Nogal, ik ga ook maar even sporten en wat eten danquote:
superrrrrrrrr ze groeien goed vinden t niet erg om opgepakt te worden. hebben de oogjes nog dicht en zijn zoooooooooo lief hequote:
quote:
Gatverdamme, wat een combinatiequote:Op dinsdag 17 februari 2009 17:24 schreef JaniesBrownie het volgende:
A mocht kiezen wat ze voor haar verjaardag wilde eten
Dus we eten donderdag spaghetti met bloemkool, tomaatjes en kip
oeh mjamiequote:Op dinsdag 17 februari 2009 17:24 schreef JaniesBrownie het volgende:
A mocht kiezen wat ze voor haar verjaardag wilde eten
Dus we eten donderdag spaghetti met bloemkool, tomaatjes en kip
quote:
Het zou ook niet mijn keus geweest zijn, maar okee.quote:
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 17:24 schreef Duimelot het volgende:
[..]
superrrrrrrrr ze groeien goed vinden t niet erg om opgepakt te worden. hebben de oogjes nog dicht en zijn zoooooooooo lief he
ja ja, ik zei idd bewust geen poesjes.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 17:25 schreef Adolecens het volgende:
[..]
![]()
[..]
Gatverdamme, wat een combinatie
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 17:26 schreef Duimelot het volgende:
[..]
als je hier bent laat ik ze je wel zien
hahaha NIET!?!? gohquote:Op dinsdag 17 februari 2009 17:26 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
[..]
Het zou ook niet mijn keus geweest zijn, maar okee.
Haar feestje he
Zie post hieronder. En heb net mijn CD binnen. Jippiequote:
Lijkt me leuk!quote:Op dinsdag 17 februari 2009 17:26 schreef Duimelot het volgende:
[..]
als je hier bent laat ik ze je wel zien
Ik zag weer een editquote:Op dinsdag 17 februari 2009 17:26 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
[..]
Het zou ook niet mijn keus geweest zijn, maar okee.
Haar feestje he
het is nu nog een tikje saai, ze slapen alleen maarquote:Op dinsdag 17 februari 2009 17:27 schreef Bengeltje het volgende:
[..]Lijkt me reuze leuk om kittens te hebben.
Tegen die tijd doen ze toch ook wat meer?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 17:29 schreef Duimelot het volgende:
[..]
het is nu nog een tikje saai, ze slapen alleen maar
maar straks wordt echt leuk gaan ze rondrennen en stoeien enzo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.compact en kleverig.
Ik denk zelfs dat ik het allemaal mengquote:Op dinsdag 17 februari 2009 17:28 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Lijkt me leuk!![]()
[..]
Ik zag weer een edit
En dat gooi je allemaal bij elkaar op één bord?
Lol hebben.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 17:27 schreef MNR het volgende:
Ow, ik heb net best wel lol gehad met mijn collega. We hebben het nog in een groep over spiritualiteit gehad en volgens mij vond ie dat best boeiend. En hij heeft enorm gelachen om mijomdat ik zo snel schrik
![]()
Dat vind ik wel leuk. Ik voel me nu wel stukken beter. Kreeg ook nog een opmerking dat ik dingen ook los moest laten. Geen idee in welke context hij dat bedoelde (ws heeft ie echt wel door dat ik worstel met mijn gevoel). Maar goed. Ik wilde even zeggen dat ik het tof vond om hier te praten. Dat heeft me goed gedaanen ik ga het in de toekomst meer doen
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 17:30 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik denk zelfs dat ik het allemaal meng
Wat een kliekerig geheel hier zeg!quote:Op dinsdag 17 februari 2009 @ 17:31 schreef kwaakvaak het volgende:
ik ga zo eens kijken of ik het huis van KZ kan vinden, en of ze beetje pannekoeken kan bakken
Ik zal jullie opmerkingen doorgeven aan mijn dochter, misschien dat ze dan van gedachten verandert en iets anders wil etenquote:
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 17:30 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Tegen die tijd doen ze toch ook wat meer?oh als je intresse hebt laat maar weten hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
eentje gaat naar de ex van bengeltje iig gheghe (moet gewoon want dan moet ie m komen halen)
mn dochtertje wil er eigenlijk 1 maar heb al gezegd niet hier, maar de vriendin van papa wil er wel heel graag eentje dus heb dr gezegd dat ze maar met haar moet samenspannen om papa om te praten
blijven er nog 2 over
Ola!quote:
neem wel een leuk speledingetje voor ze mee danquote:
krezip is niet meer zo brabants intussen hoorquote:Op dinsdag 17 februari 2009 17:28 schreef MNR het volgende:
[..]
Zie post hieronder. En heb net mijn CD binnen. Jippie![]()
Een echte Brabantse: Krezip
Hey Bengelquote:Op dinsdag 17 februari 2009 17:30 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Lol hebben.Hij heeft denk ik wel gelijk dat je niet alles te serieus moet nemen, en wat moet loslaten.
Haha, print ze even uitquote:Op dinsdag 17 februari 2009 17:32 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik zal jullie opmerkingen doorgeven aan mijn dochter, misschien dat ze dan van gedachten verandert en iets anders wil eten
Ah, dat wist ik dan weer nietquote:Op dinsdag 17 februari 2009 17:32 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
krezip is niet meer zo brabants intussen hoorJaq woont volgens mij al een tijdje in Haarlem!
lekker hoor, eten bij 3 vrouwen die niet vies zijn van onderling gezoenquote:
Heb je al een pakje!?!quote:
voor hun!?!? IK ben jarigquote:Op dinsdag 17 februari 2009 17:32 schreef Adolecens het volgende:
[..]
neem wel een leuk speledingetje voor ze mee dan![]()
Benieuwd wat we hier zo op kantoor te eten krijgen, hoop niet weer van die Indische troep...
ik had het hem vandaag verteld.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 17:32 schreef Duimelot het volgende:
[..]
oh als je intresse hebt laat maar weten hoor
eentje gaat naar de ex van bengeltje iig gheghe (moet gewoon want dan moet ie m komen halen)
mn dochtertje wil er eigenlijk 1 maar heb al gezegd niet hier, maar de vriendin van papa wil er wel heel graag eentje dus heb dr gezegd dat ze maar met haar moet samenspannen om papa om te praten
blijven er nog 2 over
als je wilt mag je ook wel keertje komen eten hoor ripje, het schijnt dat ik weet hoe een gasfornuis werkt. Ik kan alleen geen pannekoeken bakkenquote:
Ik heb nog geen verlanglijstje van je gehad, mail maar door!quote:Op dinsdag 17 februari 2009 17:34 schreef Duimelot het volgende:
[..]
voor hun!?!? IK ben jarig![]()
ik zal met je mee hopen dan
Jij hebt natuurlijk liever een leuk speledingetje voor jezelf.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 17:34 schreef Duimelot het volgende:
[..]
voor hun!?!? IK ben jarig![]()
ik zal met je mee hopen dan
Wat zonde. Gister toevallig zelf nog pannenkoeken gemaakt. Jammie...quote:Op dinsdag 17 februari 2009 17:35 schreef kwaakvaak het volgende:
als je wilt mag je ook wel keertje komen eten hoor ripje, het schijnt dat ik weet hoe een gasfornuis werkt. Ik kan alleen geen pannekoeken bakken
en hoe reageerde hij ?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 17:35 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
ik had het hem vandaag verteld.Dat hij wel over een paar weken langs moet gaan.
M!quote:Op dinsdag 17 februari 2009 17:38 schreef MNR het volgende:
Air!
Heb je vanmorgen nog goededag gewenst, maar je zag t niet![]()
(ik zag dat je online was op MSN)
euh ik hoef eigenlijk niet perse wat was niet serieus bedoeldquote:Op dinsdag 17 februari 2009 17:36 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik heb nog geen verlanglijstje van je gehad, mail maar door!
dat kan natuurlijk ookquote:Op dinsdag 17 februari 2009 17:37 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Jij hebt natuurlijk liever een leuk speledingetje voor jezelf.
begrijp ik...
Oja, jij bent beter up to date.quote:
Uhh volgens mij vond hij het wel oke.quote:
Ik had het in dit topic gezetquote:Op dinsdag 17 februari 2009 17:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
M!
Dat heb ik inderdaad gemist. Het gebeurt ook meer dan regelmatig dat ik mijn computer gewoon afsluit zonder te kijken of er nog MSN schermpjes o.i.d. open staat.
Hoe'st leven?
Ok, zal eens bij de Pabo gaan kijken dan...quote:Op dinsdag 17 februari 2009 17:40 schreef Duimelot het volgende:
[..]
euh ik hoef eigenlijk niet perse wat was niet serieus bedoeld
als dat je komt vind ik al meer dan genoeg
[..]
dat kan natuurlijk ook
Haai Ludootjequote:Op dinsdag 17 februari 2009 17:43 schreef Ludootje het volgende:
Zo. Ik ben afgewerkt/peigerd. Was weer iets te laat geworden gisteren
Hehe. Ik vind dat zo'n stomme Noord/Oost Brabantse uitdrukkingquote:
Ze moet je gewoon even een lijstje sturen wat ze al heeftquote:Op dinsdag 17 februari 2009 17:42 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ok, zal eens bij de Pabo gaan kijken dan...
Met als kans dat je straks dubbele speeltjes hebt![]()
Nog steeds geen voorkeur??
nou ja zeg eerst vertel je m dat ie over een paar weken een kitten MOET ophalen om een heel leuke vrouw te ontmoeten en dan luister je niet naar zn reactiequote:Op dinsdag 17 februari 2009 17:41 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Uhh volgens mij vond hij het wel oke.Ik heb niet zo goed geluisterd.
Ik weet het... Verjaardag van huisgenootjequote:Op dinsdag 17 februari 2009 17:43 schreef automatic_ het volgende:
Ludootje
Ga dan eens eerder naar bed
quote:
Dat zou jij wel willen, he? Kunnen we samen op je lijstje!quote:
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 17:45 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ik weet het... Verjaardag van huisgenootje
Ik lees hier maar zelden. Alleen als ik niks te doen heb. Zoals nu bijvoorbeeld.quote:
You go girl!quote:Op dinsdag 17 februari 2009 17:42 schreef MNR het volgende:
Wel, beter, ik ben al 4 kilo kwijt sinds december. Me proud![]()
Heb je een samenvatting?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 17:42 schreef MNR het volgende:
Verder werk gaat prima. En nog steeds feelings voor coll. op werkvloer. Vandaag ook over geschreven hier.
Ik ben alleen de bijhouder, ik hoor er niet opquote:Op dinsdag 17 februari 2009 17:45 schreef Ludootje het volgende:
Dat zou jij wel willen, he? Kunnen we samen op je lijstje!![]()
In amsterdam zeggen ze alleen afwerken op de Wallenquote:Op dinsdag 17 februari 2009 17:46 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dat zeg ik ook altijd
Heel normaal
Kan beter, blijft bij kleine dingen. En daar ligt nou eenmaal mijn voorkeur niet. Metquote:Op dinsdag 17 februari 2009 17:42 schreef MNR het volgende:
Hoest met jou en bankzitten? Al een oportunity? En Evy?
oh das dan makkelijk voor je, ik heb niets van de paboquote:Op dinsdag 17 februari 2009 17:42 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ok, zal eens bij de Pabo gaan kijken dan...
Met als kans dat je straks dubbele speeltjes hebt![]()
Nog steeds geen voorkeur??
We kunnen het natuurlijk ook off-the-record houden!quote:Op dinsdag 17 februari 2009 17:46 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik ben alleen de bijhouder, ik hoor er niet op
Als je hier maar lang genoeg post, komt dat vanzelf.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 17:46 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik ben alleen de bijhouder, ik hoor er niet op
Zo hard wat nieuws nodig dan?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 17:47 schreef Duimelot het volgende:
[..]
oh das dan makkelijk voor je, ik heb niets van de pabo
heb alleen maar mn bunny
Zow erkt mijn lijstje niet hoorquote:Op dinsdag 17 februari 2009 17:47 schreef dawg het volgende:
[..]
Als je hier maar lang genoeg post, komt dat vanzelf.
Je wordt oud(er)quote:Op dinsdag 17 februari 2009 17:50 schreef Ludootje het volgende:
Pfft... Ik voel me nu marginaal beter. Schandalig hoe labiel ik kan worden van een avondje stappen + een dag werken. Vroeger gebeurde dat nooit
Ik merk hetquote:Op dinsdag 17 februari 2009 17:52 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ik zit nog in de ontkenningsfase denk ik
Wanneer ben je jarig dan?!?!!quote:Op dinsdag 17 februari 2009 17:49 schreef Duimelot het volgende:
[..]
neuh nog niets tegengekomen dat beter werkt leverd dan dat ding
Hehe, gezellig dat je er bentquote:Op dinsdag 17 februari 2009 17:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik lees hier maar zelden. Alleen als ik niks te doen heb. Zoals nu bijvoorbeeld.[..]
Ow... dat is vervelend. En fijn dat het weer beter is.quote:You go girl!Ik ben ook nog steeds lekker bezig. Wel even twee weken wat minder kunnen bewegen door last van mijn rug, maar dat is allemaal weer goed nu![..]
Ja. Iemand tegengekomen op werkvloer. Heeft een relatie en een kind (niet getrouwd). De eerste week ontzettend mee geflirt. Op een gegeven moment ging ik mijn verstand gebruiken want ja.. .hij is bezet. Veel mee geworsteld. De week erop hem 2 dagen gezien. Toonde hij weer veel interesse (echt van die vragen dat je het wel doorhebt).quote:Heb je een samenvatting?![]()
Nou, er moet wel gehandeld worden uiteraardquote:
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 17:47 schreef Duimelot het volgende:
[..]
oh das dan makkelijk voor je, ik heb niets van de pabo
heb alleen maar mn bunny
Ok, dus daar hoef ik ook niet te kijken dan..quote:Op dinsdag 17 februari 2009 17:49 schreef Duimelot het volgende:
[..]
Wowh Duim! Ik garandeer je dat er beter bestaat als bunnyquote:Op dinsdag 17 februari 2009 17:49 schreef Duimelot het volgende:
[..]
Je kan toch ook een afgietsel van je eigen schwanz maken, heb je er nog een persoonlijk tintje aan gegeven ook!quote:Op dinsdag 17 februari 2009 17:54 schreef Adolecens het volgende:
[..]
[..]
Ok, dus daar hoef ik ook niet te kijken dan..![]()
Bosje bloemen dan maar
Heb je ooit wel eens gevraagd hoe hij erover denk in plaats van in gaan op speculaties?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 17:53 schreef MNR het volgende:
[..]
Hehe, gezellig dat je er bent
[..]
Ow... dat is vervelend. En fijn dat het weer beter is.
[..]
Ja. Iemand tegengekomen op werkvloer. Heeft een relatie en een kind (niet getrouwd). De eerste week ontzettend mee geflirt. Op een gegeven moment ging ik mijn verstand gebruiken want ja.. .hij is bezet. Veel mee geworsteld. De week erop hem 2 dagen gezien. Toonde hij weer veel interesse (echt van die vragen dat je het wel doorhebt).
Vandaag was ik in de knoop met mezelf. Ik vond het maar zo belangrijk wat hij van mij vond. Heb toen hier eruit gegooid dat ik het zo lastig vind om het los te laten en niet bezig te zijn met "zou hij meer met me willen als dit?".
Uiteindelijk voelde ik me nadat alles uitgesproken te hebben en reacties te krijgen hier (dat mensen hetzelfde hebben) opgelucht. Kon me daarna ook weer beter mezelf voelen op de werkvloer. Toen heb ik best met hem gelachen. Ik weet nog steeds niet wat het beste om te doen, maar ga het proberen meer los te laten. Voel me er in ieder geval veel beter bij.
Nu vraag ik me af wat er gebeurt als er een vriendschap ontstaat... Denk ik weer na over hoe ik mezelf kan beschermen als ik een goede vriendschap met hem opbouw.
(ik weet dat ik niet zo moet denken, maar het spookt in mijn hoofd).
Here the same. Kleine dingen, veel dingen die voorbij komen. Er komt vast een hele leuke job op je pad. Eentje die keigoed bij je pastquote:Op dinsdag 17 februari 2009 17:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Kan beter, blijft bij kleine dingen. En daar ligt nou eenmaal mijn voorkeur niet. MetEvy
weer alles ok na een noodgedwongen pauze.
<-------------quote:Op dinsdag 17 februari 2009 17:54 schreef MNR het volgende:
[..]
Wowh Duim! Ik garandeer je dat er beter bestaat als bunny![]()
Dat kom jij ook nog tegen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan kan Duimelot Fok! piemels gaan sparenquote:Op dinsdag 17 februari 2009 17:55 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Je kan toch ook een afgietsel van je eigen schwanz maken, heb je er nog een persoonlijk tintje aan gegeven ook!
Evy Gruijaarts?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 17:55 schreef MNR het volgende:
[..]
Here the same. Kleine dingen, veel dingen die voorbij komen. Er komt vast een hele leuke job op je pad. Eentje die keigoed bij je past
Mooi, ben blij dat Evy voor je werkt!
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 17:55 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dan kan Duimelot Fok! piemels gaan sparen
Oh, ging het om dat soort lijstjes?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 17:53 schreef Ripley het volgende:
[..]
Nou, er moet wel gehandeld worden uiteraard
Anders zou het een flutlijstje zijn.
Nee, maar ik ben sensitief genoeg om op te pikken wat iemand van me vindt.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 17:55 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Heb je ooit wel eens gevraagd hoe hij erover denk in plaats van in gaan op speculaties?
Dat is toch een belg?quote:
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 17:55 schreef Ludootje het volgende:
[..]
<-------------HeheSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You're never fully dressed until you wear a smile
Ik weet niet hoe ze van achteren heet. Zou je Air moeten vragen.quote:
Maar misschien is het wel beter om het een keer te vragen.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 17:57 schreef MNR het volgende:
[..]
Nee, maar ik ben sensitief genoeg om op te pikken wat iemand van me vindt.
FFtjes nog... Dan weer verder met het eten. De kip ruikt goddelijk na een paar uur in de marinade. As dat geen smullen wordt...quote:
Tja, het is lastig afstand nemen als je er iedere dag met je neus bovenop zit. Tijd voor een klus?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 17:53 schreef MNR het volgende:
(ik weet dat ik niet zo moet denken, maar het spookt in mijn hoofd).
Je bent verliefd op hem/vind hem leuk, dus lijkt me dat dat niet echt van toepassing is. Ook niet de beste manier van iemand peilen.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 17:57 schreef MNR het volgende:
[..]
Nee, maar ik ben sensitief genoeg om op te pikken wat iemand van me vindt.
Ooo oke, ja die heeft een vriendinnetje van mij dan ook denk ikquote:Op dinsdag 17 februari 2009 17:58 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Klopt, zij heeft een hardloopcursus ingesproken, werkt super!
Okay, doe ik dat nu bij jou. Heb je de achterliggende gedachte dat het niets gaat worden?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 17:57 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Maar misschien is het wel beter om het een keer te vragen.
Bedoel; je kan bepaalde dingen ook anders opvatten - ook al denk je het allemaal te weten
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 18:01 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ooo oke, ja die heeft een vriendinnetje van mij dan ook denk ik
Voor op je mp3 toch?
Ik kan moeilijk oordelen of het bij jou iets gaat wordenquote:Op dinsdag 17 februari 2009 18:01 schreef MNR het volgende:
[..]
Okay, doe ik dat nu bij jou. Heb je de achterliggende gedachte dat het niets gaat worden?
Hij is getrouwd en heeft een kind...quote:Op dinsdag 17 februari 2009 18:01 schreef MNR het volgende:
[..]
Okay, doe ik dat nu bij jou. Heb je de achterliggende gedachte dat het niets gaat worden?
Ik ben fier op jou!quote:Op dinsdag 17 februari 2009 17:58 schreef Ludootje het volgende:
Klopt, zij heeft een hardloopcursus ingesproken, werkt super!
Hehe, klinkt goed. Smakelijk alvast voor dadelijkquote:Op dinsdag 17 februari 2009 17:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
FFtjes nog... Dan weer verder met het eten. De kip ruikt goddelijk na een paar uur in de marinade. As dat geen smullen wordt...
Jups, dat klopt. De klus heb ik niet in de hand. Ben wel bezig met interne klussen.quote:Tja, het is lastig afstand nemen als je er iedere dag met je neus bovenop zit. Tijd voor een klus?
Je laat me blozen!quote:
Nou, hup! Ga hardlopenquote:Op dinsdag 17 februari 2009 18:02 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Zo'n heerlijk geile Belgische vrouwenstem die je aanspoort... "Kom op, je kunt het! Eventjes nog! Hou vol!"![]()
Ik ben nu bij les twaalf van de 5 kilometer aanbeland. Ik kan nu beter gaan lopen hijgen, puffen en steunen dan van het voorjaar als de leuke vrouwen zich ook weer buiten de deur begeven...quote:Op dinsdag 17 februari 2009 18:04 schreef Ludootje het volgende:
Je laat me blozen!
Moet weer van voren af aan beginnen zodra het wat warmer wordt... Het werd me iets te koud de laatste tijd.
Da's dan weer minder fier van me
Da's ook weer zoquote:Op dinsdag 17 februari 2009 18:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ben nu bij les twaalf van de 5 kilometer aanbeland. Ik kan nu beter gaan lopen hijgen, puffen en steunen dan van het voorjaar als de leuke vrouwen zich ook weer buiten de deur begeven...
Correctie, ik ben niet verliefd.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 17:59 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Je bent verliefd op hem/vind hem leuk, dus lijkt me dat dat niet echt van toepassing is. Ook niet de beste manier van iemand peilen.
Ik ken hem net 2 weken.. Veel te vroeg om al te gaan peilen. Wat ik liever wil is mezelf weer rustig en kalm krijgen.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 18:02 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik kan moeilijk oordelen of het bij jou iets gaat worden
En daarnaast; ik moet je eerlijk zeggen dat ik niet alle verhalen lees of gelezen heb
Maar goed; zolang jij niet gaat peilen hoe hij er écht over denkt, tja... dan kom je er niet achter.
Bedoel "alles kan kapot" en als hij het echt meent, wie weet kan het dan iets worden. Alleen om eeuwig ergens om heen te draaien...![]()
Nee, hij is niet getrouwd. En ik ben me meer als bewust dat hij bezet is.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 18:03 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Hij is getrouwd en heeft een kind...
Mja, dat idee heb ik ook...quote:Op dinsdag 17 februari 2009 18:12 schreef dawg het volgende:
Ik denk dat je gewoon wat flirten een beetje te serieus neemt, eigenlijk. Als ik het zo lees.
Onzin. Jij voelt je aangetrokken tot hem, dus is hij niet echt happy?quote:maar als hij echt happy zou zijn zou ik me ook niet aangetrokken tot hem voelen.
Dat wordt denk ik toch afleiding zoeken in zaken zodat je er niet de mogelijkheid hebt om er teveel over na te denken hebt. Waardoor de rust ook wel terugkomt., omdat je het dan steeds meer op z'n beloop laat.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 18:13 schreef MNR het volgende:
@Sedan: ik weet echt wel dat als ik er zo mee bezig ben, dat dat niet goed is. Daarom probeer ik ook rust te vinden en daar een weg in te zoeken. Geloof me, ik ben de eerste die dat wil. En dat wil ik bereiken en dat bereik ik niet doordat iemand tegen zegt: "niet doen".
Dan kan jij het echt niet aan om Nouk in het echt te zien!quote:Op dinsdag 17 februari 2009 18:15 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Nouk!
Jou hier zien heeft me weer blij gemaakt
Dan blijft hij een hele week blij! Ideaal toch?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 18:16 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Dan kan jij het echt niet aan om Nouk in het echt te zien!
Oeh!quote:Op dinsdag 17 februari 2009 18:16 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
quote:
Nou, eerst stuiterd hij door het plafond (wat hem zijn nek kost), blijft een maand lang kwijlen, een jaar lang stotteren en de rest van zijn leven zal hij nooit meer naar vrouwen kunnen kijken zonder weg te dromen met Nouk in zijn gedachten..quote:Op dinsdag 17 februari 2009 18:17 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dan blijft hij een hele week blij! Ideaal toch?
Oo...quote:Op dinsdag 17 februari 2009 18:18 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Nou, eerst stuiterd hij door het plafond (wat hem zijn nek kost), blijft een maand lang kwijlen, een jaar lang stotteren en de rest van zijn leven zal hij nooit meer naar vrouwen kunnen kijken zonder weg te dromen met Nouk in zijn gedachten..
Lijkt me beter voor hem van niet
Haha, dat lijkt me niet zo'n goed idee, morgen weer werken! Geen zin om nog een katerige dag mee te maken op mijn werk!quote:
Hehe, daarom zei ik het ookquote:Op dinsdag 17 februari 2009 18:19 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Haha, dat lijkt me niet zo'n goed idee, morgen weer werken! Geen zin om nog een katerige dag mee te maken op mijn werk!
quote:
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 18:15 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Nouk!
Jou hier zien heeft me weer blij gemaakt
quote:
Begin maart!quote:Op dinsdag 17 februari 2009 18:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Oftewel, Start to run jij!
[ afbeelding ]
Zeg, mag ik dat even zelf bepalen?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 18:16 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Anders PM je maar ff tegen die tijd. Ik heb ze nog wel voor je.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 18:20 schreef Ludootje het volgende:
Begin maart!
Ben trouwens benieuwd of ik ze nog heb nadat ik mijn PC opnieuw geinstalleerd heb... Moet anders toch nog wel te vinden zijn op RS lijkt me+
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 18:18 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Nou, eerst stuiterd hij door het plafond (wat hem zijn nek kost), blijft een maand lang kwijlen, een jaar lang stotteren en de rest van zijn leven zal hij nooit meer naar vrouwen kunnen kijken zonder weg te dromen met Nouk in zijn gedachten..
Praat me er niet van, ik sta nu op instorten...quote:Op dinsdag 17 februari 2009 18:19 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Haha, dat lijkt me niet zo'n goed idee, morgen weer werken! Geen zin om nog een katerige dag mee te maken op mijn werk!
Tuurlijk, maar ik moet hem gewoon waarschuwen voor de mogelijke bijwerkingen wat het Nouken..quote:Op dinsdag 17 februari 2009 18:20 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Zeg, mag ik dat even zelf bepalen?
Hahahahaha, heb jij daar last van dan?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 18:18 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Cool, dank jequote:Op dinsdag 17 februari 2009 18:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Anders PM je maar ff tegen die tijd. Ik heb ze nog wel voor je.
Ik loop de hele tijd rond met een slabbetje om mn shirt schoon te houdenquote:Op dinsdag 17 februari 2009 18:21 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Hahahahaha, heb jij daar last van dan?
Jazeker! Bij jou ook?quote:
Is rennen nu echt zo leuk??quote:Op dinsdag 17 februari 2009 18:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Oftewel, Start to run jij!
[ afbeelding ]
Zo'n plastic ding met kwijlreservoir?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 18:22 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ik loop de hele tijd rond met een slabbetje om mn shirt schoon te houden
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 18:23 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Zo'n plastic ding met kwijlreservoir?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |