abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_66168664
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 01:09 schreef Kees22 het volgende:

Pardon?
De eerste alinea is een zinloze sneer, waar ik natuurlijk geen antwoord op heb, want die gaat niet over mij.
Dat is helemaal geen sneer, als jij dat zo interpreteert jouw probleem
quote:
Wat het tweede deel betreft: vergis je niet in de intelligentie en het inzicht van de mensen/het volk/het gepeupel.
[/qutoe]

Dat doe ik ook zeker niet.

[quote]
Niet alleen is het mogelijk om de grondwet van dit land te veranderen in de sharia als we daarvoor een 2/3 meerderheid kunnen vinden, maar evengoed in een dictatuur volgens Wilders. Onderhuids worden er nu al allerlei vrijheden afgenomen, onder het mom van verdediging tegen terrorisme.
Ter vergelijking: in WO II zijn in Nederland relatief veel joden opgepakt en verwijderd, omdat ons administratiesysteem zo goed was en er weinig mensen verzet pleegden (althans: dat is het verhaal!) Op dit moment wordt er ijverig gewerkt aan allerlei administratiesystemen en is er, vergeleken met andere Europese landen, weinig verzet.

Overigens houdt Wilders de overige partijen niet echt scherp, is mijn indruk.
En de meerderheid van zijn stemmers zal best bereid zijn tot een lynchpartij, als dat zo uitkomt.
Ach, met een heel leger tegen je, doe je weinig hè. Ik denk dat er wel flink verzet is geweest, maar je kan alleen een oorlog winnen als je die ook daadwerkelijk overleeft, dus dat zal voornamelijk ondergronds geweest zijn. Ik vind alle registratie in NL inderdaad zorgwekkend, dat ben ik met je eens. Sommige van de Wildert aanhangers zullen inderdaad wel in zijn voor een lynch partij, maar dat soort mensen vind je onder alle politieke stromingen. Dat is niet exclusief het domein van de grote boze wolf Wilders
Calm down, your nervous state
I'll sing you a lullaby.
Calm down, cause no mistake
Should keep you up all night
pi_66169080
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 12:08 schreef huhggh het volgende:

Nee, moslims trekken over de gehele wereld ook helemaal niet de aandacht hoor, door hun jihad
Nog erger, je hoort ze het niet eens veroordelen. Arabische Moslims die in Darfur de autochtone bevolking vermoorden, waar zijn alle Palestijnse schaaltjes dan om te demonstreren tegen zulk groot onrecht
Verontwaardiging bij mensen is vaak zeer selectief en alleen die zaken waar men sympathie voor kan opbrengen vinden de meeste mensen de moeite waard om voor te demonstreren. Moet je eens kijken hoeveel we eigenlijk gemeen hebben met elkaar
I'll sing you a lullaby.
pi_66179424
quote:
Op maandag 16 februari 2009 20:02 schreef Dagonet het volgende:

[..]

Het verleden leert ons dat je dan eerder kans maakt op een plaquette op het mediapark.

Daar zat de linkse kerk achter.
Maar eens.............dan word die afgebroken,steen voor steen.
Let maar op!
  dinsdag 17 februari 2009 @ 23:58:17 #254
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_66182294
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 22:55 schreef detlevico het volgende:

[..]

Daar zat de linkse kerk achter.
Maar eens.............dan word die afgebroken,steen voor steen.
Let maar op!

Waar staat die linkse kerk dan? Ik wil hem wel eens zien, een hoop mensen hebben het erover...
Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
pi_66183823
quote:
Op maandag 16 februari 2009 20:04 schreef Frutsel het volgende:
Waren deze zwevende kiezers dan voorheen de Fortuyn stemmers? en daarna verdeeld onder de Verdonk en Wilders?

Toch zijn er weinig mensen die zich in het openbaar uitspreken als : ik ben een wilders-stemmer... door alle kritiek en die ze krijgen of verantwoording die ze schijnbaar moeten afleggen. (dat merk je nu wel weer, door alle mensen die roepen dat het 'niet intelligente mensen zijn' (of nog erger). Feit is ook dat het wel een signaal is dat er een grote groep mensen is die vind dat er ergens iets niet klopt... een signaal wat niet genegeerd moet worden... een protest stem, destijds al bij Fortuyn, maar waar misschien nog te weinig mee gedaan is/wordt?
quote:
Negen zetels heeft de Partij voor de Vrijheid van Geert Wilders in de Tweede Kamer. Daarmee vertegenwoordigt ze zes procent van het electoraat. De waardering die Wilders bij burgers ontmoet, overstijgt echter ruimschoots de omvang van zijn fractie, zo blijkt uit de jongste editie van de ’Staat van het Recht’. Ook veel kiezers die bij de laatste Kamerverkiezingen op een andere partij hebben gestemd, vinden dat de PVV-voorman met de wijze waarop hij criminaliteit en overlast aan de orde stelt de vinger op de zere plek legt.
[..]
quote:
Door de moord op Fortuyn, op 6 mei 2002, werd de nog maar net bestaande LPF een week voor de Kamerverkiezingen politiek onthoofd. Ze regeerde nog wel even mee, maar bezweek vrij snel aan onderling geruzie. De flamboyante LPF-leider had echter voor zijn dood veel losgemaakt bij de kiezers. In de vorige editie van de ’Staat van het Recht’ zeiden bijna twee op de drie ondervraagden dat zij vonden dat sinds het ten tonele verschijnen van Pim Fortuyn de ’echte problemen’ in de Nederlandse samenleving bespreekbaar waren geworden.
Uit Wilders spreekt vele PvdA’ers aan. Trouw 13 januari.

Het gemakkelijkste dat men kan doen is potentiële PVV- kiezers af te schrijven als domme mensen, racisten; moreel inferieur achten, te meer omdat blijkt dat er een nog grotere groep daarachter in meer en mindere mate programmaonderdelen/politieke retoriek van de PVV onderschrijven.
Dus het helpt partijen zoals GroenLinks en de VVD (in mindere mate D'66) niet aan meer zetels de specifieke gevoelens van onvrede die evident zich in de samenleving manifesteren en dat vertaald kan worden naar politiek of beleid, af te doen als onbeduidend, onderbuikgevoel, racisme of islamofobie.

Hierin schiet de gevestigde politieke orde en de intelligentsia (opiniemakers, columnisten), mijn inzien, tekort en Wilders spint er garen bij.

[ Bericht 0% gewijzigd door damian5700 op 18-02-2009 01:12:28 ]
If my answers frighten you then you should cease asking scary questions.
pi_66183979
quote:

[..]

11 september
bom aanslagen in Londen een paar jaar terug.
Theo van Gogh
Opblazen van Boedha-beelden door de Taliban
enzovoort, enzovoort

Nee, moslims trekken over de gehele wereld ook helemaal niet de aandacht hoor, door hun jihad
Ja, maar die gasten die dat deden hadden geen buurthuis.
pi_66187574
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 01:17 schreef Specularium het volgende:

[..]

Dat is het natuurlijk.
En Osama bin Laden is een arme sloeber die door armoede gedreven wordt tot terroristische plannen
Zaterdag 17 juli 15:05
KoosVogels: "Ik trek me erop af, nou goed? Domme spleetoog."
Af gaan op uiterlijk en een user-icon....
Faal van de eeuw.
  woensdag 18 februari 2009 @ 09:52:39 #258
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_66188529
quote:
Opblazen van Boedha-beelden door de Taliban
Nadat humanitaire hulpverzoeken waren afgewezen en voor die beelden wel tientallen miljoenen beschikbaar werden gesteld. Ergens kan ik wel begrijpen dat je dan ook zegt "fuck you met je beelden".
quote:
At the time the foreign delegation visited, United Nations relief officials were warning that a long drought and a harsh winter were confronting up to a million Afghans with starvation. Mr. Rahmatullah said that when the visitors offered money to repair and maintain the statues, the Taliban's mullahs were outraged.

"The scholars told them that instead of spending money on statues, why didn't they help our children who are dying of malnutrition? They rejected that, saying, `This money is only for statues.' "

"The scholars were so angry," he continued. "They said, `If you are destroying our future with economic sanctions, you can't care about our heritage.' And so they decided that these statues must be destroyed." The Taliban's Supreme Court confirmed the edict.

"If we had wanted to destroy those statues, we could have done it three years ago," Mr. Rahmatullah said. "So why didn't we? In our religion, if anything is harmless, we just leave it. If money is going to statues while children are dying of malnutrition next door, then that makes it harmful, and we destroy it."

"What do you expect from a country when you just ostracize them and isolate them and send in cruise missiles and their children are dying?" he said, referring to the sanctions and American attacks against Mr. bin Laden's base in Afghanistan after the bombing of two American embassies in Africa in 1998.
Maart 2001.
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
pi_66188723
Het is toch nog steeds verbazingwekkend hoe Wilders discussies steevast uitlopen op moslim discussies...
pi_66189241
Het is gewoon zo verrot hier in het Westen, dat Wilders niet eens kan spreken zonder dat die anti-democraten hem belagen.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_66189548
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 10:18 schreef JohnDope het volgende:
Het is gewoon zo verrot hier in het Westen, dat Wilders niet eens kan spreken zonder dat die anti-democraten hem belagen.

Tuurlijk joh, als je laat weten dat je tegen Wilders bent, ben je meteen een anti-democraat
Het simpele denken is echt een vast onderdeel van de Wilders fans.
pi_66190734
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 01:17 schreef Specularium het volgende:

[..]

Actie = reactie. Al het opgenoemde is een reactie op een wandaad van het Westen.

Of ben je niet voorstander van zulke rechtse oorzaak-gevolg redeneringen als het negatieve gevolgen heeft voor de "the free world".
Allah Al Watan Al Malik
pi_66203078
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 10:58 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Actie = reactie. Al het opgenoemde is een reactie op een wandaad van het Westen.

Of ben je niet voorstander van zulke rechtse oorzaak-gevolg redeneringen als het negatieve gevolgen heeft voor de "the free world".
Rechtse oorzaak-gevolg redeneringen? Het Islamfascisme is net zo rechts als het wanbeleid van Bush was.

En als je actie=reactie in dit geval goedkeurt moet je ook niet gaan zeuren als er ooit in Nederland
een burger of een aantal het heft in eigen hand neemt en wat straatmarokkanen neerschiet.
Want dat is immers een reactie op de wandaden van deze jongeren.

pi_66204161
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 16:24 schreef Specularium het volgende:

[..]

Rechtse oorzaak-gevolg redeneringen? Het Islamfascisme is net zo rechts als het wanbeleid van Bush was.

En als je actie=reactie in dit geval goedkeurt moet je ook niet gaan zeuren als er ooit in Nederland
een burger of een aantal het heft in eigen hand neemt en wat straatmarokkanen neerschiet.
Want dat is immers een reactie op de wandaden van deze jongeren.

Jij haalt het toch aan? Dan moet je het niet gebruiken als argument natuurlijk. Ik toon slechts de manko's in je redenering aan.
Allah Al Watan Al Malik
pi_66205360
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 16:52 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Jij haalt het toch aan? Dan moet je het niet gebruiken als argument natuurlijk. Ik toon slechts de manko's in je redenering aan.
Oh, je dacht dat het een bloedserieuze opmerking was in die context?
pi_66209208
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 17:27 schreef Specularium het volgende:

Oh, je dacht dat het een bloedserieuze opmerking was in die context?
I'll sing you a lullaby.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')