Nogal, ik ga ook maar even sporten en wat eten danquote:
superrrrrrrrr ze groeien goed vinden t niet erg om opgepakt te worden. hebben de oogjes nog dicht en zijn zoooooooooo lief hequote:
quote:
Gatverdamme, wat een combinatiequote:Op dinsdag 17 februari 2009 17:24 schreef JaniesBrownie het volgende:
A mocht kiezen wat ze voor haar verjaardag wilde eten
Dus we eten donderdag spaghetti met bloemkool, tomaatjes en kip
oeh mjamiequote:Op dinsdag 17 februari 2009 17:24 schreef JaniesBrownie het volgende:
A mocht kiezen wat ze voor haar verjaardag wilde eten
Dus we eten donderdag spaghetti met bloemkool, tomaatjes en kip
quote:
Het zou ook niet mijn keus geweest zijn, maar okee.quote:
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 17:24 schreef Duimelot het volgende:
[..]
superrrrrrrrr ze groeien goed vinden t niet erg om opgepakt te worden. hebben de oogjes nog dicht en zijn zoooooooooo lief he
ja ja, ik zei idd bewust geen poesjes.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 17:25 schreef Adolecens het volgende:
[..]
![]()
[..]
Gatverdamme, wat een combinatie
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 17:26 schreef Duimelot het volgende:
[..]
als je hier bent laat ik ze je wel zien
hahaha NIET!?!? gohquote:Op dinsdag 17 februari 2009 17:26 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
[..]
Het zou ook niet mijn keus geweest zijn, maar okee.
Haar feestje he
Zie post hieronder. En heb net mijn CD binnen. Jippiequote:
Lijkt me leuk!quote:Op dinsdag 17 februari 2009 17:26 schreef Duimelot het volgende:
[..]
als je hier bent laat ik ze je wel zien
Ik zag weer een editquote:Op dinsdag 17 februari 2009 17:26 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
[..]
Het zou ook niet mijn keus geweest zijn, maar okee.
Haar feestje he
het is nu nog een tikje saai, ze slapen alleen maarquote:Op dinsdag 17 februari 2009 17:27 schreef Bengeltje het volgende:
[..]Lijkt me reuze leuk om kittens te hebben.
Tegen die tijd doen ze toch ook wat meer?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 17:29 schreef Duimelot het volgende:
[..]
het is nu nog een tikje saai, ze slapen alleen maar
maar straks wordt echt leuk gaan ze rondrennen en stoeien enzo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.compact en kleverig.
Ik denk zelfs dat ik het allemaal mengquote:Op dinsdag 17 februari 2009 17:28 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Lijkt me leuk!![]()
[..]
Ik zag weer een edit
En dat gooi je allemaal bij elkaar op één bord?
Lol hebben.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 17:27 schreef MNR het volgende:
Ow, ik heb net best wel lol gehad met mijn collega. We hebben het nog in een groep over spiritualiteit gehad en volgens mij vond ie dat best boeiend. En hij heeft enorm gelachen om mijomdat ik zo snel schrik
![]()
Dat vind ik wel leuk. Ik voel me nu wel stukken beter. Kreeg ook nog een opmerking dat ik dingen ook los moest laten. Geen idee in welke context hij dat bedoelde (ws heeft ie echt wel door dat ik worstel met mijn gevoel). Maar goed. Ik wilde even zeggen dat ik het tof vond om hier te praten. Dat heeft me goed gedaanen ik ga het in de toekomst meer doen
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 17:30 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik denk zelfs dat ik het allemaal meng
Wat een kliekerig geheel hier zeg!quote:Op dinsdag 17 februari 2009 @ 17:31 schreef kwaakvaak het volgende:
ik ga zo eens kijken of ik het huis van KZ kan vinden, en of ze beetje pannekoeken kan bakken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |