Dhimmi ?, In welke opzicht moet ik deze nutteloze opmerking instellen ?quote:Op maandag 16 februari 2009 22:40 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Jawel hoor, ze heeft autochtonen structureel benadeeld met haar dhimmi-gedrag.
Dus.... wat snap je niet? dat iets zeggen en iets doen twee heel verschillende dingen zijn?quote:Op maandag 16 februari 2009 22:39 schreef Meki het volgende:
Bea heeft nooit een bevolkingsgroep gekwetst en racistische uitlatingen geuit .
Jah, Wilders leest vast meequote:Op maandag 16 februari 2009 22:39 schreef Lemmeb het volgende:
Goed zo! Hoe meer aandacht voor Wilders hoe beter. En dit topic loopt alweer lekker zie ik. Wilders kan weer tevreden op de dag terugkijken.
Nou slaap lekkerquote:
De slachtofferrol dus..quote:Op maandag 16 februari 2009 22:36 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
ALLE MOSLIMS ja. Feiten doen pijn he? Het verbieden van de Koran, het verbieden van islamitische scholen en het verbieden van moskeeen treft ALLE moslims.
quote:
Kom je nog naar MEN?quote:Op maandag 16 februari 2009 22:44 schreef qonmann het volgende:
[..]
De slachtofferrol dus..
Moskeen zullen nooit verboden worden wie er ook aan de macht komt.
Precies, Wilders krijgt nooit de meerderheid om een grondswetwijziging erdoor te krijgen. Eerst eens nadenken voordat je in paniek raaktquote:Op maandag 16 februari 2009 22:44 schreef qonmann het volgende:
De slachtofferrol dus..
Nee hoor, ik laat iedereen in hun waarden.quote:Op maandag 16 februari 2009 22:43 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Dus.... wat snap je niet? dat iets zeggen en iets doen twee heel verschillende dingen zijn?
Heb jij nooit iemand beledigd of gekwetst? Moet je daarvoor bedreigde worden? Werkelijk mensen die overgaan tot geweld, het is zo'n zwaktebod
http://www.dhimmiwatch.org heeft onze vorstin al meerdere keren gehaald.quote:Op maandag 16 februari 2009 22:42 schreef Meki het volgende:
[..]
Dhimmi ?, In welke opzicht moet ik deze nutteloze opmerking instellen ?
Volgens mij roept hij niet op tot geweld, dat zou namelijk wel strafbaar zijn. Heb je concrete voorbeelden van zo'n oproep tot geweld?quote:Op maandag 16 februari 2009 22:47 schreef Meki het volgende:
Nee hoor, ik laat iedereen in hun waarden.
Wilders roept tot geweld aan en roept zijn extreem rechtse achterban tot acties tegen de Moslims en de allochtonen
Zoals ik 2 of 3 reacties geleden zei zal ik niet ontkennen dat Nederland verkeerd is bezig geweest met het binnenhalen van gastarbeiders. Dus het is onzin dat ik niet gediend ben van een kritische blik. Een kritische blik die jij ook zou moeten kunnen accepteren als het dan over de Islam gaat en moslims in Nederland die zich afzetten tegen de Nederlandse maatschappij. Om het dan altijd maar zo te draaien dat het de schuld is van Nederland is te makkelijk. Dat stoort mij omdat moslims in Nederland nu alle kans hebben zichzelf te ontplooien, en dat juich ik ook toe.quote:Op maandag 16 februari 2009 22:35 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
De noodzaak dat ze hier vast kwamen de zitten waren de plotselinge financiele tegenslagen waarmee Nederland te kampen had en die dus ook de gastarbeiders troffen, of sterker nog - voornamelijk de gastarbeiders troffen. Geld verdienen was dus amper mogelijk, alleen voor een kleine groep gelukkigen. Arm terugkeren was al helemaal geen optie. Maar kennelijk ben jij niet gediend van deze kritische blik op het Nederland van nu en toen, dat moet je uiteraard geheel zelf weten. Dat er een groep is die zich af zet tegen de maatschappij rechtvaardigd geenszins het afnemen van rechten, noch het onheus bejegenen van de gehele groep mensen. Dat vind nu plaats en daar kan je echt niet omheen, zelfs niet als je Mdk heet. In tegenstelling tot Geert, wil ik niets verbieden - maar wil ik een normale rationele oplossing voor problemen die het integratievraagstuk betreffen, wat dat betreft sta ik inderdaad aan de andere kant van Geert.
Ga je dat op de POL-meet ook doen, als ik onverwachts kom binnenstappen (gewoon, omdat het kanquote:
De boodschap komt duidelijk over naar de onderdanen van Wilders voornamelijk skinheads en extreem rechtse onwetende wezens.quote:Op maandag 16 februari 2009 22:52 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Volgens mij roept hij niet op tot geweld, dat zou namelijk wel strafbaar zijn. Heb je concrete voorbeelden van zo'n oproep tot geweld?
Ik denk overigens niet dat Wilders tot de extreem rechtse politieke vleugel mag worden gerekend. Dat zijn meestal van die stereotype vogels met kale hoofden en de daarbij behorende kledij en accessoires.
Wilders roept niet op tot het vermoorden van Moslims, hij roept ook niet op tot het mishandelen van Moslims.quote:Op maandag 16 februari 2009 23:06 schreef Meki het volgende:
De boodschap komt duidelijk over naar de onderdanen van Wilders voornamelijk skinheads en extreem rechtse onwetende wezens.
De terroristen van Al Qaida krijgen hun voorbeeld van Osama Bin Laden,
en Wilders geeft een voorbeeld aan zijn achterban voornamelijk skinheads en extreem rechtse onwetende wezens.
Geen van deze voorbeelden zijn ook daadwerkelijk gebeurt. Hij is een politicus die dit soort dingen zegt, maar daar is het een politicus voor. Maar hij heeft zich te houden aan de wet, net als iedereen natuurlijk. En met betrekking tot dat met scherp schieten, dat ging niet speciaal over allochtone relschoppers, maar over relschoppers in het algemeen. Dat in tegenstelling tot rapper Salah Edin, die hem wel een paar kogels door zijn knieen toewenste.quote:Voorbeelden genoeg. Het verbieden van de Koran. het alle problemen afschuiven op de Allochtonen en de Moslims, discrimineren naar allochtonen en met scherp schieten op manifesterende Allochtonen. en alles onmogelijk en de regels en de wetten voor de Moslims en de allochtonen verminderen. dat leidt tot vrijspraak voor de skinheads en extreem rechtse wezens
Jij hebt makkelijk praten omdat jij geen vijand en doel bent van de gevaarlijke tiran Wilders.quote:Op maandag 16 februari 2009 23:32 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Wilders roept niet op tot het vermoorden van Moslims, hij roept ook niet op tot het mishandelen van Moslims.
Hij is gewoon tegen de Islam en dat mag in de land, valt onder de vrijheid van meningsuiting.
[..]
Geen van deze voorbeelden zijn ook daadwerkelijk gebeurt. Hij is een politicus die dit soort dingen zegt, maar daar is het een politicus voor. Maar hij heeft zich te houden aan de wet, net als iedereen natuurlijk. En met betrekking tot dat met scherp schieten, dat ging niet speciaal over allochtone relschoppers, maar over relschoppers in het algemeen. Dat in tegenstelling tot rapper Salah Edin, die hem wel een paar kogels door zijn knieen toewenste.
Als ik je goed begrijp, ga jij ervan uit dat skinheads in de toekomst allerlei misdaden kunnen begaan zonder zich daarvoor te hoeven verantwoorden? In wat voor een fantasie wereld leef jij eigenlijk, Nederland is geen fascistische terreurstaat, om dat te voorkomen is 60 jaar geleden een hoop bloed vergoten. Een beetje meer respect en vertrouwen in je medemens zou niet misstaan
Boehoe......hoe...quote:Op maandag 16 februari 2009 23:48 schreef snowgoon het volgende:
Jeetje wat een tegenvaller voor Wilders.
Geen meutes moordende moslims, hij is niet tegengehouden, geen grote opstootjes. Zal die wel van balen.
Wat een zelfmedelijden, hoe vaak ben jij al het slachtoffer geweest van de grote boze wolf Wilders.quote:Op maandag 16 februari 2009 23:36 schreef Meki het volgende:
Jij hebt makkelijk praten omdat jij geen vijand en doel bent van de gevaarlijke tiran Wilders.
Jij maakt zulke dingen niet mee, en hebt dus makkelijk praten.
Was het maar bij beledigen geweest.quote:Op maandag 16 februari 2009 23:58 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Wat een zelfmedelijden, hoe vaak ben jij al het slachtoffer geweest van de grote boze wolf Wilders.
Je voelt je misschien beledigt, hij heeft dingen gezegd die je niet aanstaan. Nou welkom in de realiteit, ieder mens ziet en hoort dingen die hem niet aanstaan, maar daar moet je mee leren leven in een vrije samenleving.
Er zijn mensen die het nodig vinden anderen opzettelijk te beledigen, dat is spijtig, maar zo zit de wereld nu eenmaal in elkaar. Het leven is hard en onrechtvaardig. Blijf positief en probeer er het beste van de maken dat is waarschijnlijk de beste keuze die je kan maken.
Dat komt jou wel heel goed uit ..quote:Op dinsdag 17 februari 2009 00:00 schreef Meki het volgende:
[..]
... en Wilders is Hitler op de jaartijd 1931 anno 2009
Als je nou toch gaat nuanceren: welke groepen van mensen die hier komen bedoel je dan wel?quote:Op maandag 16 februari 2009 22:30 schreef Mdk het volgende:
[..]
De groep mensen die hier naartoe komt is trouwens nog een behoorlijk aantal hoor, ik bedoel dan ook niet vanaf nu maar gewoon als algeheel. Mensen die hier geboren zijn kan je verder ook weinig tegen doen omdat ze wettelijk gezien gewoon gelijk zijn. Zelfs als Geert daarmee iets van plan was, dan zou die daar ook niks mee kunnen. Maar toch kiest ook hier een groep om zich af te zetten tegen de maatschappij. Maar wat is trouwens dan de noodzaak dat ze hier vast kwamen te zitten? Of was dat gewoon omdat ze het in Nederland stiekem wel fijn vonden door de aanwezige tolerantie en (financiële) mogelijkheden? Ik ben het niet eens met Geert maar als ik al jouw reacties zo doorlees en zie hoe jij alles zo draait dat het de schuld is van Nederland vind ik wel bizar. Jij bent precies hetzelfde als Geert maar dan aan de andere kant van het politieke spectrum.
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 00:01 schreef qonmann het volgende:
[..]
Dat komt jou wel heel goed uit ..
Oh.quote:Op maandag 16 februari 2009 21:42 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik bedoel helemaal nix met huiszoekingen??
Wilders wil de Koran verbieden, in die link zegt hij het ... daar heeft Mutant01 (en de rest van de moslims) dus last van onafhankelijk van oftie nu wel of niet buurten terroriseert
Wilders heeft nu juist keer op keer gezegd dat hij niets te maken heeft met de bestaande wetten. Hij wil ze veranderen, de internationale verdragen die dat verhinderen opzeggen en accepteren dat we dan niet langer lid kunnen zijn van internationale organisaties. Als ik zijn plannen zo hoor zou zelfs het EU lidmaatschap niet heilig zijn.quote:Op maandag 16 februari 2009 23:32 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Wilders roept niet op tot het vermoorden van Moslims, hij roept ook niet op tot het mishandelen van Moslims.
Hij is gewoon tegen de Islam en dat mag in de land, valt onder de vrijheid van meningsuiting.
[..]
Geen van deze voorbeelden zijn ook daadwerkelijk gebeurt. Hij is een politicus die dit soort dingen zegt, maar daar is het een politicus voor. Maar hij heeft zich te houden aan de wet, net als iedereen natuurlijk. En met betrekking tot dat met scherp schieten, dat ging niet speciaal over allochtone relschoppers, maar over relschoppers in het algemeen. Dat in tegenstelling tot rapper Salah Edin, die hem wel een paar kogels door zijn knieen toewenste.
Als ik je goed begrijp, ga jij ervan uit dat skinheads in de toekomst allerlei misdaden kunnen begaan zonder zich daarvoor te hoeven verantwoorden? In wat voor een fantasie wereld leef jij eigenlijk, Nederland is geen fascistische terreurstaat, om dat te voorkomen is 60 jaar geleden een hoop bloed vergoten. Een beetje meer respect en vertrouwen in je medemens zou niet misstaan
Ok, ik weet natuurlijk niet wat je precies is overkomen, maar het zou kunnen dat je het slachtoffer geweest bent van een rascistische daad of iets dergelijks. Dat is te betreuren, maar daar kun je moeilijk een hele bevolkingsgroep op afrekenen. Als iedereen zo zou beginnen zou het einde zoek zijn lijkt mij.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 00:00 schreef Meki het volgende:
Was het maar bij beledigen geweest.
Maar de tijden zeggen anders en Wilders is Hitler op de jaartijd 1931 anno 2009
Wilders kan dat gewoon roepen, dat is zijn goed recht. Wilders is niet het probleem, dat is slechts een symptoom. Waarom leeft er in een groot deel van de bevolking het idee dat deze man hun problemen gaat oplossen? Daar zou eens wat mee gedaan moeten worden.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 00:15 schreef voyeur het volgende:
Wilders heeft nu juist keer op keer gezegd dat hij niets te maken heeft met de bestaande wetten. Hij wil ze veranderen, de internationale verdragen die dat verhinderen opzeggen en accepteren dat we dan niet langer lid kunnen zijn van internationale organisaties. Als ik zijn plannen zo hoor zou zelfs het EU lidmaatschap niet heilig zijn.
Er is dus ook geen reden voor vertrouwen want net als Hitler predikt hij zijn boodschap en accepteert hij geen grenzen. Hij wil per se -niet- gebonden zijn aan de bestaande Nederlandse staat en grondwet, net als zestig ruim vijfenzeventig jaar geleden.
Voelt die ook eens hoe dat is. Zelf loopt die altijd te zeiken op Moslims.quote:Op maandag 16 februari 2009 23:53 schreef huhggh het volgende:
[..]
Boehoe......hoe...
Altijd wat te zeiken op Wilders.
Ik ontken niet dat het Wilders goed recht is, maar dat maakt het des te belangrijker hem weerwoord te bieden. Als hij een paar zeteltjes zou hebben zou ik me er niet druk over maken, maar een partij die op 25 zetels in de polls staat is niet meer zomaar een uitlaatklep van wat ontevreden kiezers.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 00:32 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Wilders kan dat gewoon roepen, dat is zijn goed recht. Wilders is niet het probleem, dat is slechts een symptoom. Waarom leeft er in een groot deel van de bevolking het idee dat deze man hun problemen gaat oplossen? Daar zou eens wat mee gedaan moeten worden.
Hitler heeft tenslotte ook niet de problemen van het Duitse volk opgelost
Pardon?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 00:28 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Ok, ik weet natuurlijk niet wat je precies is overkomen, maar het zou kunnen dat je het slachtoffer geweest bent van een rascistische daad of iets dergelijks. Dat is te betreuren, maar daar kun je moeilijk een hele bevolkingsgroep op afrekenen. Als iedereen zo zou beginnen zou het einde zoek zijn lijkt mij.
Ik vrees dat er in de jaren 30 van de vorige eeuw een veel grotere voedingsbodem was voor de extreme ideeen van Hitler. Daarnaast was de gemiddelde mens veel minder geschoold dan nu. Dat garandeert natuurlijk niet dat er mensen met extreme ideeen rondlopen, maar mensen slikken tegenwoordig veel minder dan vroeger.
Tegenwoordig zijn de media ook lang niet meer zo controleerbaar als vroeger. Juist de vrijheden die we hebben in dit land garandeert bepaalde rechten. Iemand als Wilders kan die echt niet zomaar afnemen, dat kan hij wel roepen maar daar is 80% van Nederland het niet mee eens, en van die overige 20% zullen veel mensen het ook niet zien zitten. Mensen die op Wilders stemmen doen dat vaak uit ongenoegen over de overige politieke partijen. Je zou het zo kunnen zien, Wilders houd de rest scherp en alert. Je kan beter hebben dat dit soort dingen in het openbaar gebeuren dan in het geniep, dan is de situatie veel moeilijker in kaart te brengen en te analyseren.
Vet van mij.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 00:49 schreef voyeur het volgende:
[..]
Ik ontken niet dat het Wilders goed recht is, maar dat maakt het des te belangrijker hem weerwoord te bieden. Als hij een paar zeteltjes zou hebben zou ik me er niet druk over maken, maar een partij die op 25 zetels in de polls staat is niet meer zomaar een uitlaatklep van wat ontevreden kiezers.
Het is hetzelfde potentieel als Pim Fortuyn had, maar wie zegt dat die stemmers net als toen binnen de kortste keren zich weer zullen afkeren van de politiek. De LPF had haar charismatisch leider niet meer en ging aan onderlinge twisten ten onder.
Wilders is een effectief politicus (veel meer dan Fortuyn was) dus het is helemaal niet zo zeker dat de PVV vanzelf weer verdwijnt. Het is ook niet gezegd dat 25 zetels het maximum is.
Wat zou er aan / met de bevolking gedaan moeten worden om dit te veranderen? Wat had er in het Duitsland van de dertiger jaren gedaan moeten worden om de opkomst van Hitler te vermijden?
Zijn alle allochtonen Moslim danquote:Op maandag 16 februari 2009 22:47 schreef Meki het volgende:
[..]
Nee hoor, ik laat iedereen in hun waarden.
Wilders roept tot geweld aan en roept zijn extreem rechtse achterban tot acties tegen de Moslims en de allochtonen
"tegen de Moslims en de allochtonen.", schrijft Meki.quote:
Wel dat onder de allochtonen geen Moslims zijn.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 01:22 schreef Kees22 het volgende:
[..]
"tegen de Moslims en de allochtonen.", schrijft Meki.
Dat impliceert niet dat alle allochtonen moslim zijn!
Dus wat? En hoe bepaal je dat het niet nuttig besteed is? Denk je dat Nederland ook met 30 jaar uit de grond is gestampt?quote:Op maandag 16 februari 2009 19:48 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Ach we betalen ook veels te veel aan ontwikkelingshulp wat in een bodemloze put valt dus.
Is Wilders een draaikont dan?quote:Op maandag 16 februari 2009 22:44 schreef qonmann het volgende:
[..]
De slachtofferrol dus..
Veel plezier: CBSquote:Op dinsdag 17 februari 2009 00:02 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Als je nou toch gaat nuanceren: welke groepen van mensen die hier komen bedoel je dan wel?
En wat doet dat woord "stiekem" opeens in die zin? Ben jij stiekem stemming aan het kweken of haat aan het zaaien?
Je geeft geen antwoord op zijn vraag, over welke mensen heb jij het? Ik had het overduidelijk over de gastarbeiders namelijk. Overigens zijn er sinds 1967 nog nooit zo weinig Turken en Marokkanen naar Nederland gekomen.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 10:48 schreef Mdk het volgende:
[..]
Veel plezier: CBS
En om dan nog verder te specificeren: mensen die hier naartoe gekomen zijn / komen en zich niet willen aanpassen danwel afzetten tegen de NL maatschappij. Dat woordje 'stiekem' staat daar omdat er volgens de poster die ik quote die hele groep hier bleef omdat ze het zo slecht hadden en niet weg konden. Terwijl het er meer aan lag dat ze niet weg wilden; omdat het er in land van herkomst nog slechter aan toeging.
De bendes paramilitair geboefte die Hitler in dienst had, ontmantelen. En de Communistische Partij opheffen.quote:Wat had er in het Duitsland van de dertiger jaren gedaan moeten worden om de opkomst van Hitler te vermijden?
Ik voorzie dat jij, (mocht er zoiets in de toekomst plaatsvinden - het plan van Wilders om het leger in te zetten heeft wel iets weg van dat namelijk) dan niet vooraan zal staan om dat te gaan doen. Dat is ook logisch, want dan is het gewoonweg te laat.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:37 schreef Sam_Spade het volgende:
[..]
De bendes paramilitair geboefte die Hitler in dienst had, ontmantelen. En de Communistische Partij opheffen.
Ik heb nog nooit iets ten gunste van Wilders gezegd, geloof ik. Maar de zin tussen haakjes vind ik een beetje verwarrend: wat bedoel je precies?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:39 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik voorzie dat jij, (mocht er zoiets in de toekomst plaatsvinden - het plan van Wilders om het leger in te zetten heeft wel iets weg van dat namelijk) dan niet vooraan zal staan om dat te gaan doen. Dat is ook logisch, want dan is het gewoonweg te laat.
Heb je mijn hele reactie wel gelezen?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:36 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Je geeft geen antwoord op zijn vraag, over welke mensen heb jij het? Ik had het overduidelijk over de gastarbeiders namelijk. Overigens zijn er sinds 1967 nog nooit zo weinig Turken en Marokkanen naar Nederland gekomen.
En het gaat er ook niet om hoeveel er komen maar hoeveel problemen er met die groepen zijn t.o.v andere groepen die hier naartoe komen / gekomen zijn.quote:En om dan nog verder te specificeren: mensen die hier naartoe gekomen zijn / komen en zich niet willen aanpassen danwel afzetten tegen de NL maatschappij.
Om vervolgens met statistieken van het CBS aan te komen over immigratie.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:44 schreef Mdk het volgende:
[..]
Heb je mijn hele reactie wel gelezen?
[..]
Nee, dat stond al VOOR mijn verdere specificatie. Anders valt er weinig te specificeren hé...quote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:46 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Om vervolgens met statistieken van het CBS aan te komen over immigratie.
Dan is het dus onlogisch om CBS cijfertjes aan te gaan halen, maar goed. Het gaat dus om een kleine groep immigranten die zich niet wil aanpassen en nu? Is het zaak om die mensen aan te pakken, of is het zaak om de rest maar eens even het leven min of meer zuur te maken?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:47 schreef Mdk het volgende:
[..]
Nee, dat stond al VOOR mijn verdere specificatie.
Waarom is dat onlogisch dan? CBS heeft geen cijfers over mensen die zich wel of niet aanpassen, maar de groep immigranten is natuurlijk wel de groep die je moet begeleiden en in de gaten moet houden DAT ze zich aanpassen. Ik ben dat politiek correcte geleuter een beetje zat, als mensen naar Nederland komen en zich niet willen aanpassen zou je ze (ook wettelijk gezien) keihard moeten kunnen aanpakken. De rest van die groep die zich wel aanpast hoef je dan uiteraard niet lastig te vallen.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:49 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dan is het dus onlogisch om CBS cijfertjes aan te gaan halen, maar goed. Het gaat dus om een kleine groep immigranten die zich niet wil aanpassen en nu? Is het zaak om die mensen aan te pakken, of is het zaak om de rest maar eens even het leven min of meer zuur te maken?
Dat heeft niks met politiek correct geleuter te maken, dat heeft met normaal en rationeel nadenken te maken. We hebben het over mensen die zich niet aanpassen, of dat nu wel of niet immigranten zijn, zou geen reet uit moeten maken. Je geeft zelf al antwoord op je eigen vraag waarom het onlogisch is. Jij acht het kennelijk wel van belang dat het immigranten zijn, moet je geheel zelf weten natuurlijk. Maar goed, concluderend kunnen we zeggen dat Wilders iedereen lastig valt.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:55 schreef Mdk het volgende:
[..]
Waarom is dat onlogisch dan? CBS heeft geen cijfers over mensen die zich wel of niet aanpassen, maar de groep immigranten is natuurlijk wel de groep die je moet begeleiden en in de gaten moet houden DAT ze zich aanpassen. Ik ben dat politiek correcte geleuter een beetje zat, als mensen naar Nederland komen en zich niet willen aanpassen zou je ze (ook wettelijk gezien) keihard moeten kunnen aanpakken. De rest van die groep die zich wel aanpast hoef je dan uiteraard niet lastig te vallen.
11 septemberquote:Op dinsdag 17 februari 2009 00:38 schreef snowgoon het volgende:
[..]
Voelt die ook eens hoe dat is. Zelf loopt die altijd te zeiken op Moslims.
Dat is helemaal geen sneer, als jij dat zo interpreteert jouw probleemquote:Op dinsdag 17 februari 2009 01:09 schreef Kees22 het volgende:
Pardon?
De eerste alinea is een zinloze sneer, waar ik natuurlijk geen antwoord op heb, want die gaat niet over mij.
Ach, met een heel leger tegen je, doe je weinig hè. Ik denk dat er wel flink verzet is geweest, maar je kan alleen een oorlog winnen als je die ook daadwerkelijk overleeft, dus dat zal voornamelijk ondergronds geweest zijn. Ik vind alle registratie in NL inderdaad zorgwekkend, dat ben ik met je eens. Sommige van de Wildert aanhangers zullen inderdaad wel in zijn voor een lynch partij, maar dat soort mensen vind je onder alle politieke stromingen. Dat is niet exclusief het domein van de grote boze wolf Wildersquote:Wat het tweede deel betreft: vergis je niet in de intelligentie en het inzicht van de mensen/het volk/het gepeupel.
[/qutoe]
Dat doe ik ook zeker niet.
[quote]
Niet alleen is het mogelijk om de grondwet van dit land te veranderen in de sharia als we daarvoor een 2/3 meerderheid kunnen vinden, maar evengoed in een dictatuur volgens Wilders. Onderhuids worden er nu al allerlei vrijheden afgenomen, onder het mom van verdediging tegen terrorisme.
Ter vergelijking: in WO II zijn in Nederland relatief veel joden opgepakt en verwijderd, omdat ons administratiesysteem zo goed was en er weinig mensen verzet pleegden (althans: dat is het verhaal!) Op dit moment wordt er ijverig gewerkt aan allerlei administratiesystemen en is er, vergeleken met andere Europese landen, weinig verzet.
Overigens houdt Wilders de overige partijen niet echt scherp, is mijn indruk.
En de meerderheid van zijn stemmers zal best bereid zijn tot een lynchpartij, als dat zo uitkomt.
Nog erger, je hoort ze het niet eens veroordelen. Arabische Moslims die in Darfur de autochtone bevolking vermoorden, waar zijn alle Palestijnse schaaltjes dan om te demonstreren tegen zulk groot onrechtquote:Op dinsdag 17 februari 2009 12:08 schreef huhggh het volgende:
Nee, moslims trekken over de gehele wereld ook helemaal niet de aandacht hoor, door hun jihad
quote:Op maandag 16 februari 2009 20:02 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Het verleden leert ons dat je dan eerder kans maakt op een plaquette op het mediapark.
Waar staat die linkse kerk dan? Ik wil hem wel eens zien, een hoop mensen hebben het erover...quote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:55 schreef detlevico het volgende:
[..]
![]()
Daar zat de linkse kerk achter.
Maar eens.............dan word die afgebroken,steen voor steen.
Let maar op!
quote:Op maandag 16 februari 2009 20:04 schreef Frutsel het volgende:
Waren deze zwevende kiezers dan voorheen de Fortuyn stemmers? en daarna verdeeld onder de Verdonk en Wilders?
Toch zijn er weinig mensen die zich in het openbaar uitspreken als : ik ben een wilders-stemmer... door alle kritiek en die ze krijgen of verantwoording die ze schijnbaar moeten afleggen. (dat merk je nu wel weer, door alle mensen die roepen dat het 'niet intelligente mensen zijn' (of nog erger). Feit is ook dat het wel een signaal is dat er een grote groep mensen is die vind dat er ergens iets niet klopt... een signaal wat niet genegeerd moet worden... een protest stem, destijds al bij Fortuyn, maar waar misschien nog te weinig mee gedaan is/wordt?
[..]quote:Negen zetels heeft de Partij voor de Vrijheid van Geert Wilders in de Tweede Kamer. Daarmee vertegenwoordigt ze zes procent van het electoraat. De waardering die Wilders bij burgers ontmoet, overstijgt echter ruimschoots de omvang van zijn fractie, zo blijkt uit de jongste editie van de ’Staat van het Recht’. Ook veel kiezers die bij de laatste Kamerverkiezingen op een andere partij hebben gestemd, vinden dat de PVV-voorman met de wijze waarop hij criminaliteit en overlast aan de orde stelt de vinger op de zere plek legt.
Uit Wilders spreekt vele PvdA’ers aan. Trouw 13 januari.quote:Door de moord op Fortuyn, op 6 mei 2002, werd de nog maar net bestaande LPF een week voor de Kamerverkiezingen politiek onthoofd. Ze regeerde nog wel even mee, maar bezweek vrij snel aan onderling geruzie. De flamboyante LPF-leider had echter voor zijn dood veel losgemaakt bij de kiezers. In de vorige editie van de ’Staat van het Recht’ zeiden bijna twee op de drie ondervraagden dat zij vonden dat sinds het ten tonele verschijnen van Pim Fortuyn de ’echte problemen’ in de Nederlandse samenleving bespreekbaar waren geworden.
Ja, maar die gasten die dat deden hadden geen buurthuis.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 12:08 schreef huhggh het volgende:
[..]
11 september
bom aanslagen in Londen een paar jaar terug.
Theo van Gogh
Opblazen van Boedha-beelden door de Taliban
enzovoort, enzovoort
Nee, moslims trekken over de gehele wereld ook helemaal niet de aandacht hoor, door hun jihad
Dat is het natuurlijk.quote:Op woensdag 18 februari 2009 01:17 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ja, maar die gasten die dat deden hadden geen buurthuis.
Nadat humanitaire hulpverzoeken waren afgewezen en voor die beelden wel tientallen miljoenen beschikbaar werden gesteld. Ergens kan ik wel begrijpen dat je dan ook zegt "fuck you met je beelden".quote:Op dinsdag 17 februari 2009 12:08 schreef huhggh het volgende:
Opblazen van Boedha-beelden door de Taliban
Maart 2001.quote:At the time the foreign delegation visited, United Nations relief officials were warning that a long drought and a harsh winter were confronting up to a million Afghans with starvation. Mr. Rahmatullah said that when the visitors offered money to repair and maintain the statues, the Taliban's mullahs were outraged.
"The scholars told them that instead of spending money on statues, why didn't they help our children who are dying of malnutrition? They rejected that, saying, `This money is only for statues.' "
"The scholars were so angry," he continued. "They said, `If you are destroying our future with economic sanctions, you can't care about our heritage.' And so they decided that these statues must be destroyed." The Taliban's Supreme Court confirmed the edict.
"If we had wanted to destroy those statues, we could have done it three years ago," Mr. Rahmatullah said. "So why didn't we? In our religion, if anything is harmless, we just leave it. If money is going to statues while children are dying of malnutrition next door, then that makes it harmful, and we destroy it."
"What do you expect from a country when you just ostracize them and isolate them and send in cruise missiles and their children are dying?" he said, referring to the sanctions and American attacks against Mr. bin Laden's base in Afghanistan after the bombing of two American embassies in Africa in 1998.
Tuurlijk joh, als je laat weten dat je tegen Wilders bent, ben je meteen een anti-democraatquote:Op woensdag 18 februari 2009 10:18 schreef JohnDope het volgende:
Het is gewoon zo verrot hier in het Westen, dat Wilders niet eens kan spreken zonder dat die anti-democraten hem belagen.
Actie = reactie. Al het opgenoemde is een reactie op een wandaad van het Westen.quote:Op woensdag 18 februari 2009 01:17 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ja, maar die gasten die dat deden hadden geen buurthuis.
Rechtse oorzaak-gevolg redeneringen? Het Islamfascisme is net zo rechts als het wanbeleid van Bush was.quote:Op woensdag 18 februari 2009 10:58 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Actie = reactie. Al het opgenoemde is een reactie op een wandaad van het Westen.
Of ben je niet voorstander van zulke rechtse oorzaak-gevolg redeneringen als het negatieve gevolgen heeft voor de "the free world".
Jij haalt het toch aan? Dan moet je het niet gebruiken als argument natuurlijk. Ik toon slechts de manko's in je redenering aan.quote:Op woensdag 18 februari 2009 16:24 schreef Specularium het volgende:
[..]
Rechtse oorzaak-gevolg redeneringen? Het Islamfascisme is net zo rechts als het wanbeleid van Bush was.
En als je actie=reactie in dit geval goedkeurt moet je ook niet gaan zeuren als er ooit in Nederland
een burger of een aantal het heft in eigen hand neemt en wat straatmarokkanen neerschiet.
Want dat is immers een reactie op de wandaden van deze jongeren.
Oh, je dacht dat het een bloedserieuze opmerking was in die context?quote:Op woensdag 18 februari 2009 16:52 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Jij haalt het toch aan? Dan moet je het niet gebruiken als argument natuurlijk. Ik toon slechts de manko's in je redenering aan.
quote:Op woensdag 18 februari 2009 17:27 schreef Specularium het volgende:
Oh, je dacht dat het een bloedserieuze opmerking was in die context?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |