abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_66190612
Nou ja, ik bedoel eerder aidsvoorlichting en zo. Dat is op zich met weinig inspanning te doen en levert direct resultaat op.
pi_66190754
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 20:53 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Het meest ergerlijke is dat 90% van de maatregelen voorgesteld door het bedrijfsleven en overheid pas over een aantal jaar enig effect hebben. De meeste geluiden zijn stokpaardjes die bij elke hik weer op tafel worden gegooid.

Te triest.
idd hoorde net op de radio dat grote bedrijven een korting op hun energierekening willen maar zover ik weet krijgen die hun energie al spotgoedkoop
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
  woensdag 18 februari 2009 @ 11:00:37 #103
153070 Rock_de_Braziliaan
Stranger than fiction
pi_66190802
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 10:55 schreef Autodidact het volgende:
Nou ja, ik bedoel eerder aidsvoorlichting en zo. Dat is op zich met weinig inspanning te doen en levert direct resultaat op.
Extra belasting op het kwetsbare ecosysteem.
"I think I'm in a tragedy"
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=FZFG5PKw504[/youtube]
"In America today profit is privatized but risk is increasingly socialized"
pi_66190935
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 23:32 schreef Tijger_m het volgende:
Ik ben al jaren werkeloos en het bevalt uitstekend, had al ruim van te voren de financieele crisis zien aankomen en investeringen gedaan op intelligentere plaatsen zoals ecologisch boerderijen, duurzame bosbouw en duurzame energie en de rest had ik verspreid over obligaties en normale spaarrekeningen (binnen de limiet uiteraard) dus ik lach mij helemaal rot momenteel.

Wales is goed toeven voor mij, self sufficient met stroom, nou ja, voor 95% iig, de bergen en het uitzicht is gratis en de schone lucht ook, internet is wat langzamer maar alla, het werkt.
Een beetje de selang uithangen.

Maar je hebt het goed voor elkaar, hoop dat mij dat ook lukt
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
pi_66190962
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 10:51 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Zolang er geen enkele stabiele maatschappelijke basis is, heeft kennis weinig zin. Je blijft niet je boerderij opbouwen na elke strooptocht van groepen gewelddadige luie mannen.

Het is een beetje een kip en ei verhaal.
leger sturen dus en politiemacht opbouwen
pi_66191062
Jullie hebben het allemaal mis, directe investeringen buiten de nationale overheid om is altijd het beste.
Allah Al Watan Al Malik
pi_66191348
Buiten de belastingdienst om naar mij, dat is de beste investering.
  woensdag 18 februari 2009 @ 11:23:50 #108
Stranger than fiction
pi_66191611
Ik ga de Arrow zenders missen.
pi_66191923
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 11:08 schreef Mutant01 het volgende:
Jullie hebben het allemaal mis, directe investeringen buiten de nationale overheid om is altijd het beste.
ik bedoel dan ook ons eigen leger sturen
Maar buiten de overheid om idd daarom gaat dat microkrediet ook veel beter werken (en hoeft in theorie niet veel te kosten want je leent het uit en geeft het niet)
pi_66192545
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 11:31 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

Maar buiten de overheid om idd daarom gaat dat microkrediet ook veel beter werken (en hoeft in theorie niet veel te kosten want je leent het uit en geeft het niet)
Microkrediet is inderdaad een succes, maar als ik kijk naar bijv. Marokko zie ik dat Spaanse en Franse bedrijven veel investeringen doen in het vastgoed. Er worden parken gebouwd, sociale woningen, toeristische trekpleisters etc. Zorgt voor banen, direct en indirect.
Allah Al Watan Al Malik
pi_66192614
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 11:31 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

Zijn de meningen ook over verdeeld
pi_66193869
quote:
Demonstranten mogen niet bij het gebouw staan. Voor hen is verderop in de straat een speciaal vak afgezet. Een antifascistische actiegroep grijpt de gelegenheid aan om tegen de rechtse partij te demonstreren. Ongeveer twintig demonstranten staan in en rond het vak.
http://www.telegraaf.nl/b(...)Wilders__.html?p=1,2
  woensdag 18 februari 2009 @ 12:50:15 #113
207353 Wheelgunner
Met de Noorderzon...
pi_66194389
AFA's stinken...
pi_66194866
  woensdag 18 februari 2009 @ 13:16:21 #115
Stranger than fiction
pi_66195184
beetje boel triest inderdaad...
  woensdag 18 februari 2009 @ 13:28:51 #116
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_66195655
quote:
Leerling slaat docente ziekenhuis in

ANP
gepubliceerd op 18 februari 2009 11:45, bijgewerkt op 12:16

ROOSENDAAL - Een docente van het Da Vinci College in Roosendaal is vrijdag door een 15-jarige vmbo-leerling zodanig mishandeld dat ze met een gebroken jukbeen in het ziekenhuis is opgenomen.

De vrouw had de jongen tot de orde geroepen nadat hij in een kwade bui in de klas was gekomen. De jongen reageerde zich daarna af op de docente. De directeur van de school heeft woensdag een bericht hierover in het regionale dagblad BN/De Stem bevestigd.

De vrouw moest met een ambulance naar het ziekenhuis en is dinsdag geopereerd. De jongen was mogelijk boos omdat een andere docent zijn mobiele telefoon had ingenomen. De school meldde het voorval bij de politie. De docente heeft nog geen aangifte gedaan. De betreffende leerling is geschorst.
Laten we hopen dat dit soort excessen onder Wilders 1 tot het verleden behoren
De voorzitter zegt: Laat duizend bloemen bloeien.
Laat duizend balletjes stuiteren.
  woensdag 18 februari 2009 @ 13:56:02 #117
Stranger than fiction
pi_66196729
Om het hypocriete gedrag van het kleinzielige werkgeversclubje nog eens te benadrukken.
quote:
Op termijn zijn alle bezuinigingsmaatregelen voor VNO-NCW bespreekbaar, behalve de aftrek van de hypotheekrente.
  woensdag 18 februari 2009 @ 13:56:47 #118
Stranger than fiction
pi_66196762
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 13:28 schreef Aoristus het volgende:

[..]
Laten we hopen dat dit soort excessen onder Wilders 1 tot het verleden behoren
Ik ben benieuwd wanneer de ouders aangifte gaan doen tegen de docente.
  woensdag 18 februari 2009 @ 14:05:52 #119
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_66197117
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 13:56 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:

[..]

Ik ben benieuwd wanneer de ouders aangifte gaan doen tegen de docente.
Wat heeft dat met Wilders te maken
  woensdag 18 februari 2009 @ 14:11:08 #120
Stranger than fiction
pi_66197350
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 14:05 schreef Aoristus het volgende:

[..]

Wat heeft dat met Wilders te maken
Net zoveel als het krantenstukje
  woensdag 18 februari 2009 @ 14:12:21 #121
Stranger than fiction
pi_66197389
quote:
Eurlings wil automobilist aan 'Nieuwe Band'

AMSTERDAM – Verkeersminister Camiel Eurlings wil dat weggebruikers overstappen op 'De Nieuwe Band'. Vandaag wordt in dit kader een campagne gestart.
Als er ergens geen prikkel voor nodig is is de mogelijkheid om stiller en goedkoper te rijden...

Wat een kul.
  woensdag 18 februari 2009 @ 14:13:51 #122
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_66197471
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 14:12 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:

[..]

Als er ergens geen prikkel voor nodig is is de mogelijkheid om stiller en goedkoper te rijden...

Wat een kul.
Laat staan om naar de campagne te moeten luisteren. Wat een verkwisting. Kunnen ze beter de Zuiderzeelijn aanleggen.
  woensdag 18 februari 2009 @ 14:29:49 #123
234623 Sam_Spade
Despotisme is stoer
pi_66198163
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 22:30 schreef Reya het volgende:

[..]

Dat zou wel de ultieme vernedering zijn, financieel van je vrouwelijke wederhelft afhankelijk zijn.
Dat wens ik Kim inderdaad niet toe.
Tell the folks back home, this is the promised land calling
And the poor boy is on the line
pi_66198629
kkkoud.
Allah Al Watan Al Malik
  woensdag 18 februari 2009 @ 14:49:07 #125
Stranger than fiction
pi_66198889
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 14:29 schreef Sam_Spade het volgende:

[..]

Dat wens ik Kim inderdaad niet toe.
Jullie zijn genoeg reden om nooit meer een persoonlijke ontboezeming te posten.
  woensdag 18 februari 2009 @ 14:54:26 #126
239156 0100
Lux et Libertas.
pi_66199115
http://www.nos.nl/politiek24/
Debat tussen Geert en Agnes
pi_66199589
Die pseudo intellectueel van een Halsema komt overigens amper uit haar woorden
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_66199749
Nu komt die Rutte weer voorbij. Laat iedereen lekker op zouten.
We willen het scherpe betoog van Wilders horen.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_66200086
WTF gebeurt er nou weer? Halsema en Rutte die weer al te graag op de camera willen komen

Wat kan ons dat voorspelbare slappe gelul nou skelen, behalve dat dat slappe gelul weer een zak met belasting geld kost.

[ Bericht 16% gewijzigd door JohnDope op 18-02-2009 15:21:28 ]
pi_66200540
Pechtold loopt ook weer kansloos te blaten. Pechtold probeert interessant te doen, maar het komt er op neer dat hij het wel prima vindt dat Wilders niet voor zijn mening mocht uit komen in Engeland.
pi_66200925
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 13:56 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Om het hypocriete gedrag van het kleinzielige werkgeversclubje nog eens te benadrukken.
[..]

Ik vond het ook verbazend.
Iedereen doet nu net of de plannen die ze presenteren echt de beste zijn voor het algemeen belang. Maar het algemeen belang bestaat niet en de plannen zijn dan ook vooral een presentatie van eigen stokpaardjes.

Het laten oplopen van de AOW leeftijd van 65 naar 67 lijkt me niet slecht. Niet voor de crisis van nu, maar de toekomst.
Bij mij kan het er niet in dat zolang er luxe dingetjes zijn als hypotheekrente aftrek de minima keihard moeten lijden. Die zijn onder balkenende altijd de lul als er iets bezuinigd moest worden.

In de zorg(AWBZ) kan alles stukken efficiënter en eenvoudiger. Wat als gevolg heeft dat met hetzelfde budget je de kwaliteit behoorlijk kan opkrikken door hogere salarissen te geven.
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''
pi_66200999
Agnes Kant zorgt er nu ook voor dat de SP in zetels daalt.
pi_66201159
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 15:26 schreef JohnDope het volgende:
Pechtold loopt ook weer kansloos te blaten. Pechtold probeert interessant te doen, maar het komt er op neer dat hij het wel prima vindt dat Wilders niet voor zijn mening mocht uit komen in Engeland.
Kant zet Wilders neer zoals het is.
De vrijheid van Wilders gaat verder dan de vrijheid van een ander. Dat is en de reden dat je met wilders niks opschiet omdat het tot een scheve rechtstaat leidt en de reden dat Wilders helemaal niet opkomt voor democratie of vrijheden maar enkel opkomt voor zijn eigen carriere over de rug van door anderen zwaar bevochten vrijheden.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''
pi_66201753
Ik weet niet of je het door hebt, maar de Sharia is ingevoerd in Engeland en dus Europa, dus mensen moeten niet zo zeuren op Wilders.

Kan die Rutte trouwens niet even zijn klep houden.
pi_66201755
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 15:36 schreef JohnDope het volgende:
Agnes Kant zorgt er nu ook voor dat de SP in zetels daalt.
Ze zei gewoon waar het op staat.

Hij wil mensen enkel op basis van zijn geloof verbieden. Nu magh ij zelf het land niet in dan gaat hij een toneelstukje opvoeren.

Of geloof jij werkelijk dat het niet zijn bedoeling was te worden teruggestuurd zonder de hele horde journalisten? Je laat je gebruiken in massahysterie door iemand die gaat huilen als een ander land dingen doet die hij voor hele bevolkingsgroepen wil.
GB doet het tenminste nog voor 1 persoon op basis van wat ze bedreigend vinden. Ben ik het niet mee eens, maar het is een zorgvuldigere afweging dan iemand die een groep mensen op basis van geloof wil weren.
And that is the news.''
pi_66201779
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 15:54 schreef JohnDope het volgende:
Ik weet niet of je het door hebt, maar de Sharia is ingevoerd in Engeland en dus Europa.
Je zit er wel vuistdiep in he.
And that is the news.''
pi_66201808
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 15:54 schreef One_of_the_few het volgende:

[..]

Ze zei gewoon waar het op staat.

Hij wil mensen enkel op basis van zijn geloof verbieden. Nu magh ij zelf het land niet in dan gaat hij een toneelstukje opvoeren.

Of geloof jij werkelijk dat het niet zijn bedoeling was te worden teruggestuurd zonder de hele horde journalisten? Je laat je gebruiken in massahysterie door iemand die gaat huilen als een ander land dingen doet die hij voor hele bevolkingsgroepen wil.
GB doet het tenminste nog voor 1 persoon op basis van wat ze bedreigend vinden. Ben ik het niet mee eens, maar het is een zorgvuldigere afweging dan iemand die een groep mensen op basis van geloof wil weren.
De enige reden dat Wilders niet het land in mocht is omdat moslims de baas zijn in Engeland en Wilders' bedoeling was om dat aan te tonen.
pi_66201858
Rutte
pi_66202020
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 15:57 schreef EchtGaaf het volgende:
Rutte
Die Rutte is echt een PvdA-er in schaapskleren.
pi_66202115
Ik heb echt nog nooit zoveel slap gelul gehoord en daar krijgen die politici nog betaald voor ook.
  woensdag 18 februari 2009 @ 16:03:26 #141
Stranger than fiction
pi_66202173
pi_66202367
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 15:55 schreef JohnDope het volgende:

[..]

De enige reden dat Wilders niet het land in mocht is omdat moslims de baas zijn in Engeland.
Onzin. Ieder land heeft het recht zijn eigen afweging te maken. Als er een afweging is ten koste van iemand die anti moslim is wil niet zeggen dat diegene die de afweging maakt dat onder invloed doet van moslims. Mijn god zeg, alleen de redenatie zelf zit al vol hiaten.
Maar je opmerking zegt genoeg. Je denkt net als Wilders. Je eigen vrijheden gelden en elke andere vrijheid moet er voor opzij. in dit geval dat van GB.
quote:
Maar geloof mij nou maar, bij de volgende verkiezingen zal men veel radicaler gaan stemmen.
Tja, prima. LPF 2. Daar wordt het land beter van en worden de vrijheden beschermd.

Het zou fundamenteel over de vrijheden moeten gaan. Dat doet Wilders niet. Die maakt misbruik van zijn situatie.
Als je voor vrijheden bent moet je ook het recht van engeland erkennen om iemand te weigeren. Zij hebben het recht dat zelf te bepalen.
Wilders wil anderen weigeren op basis van dubieuze argumenten. Het is zijn vrijheid dat te ventileren en stemmen mee te winnen. Het is de vrijheid van GB om mensen te weren die zij een bedreiging vinden. En tuurlijk mag je het daar mee oneens zijn, ben ik ook. Maar het gaat erom dat GB dat recht wel heeft. Nu wordt de sfeer gekweekt dat de GB dat recht eigenlijk niet heeft en puur handeld onder druk van moslims. Dat is een ontkenning van de rechten van GB.

Zowel Wilders als GB hebben onafhankelijk rechten. Wilders wil een bepaalde groep mensen rechten ontnemen. Wilders zelf is door GB imo een recht ontnomen door de weigering. Kritiek daarop is terecht.

Ik vind het echter om te kotsen dat hij zich daarna presenteert als iemand die voor vrijheden strijd aangezien hij bij anderen precies hetzelfde foute gedrag wil vertonen als GB tegen wilders deed.

Steun voor wilders betekent niet dat hij echt voor vrijheden strijdt en dat hij echt voor een democratie is met gelijke rechten voor iedereen. Dat is hij gewoonweg niet. Prima als mensen hem wel zo zien en op hem stemmen. Maar dat maakt zijn ideen om een bepaalde groep mensen niet binnen te laten op basis van een geloof niet ineens een westerse vrijheid.

Wilders doet precies hetzelfde als moslimfundamentalisten aan de andere kant van het spectrum. Fijn als jij er een stijve van krijgt. Ik zie het vooral als net zo schadelijk voor gelijke rechtstaat als moslim fundamentalisme.
And that is the news.''
  woensdag 18 februari 2009 @ 16:09:29 #143
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_66202418
quote:
22-04-2008 • Manja Smits is vandaag door Kamervoorzitter Gerdie Verbeet beëdigd als lid van Tweede Kamer voor de SP.

Manja Smits

De 22-jarige voorzitter van de SP in Groningen vervangt Ron Abel, die twee weken geleden aangaf om persoonlijke redenen af te moeten zien van het Kamerlidmaatschap. Smits rondt de komende weken haar studie Geschiedenis af.
quote:
Manja Smits van de SP hield haar maidenspeech en werd van harte gefeliciteerd. Smits is sinds april 2008 lid van de Tweede Kamer. Zij is de opvolger Ron Abel. (De Orde van de Dag, 17-02-2009)
http://player.nos.nl/index.php/media/play/tcmid/tcm:5-480710/category/nieuws/
Vreemd, daar zit bijna 10 maanden tussen. Wat moeten 22 jarigen uberhaupt in de kamer? Ga lekker naar de speeltuin.
  woensdag 18 februari 2009 @ 16:09:33 #144
234623 Sam_Spade
Despotisme is stoer
pi_66202420
O god...
pi_66203189
Dat slappe gelul had in 5 minuten samen gevat kunnen worden.

Zo werken ambtenaren nou mensen.
pi_66203264
Allah Al Watan Al Malik
  woensdag 18 februari 2009 @ 16:32:52 #147
234623 Sam_Spade
Despotisme is stoer
pi_66203406
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 16:27 schreef JohnDope het volgende:
Dat slappe gelul had in 5 minuten samen gevat kunnen worden.

Zo werken ambtenaren nou mensen.
Waanzin daarentegen mag best over ettelijke kattebelletjes worden uitgesmeerd.
  woensdag 18 februari 2009 @ 16:34:31 #148
Stranger than fiction
pi_66203470
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 16:32 schreef Sam_Spade het volgende:

[..]

Waanzin daarentegen mag best over ettelijke kattebelletjes worden uitgesmeerd.
Brainfarts.
  woensdag 18 februari 2009 @ 16:37:49 #149
239156 0100
Lux et Libertas.
pi_66203605
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 16:29 schreef Mutant01 het volgende:
[ afbeelding ]
Waar is dat? Direct annexeren.
  woensdag 18 februari 2009 @ 16:40:03 #150
234623 Sam_Spade
Despotisme is stoer
pi_66203695
Ik ga mijn kamer opruimen, en daarna ga ik koken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')