En ik, ik ben een vriend van Gielquote:Op woensdag 18 februari 2009 20:18 schreef DrDentz het volgende:
Gaat niet meer lukken, alleen Giel heeft het, top secret.
Giel moet dit lulverhaal gewoon even ophangen voor de correctheid.quote:Op woensdag 18 februari 2009 20:22 schreef Roi het volgende:
Nou nou, wat een connecties heeft Giel dat hij dít heeft weten te bemachtigen!
Ik wil 'm eerst horen voor ik 'm koop natuurlijkquote:
Oja, voor de Nico Dijkshoorn discussie hebben Paul en Tong ook vele mooie topics geopend. Nico Dijkshoorn daar dusquote:Op woensdag 18 februari 2009 20:33 schreef Paul het volgende:
Goed topicMensen die opscheppen over het downloaden van U2
Grappige uitspraak, als je 'm leest zonder context.quote:Op woensdag 18 februari 2009 19:57 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wist niet dat zij een dochter was
quote:Op woensdag 18 februari 2009 20:46 schreef Veerboot het volgende:
[..]
Grappige uitspraak, als je 'm leest zonder context.
Doet me denken aan Mülishquote:Op woensdag 18 februari 2009 23:19 schreef Wickedangel het volgende:
Er werd gelachen om Dijkshoorn en hij kreeg zelfs applaus. Weliswaar voor de eerste keer
Dus wat zeiken jullie nou
Wat heeft die man een belabberde manier van voordragen, zeg. Hij kan niet eens zijn eigen handschrift lezen![]()
Tijd voor Max!quote:Op woensdag 18 februari 2009 23:19 schreef Wickedangel het volgende:
Er werd gelachen om Dijkshoorn en hij kreeg zelfs applaus. Weliswaar voor de eerste keer
Dus wat zeiken jullie nou
Wat heeft die man een belabberde manier van voordragen, zeg. Hij kan niet eens zijn eigen handschrift lezen![]()
Oh.quote:Op donderdag 19 februari 2009 03:02 schreef DrPwn het volgende:
de wereld draait door is een fantasieloos, monocultuurbevorderend programma
Dat is altijd zo met de waarheid. Irritant en voorspelbaar.quote:Op woensdag 18 februari 2009 20:41 schreef NoCigar het volgende:
Eigenlijk is dat geklaag over Dijkshoorn veel irritanter en voorspelbaarder dan Dijkshoorn zelf. Ook minder origineel trouwens.
Ik lees hier een challenge. Vanavond 20.00u kom jij hier met een viertal gedichten over de uitzending?quote:Op donderdag 19 februari 2009 08:55 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
Dat is altijd zo met de waarheid. Irritant en voorspelbaar.
Gister viel hij nog wel mee trouwens. Maar dat mag ook wel, als je na gaat hoe lang die Nico er al zit.
Iedere Nederlander kan wat Nico doet bij DWDD.
Deal.quote:Op donderdag 19 februari 2009 10:54 schreef Cavalier1 het volgende:
[..]
Ik lees hier een challenge. Vanavond 20.00u kom jij hier met een viertal gedichten over de uitzending?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |