quote:Op donderdag 19 februari 2009 20:06 schreef Ofyles2 het volgende:
Ik ben maar even Journaal gaan kijken. Dat knettergekke wijf kan ik ni meer luchten ni.
quote:
quote:
quote:Op donderdag 19 februari 2009 20:11 schreef Ambrosius het volgende:
Matthijs citeert uit haar boek en nog onderbreekt ze hem dat het niet waar is.
Maar niemand luistert....quote:Op donderdag 19 februari 2009 20:22 schreef NoCigar het volgende:
Dat is haar nieuwe strategie: nu praat ze gewoon altijd door, in plaats van dat ze wegloopt.
Vogelaar moet tegen zichzelf in bescherming worden genomen.quote:Op donderdag 19 februari 2009 20:22 schreef Suko het volgende:
Geweldige afsluiting Matthijs! Gewoon laten lullen.
ze heeft een begrijpende "partner", die al haar sprookjes trouw elke dag opschrijftquote:Op donderdag 19 februari 2009 20:27 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Vogelaar moet tegen zichzelf in bescherming worden genomen.
Ik krijg spontaan medelijden met die man, zit er daar net zo vrolijk bij als Richard, de man van Hyacinth.quote:Op donderdag 19 februari 2009 20:31 schreef qonmann het volgende:
[..]
ze heeft een begrijpende "partner", die al haar sprookjes trouw elke dag opschrijft
Dat ze een partner had had ik dan weer niet echt verwachtquote:Op donderdag 19 februari 2009 20:31 schreef qonmann het volgende:
[..]
ze heeft een begrijpende "partner", die al haar sprookjes trouw elke dag opschrijft
Ze heeft sowieso niet voor nageslacht kunnen zorgen, er staat geen nieuwe Vogelaar meer op.quote:Op donderdag 19 februari 2009 20:33 schreef superjojo het volgende:
[..]
Dat ze een partner had had ik dan weer niet echt verwacht
Het vergelijkquote:Op donderdag 19 februari 2009 20:33 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik krijg spontaan medelijden met die man, zit er daar net zo vrolijk bij als Richard, de man van Hyacinth.
Zie je? Stofje kan het net zo goed. (of misschien wel beter)quote:Op donderdag 19 februari 2009 19:56 schreef Stofje het volgende:
[..]
Kanker in de media
Een zieke lijn
Dwars door het lichaam
Een miljoenenpijn
Uitstel van executie
Big Brother
Van Noord naar Zuid
Het is dat Burgemeester Job Cohen
Geen eindpunt aanduidt
Wat nou "misschien"?quote:Op donderdag 19 februari 2009 20:49 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
Zie je? Stofje kan het net zo goed. (of misschien wel beter)
nou vooruit , nog een keer Ellaquote:Op donderdag 19 februari 2009 21:01 schreef Falco het volgende:
En ik scheld niet graag op internet, maar hey, tis al weer bijna het einde van dit topic en Ella Vogelaar is ook echt een vermoeiende teef.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |