abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_66140512
quote:
Op maandag 16 februari 2009 22:17 schreef Mr_Memory het volgende:

[..]

Dat vind ik BS, als je het eens bent met zijn ideen, moet je daar voor uit kunnen komen, en kunnen verdedigen.
Als ze vragen op wie heb je gestemd zeg ik het gewoon maar als zij weer eens zeggen hoe racistisch Wilders wel niet is ga ik me er niet mee bemoeien en zeg ik er niks van, hun mening.En ik heb nog geen vast contract .
En heb geen zin in dat soort discussies op mn werk, ik kom er om mn werk te doen.
pi_66140575
quote:
Op maandag 16 februari 2009 22:27 schreef Meki het volgende:

[..]

Zelfs voor Beatrix wordt er geen straat afgezet en worden auto's zonder pardon weggehaald
Beatrix wordt dan ook niet bedreigd.
pi_66140604
quote:
Op maandag 16 februari 2009 22:28 schreef Mutant01 het volgende:

Nee die maken zich geen zorgen over intolerantie van sommige Moslims, die steunen een actief beleid om ALLE moslims het leven zuur te maken. Een essentieel verschil.
En hoe word jouw het leven zuur gemaakt, wees eens concreet?
Calm down, your nervous state
I'll sing you a lullaby.
Calm down, cause no mistake
Should keep you up all night
  maandag 16 februari 2009 @ 22:30:03 #184
8875 Mdk
Smart-ass
pi_66140617
quote:
Op maandag 16 februari 2009 22:21 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

De mensen die hier naar toe komen vormen een miniem deel daarvan, dus het is onzinnig om de discussie daarop te focussen, dat doet Wilders ook niet trouwens. Die heeft het over het geheel, en daar vallen ook de gastarbeiders onder en de mensen die hier geboren zijn. Deze mensen hadden jarenlang het voornemen om terug te keren naar hun geboorteland, het is min of meer noodzaak geweest dat ze hier kwamen vast te zitten. En dan is de keus snel gemaakt, maar nu is de wereld omgekeerd het zijn niet meer de jaren 60 of 70. Steeds meer allochtonen zijn door de schijntolerantie in Nederland geïnteresseerd in hun 2e vaderland. Succesvolle allochtonen trekken weg - dat is het gevolg.

De groep mensen die hier naartoe komt is trouwens nog een behoorlijk aantal hoor, ik bedoel dan ook niet vanaf nu maar gewoon als algeheel. Mensen die hier geboren zijn kan je verder ook weinig tegen doen omdat ze wettelijk gezien gewoon gelijk zijn. Zelfs als Geert daarmee iets van plan was, dan zou die daar ook niks mee kunnen. Maar toch kiest ook hier een groep om zich af te zetten tegen de maatschappij. Maar wat is trouwens dan de noodzaak dat ze hier vast kwamen te zitten? Of was dat gewoon omdat ze het in Nederland stiekem wel fijn vonden door de aanwezige tolerantie en (financiële) mogelijkheden? Ik ben het niet eens met Geert maar als ik al jouw reacties zo doorlees en zie hoe jij alles zo draait dat het de schuld is van Nederland vind ik wel bizar. Jij bent precies hetzelfde als Geert maar dan aan de andere kant van het politieke spectrum.
Latest releases: http://www.dekooker.nl
pi_66140641
quote:
Op maandag 16 februari 2009 21:07 schreef GoeRoe86 het volgende:
Het heeft sowieso geen zin om met Wilders aanhangers te discussieren zolang ze niet inzien dat Wilders geen standpunten verkondigd vóór de vrijheid van meningsuiting maar juist tegen! Je kunt alleen maar welles/nietus spelen. Daarom hoop ik dat Wilders ooit in het parlement komt, dat alle succesvolle allochtonen dan vertrekken. En na 4 jaar Wilders, Nederland met de gebakken peren zit. Wie niet luisteren wil, moet maar voelen
Wilders komt aan de macht dat is sowieso, want de Nederlanders zijn bang enkel voor de naam Islaam ...
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
pi_66140664
quote:
Op maandag 16 februari 2009 22:29 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:

[..]

Beatrix vormt dan ook geen bedreiging voor de rechten van bepaalde groepen mensen.
Allah Al Watan Al Malik
pi_66140668
quote:
Is toch ook zeer zorgelijk!
I'll sing you a lullaby.
pi_66140677
quote:

[..]

Zij vraagt er niet om
pi_66140724
quote:
Op maandag 16 februari 2009 22:28 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Nee die maken zich geen zorgen over intolerantie van sommige Moslims, die steunen een actief beleid om ALLE moslims het leven zuur te maken. Een essentieel verschil.
ALLE MOSLIMS ????
Generaliseren gaat je goed af..ga maar lekker verder met het slachtoffertje spelen in een gekaapt topic..
Niet geschoten is altijd mis..
Ach Margrietje, de Rozen zullen bloeien..
pi_66140798
quote:
Op maandag 16 februari 2009 22:31 schreef qonmann het volgende:

[..]

ALLE MOSLIMS ????
Generaliseren gaat je goed af..ga maar lekker verder met het slachtoffertje spelen in een gekaapt topic..
Kom op, de onwetende wildersstemmers zullen pas gaan juichen als de laaste moslim eruit is geschopt uit nederland
pi_66140808
quote:
Op maandag 16 februari 2009 22:30 schreef Meki het volgende:

Wilders komt aan de macht dat is sowieso, want de Nederlanders zijn bang enkel voor de naam Islaam ...
Zo dat is nog eens een negatieve gedachte!
Negatieve gedachten leiden tot negatieve emoties en die leiden weer tot negatief handelen. Dat leid weer tot negatieve gevolgen welke weer leid tot negatieve gedachten

Leer eens positief te denken
I'll sing you a lullaby.
  maandag 16 februari 2009 @ 22:33:48 #192
8875 Mdk
Smart-ass
pi_66140818
quote:

[..]

Is sowieso ook een onzinreactie joh van hem. Je ziet die koningshuisfans toch ook altijd vanaf een afstandje achter hekken staan, en er lopen altijd iets van 5 beveiligers bij de koningin en familie.
Latest releases: http://www.dekooker.nl
pi_66140871
quote:

Zij vraagt er niet om
Dat is zo'n kansloze opmerking Meki, dus iedereen waar je het niet mee eens bent mag je bedreigen of fysiek aanvallen
I'll sing you a lullaby.
pi_66140886
quote:
Op maandag 16 februari 2009 22:33 schreef xenobinol het volgende:

[..]

Zo dat is nog eens een negatieve gedachte!
Negatieve gedachten leiden tot negatieve emoties en die leiden weer tot negatief handelen. Dat leid weer tot negatieve gevolgen welke weer leid tot negatieve gedachten

Leer eens positief te denken
Ik denk positief , ik beeld me enkel in als Wilderstemmer
pi_66140908
quote:
Op maandag 16 februari 2009 22:30 schreef Mdk het volgende:

[..]

De groep mensen die hier naartoe komt is trouwens nog een behoorlijk aantal hoor, ik bedoel dan ook niet vanaf nu maar gewoon als algeheel. Mensen die hier geboren zijn kan je verder ook weinig tegen doen omdat ze wettelijk gezien gewoon gelijk zijn. Zelfs als Geert daarmee iets van plan was, dan zou die daar ook niks mee kunnen. Maar toch kiest ook hier een groep om zich af te zetten tegen de maatschappij. Maar wat is trouwens dan de noodzaak dat ze hier vast kwamen te zitten? Of was dat gewoon omdat ze het in Nederland stiekem wel fijn vonden door de aanwezige tolerantie en (financiële) mogelijkheden? Ik ben het niet eens met Geert maar als ik al jouw reacties zo doorlees en zie hoe jij alles zo draait dat het de schuld is van Nederland vind ik wel bizar. Jij bent precies hetzelfde als Geert maar dan aan de andere kant van het politieke spectrum.
De noodzaak dat ze hier vast kwamen de zitten waren de plotselinge financiele tegenslagen waarmee Nederland te kampen had en die dus ook de gastarbeiders troffen, of sterker nog - voornamelijk de gastarbeiders troffen. Geld verdienen was dus amper mogelijk, alleen voor een kleine groep gelukkigen. Arm terugkeren was al helemaal geen optie. Maar kennelijk ben jij niet gediend van deze kritische blik op het Nederland van nu en toen, dat moet je uiteraard geheel zelf weten. Dat er een groep is die zich af zet tegen de maatschappij rechtvaardigd geenszins het afnemen van rechten, noch het onheus bejegenen van de gehele groep mensen. Dat vind nu plaats en daar kan je echt niet omheen, zelfs niet als je Mdk heet. In tegenstelling tot Geert, wil ik niets verbieden - maar wil ik een normale rationele oplossing voor problemen die het integratievraagstuk betreffen, wat dat betreft sta ik inderdaad aan de andere kant van Geert.
Allah Al Watan Al Malik
pi_66140971
quote:
Op maandag 16 februari 2009 22:34 schreef xenobinol het volgende:

[..]

Dat is zo'n kansloze opmerking Meki, dus iedereen waar je het niet mee eens bent mag je bedreigen of fysiek aanvallen
Nee hoor,
Rechten afnemen van bepaalde groep mensen, discrimineren voor een bepaalde groep mensen.
de Koran verbieden voor de Moslims, en bij manifestaties met scherp schieten, noem ik geen dialoog maar oorlogsverklaring aan een hele bevolkingsgroep.
pi_66140982
quote:
Op maandag 16 februari 2009 22:31 schreef qonmann het volgende:

[..]

ALLE MOSLIMS ????
ALLE MOSLIMS ja. Feiten doen pijn he? Het verbieden van de Koran, het verbieden van islamitische scholen en het verbieden van moskeeen treft ALLE moslims.
Allah Al Watan Al Malik
pi_66141014
quote:
Op maandag 16 februari 2009 22:34 schreef Meki het volgende:

Ik denk positief , ik beeld me enkel in als Wilderstemmer
quote:

Zij vraagt er niet om
I'll sing you a lullaby.
  maandag 16 februari 2009 @ 22:39:04 #199
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_66141107
Goed zo! Hoe meer aandacht voor Wilders hoe beter. En dit topic loopt alweer lekker zie ik. Wilders kan weer tevreden op de dag terugkijken.
Money is short, times are hard, here's my fucking business card!
"I never let my schooling interfere with my education." — Mark Twain
pi_66141114
quote:
Op maandag 16 februari 2009 22:37 schreef xenobinol het volgende:

[..]

[..]

Bea heeft nooit een bevolkingsgroep gekwetst en racistische uitlatingen geuit .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')