Hehe. Ik vind dat zo'n stomme Noord/Oost Brabantse uitdrukkingquote:
Ze moet je gewoon even een lijstje sturen wat ze al heeftquote:Op dinsdag 17 februari 2009 17:42 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ok, zal eens bij de Pabo gaan kijken dan...
Met als kans dat je straks dubbele speeltjes hebt![]()
Nog steeds geen voorkeur??
nou ja zeg eerst vertel je m dat ie over een paar weken een kitten MOET ophalen om een heel leuke vrouw te ontmoeten en dan luister je niet naar zn reactiequote:Op dinsdag 17 februari 2009 17:41 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Uhh volgens mij vond hij het wel oke.Ik heb niet zo goed geluisterd.
Ik weet het... Verjaardag van huisgenootjequote:Op dinsdag 17 februari 2009 17:43 schreef automatic_ het volgende:
Ludootje
Ga dan eens eerder naar bed
quote:
Dat zou jij wel willen, he? Kunnen we samen op je lijstje!quote:
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 17:45 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ik weet het... Verjaardag van huisgenootje
Ik lees hier maar zelden. Alleen als ik niks te doen heb. Zoals nu bijvoorbeeld.quote:
You go girl!quote:Op dinsdag 17 februari 2009 17:42 schreef MNR het volgende:
Wel, beter, ik ben al 4 kilo kwijt sinds december. Me proud![]()
Heb je een samenvatting?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 17:42 schreef MNR het volgende:
Verder werk gaat prima. En nog steeds feelings voor coll. op werkvloer. Vandaag ook over geschreven hier.
Ik ben alleen de bijhouder, ik hoor er niet opquote:Op dinsdag 17 februari 2009 17:45 schreef Ludootje het volgende:
Dat zou jij wel willen, he? Kunnen we samen op je lijstje!![]()
In amsterdam zeggen ze alleen afwerken op de Wallenquote:Op dinsdag 17 februari 2009 17:46 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dat zeg ik ook altijd
Heel normaal
Kan beter, blijft bij kleine dingen. En daar ligt nou eenmaal mijn voorkeur niet. Metquote:Op dinsdag 17 februari 2009 17:42 schreef MNR het volgende:
Hoest met jou en bankzitten? Al een oportunity? En Evy?
oh das dan makkelijk voor je, ik heb niets van de paboquote:Op dinsdag 17 februari 2009 17:42 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ok, zal eens bij de Pabo gaan kijken dan...
Met als kans dat je straks dubbele speeltjes hebt![]()
Nog steeds geen voorkeur??
We kunnen het natuurlijk ook off-the-record houden!quote:Op dinsdag 17 februari 2009 17:46 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik ben alleen de bijhouder, ik hoor er niet op
Als je hier maar lang genoeg post, komt dat vanzelf.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 17:46 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik ben alleen de bijhouder, ik hoor er niet op
Zo hard wat nieuws nodig dan?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 17:47 schreef Duimelot het volgende:
[..]
oh das dan makkelijk voor je, ik heb niets van de pabo
heb alleen maar mn bunny
Zow erkt mijn lijstje niet hoorquote:Op dinsdag 17 februari 2009 17:47 schreef dawg het volgende:
[..]
Als je hier maar lang genoeg post, komt dat vanzelf.
Je wordt oud(er)quote:Op dinsdag 17 februari 2009 17:50 schreef Ludootje het volgende:
Pfft... Ik voel me nu marginaal beter. Schandalig hoe labiel ik kan worden van een avondje stappen + een dag werken. Vroeger gebeurde dat nooit
Ik merk hetquote:Op dinsdag 17 februari 2009 17:52 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ik zit nog in de ontkenningsfase denk ik
Wanneer ben je jarig dan?!?!!quote:Op dinsdag 17 februari 2009 17:49 schreef Duimelot het volgende:
[..]
neuh nog niets tegengekomen dat beter werkt leverd dan dat ding
Hehe, gezellig dat je er bentquote:Op dinsdag 17 februari 2009 17:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik lees hier maar zelden. Alleen als ik niks te doen heb. Zoals nu bijvoorbeeld.[..]
Ow... dat is vervelend. En fijn dat het weer beter is.quote:You go girl!Ik ben ook nog steeds lekker bezig. Wel even twee weken wat minder kunnen bewegen door last van mijn rug, maar dat is allemaal weer goed nu![..]
Ja. Iemand tegengekomen op werkvloer. Heeft een relatie en een kind (niet getrouwd). De eerste week ontzettend mee geflirt. Op een gegeven moment ging ik mijn verstand gebruiken want ja.. .hij is bezet. Veel mee geworsteld. De week erop hem 2 dagen gezien. Toonde hij weer veel interesse (echt van die vragen dat je het wel doorhebt).quote:Heb je een samenvatting?![]()
Nou, er moet wel gehandeld worden uiteraardquote:
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 17:47 schreef Duimelot het volgende:
[..]
oh das dan makkelijk voor je, ik heb niets van de pabo
heb alleen maar mn bunny
Ok, dus daar hoef ik ook niet te kijken dan..quote:Op dinsdag 17 februari 2009 17:49 schreef Duimelot het volgende:
[..]
Wowh Duim! Ik garandeer je dat er beter bestaat als bunnyquote:Op dinsdag 17 februari 2009 17:49 schreef Duimelot het volgende:
[..]
Je kan toch ook een afgietsel van je eigen schwanz maken, heb je er nog een persoonlijk tintje aan gegeven ook!quote:Op dinsdag 17 februari 2009 17:54 schreef Adolecens het volgende:
[..]
[..]
Ok, dus daar hoef ik ook niet te kijken dan..![]()
Bosje bloemen dan maar
Heb je ooit wel eens gevraagd hoe hij erover denk in plaats van in gaan op speculaties?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 17:53 schreef MNR het volgende:
[..]
Hehe, gezellig dat je er bent
[..]
Ow... dat is vervelend. En fijn dat het weer beter is.
[..]
Ja. Iemand tegengekomen op werkvloer. Heeft een relatie en een kind (niet getrouwd). De eerste week ontzettend mee geflirt. Op een gegeven moment ging ik mijn verstand gebruiken want ja.. .hij is bezet. Veel mee geworsteld. De week erop hem 2 dagen gezien. Toonde hij weer veel interesse (echt van die vragen dat je het wel doorhebt).
Vandaag was ik in de knoop met mezelf. Ik vond het maar zo belangrijk wat hij van mij vond. Heb toen hier eruit gegooid dat ik het zo lastig vind om het los te laten en niet bezig te zijn met "zou hij meer met me willen als dit?".
Uiteindelijk voelde ik me nadat alles uitgesproken te hebben en reacties te krijgen hier (dat mensen hetzelfde hebben) opgelucht. Kon me daarna ook weer beter mezelf voelen op de werkvloer. Toen heb ik best met hem gelachen. Ik weet nog steeds niet wat het beste om te doen, maar ga het proberen meer los te laten. Voel me er in ieder geval veel beter bij.
Nu vraag ik me af wat er gebeurt als er een vriendschap ontstaat... Denk ik weer na over hoe ik mezelf kan beschermen als ik een goede vriendschap met hem opbouw.
(ik weet dat ik niet zo moet denken, maar het spookt in mijn hoofd).
Here the same. Kleine dingen, veel dingen die voorbij komen. Er komt vast een hele leuke job op je pad. Eentje die keigoed bij je pastquote:Op dinsdag 17 februari 2009 17:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Kan beter, blijft bij kleine dingen. En daar ligt nou eenmaal mijn voorkeur niet. MetEvy
weer alles ok na een noodgedwongen pauze.
<-------------quote:Op dinsdag 17 februari 2009 17:54 schreef MNR het volgende:
[..]
Wowh Duim! Ik garandeer je dat er beter bestaat als bunny![]()
Dat kom jij ook nog tegen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan kan Duimelot Fok! piemels gaan sparenquote:Op dinsdag 17 februari 2009 17:55 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Je kan toch ook een afgietsel van je eigen schwanz maken, heb je er nog een persoonlijk tintje aan gegeven ook!
Evy Gruijaarts?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 17:55 schreef MNR het volgende:
[..]
Here the same. Kleine dingen, veel dingen die voorbij komen. Er komt vast een hele leuke job op je pad. Eentje die keigoed bij je past
Mooi, ben blij dat Evy voor je werkt!
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 17:55 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dan kan Duimelot Fok! piemels gaan sparen
Oh, ging het om dat soort lijstjes?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 17:53 schreef Ripley het volgende:
[..]
Nou, er moet wel gehandeld worden uiteraard
Anders zou het een flutlijstje zijn.
Nee, maar ik ben sensitief genoeg om op te pikken wat iemand van me vindt.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 17:55 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Heb je ooit wel eens gevraagd hoe hij erover denk in plaats van in gaan op speculaties?
Dat is toch een belg?quote:
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 17:55 schreef Ludootje het volgende:
[..]
<-------------HeheSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You're never fully dressed until you wear a smile
Ik weet niet hoe ze van achteren heet. Zou je Air moeten vragen.quote:
Maar misschien is het wel beter om het een keer te vragen.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 17:57 schreef MNR het volgende:
[..]
Nee, maar ik ben sensitief genoeg om op te pikken wat iemand van me vindt.
FFtjes nog... Dan weer verder met het eten. De kip ruikt goddelijk na een paar uur in de marinade. As dat geen smullen wordt...quote:
Tja, het is lastig afstand nemen als je er iedere dag met je neus bovenop zit. Tijd voor een klus?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 17:53 schreef MNR het volgende:
(ik weet dat ik niet zo moet denken, maar het spookt in mijn hoofd).
Je bent verliefd op hem/vind hem leuk, dus lijkt me dat dat niet echt van toepassing is. Ook niet de beste manier van iemand peilen.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 17:57 schreef MNR het volgende:
[..]
Nee, maar ik ben sensitief genoeg om op te pikken wat iemand van me vindt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |