Het doet mijn hart niet sneller kloppen...quote:Op dinsdag 17 februari 2009 12:00 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Allocatiedesk?Ze verzinnen ook steeds weer iets nieuws.
[..]
Ik geloof niet dat je dit meent. Wat zou daar mis mee zijn?
Dat kan. Je moet overal mensen voor hebben.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 13:21 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Het doet mijn hart niet sneller kloppen...
Heb je je baas al de waarheid gezegd?quote:
En zoja, waarom staat het nog niet op youtube?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 15:40 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Heb je je baas al de waarheid gezegd?
Mosselspel?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:11 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Kun je me voor wakker maken. Ben er wel een keer goed ziek van geworden.
Eerst even een nieuwe baan, ben bezig.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 15:40 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Heb je je baas al de waarheid gezegd?
Kom je op een eventuele meet?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:18 schreef Monolith het volgende:
[..]
Eerst even een nieuwe baan, ben bezig.
Ligt aan de locatie en het tijdstip, zal eens even kijken.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:18 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Kom je op een eventuele meet?
Niet zeiken, gewoon komen.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:22 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ligt aan de locatie en het tijdstip, zal eens even kijken.
Zaterdag 13 juni in Bergum, dan ben ik er wel.quote:
Ik erger me er kapot aan. De oproep van VNO-NCW is helemaal hilarisch.quote:
De aasgieren en ratten hopen en wachten tot het beest overlijdt.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 18:20 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Ik erger me er kapot aan. De oproep van VNO-NCW is helemaal hilarisch.
Ik zag op de teletekst van SBS een oproep voor slachtoffers van de crisis. Of ze sbsshownews ff willen mailen
Dat omscholen is ook zo'n onzinterm. Tegen de tijd dat er serieus is omgeschoold zijn we drie crisissen verder.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:19 schreef Aoristus het volgende:
ik ben er voor om de ww te gebruiken om mensen om of bij te scholen.
Het zoet heeft hij ingeruild voor accuzuur.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:19 schreef Picchia het volgende:
Bangmakerij is Balkenende zijn expertise. En hij gelooft het zelf ook nog allemaal.
Maar achteraf kun je doen alsof je het opgelost hebt met het omscholen.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:19 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Dat omscholen is ook zo'n onzinterm. Tegen de tijd dat er serieus is omgeschoold zijn we drie crisissen verder.
Dat is de prijs die je betaalt voor een kenniseconomiequote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:19 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Dat omscholen is ook zo'n onzinterm. Tegen de tijd dat er serieus is omgeschoold zijn we drie crisissen verder.
Vandaag in Pauw & Wittemanquote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:53 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
De meeste geluiden zijn stokpaardjes die bij elke hik weer op tafel worden gegooid.
Te triest.
Jij was er zeker ook zoeen die als eerste aan zijn klasgenootjes moest verklappen dat Sinterklaas niet bestond hè?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:41 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Vandaag in Pauw & Witteman
* Agnes Jongerius en Mark Rutte reageren op de ramingen van het CPB: dit jaar krimpt de economie met 3,5 procent en in 2010 zal de werkloosheid zijn verdubbeld.
--
Gokje. Belastingverlaging van Rutte, en Jongerius denkt dat omscholing mbv belasting- of premiegeld helpt. Ik hoef niet meer te kijken.
Neppiet.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:47 schreef Autodidact het volgende:
Yep. Wat heb ik veel kinderhartjes gebroken.
Allocatiedesk klinkt als een nieuwe naam voor het arbeidsbureau.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 13:21 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Het doet mijn hart niet sneller kloppen...
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:12 schreef du_ke het volgende:
[..]
Allocatiedesk klinkt als een nieuwe naam voor het arbeidsbureau.
Klopt.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:16 schreef Bolkesteijn het volgende:
De klappen zullen het hardst aankomen bij gemiddelde mensen (flinke hypotheek, VINEX-woning. 2 keer per jaar op vakantie willen etc.) met een middeninkomen die werkloos worden.
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:12 schreef du_ke het volgende:
[..]
Allocatiedesk klinkt als een nieuwe naam voor het arbeidsbureau.
Projectie.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |