Dan kan jij het echt niet aan om Nouk in het echt te zien!quote:Op dinsdag 17 februari 2009 18:15 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Nouk!
Jou hier zien heeft me weer blij gemaakt
Dan blijft hij een hele week blij! Ideaal toch?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 18:16 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Dan kan jij het echt niet aan om Nouk in het echt te zien!
Oeh!quote:Op dinsdag 17 februari 2009 18:16 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
quote:
Nou, eerst stuiterd hij door het plafond (wat hem zijn nek kost), blijft een maand lang kwijlen, een jaar lang stotteren en de rest van zijn leven zal hij nooit meer naar vrouwen kunnen kijken zonder weg te dromen met Nouk in zijn gedachten..quote:Op dinsdag 17 februari 2009 18:17 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dan blijft hij een hele week blij! Ideaal toch?
Oo...quote:Op dinsdag 17 februari 2009 18:18 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Nou, eerst stuiterd hij door het plafond (wat hem zijn nek kost), blijft een maand lang kwijlen, een jaar lang stotteren en de rest van zijn leven zal hij nooit meer naar vrouwen kunnen kijken zonder weg te dromen met Nouk in zijn gedachten..
Lijkt me beter voor hem van niet
Haha, dat lijkt me niet zo'n goed idee, morgen weer werken! Geen zin om nog een katerige dag mee te maken op mijn werk!quote:
Hehe, daarom zei ik het ookquote:Op dinsdag 17 februari 2009 18:19 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Haha, dat lijkt me niet zo'n goed idee, morgen weer werken! Geen zin om nog een katerige dag mee te maken op mijn werk!
quote:
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 18:15 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Nouk!
Jou hier zien heeft me weer blij gemaakt
quote:
Begin maart!quote:Op dinsdag 17 februari 2009 18:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Oftewel, Start to run jij!
[ afbeelding ]
Zeg, mag ik dat even zelf bepalen?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 18:16 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Anders PM je maar ff tegen die tijd. Ik heb ze nog wel voor je.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 18:20 schreef Ludootje het volgende:
Begin maart!
Ben trouwens benieuwd of ik ze nog heb nadat ik mijn PC opnieuw geinstalleerd heb... Moet anders toch nog wel te vinden zijn op RS lijkt me+
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 18:18 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Nou, eerst stuiterd hij door het plafond (wat hem zijn nek kost), blijft een maand lang kwijlen, een jaar lang stotteren en de rest van zijn leven zal hij nooit meer naar vrouwen kunnen kijken zonder weg te dromen met Nouk in zijn gedachten..
Praat me er niet van, ik sta nu op instorten...quote:Op dinsdag 17 februari 2009 18:19 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Haha, dat lijkt me niet zo'n goed idee, morgen weer werken! Geen zin om nog een katerige dag mee te maken op mijn werk!
Tuurlijk, maar ik moet hem gewoon waarschuwen voor de mogelijke bijwerkingen wat het Nouken..quote:Op dinsdag 17 februari 2009 18:20 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Zeg, mag ik dat even zelf bepalen?
Hahahahaha, heb jij daar last van dan?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 18:18 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Cool, dank jequote:Op dinsdag 17 februari 2009 18:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Anders PM je maar ff tegen die tijd. Ik heb ze nog wel voor je.
Ik loop de hele tijd rond met een slabbetje om mn shirt schoon te houdenquote:Op dinsdag 17 februari 2009 18:21 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Hahahahaha, heb jij daar last van dan?
Jazeker! Bij jou ook?quote:
Is rennen nu echt zo leuk??quote:Op dinsdag 17 februari 2009 18:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Oftewel, Start to run jij!
[ afbeelding ]
Zo'n plastic ding met kwijlreservoir?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 18:22 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ik loop de hele tijd rond met een slabbetje om mn shirt schoon te houden
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 18:23 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Zo'n plastic ding met kwijlreservoir?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |