idd hoorde net op de radio dat grote bedrijven een korting op hun energierekening willen maar zover ik weet krijgen die hun energie al spotgoedkoopquote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:53 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Het meest ergerlijke is dat 90% van de maatregelen voorgesteld door het bedrijfsleven en overheid pas over een aantal jaar enig effect hebben. De meeste geluiden zijn stokpaardjes die bij elke hik weer op tafel worden gegooid.
Te triest.
Extra belasting op het kwetsbare ecosysteem.quote:Op woensdag 18 februari 2009 10:55 schreef Autodidact het volgende:
Nou ja, ik bedoel eerder aidsvoorlichting en zo. Dat is op zich met weinig inspanning te doen en levert direct resultaat op.
Een beetje de selang uithangen.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 23:32 schreef Tijger_m het volgende:
Ik ben al jaren werkeloos en het bevalt uitstekend, had al ruim van te voren de financieele crisis zien aankomen en investeringen gedaan op intelligentere plaatsen zoals ecologisch boerderijen, duurzame bosbouw en duurzame energie en de rest had ik verspreid over obligaties en normale spaarrekeningen (binnen de limiet uiteraard) dus ik lach mij helemaal rot momenteel.
Wales is goed toeven voor mij, self sufficient met stroom, nou ja, voor 95% iig, de bergen en het uitzicht is gratis en de schone lucht ook, internet is wat langzamer maar alla, het werkt.
leger sturen dus en politiemacht opbouwenquote:Op woensdag 18 februari 2009 10:51 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Zolang er geen enkele stabiele maatschappelijke basis is, heeft kennis weinig zin. Je blijft niet je boerderij opbouwen na elke strooptocht van groepen gewelddadige luie mannen.
Het is een beetje een kip en ei verhaal.
ik bedoel dan ook ons eigen leger sturenquote:Op woensdag 18 februari 2009 11:08 schreef Mutant01 het volgende:
Jullie hebben het allemaal mis, directe investeringen buiten de nationale overheid om is altijd het beste.
Microkrediet is inderdaad een succes, maar als ik kijk naar bijv. Marokko zie ik dat Spaanse en Franse bedrijven veel investeringen doen in het vastgoed. Er worden parken gebouwd, sociale woningen, toeristische trekpleisters etc. Zorgt voor banen, direct en indirect.quote:Op woensdag 18 februari 2009 11:31 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
ik bedoel dan ook ons eigen leger sturen![]()
Maar buiten de overheid om idd daarom gaat dat microkrediet ook veel beter werken (en hoeft in theorie niet veel te kosten want je leent het uit en geeft het niet)
Zijn de meningen ook over verdeeldquote:Op woensdag 18 februari 2009 11:31 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
ik bedoel dan ook ons eigen leger sturen![]()
Maar buiten de overheid om idd daarom gaat dat microkrediet ook veel beter werken (en hoeft in theorie niet veel te kosten want je leent het uit en geeft het niet)
http://www.telegraaf.nl/b(...)Wilders__.html?p=1,2quote:Demonstranten mogen niet bij het gebouw staan. Voor hen is verderop in de straat een speciaal vak afgezet. Een antifascistische actiegroep grijpt de gelegenheid aan om tegen de rechtse partij te demonstreren. Ongeveer twintig demonstranten staan in en rond het vak.
Laten we hopen dat dit soort excessen onder Wilders 1 tot het verleden behorenquote:Leerling slaat docente ziekenhuis in
ANP
gepubliceerd op 18 februari 2009 11:45, bijgewerkt op 12:16
ROOSENDAAL - Een docente van het Da Vinci College in Roosendaal is vrijdag door een 15-jarige vmbo-leerling zodanig mishandeld dat ze met een gebroken jukbeen in het ziekenhuis is opgenomen.
De vrouw had de jongen tot de orde geroepen nadat hij in een kwade bui in de klas was gekomen. De jongen reageerde zich daarna af op de docente. De directeur van de school heeft woensdag een bericht hierover in het regionale dagblad BN/De Stem bevestigd.
De vrouw moest met een ambulance naar het ziekenhuis en is dinsdag geopereerd. De jongen was mogelijk boos omdat een andere docent zijn mobiele telefoon had ingenomen. De school meldde het voorval bij de politie. De docente heeft nog geen aangifte gedaan. De betreffende leerling is geschorst.
quote:Op termijn zijn alle bezuinigingsmaatregelen voor VNO-NCW bespreekbaar, behalve de aftrek van de hypotheekrente.
Ik ben benieuwd wanneer de ouders aangifte gaan doen tegen de docente.quote:Op woensdag 18 februari 2009 13:28 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Laten we hopen dat dit soort excessen onder Wilders 1 tot het verleden behoren
Wat heeft dat met Wilders te makenquote:Op woensdag 18 februari 2009 13:56 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wanneer de ouders aangifte gaan doen tegen de docente.
Net zoveel als het krantenstukjequote:Op woensdag 18 februari 2009 14:05 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Wat heeft dat met Wilders te maken
Als er ergens geen prikkel voor nodig is is de mogelijkheid om stiller en goedkoper te rijden...quote:Eurlings wil automobilist aan 'Nieuwe Band'
AMSTERDAM – Verkeersminister Camiel Eurlings wil dat weggebruikers overstappen op 'De Nieuwe Band'. Vandaag wordt in dit kader een campagne gestart.
Laat staan om naar de campagne te moeten luisteren. Wat een verkwisting. Kunnen ze beter de Zuiderzeelijn aanleggen.quote:Op woensdag 18 februari 2009 14:12 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Als er ergens geen prikkel voor nodig is is de mogelijkheid om stiller en goedkoper te rijden...
Wat een kul.
Dat wens ik Kim inderdaad niet toe.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:30 schreef Reya het volgende:
[..]
Dat zou wel de ultieme vernedering zijn, financieel van je vrouwelijke wederhelft afhankelijk zijn.
Jullie zijn genoeg reden om nooit meer een persoonlijke ontboezeming te posten.quote:Op woensdag 18 februari 2009 14:29 schreef Sam_Spade het volgende:
[..]
Dat wens ik Kim inderdaad niet toe.
Ik vond het ook verbazend.quote:Op woensdag 18 februari 2009 13:56 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Om het hypocriete gedrag van het kleinzielige werkgeversclubje nog eens te benadrukken.
[..]![]()
![]()
Kant zet Wilders neer zoals het is.quote:Op woensdag 18 februari 2009 15:26 schreef JohnDope het volgende:
Pechtold loopt ook weer kansloos te blaten. Pechtold probeert interessant te doen, maar het komt er op neer dat hij het wel prima vindt dat Wilders niet voor zijn mening mocht uit komen in Engeland.
Ze zei gewoon waar het op staat.quote:Op woensdag 18 februari 2009 15:36 schreef JohnDope het volgende:
Agnes Kant zorgt er nu ook voor dat de SP in zetels daalt.
Je zit er wel vuistdiep in he.quote:Op woensdag 18 februari 2009 15:54 schreef JohnDope het volgende:
Ik weet niet of je het door hebt, maar de Sharia is ingevoerd in Engeland en dus Europa.
De enige reden dat Wilders niet het land in mocht is omdat moslims de baas zijn in Engeland en Wilders' bedoeling was om dat aan te tonen.quote:Op woensdag 18 februari 2009 15:54 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
Ze zei gewoon waar het op staat.
Hij wil mensen enkel op basis van zijn geloof verbieden. Nu magh ij zelf het land niet in dan gaat hij een toneelstukje opvoeren.
Of geloof jij werkelijk dat het niet zijn bedoeling was te worden teruggestuurd zonder de hele horde journalisten? Je laat je gebruiken in massahysterie door iemand die gaat huilen als een ander land dingen doet die hij voor hele bevolkingsgroepen wil.
GB doet het tenminste nog voor 1 persoon op basis van wat ze bedreigend vinden. Ben ik het niet mee eens, maar het is een zorgvuldigere afweging dan iemand die een groep mensen op basis van geloof wil weren.
Die Rutte is echt een PvdA-er in schaapskleren.quote:
Onzin. Ieder land heeft het recht zijn eigen afweging te maken. Als er een afweging is ten koste van iemand die anti moslim is wil niet zeggen dat diegene die de afweging maakt dat onder invloed doet van moslims. Mijn god zeg, alleen de redenatie zelf zit al vol hiaten.quote:Op woensdag 18 februari 2009 15:55 schreef JohnDope het volgende:
[..]
De enige reden dat Wilders niet het land in mocht is omdat moslims de baas zijn in Engeland.
Tja, prima. LPF 2. Daar wordt het land beter van en worden de vrijheden beschermd.quote:Maar geloof mij nou maar, bij de volgende verkiezingen zal men veel radicaler gaan stemmen.
quote:22-04-2008 • Manja Smits is vandaag door Kamervoorzitter Gerdie Verbeet beëdigd als lid van Tweede Kamer voor de SP.
Manja Smits
De 22-jarige voorzitter van de SP in Groningen vervangt Ron Abel, die twee weken geleden aangaf om persoonlijke redenen af te moeten zien van het Kamerlidmaatschap. Smits rondt de komende weken haar studie Geschiedenis af.
Vreemd, daar zit bijna 10 maanden tussen. Wat moeten 22 jarigen uberhaupt in de kamer? Ga lekker naar de speeltuin.quote:Manja Smits van de SP hield haar maidenspeech en werd van harte gefeliciteerd. Smits is sinds april 2008 lid van de Tweede Kamer. Zij is de opvolger Ron Abel. (De Orde van de Dag, 17-02-2009)
http://player.nos.nl/index.php/media/play/tcmid/tcm:5-480710/category/nieuws/
Waanzin daarentegen mag best over ettelijke kattebelletjes worden uitgesmeerd.quote:Op woensdag 18 februari 2009 16:27 schreef JohnDope het volgende:
Dat slappe gelul had in 5 minuten samen gevat kunnen worden.
Zo werken ambtenaren nou mensen.
Brainfarts.quote:Op woensdag 18 februari 2009 16:32 schreef Sam_Spade het volgende:
[..]
Waanzin daarentegen mag best over ettelijke kattebelletjes worden uitgesmeerd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |