Ooo oke, ja die heeft een vriendinnetje van mij dan ook denk ikquote:Op dinsdag 17 februari 2009 17:58 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Klopt, zij heeft een hardloopcursus ingesproken, werkt super!
Okay, doe ik dat nu bij jou. Heb je de achterliggende gedachte dat het niets gaat worden?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 17:57 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Maar misschien is het wel beter om het een keer te vragen.
Bedoel; je kan bepaalde dingen ook anders opvatten - ook al denk je het allemaal te weten
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 18:01 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ooo oke, ja die heeft een vriendinnetje van mij dan ook denk ik
Voor op je mp3 toch?
Ik kan moeilijk oordelen of het bij jou iets gaat wordenquote:Op dinsdag 17 februari 2009 18:01 schreef MNR het volgende:
[..]
Okay, doe ik dat nu bij jou. Heb je de achterliggende gedachte dat het niets gaat worden?
Hij is getrouwd en heeft een kind...quote:Op dinsdag 17 februari 2009 18:01 schreef MNR het volgende:
[..]
Okay, doe ik dat nu bij jou. Heb je de achterliggende gedachte dat het niets gaat worden?
Ik ben fier op jou!quote:Op dinsdag 17 februari 2009 17:58 schreef Ludootje het volgende:
Klopt, zij heeft een hardloopcursus ingesproken, werkt super!
Hehe, klinkt goed. Smakelijk alvast voor dadelijkquote:Op dinsdag 17 februari 2009 17:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
FFtjes nog... Dan weer verder met het eten. De kip ruikt goddelijk na een paar uur in de marinade. As dat geen smullen wordt...
Jups, dat klopt. De klus heb ik niet in de hand. Ben wel bezig met interne klussen.quote:Tja, het is lastig afstand nemen als je er iedere dag met je neus bovenop zit. Tijd voor een klus?
Je laat me blozen!quote:
Nou, hup! Ga hardlopenquote:Op dinsdag 17 februari 2009 18:02 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Zo'n heerlijk geile Belgische vrouwenstem die je aanspoort... "Kom op, je kunt het! Eventjes nog! Hou vol!"![]()
Ik ben nu bij les twaalf van de 5 kilometer aanbeland. Ik kan nu beter gaan lopen hijgen, puffen en steunen dan van het voorjaar als de leuke vrouwen zich ook weer buiten de deur begeven...quote:Op dinsdag 17 februari 2009 18:04 schreef Ludootje het volgende:
Je laat me blozen!
Moet weer van voren af aan beginnen zodra het wat warmer wordt... Het werd me iets te koud de laatste tijd.
Da's dan weer minder fier van me
Da's ook weer zoquote:Op dinsdag 17 februari 2009 18:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ben nu bij les twaalf van de 5 kilometer aanbeland. Ik kan nu beter gaan lopen hijgen, puffen en steunen dan van het voorjaar als de leuke vrouwen zich ook weer buiten de deur begeven...
Correctie, ik ben niet verliefd.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 17:59 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Je bent verliefd op hem/vind hem leuk, dus lijkt me dat dat niet echt van toepassing is. Ook niet de beste manier van iemand peilen.
Ik ken hem net 2 weken.. Veel te vroeg om al te gaan peilen. Wat ik liever wil is mezelf weer rustig en kalm krijgen.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 18:02 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik kan moeilijk oordelen of het bij jou iets gaat worden
En daarnaast; ik moet je eerlijk zeggen dat ik niet alle verhalen lees of gelezen heb
Maar goed; zolang jij niet gaat peilen hoe hij er écht over denkt, tja... dan kom je er niet achter.
Bedoel "alles kan kapot" en als hij het echt meent, wie weet kan het dan iets worden. Alleen om eeuwig ergens om heen te draaien...![]()
Nee, hij is niet getrouwd. En ik ben me meer als bewust dat hij bezet is.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 18:03 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Hij is getrouwd en heeft een kind...
Mja, dat idee heb ik ook...quote:Op dinsdag 17 februari 2009 18:12 schreef dawg het volgende:
Ik denk dat je gewoon wat flirten een beetje te serieus neemt, eigenlijk. Als ik het zo lees.
Onzin. Jij voelt je aangetrokken tot hem, dus is hij niet echt happy?quote:maar als hij echt happy zou zijn zou ik me ook niet aangetrokken tot hem voelen.
Dat wordt denk ik toch afleiding zoeken in zaken zodat je er niet de mogelijkheid hebt om er teveel over na te denken hebt. Waardoor de rust ook wel terugkomt., omdat je het dan steeds meer op z'n beloop laat.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 18:13 schreef MNR het volgende:
@Sedan: ik weet echt wel dat als ik er zo mee bezig ben, dat dat niet goed is. Daarom probeer ik ook rust te vinden en daar een weg in te zoeken. Geloof me, ik ben de eerste die dat wil. En dat wil ik bereiken en dat bereik ik niet doordat iemand tegen zegt: "niet doen".
Dan kan jij het echt niet aan om Nouk in het echt te zien!quote:Op dinsdag 17 februari 2009 18:15 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Nouk!
Jou hier zien heeft me weer blij gemaakt
Dan blijft hij een hele week blij! Ideaal toch?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 18:16 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Dan kan jij het echt niet aan om Nouk in het echt te zien!
Oeh!quote:Op dinsdag 17 februari 2009 18:16 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
quote:
Nou, eerst stuiterd hij door het plafond (wat hem zijn nek kost), blijft een maand lang kwijlen, een jaar lang stotteren en de rest van zijn leven zal hij nooit meer naar vrouwen kunnen kijken zonder weg te dromen met Nouk in zijn gedachten..quote:Op dinsdag 17 februari 2009 18:17 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dan blijft hij een hele week blij! Ideaal toch?
Oo...quote:Op dinsdag 17 februari 2009 18:18 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Nou, eerst stuiterd hij door het plafond (wat hem zijn nek kost), blijft een maand lang kwijlen, een jaar lang stotteren en de rest van zijn leven zal hij nooit meer naar vrouwen kunnen kijken zonder weg te dromen met Nouk in zijn gedachten..
Lijkt me beter voor hem van niet
Haha, dat lijkt me niet zo'n goed idee, morgen weer werken! Geen zin om nog een katerige dag mee te maken op mijn werk!quote:
Hehe, daarom zei ik het ookquote:Op dinsdag 17 februari 2009 18:19 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Haha, dat lijkt me niet zo'n goed idee, morgen weer werken! Geen zin om nog een katerige dag mee te maken op mijn werk!
quote:
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 18:15 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Nouk!
Jou hier zien heeft me weer blij gemaakt
quote:
Begin maart!quote:Op dinsdag 17 februari 2009 18:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Oftewel, Start to run jij!
[ afbeelding ]
Zeg, mag ik dat even zelf bepalen?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 18:16 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Anders PM je maar ff tegen die tijd. Ik heb ze nog wel voor je.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 18:20 schreef Ludootje het volgende:
Begin maart!
Ben trouwens benieuwd of ik ze nog heb nadat ik mijn PC opnieuw geinstalleerd heb... Moet anders toch nog wel te vinden zijn op RS lijkt me+
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 18:18 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Nou, eerst stuiterd hij door het plafond (wat hem zijn nek kost), blijft een maand lang kwijlen, een jaar lang stotteren en de rest van zijn leven zal hij nooit meer naar vrouwen kunnen kijken zonder weg te dromen met Nouk in zijn gedachten..
Praat me er niet van, ik sta nu op instorten...quote:Op dinsdag 17 februari 2009 18:19 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Haha, dat lijkt me niet zo'n goed idee, morgen weer werken! Geen zin om nog een katerige dag mee te maken op mijn werk!
Tuurlijk, maar ik moet hem gewoon waarschuwen voor de mogelijke bijwerkingen wat het Nouken..quote:Op dinsdag 17 februari 2009 18:20 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Zeg, mag ik dat even zelf bepalen?
Hahahahaha, heb jij daar last van dan?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 18:18 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Cool, dank jequote:Op dinsdag 17 februari 2009 18:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Anders PM je maar ff tegen die tijd. Ik heb ze nog wel voor je.
Ik loop de hele tijd rond met een slabbetje om mn shirt schoon te houdenquote:Op dinsdag 17 februari 2009 18:21 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Hahahahaha, heb jij daar last van dan?
Jazeker! Bij jou ook?quote:
Is rennen nu echt zo leuk??quote:Op dinsdag 17 februari 2009 18:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Oftewel, Start to run jij!
[ afbeelding ]
Zo'n plastic ding met kwijlreservoir?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 18:22 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ik loop de hele tijd rond met een slabbetje om mn shirt schoon te houden
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 18:23 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Zo'n plastic ding met kwijlreservoir?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |