Haai Ludootjequote:Op dinsdag 17 februari 2009 17:43 schreef Ludootje het volgende:
Zo. Ik ben afgewerkt/peigerd. Was weer iets te laat geworden gisteren
Hehe. Ik vind dat zo'n stomme Noord/Oost Brabantse uitdrukkingquote:
Ze moet je gewoon even een lijstje sturen wat ze al heeftquote:Op dinsdag 17 februari 2009 17:42 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ok, zal eens bij de Pabo gaan kijken dan...
Met als kans dat je straks dubbele speeltjes hebt![]()
Nog steeds geen voorkeur??
nou ja zeg eerst vertel je m dat ie over een paar weken een kitten MOET ophalen om een heel leuke vrouw te ontmoeten en dan luister je niet naar zn reactiequote:Op dinsdag 17 februari 2009 17:41 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Uhh volgens mij vond hij het wel oke.Ik heb niet zo goed geluisterd.
Ik weet het... Verjaardag van huisgenootjequote:Op dinsdag 17 februari 2009 17:43 schreef automatic_ het volgende:
Ludootje
Ga dan eens eerder naar bed
quote:
Dat zou jij wel willen, he? Kunnen we samen op je lijstje!quote:
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 17:45 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ik weet het... Verjaardag van huisgenootje
Ik lees hier maar zelden. Alleen als ik niks te doen heb. Zoals nu bijvoorbeeld.quote:
You go girl!quote:Op dinsdag 17 februari 2009 17:42 schreef MNR het volgende:
Wel, beter, ik ben al 4 kilo kwijt sinds december. Me proud![]()
Heb je een samenvatting?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 17:42 schreef MNR het volgende:
Verder werk gaat prima. En nog steeds feelings voor coll. op werkvloer. Vandaag ook over geschreven hier.
Ik ben alleen de bijhouder, ik hoor er niet opquote:Op dinsdag 17 februari 2009 17:45 schreef Ludootje het volgende:
Dat zou jij wel willen, he? Kunnen we samen op je lijstje!![]()
In amsterdam zeggen ze alleen afwerken op de Wallenquote:Op dinsdag 17 februari 2009 17:46 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dat zeg ik ook altijd
Heel normaal
Kan beter, blijft bij kleine dingen. En daar ligt nou eenmaal mijn voorkeur niet. Metquote:Op dinsdag 17 februari 2009 17:42 schreef MNR het volgende:
Hoest met jou en bankzitten? Al een oportunity? En Evy?
oh das dan makkelijk voor je, ik heb niets van de paboquote:Op dinsdag 17 februari 2009 17:42 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ok, zal eens bij de Pabo gaan kijken dan...
Met als kans dat je straks dubbele speeltjes hebt![]()
Nog steeds geen voorkeur??
We kunnen het natuurlijk ook off-the-record houden!quote:Op dinsdag 17 februari 2009 17:46 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik ben alleen de bijhouder, ik hoor er niet op
Als je hier maar lang genoeg post, komt dat vanzelf.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 17:46 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik ben alleen de bijhouder, ik hoor er niet op
Zo hard wat nieuws nodig dan?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 17:47 schreef Duimelot het volgende:
[..]
oh das dan makkelijk voor je, ik heb niets van de pabo
heb alleen maar mn bunny
Zow erkt mijn lijstje niet hoorquote:Op dinsdag 17 februari 2009 17:47 schreef dawg het volgende:
[..]
Als je hier maar lang genoeg post, komt dat vanzelf.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |