitgebreid de lichaamstaal van Jort en Georgina zitten bestuderenBeiden voelden zich ongemakkelijk, Jort het meest. Aan het eind van het gesprek zeiden ze nog wel iets tegen elkaar, maar Jort wist niet hoe snel hij van tafel moest opspringen.
Dat had ik misplaatst gevonden. Het was al heel wat dat ze alle twee aan tafel zaten, daar hoefden we verder ook niet op te worden gewezen.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:48 schreef tong80 het volgende:
Ik had wel verwacht dat er door van Nieuwkerk een toespeling zou worden gemaakt.
Helaas.
Wat nou misplaatst ?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 23:00 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dat had ik misplaatst gevonden. Het was al heel wat dat ze alle twee aan tafel zaten, daar hoefden we verder ook niet op te worden gewezen.
Vind het vreemd dat ze allebei daar zaten..dat heeft dat programma niet nodig ..die zucht naar sensatiequote:Op dinsdag 17 februari 2009 23:00 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dat had ik misplaatst gevonden. Het was al heel wat dat ze alle twee aan tafel zaten, daar hoefden we verder ook niet op te worden gewezen.
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 23:23 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wat nou misplaatst ?
Het zijn toch beiden media hoeren ?
Ze zaten niet bij Boulevard, zegquote:Op dinsdag 17 februari 2009 23:23 schreef tong80 het volgende:
Wat nou misplaatst ?
Volgens jou is iedereen een hoerquote:Het zijn toch beiden media hoeren ?
Neuken ?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 23:43 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ze zaten niet bij Boulevard, zeg![]()
[..]
Volgens jou is iedereen een hoer
Kun je op een andere manier neuken danquote:Op dinsdag 17 februari 2009 23:56 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Sorry, ik doe het alleen voor geld![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |