Ik heb helemaal geen financiële risico's als ik werkeloos zou raken.quote:
De maandelijkse schoenen voor Kim, dan?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:24 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Ik heb helemaal geen financiële risico's als ik werkeloos zou raken.
dinkies... en de huur en auto is goed op te brengen met 1 salaris...quote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:26 schreef Reya het volgende:
[..]
De maandelijkse schoenen voor Kim, dan?
Dat zou wel de ultieme vernedering zijn, financieel van je vrouwelijke wederhelft afhankelijk zijn.quote:
Ja ik ken het ideequote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:18 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]Dat is het ook.
Daar zitten MBO mutsen de hele dag CV's door te bladeren en te matchen aan aanvragen voor opdrachten.
Dat mag he,dit is de 21e eeuw.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:30 schreef Reya het volgende:
[..]
Dat zou wel de ultieme vernedering zijn, financieel van je vrouwelijke wederhelft afhankelijk zijn.
Dat krijg je als je de sales en de mensen met kennis van zaken los van elkaar laat werken...quote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:34 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ja ik ken het idee. Blij dat ik daar niks meer mee te maken heb
.
Riskeer je in die situatie te belanden?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:36 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Dat mag he,dit is de 21e eeuw.
Ik ga er niet vanuit. Goede beoordeling, vast contract, op veel verschillende projecten gezeten, net een behoorlijk kostbare cursus gedaan en overgegaan naar een van de weinige afdelingen die nog mogen groeien.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:43 schreef Reya het volgende:
[..]
Riskeer je in die situatie te belanden?
Probleem is dat er weinig mensen echt op sleutelposities zitten. Het is dus weinig doorzichtig wat ze echt willen.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:54 schreef Reya het volgende:
In mijn eigen situatie ga ik er overigens ook niet van uit; strikt gezien zou mijn positie wel wegbezuinigd kunnen worden, maar mijn enige collega vertrekt binnenkort, en ik verwacht eerder dat er voorlopig geen vervanger voor haar komt en dat ik blijf zitten. Een scenario waar ik overigens niet op hoop, want een collega kan ik best gebruiken.
quote:
Dan lopen de kosten snel op, inderdaad. Ben je je zelf nog te buiten gegaan?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:59 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Het bleek dat sommige afdelingen maatpakken lieten aanmeten, prive vliegtuigen huurden voor uitjes, dat soort dingen.
En zo niet, wat deed je foutquote:Op dinsdag 17 februari 2009 23:03 schreef Reya het volgende:
[..]
Dan lopen de kosten snel op, inderdaad. Ben je je zelf nog te buiten gegaan?
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 23:03 schreef Reya het volgende:
[..]
Dan lopen de kosten snel op, inderdaad. Ben je je zelf nog te buiten gegaan?
Het is tenslotte nog niet eens middernacht.quote:
Zolang je je eigen drugs maar kan maken, is het best te doenquote:Op dinsdag 17 februari 2009 23:32 schreef Tijger_m het volgende:
Ik ben al jaren werkeloos en het bevalt uitstekend, had al ruim van te voren de financieele crisis zien aankomen en investeringen gedaan op intelligentere plaatsen zoals ecologisch boerderijen, duurzame bosbouw en duurzame energie en de rest had ik verspreid over obligaties en normale spaarrekeningen (binnen de limiet uiteraard) dus ik lach mij helemaal rot momenteel.
Wales is goed toeven voor mij, self sufficient met stroom, nou ja, voor 95% iig, de bergen en het uitzicht is gratis en de schone lucht ook, internet is wat langzamer maar alla, het werkt.
Deze keer uit een café, eigenlijk. Zó laat maak ik het op het werk nu ook weer niet.quote:
Drugs...moet je daar dan mee? Dat vindt ik net zoiets als religie, een kruk voor de manken. Nee, dank je, ik heb nooit drugs gebruikt en ik ben daar niet rouwig om, het leven is prima zonder wat mij betreft.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 23:38 schreef Aoristus het volgende:
Zolang je je eigen drugs maar kan maken, is het best te doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |