Weet ik niet, maar ontwikkelniks hulp is toch wel ene Linksch ding.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 13:33 schreef Iblis het volgende:
Waarom noemt Wilders alles wat hem niet zint maar bij voorbaat ‘links’?
De Clairy Polaks van de samenlevingquote:Op dinsdag 17 februari 2009 13:36 schreef Johnny-V het volgende:
Linkse hobby's...Je moet het Wilders meegeven, hij weet altijd zijn punten weer in bewoordingen te krijgen die voor aandacht zorgen.
De ‘klimaathoax’ is sowieso een giller, maar kan niet bepaald links genoemd worden, Afghanistan kan ook niet ‘links’ genoemd worden, de PO heeft de naam links te zijn, maar wordt op politiek vlak redelijk breed gesteund, en ontwikkelingshulp en het huidige ontwikkelingshulpbeleid is een project van PvdA, CDA én CU; de VVD wil bijvoorbeeld wel duidelijk minder ontwikkelingshulp, maar het is niet alsof deze partij daar tegen is.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 13:35 schreef jimmyrodgers het volgende:
[..]
Weet ik niet, maar ontwikkelniks hulp is toch wel ene Linksch ding.
Tevens ben ik het weer volledig met hem eens![]()
Ontwikkelinghulp![]()
Publieke Omroep![]()
Klimaat Hoax
Afghanistan opbouwen
Ik heb em nog niet op een inhoudelijk standpunt kunnen betrappen hoorquote:Wie zij nou dat je Wilders niet hoorde over de economie/crisis?
Het was natuurlijk leuker geweest alstie het ook onderbouwd had met wat cijfers....quote:Op dinsdag 17 februari 2009 13:42 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Hm, raar dat-ie niet spreekt over bezuinigen op uitkeringen van mensen die prima zouden kunnen werken.
Oh wacht, daar haalt-ie natuurlijk een groot deel van zijn electoraat uit.
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 13:42 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Hm, raar dat-ie niet spreekt over bezuinigen op uitkeringen van mensen die prima zouden kunnen werken.
Oh wacht, daar haalt-ie natuurlijk een groot deel van zijn electoraat uit.
Mja. Ik vind het een beetje raar dat-ie nogal selectief is. Strikt beschouwd zou hij net zo goed uitkeringen als een linkse hobby kunnen bestempelen. Maar dat ligt waarschijnlijk niet zo lekker bij de mensen die op hem stemmen.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 13:49 schreef fruityloop het volgende:
Het was natuurlijk leuker geweest alstie het ook onderbouwd had met wat cijfers....
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 13:31 schreef jimmyrodgers het volgende:
Rutte pleit verder voor het naar voren halen van investeringen in wegen, de bouw en het openbaar vervoer.
Goed punt. En met de woningmarkt / hypotheekrente / ziektekostenverzekeringen?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 13:50 schreef rubbereend het volgende:
Wat wil de PVV met iets als de JSF? Of durft hij niet te roepen dat dat rechtse speeltje niet mag?
Dat is vast 'werkverschaffing', dus links.quote:
Ja, maar maakt dat spoorloos b.v. een links programma? Dat de PO met geld smijt, ook voor b.v. studio sport, mag geen geheim heten; maar maakt dat Studio Sport nu een links programma?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 13:56 schreef Meike26 het volgende:
Ben het hier ook wel met Wilders eens. De publieke omroep als grootste hobby en waar het geld het ook nog het meest over de balk word gesmeten.
De VPRO bijvoorbeeld, daarvan weet ik dat ze met een redactie vol, 10 man ofzo, naar het filmfestival van Cannes afreizen, elk jaar. Daar huren ze in een luxe hotel 10 kamers, voor elk persoon een eigen kamer en nog eens 3 kamers voor de apparatuur. En dat voor een uurtje zendtijd, snachts na 1en op de radio. Echt te idioot voor woorden. En ook al ben ik een fan van het programma Spoorloos, ook daar gaat bakken met geld in om. Want niet alleen Derkje gaat op werk-vakantie, maar heeft telkens een kudde van 4 a 5 mensen om zich heen. En ook zij zullen wel weer voor een minimaal 3 sterren hotel kiezen...de nederlander betaalt wel.
Publieke omroep mag van mij echt een stevig afslank dieet ondergaan...
Dat hangt natuurlijk wel sterk van de manier waarop de hypotheekrente wordt aangepakt af.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 13:58 schreef Meike26 het volgende:
Hypotheekrente moeten ze vanaf blijven. Ja leuk voor de starters als de huizenprijzen naar beneden kelderen, maar ieder die een koophuis heeft zal wel weten dat dat een heel slecht plan is.
Maar het geld in deze dingen stoppen is ook een druppel op de gloeiende plaat, dus waarom niet het op onze economische gloeiende plaat laten druppelen? Of het 'goede zaken' zijn is subjectief.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 13:57 schreef Tja..1986 het volgende:
Ten eerste zijn deze zaken verre van alleen links, ten tweede zijn het ook niet bepaald hobby's te noemen maar goede zaken, en tot slot is het geld wat hieraan besteed wordt enkel een druppel op een gloeiende plaat als je het in de crisis zou stoppen, dus ook daar geen oplossing voor.
Het feit is dat het gemaakt wordt dankzij subsidiegeld.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 13:58 schreef Iblis het volgende:
[..]
Ja, maar maakt dat spoorloos b.v. een links programma? Dat de PO met geld smijt, ook voor b.v. studio sport, mag geen geheim heten; maar maakt dat Studio Sport nu een links programma?
Ik snap best dat Wilders zo'n argument zou kunnen geven, maar wat hij nu doet is er het label ‘links’ op plakken, en tada: dat is zijn argument.
"Ze" "hypotheekrente".quote:Op dinsdag 17 februari 2009 13:58 schreef Meike26 het volgende:
Hypotheekrente moeten ze vanaf blijven. Ja leuk voor de starters als de huizenprijzen naar beneden kelderen, maar ieder die een koophuis heeft zal wel weten dat dat een heel slecht plan is.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |